Audi A5 (2008)
16.3.20101.8 TFSI 125kW 6-speed manuál, Aruba blue, S-Line paket exteriér i interiér, S-Line 18" kola, S-line sportovní vyhřívané sedačky kombinace…
Audi A5 (runner42)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Mateo Mendosa je zpět? 16.03.2010 15:57 FRPE
-
Valentine One 16.03.2010 16:20
PlumJelinek
-
Re: Valentine One 16.03.2010 16:36
runner42
- Re: Re: Valentine One 16.03.2010 19:19 PlumJelinek
-
Re: Valentine One 16.03.2010 19:28
Thomasino
-
Re: Re: Valentine One 16.03.2010 20:10
krovakus
-
Re: Re: Re: Valentine One 16.03.2010 20:26
-
Re: Re: Re: Re: Valentine One 16.03.2010 20:53
PlumJelinek
-
Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One 16.03.2010 21:17
krovakus
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One 16.03.2010 21:22
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One 17.03.2010 15:41 DRBNUTY
-
Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One 16.03.2010 21:17
krovakus
-
Re: Re: Re: Re: Valentine One 16.03.2010 20:53
PlumJelinek
- Re: Re: Re: Valentine One 17.03.2010 14:58 runner42
-
Re: Re: Re: Valentine One 16.03.2010 20:26
-
Re: Re: Valentine One 16.03.2010 20:10
krovakus
-
Re: Valentine One 16.03.2010 16:36
runner42
- Gratulace 16.03.2010 20:09 H.Karlik
- Krásná barva! 16.03.2010 20:23
- chyba 17.03.2010 17:58 Frantizsekk
- ........................................… 18.03.2010 20:59 nxue
- Krasny kupatko 20.09.2010 04:42 JasteR
-
PlumJelinek 16.03.2010 16:20
Valentine One
Koukám, taky za sklem anitradar V1.... údajně je lepší mít ho ve svislé polze, kvůli lepšímu odchytu paprsků. Policajti před časem prý otočili polarizaci radarů o 90°. Sám ho mám za sklem svisle a řekl bych, že to chytá signál o něco dřív.-
runner42 16.03.2010 16:36
« Re: Valentine One
Mno, teď už to řešit nemusím, protože nějaká k**va, ať jí ruka upadne, si k němu před pár týdny pomohla cihlou skrz okno u spolujezdce. Alespoň že nijak nepoškodil auto. Jinak výměna bočního skla A5 pouhé dva litry, to potěšilo. Ani sem to neřešil přes pojistku. Poučení z toho je, když je člověk línej to sundávat, tak jedině vestavěné řešení.
Jinak s V1 sem jezdil něco přes rok a byla skvělá i v horizontální poloze, protože je opravdu velmi citlivá, ve vertikální instalaci se mi nepodařilo najít místo kde by nepřekážela.-
PlumJelinek 16.03.2010 19:19
« Re: Re: Valentine One
Ve vertikální poloze je holt potřeba si zvyknout, že tam čumí jak sloup. Teď když občas jedu bez něj, tak se až divím, kolik mám výhledu navíc >:D Další věcí je, že jsem si musel podomácku vyrábět držák, protože k V1 se vertikální nedělá. Jinak s těma zlodějema je mi to lít, je to prostě věc, která jim za sklem přímo bije do očí. -
Thomasino 16.03.2010 19:28
« Re: Valentine One
Ahoj, tak to je mrzuté, to mě přímo děsíš! Mám ho taky a ne vždycky se mi chce ho schovávat nebo brát sebou ;-\
Jinak policajti sice otočili radary o 90 st., ale u V1 je prý ten rozdíl mezi svislou a vodorovnou polohou minimální, ale třeba u Bela je to hodně poznat. Tam je prý opravdu potřeba ho mít svisle ;-)
Jinak pěkné auto, ale raději zatím nehodnotím, je tu minimum fotek a recenze zatím taky hodně krátká.. Teda spíše úplně chybí >:D-
-
"-- skrytý --" 16.03.2010 20:26
« Re: Re: Re: Valentine One
Politika dopravního oddělení Policie ČR bohužel myslí především na zisk, poté až na bezpečnost silničního provozu. Proto s radostí si pořídím antiradar abych nepřispíval svými financemi do pokladny PČR jen protože jsem jel na dlouhé a přehledné silnici 56 kilometrů v hodině. Jsem ignorant. >:D-
PlumJelinek 16.03.2010 20:53
« Re: Re: Re: Re: Valentine One
Jo, jsi ignorant myslící jenom na sove potřeby a tím, že používáš antiradar, tak můžeš někomu ublížit >:-[]
Je to totiž nefér, proč bys neměl platit nesmyslné pokuty, když ostatní, přestože nejsou egoističtí ignoranti jako ty, je platit musí? >:D-
