Lancia Lybra (2002)
29.10.2007Jelikož jsem zjistil , že si patrně nekoupím jiný vůz než italský (klidně do mně) . Po předchozích zkušenostech s jinými italy padla volba na poměrně…
Lancia Lybra (salazar)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Acon 21.02.09 22:17
« nedocenená značka
Lybru som svojho času veľmi chcel. No Kappa bola väčšia a tak vyhrala výber. Viem o čom hovoríš vo výpočte pozitív tohoto auta. Benzínový 5valec som mal vo Fiate Marea SW. Na ten zvuk sa nedá zabudnúť. Tiež som nedávno riešil výmenu za väčšie a Phedra bola na začiatku zoznamu, no potreboval som 4x4... No nadšenie pre Lanciu je silné a ako 2. auto v rodine hrozí Thesis :-) -
salazar 17.01.09 16:36
« Re: Zdravím
Myslím že v pohodě se vejdete . Benzínu bych se nebál je to super motor a jezdím mezi 8 - 9 l. Hlavně bych se pídil po historii auta a jak bylo servisován. Hlavně pozor aby auto mělo kodovací kartu (s navidací 2). Pozor na elektriku jak svítí nějaká kontrolka nebo závada auto nebrat. Taky bych vyzkoušel všechny tlačítka,okna atd. Já teď Lybru budu prodávat - půjdu do Phedry ale je to super auto mohu doporučit -
Richie11 08.01.09 20:08
« Zdravím
Naše toyota nás zradila, a tk plánujeme koupit auto, pro pětičlennou rodinu, Tatka (194cm) mamka, Já (192cm) brácha (170) a segra 150. Myslíš že se tam naskláddáme? na co bychom si měli dát pozor při koupi? Bojíme se benzínu, že při plném naložení, ta spotřeba bude kolem 11. Líbí se nám motor 2,4 Jtd.... Auto nás zaujalo svou nízkou cenou, a výbavou, a řekl bych i bezpečnostní, viz tvých 10 airbagů...Máš popřípadě zkušenost s jiným motorem? Díky za odpověd. Hezký den :yes: ;-) -
Pabllo 05.01.08 10:14
« Parada
Zdravim, po precteni recenze davam 10b. Je to auto o kterem ted schanim nejake info a vypada to, ze to bude me pristi auto. Pokukuji po 2.4JTD jen se trochu bojim udrzby a predni napravy...ale design, pohodli a cena je vic nez v zajimavym kompromisu, takze zatim se nevzdavam :-) Tak at auto jezdi bez poruchy a bez nehody... ;-) -
salazar 15.11.07 18:04
« Re: Lybra rules!
Díky Tvůj mazlík se mi taky líbí , škoda jen těch foteček mohli bejt na lepší rozlišení. Ale 10 je jasných. Kamarád má MB ML a kupoval ho při 250000km a vypadal že je rok starej. Jo kluci u MB to uměj, ale taky za to něco člověk musí zaplatit. S tím motorem máš pravdu , proto jsem vzal benzín - ten 5-válec bručí pěkně a vlezu se do 10 litrů. -
martin.vienna 13.11.07 22:12
« Lybra rules!
Ahoj, ode me neslo jinak, nez za 10 bodu. Uplne sdilim tve pocity. Mel jsem Lybru v dieselu a byla to pecka. Vybava nadherna, pohodlne svezeni, udivene oci kolemdoucich, atd. Akorat ten slabsi 1.9 JTD motor byl na me slabej, tak jsem ji prodal (kupodivu s plusem). Tak at ti slouzi! -
neregistrovaný: "Peter sk" [78.98.144.XXX] 10.11.07 08:48
« Paci sa mi
Pekne auto, doma mame alfu 146 Jtd a ked si pisal ohladom udrzby motora, okrem vahy vzduchu nebolo menene nic, teraz ma 130 000 km, kupena bola pri 81 000 km. Ono o talianske auto sa treba viac starat ako trebars o nemca, tal. auta su pre ludi, ktori maju auta radi, aj ked je mozno pravda, ze sa mozu kazit o nieco viac ako nemecke alebo japonske, ale vacsinou su to poruchy typu nefungujuci zadny stierac a pod. Pred tym sme mali Tipo strasne dlho a prva porucha motora bolo pri cca 400 000, ale to auto setrene nikdy nebolo...
Po lybre som sa obzeral aj ja viac krat na Slovensku, ale pravdou je, ze tak ako u vas ani tu ich vela nie je. -
neregistrovaný: "Jyrki" [62.84.144.XXX] 03.11.07 21:16
« Re: spotřeba
K te 1.8 reknu tolik. Je to motor ktery byl vyroben modulovou technikou, vychazi ze zde popisovaneho 5-valcoveho dvoulitru. Byl odstanen jeden valec a motor dostal jinou klikovku s vetsim zdvihem (82,7 mm namisto 75,7 mm; vrtani zustalo stejne 82 mm).
Ten motor vznikl ve trech verzich. Zakladni verze pro Fiaty, s dvema vyvazovacimi hrideli pro Lancie, s dvema vyvazovacimi hrideli a Twin Spark hlavou valcu pro Alfy Romeo.
Ma variabilni casovani sacich ventilu. Jednou ze soucastek tohoto systemu je variator. Maly valecek ve kterem je pruzinka, ktera se rada unavi. Pokud narazite na 1.8 ktera ma par sekund po nastartovani zvuk jako diesel, ma ten motor spatny variator (mela by to byt jen kosmeticka vada, mozno udelat s rozvody, pokud se to bude zhorsovat tak neotalet).
Ty motory si rady zpapnou neco oleje. Stejne jako jine motory koncernu Fiat, jsou velice citlive na kvalitu oleju a na mnozstvi oleje. Takze lit co predepisuje vyrobce (Selenia) a hlidat hladinu oleje.
1.8 jde nejlepe od 4000 otacek, ale ani do 4000 otacek to neni zle. Pokud jde o spotrebu, s 1.8 jezdim (ve Fiatu) za 7,5 - 8,5 litru.
Jo a jeste jedna vec, ta 1.8 je lepsi z obdobi do roku 1999 vcetne, nez byl motor mirne modifikovan, aby plnil novejsi Euro normu. -
Sleeper 31.10.07 12:52
« Lybra je krásné auto...
Pamatuju si známého, který poté, co ji poprvé zřel v Itálii (září 2001) povídá: Nevíš, co je to za auto? Říkám no vím, Lancia Lybra.... To je hrozně hezký, proč se to k nám nevozí? No protože u nás Lancia nemá zastoupení... Dnes už to sice není pravda, ale oficiálního dovozu Lybry se stejně nedočkáme (pokud se ještě vyrábí?). Tahle ve velmi plné palbě je opravdu krásná, jen ta stříbrná mi k italskému autu nejde....
hoj! :-)