krovakus 16.03.2010 21:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
A kolikrat se vam panove za celou vasi ridicskou karieru stalo, ze jste platili pokutu za 56 km/hod? Mne je 22, jezdim od 18. Je to kratka doba, ale nedostal jsem jedinou pokutu. Otec za 30 let svoji ridiscke praxe dostal pokuty 2. Takze mi tady nerikejte neco o 56 km/hod. Antiradary jsou pro lidi, co jezdi po dalnici bezne 160 a vic a pusti nohu z pedalu jenom kdyz jim ta priblbla krabicka zacne pipat. A ze se smejete tomu, ze byste svoji rychlou jizdou opravdu mohli nekou ublizit jenom dokazuje, ze temi egoistickymi ignoranty pravdepodobne opravdu budete.-
"-- skrytý --" 16.03.2010 21:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Řidiči, kteří jezdí po dálnici běžně 160 jsou egoističtí ignoranti. >:D Ten člověk asi dlouho nejezdil po dálnici. :-) Mně se třeba i stane, že při 140KM/H mě mine auto v takové rychlosti, že sotva poznám o jaký auto vůbec šlo.-
PlumJelinek 16.03.2010 22:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Přesně tak. Nedávno jsem jel do Brna a jelikož jsem měl hodně velkou časovou rezervu, tak jsem jel celou cestu 120-130 a byl jsem suveréně nejpomalejší řidič osobáku, nepočítaje Favority apod, kterým to víc nejelo.
Antiradar mě už nejdenou upozornil na vyloženě nesmyslně číhající policajty a uchránil mi body a pokutu. A nemyslím tím, že bych jel 120 ve městě.
Pro lidi, kteří ročně najezdí desítky tisíc je to šikovná věc. A jestli si myslíš, že když mám antiradar, tak jezdím jako prase tak Tě rád vyvedu z omylu. Ani ten totiž není 100% a jsou radary, které nezachytí vůbec, tím pádem i tak musím být ostražitý, ale díky němu se spíš můžu věnovat řízení a provozu jako takovému, místo abych neustále sledoval, za jakou cedulí se čtyřicítkou budou schovaní a tím pádem nevěnoval tolik pozornosti řízení.-
krovakus 16.03.2010 22:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Je to psychologie. Nejeden majitel antiradaru si rekne: "Mam antiradar, muzu jet volnejs." V ten moment jede v obci 70 km/hod a stava se okamzite nebezpecnejsim, nez kdyby antiradar nemel a musel si davat bacha, jestli zrovna, jak ty rikas, nekde nesmyslne necihaj. Nahoda je blbec a zrovna nedavno nam tu v obci sundali ditko, co blbe prechazelo silnici. Jenom ho strejchnul (i tak nalomena panev a zlomena noha). Nicmene mu policajti namerili 63 km/hod. K dobrzdeni mu chybely nejaky 3 m (presne si nepamatuju, ale do 5 m to bylo urcite.) Z toho mi jasne vyplyva, ze neni treba hledat radary a rychlost omezovat podle jejich vyskytu, ale je treba hledat a davat si pozor na mozna rizika a podle toho omezovat svoji rychlost. A k tomu zadny antiradar nepotrebuju.
Mateo Mendosa (MoDo): Nemej strach. Ten clovek po dalnici jezdi... ;-)-
JakubTN 17.03.2010 13:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Nazor, ze antiradar maju len arogantni soferi, ktori potom jazdia nebezpecne a ohrozuju ostatnych mi pride velmi obmedzeny podobne ako ten, ze ked niekto jazdi predpisovo, tak je najbezpecnejsi vodic v premavke a nic sa nemoze stat, lebo ide tolko, kolko je predpisane...
Ja uznavam ist pomaly (predpisovo) napr. v dedinach, ci v meste, kde sa popri ceste pohybuju ludia v bezprostrednej blizkosti a podobne. Ale nevidim ziaden rozumny dovod nato, aby som po 4 prudovej ceste v nasom meste, musel ist 50, lebo je to v meste... Dalej nechapem, aky zmysel ma na prehladnych cestach prvej triedy, kde su dlhe rovinky a cesta je kvalitna ist 90... Tak isto dialnica, v Nemecku je co si ja pamatam neobmedzena rychlost a ist v lavom pruhu tak, aby clovek nebrzdil tych za nim, chce silny motor a trochu odvahy. No nepocul som o ziadnych velkych smrtelnych havariach kvoli vysokej rychlosti...Zato v CR alebo u nas staci aby napadlo 5cm snehu a je na D1 retazovka so 60timi autami.
Paradox je, ze najviac nehod sposobuju pomaly iduci vodici..
Takze ak ma niekto antiradar, ale zaroven vie kde su hranice, tak ho nebudem odsudzovat. Ak niekto ide na dialnici 160+, tiez ho nebudem odsudzovat, na dialnici by mohli kludne povolit 160 a skor obmedzit pomalych vodicov, ktori tam predstavuju daleko vacsie riziko, nez niekto kto ide 160..
Ale uznavam, najdu sa aj taki, co si kupia do svojho natuzeneho crepa antiradar a potom sa vsade citia ako na okruhu...Takych by som strielal.. -
positivemind 18.03.2010 20:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Tvůj názor je trošku... jednostranný. Vůbec to tak není. Antiradar si nepořizují řidiči, aby mohli jezdit 70 v obci. Aby jsi mohl jezdit 70 v obci, stačí ti policejní placka nebo tatínek se známostma.
To máš jako s motorkáři. Většina strojů dokáže uhánět pěkně přes 200km / hod, ale je to důvod, proč si tu motorku pořizují? Je důvod, proč si pořídí antiradar, aby mohli jezdit 70 v obci a 200 na dálnici?
Jsou to lidé, kteří nesouhlasí s principem měření. Já si třeba do auta nechávám dávat antiradar + laserovou rušičku. Není to kvůli tomu, že hodlám zvýšit průměrnou rychlost ve městě o 20, je to kvůli tomu, abych nepřispíval do kapes vyděračům, kteří měří na místech "výběrného".
Místa výběrného poznáš úplně jednoduše. Máš táhlou rovinku, baráky 50m od silnice a jedeš 60 tachometrových. Na konci stojí čepičkář a vybírá. Opravdu je tohle nebezpečný úsek? Není náhodou nebezpečnější úsek 200 metrů za tím, kde je škola a restaurace, 3 přechody za sebou?
-
-
-
-
DRBNUTY 17.03.2010 15:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Ked je rychlost 160 taka nebezpecna preco je v nemecku povolena neobmedzena rychlost(nie vsade) a preco sa o 160ke uvazuje aj na slovensku?Ked nemas auto, ktore ide 160, alebo jazdis pomaly len preto, ze setris palivo, skus nezavidiet ostatnym.-
krovakus 17.03.2010 15:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
To neni o zavisti. Moje Astra taky dokaze jezdit 180 km/hod. A s tim nemeckem. Jel jsem nedavno do Stuttgartu. Neomezena rychlost tam byla tak na 1/5 useku. Zbytek omezeny klidne i na 120 km/hod. A ze se o 160 km/hod uvazuje (bohuzel i u nas), to mi prijde jako dalsi konina. Jezdim tachometrovych 130 - 150 km/hod a stejne predjizdim vetsinu ostatniho provozu. Na ceste z Plzne do Prahy si takhle v klidu jedeme vsichni +- stejne. Ale pak se objevi cucaci, co leti 160+ a jsou cely nastvany, kdyz musi kvuli nam normalne jedoucim brzdit. Normalni je jezdit +- kolem 130 km/hod. Nenormalni je jezdit 160+ a tvrdit, ze nebezpecni jsou ti co dodrzuji pravidla.-
-
PlumJelinek 17.03.2010 22:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
a vůbec.... podle čeho hodnotíš, že normální je jezdit +-130 a nenormální +-160? Podle jakých měřítek to bereš? Jel jsi někdy 160 v pořádném autě a ne v Astře?-
FRPE 17.03.2010 22:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
já myslím že ,,kalsická,, dálniční rychlost je cca +-160km/h. Je to optimální. S cuprou jsem tak jezdíval, někdy i víc. Co se týče Alty, tak když jedu z Plz do Prahy nastavím si tachometrových cca 140km/h - což je dle GPS 134km/h a jedu dle tempomatu - předpisově = i spotřeba cca 6,7litru na 100km je výtečná.
Pravdou ale je že postarší Astra při 160km/h se chová jinak než novější auto a to jakékoliv s vyšší motorizací. ;-) -
krovakus 17.03.2010 23:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valentine One
Ja kdyz ridim, beru silnici jako neustale se menici prostredi, kde je v jednu chvili vse v poradku a hned na to krizovka. Dejme tomu, ze mozna trosku naivne, ale i tak verim nastavenym rychlostnim limitum, ktery podle meho davaji cloveku sanci na jakoukoliv zmenu reagovat tak, aby vysledek reakce byl s co nejmensi skodou. Vezmu-li to z hlediska faktu. Pri 160 km/hod ujedes 45m/sec. Oproti 130 km/hod ujedes 36m/sec. Rozdil deviti metru, ktery muzou rozhodnout. Mne vbehla do cesty pri tachometrovych 140 km/hod srnka. A i ve staricky Astre nebyl problem se vyhnout. (problem byl, ale spis v oblasti myho sverace. >:D) Kdybych jel 160 jsem v ni nebo se na ty dalnici roztocim jak na kolotoci.
Ale to uz resim neco jinyho, nez antiradary...
A neboj. Jel jsem a jezdim v poradnym aute. Beres-li jako poradny auto Avensise r.v. 07. ;-)
-
-
-
-
-
-
-
runner42 17.03.2010 14:58
« Re: Re: Re: Valentine One
Jezdím tak, abych jezdil bezpečně a nikomu neublížil. Rychlostní limity jsou podružné. Důležité je zohlednit počasí, provoz, přehlednost úseku a hlavně předvídat. Antiradar používám proto, že stejně jako v jiných případech mimo silnici mám právo vědět, že mě někdo kontroluje. S detektorem jezdím stejně jako bez něj - v obci podél zaparkovanejch aut, kde může někdo vyběhnout klidně 20, v noci na prázdné suché a kvalitní dálnici klidně 200.-
krovakus 17.03.2010 16:05
« Re: Re: Re: Re: Valentine One
Pokud podle toho co jsi napsal opravdu jezdis, nezbyva mi nic jineho nez souhlasit. :yes:
Nicmene proti antiradaru jsem a budu porad. Na tebe treba negativni vliv nema, ale na dalsiho jo a to tak proste je. A i kdyby antiradar neprimo zpusobil jedinou dopravni nehodu, je to dostatecny duvod, proc byt proti nemu a potazmo proti lidem, kteri ho pouzivaji.-
PlumJelinek 17.03.2010 22:28
« Re: Re: Re: Re: Valentine One
Tohle už se myslím někde řešilo - ....kdyby zpusobil jedinou dopravni nehodu.... - tohle tvrzeni je naprosty nesmysl, víš kolik řidičů určitě způsobilo dopravních nehod tím, že jeli třeba 50 místo 40, při které by se jim to nestalo? A zavede se kvůli tomu povinně 40 ve městě? Ne! Aby se eliminovalo riziko nehod, tak by nikdo nikam nesměl jezdit, ale kdo tohle obětuje, třebaže jen pro ten pomyslný jediný lidkský život?
Nehodu nezpůsobuje antiradar, ale nerozvážný řidič. A pokud má někdo sklony jezdit jako prase, tak bude jako prase jezdit i bez antiradaru.
Nehledě na to, že ne všechny rychlostní limity jsou nastaveny adekvátně, případně adekvátní rychlostní podmínky se často liší podle počasí, dopravy nebo i podle konkrétního auta. Ovšem páni policajti to vnímají tak, že co je dáno, to je správné a podle toho vybírají. Koho by taky bavilo stát v nepřehledné zatáčce, kde je menší riziko že někoho chytí a akorát by se tam nudili, když můžou stát na dlooouhé přehledné rovince, kde je sice rychlost třeba jen 70, ale právě díky tomu můžou chytat jednoho za druhým a případně si ještě tak přijít na nějaký úplateček.
-
-
-
-
-
-
-
H.Karlik 16.03.2010 20:09
Gratulace
Ahoj, krásný auto. Musím říct, že se jedná takřka o mojí srdcovku! Velká pochvala za barvu a hlavně za S-line paket (jak exteriér, tak interiér). Možná jediný co by mě lákalo tak asi spíš 2.0 TFSI (Ikdyž chápu jak píšeš, že už se nechtělo čekat >:D ) a asi bych chtěl také quattro, ale co si budeme povídat, chechtáky potom už naskakujou mílovejma krokama. Zajímalo by jak tahle verze jezdí.
Přeju mnoho šťastných kilometrů bez problémů a hlavně bez *****, který jsou schopný rozbít okno kvůli antiradaru :no: -
"-- skrytý --" 16.03.2010 20:23
Krásná barva!
Jen několikrát jsem viděl A5 v Aruba Blue, velmi příjemná barva. ;-) Já jsem šel do Quartz Grey a svého rozhodnutí nelituji ikdyž jich už jezdí celkem hodně. :yes: -
-
JasteR 20.09.2010 04:42
Krasny kupatko
..jen skoda toho slabeho motoru, mel sem moznost svezt se v 2.0TFSi a je to jednoznacne lepsi a hlavne motor je staven s ohledem na sportovni-nesetrne zachazeni, rikat ze neni poznat rozdil je blahove.. jeste lepsi bylo svezeni v Quattru 3.0TDi pri seriovem vykonu opravdu svizny svezeni s malou psotrebou..
Pěkná A5-tka, škoda jen že recenze je kratší a fotek málo. Před časem tu byl chasník jménem Mateo Mendosa a měl recenzi vyvoněnou a dlouhou řadu měsíců se držel v topce. Auto vypadá perfektně, dopolaď to ještě krapet a pak tě rád ohodnotím. ;-)
Vítej na MACZu. :yes: