BMW řada 3 (2005)
3.9.2008Předně se jedná o kombi se sportovními ambicemi. Ty jsou podtrženy "rychlým" designem, zadním náhonem a velice kvalitním podvozkem. Zatáčky to je jedna…
BMW 320d Touring (rarsch)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Tedáááá, 03.09.2008 21:59 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- kola 04.09.2008 06:49 OS
- 149kw 04.09.2008 06:59 OS
- Pánečku!! 04.09.2008 10:40 zip2016
- pekne 04.09.2008 18:10 macegt
- Kola 06.09.2008 09:39 Killiether
- elektrokámoš 26.02.2009 21:26 Martin911Turbo
- moc hezký 08.03.2009 13:01
- 320 si 19.03.2009 06:31 Ajin(MoDo Team)
- Gratuluju... 05.04.2009 21:44 Ondřej Šámal
-
Jsi to sem vrátil 18.11.2009 17:17
Wiii
-
Re: Jsi to sem vrátil 18.11.2009 20:35
rarsch
-
Re: Re: Jsi to sem vrátil 18.11.2009 20:52
Wiii
-
Re: Re: Re: Jsi to sem vrátil 19.11.2009 11:36
rarsch
- Re: Re: Re: Re: Jsi to sem vrátil 19.11.2009 12:16 ypsilon
-
Re: Re: Re: Jsi to sem vrátil 19.11.2009 11:36
rarsch
-
Re: Re: Jsi to sem vrátil 18.11.2009 20:52
Wiii
-
Re: Jsi to sem vrátil 18.11.2009 20:35
rarsch
- "rozkoduje někdo model mezi 335xi a M3?" 21.11.2009 01:11 Wiii
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2008 21:59
Tedáááá,
takovej macek a tak málo fotek :'-( Pls,přidej vííííc obrázků,včetně interiéru,ať se můžeme juknout ;-) a taky dávat bodíky... -
OS 04.09.2008 06:59
149kw
Jeste bych mel otazku na upravu rdici jednotky. Jakej mas pocit po uprave a jaka byla cena?-
rarsch 04.09.2008 09:16
« Re: 149kw
k úpravě sem se odhodlal po 2 letech provozu loni na podzim, když už mi BMW přišlo příliš obyčejný. Pocity? Je to výraznej rozdíl, auto jde líp za plynem, a ve vyšších otáčkách jsou ty kobylky navíc poznat moc, pocitově se vytáčí lépe. Vespod už nemá tendenci se "dusit" při neopatrnym zacházením se spojkou. Naopak při pohodový jízdě si můžeš dovolit zařadit vyšší stupeň, díky vyššímu kroutícímu momentu a tím (třeba) můžeš srazit spotřebu. Auto se prakticky dostalo na parametry E46 330d, což neni k zahození. V dálničních rychlostech se výrazně zlepšila pružnost.
Možná nemam úplně pravdu, ale řek bych, že když to auto je z fabriky naprogramovaný abys s nim moh jezdit ty, tvoje máma, a vůbec kdokoli, tak těch pár procent výkonu při péči, kterou autu věnuješ, mu nemůže ublížit.
Nechal sem to upravit na Kladně [odkaz] a už je to moje druhý naftový auto, který tudy prošlo přes kompjůtr. Cena je tam 15300.-
-
rarsch 05.09.2008 14:58
« Re: Re: Re: 149kw
to tvoje kupátko bys pravda moh poladit :-! doporučuju ne hned, ale až tě lehce omrzí. Hartge proč ne, ale když sem poptával značkovej čiptuning na Viano V6 CDI (carlsson, brabus) tak to vycházelo 40-60 tisíc. To mi přijde zbytečný. Navíc neni nad osobní přístup a dotaz typu "omezovač necháme na 250?" >:D u 320d zbytečná otázka, že...
-
-
Hanss (MoDo Team) 04.09.2008 12:23
« Re: 149kw
Plně souhlasim, jak s chipem, tak i s popisem rozdílu "před" a "po" - jsem také zastáncem!
Jinak autíčko parádní...... :-)
Měl jsem tu možnost v posl. době projet dvě různé 335i kupé a je to jedno z nejpovedenějších a nejrychlejších aut (v dané třídě) takže moje doporučení je určitě tímto směrem! Dá se s tim jezdit i s rozumnou spotřebou, když je potřeba dokáže hooodně potrápit i lepší soupeře - ve třech jsme se v tom na dálnici za Průhoniceme pustili za R8 (4,2 FSI - 420 koní) a NEUJEL NÁM!! :yes: :-! Takže tak, Zdravím :-)
-
-
-
macegt 04.09.2008 18:10
pekne
mno, moc hezky. Hlevne ty kola, na udrzbu asi jak delany :-) Celkem me teda prekvapila ta spotreba, to je luxus -
Killiether 06.09.2008 09:39
Kola
Kola dělaj auto?
No to teda nic moc, protože BMW má i hezčí a řekl bych o dost -
Martin911Turbo 26.02.2009 21:26
elektrokámoš
koukám že máš bugynu, rc cars byli můj velký koníček jezdil jsem závodně onroad 1:10 s XRAY T2 ;-) :yes: -
Ajin(MoDo Team) 19.03.2009 06:31
320 si
K novému kousku mohu gratulovat, nějé kilometry jsem s ním najezdil, mimo normálních silnich i na BMW fahrertrainingu, doufám, že ti ty šejdíři z Autecu nedaj jedno z nich >:D Jsem zvědavý na tvoje postřehy a rozdíly oproti 320d tak ať slouží :yes:-
rarsch 19.03.2009 17:52
« Re: 320 si
Díky, ale moc si mě nepovzbudil s tim fahrertrainingem.. ;-\ je to dost možný že bude jedno z nich, ale risknu to. Ještě donedávna ho nabízeli za milion i se zárukou na 24 měsíců, takže by si mohli věřit, že je OK. To bych si pak musel kupovat jenom nový, a ono nic podobnýho v nabídce není. Další leasing platit odmítám, přijdu si pak jako blbec, když sem třeba letecky na dovolený a přitom platim 1000 denně že mi stojí v garáži fungl BMW.
Z toho auta sem nadšenej, tak mi drž palce, aby mi to vydrželo ;-) Budu informovat.-
-
Ondřej Šámal 19.03.2009 18:35
« Re: 320 si
Taky ho žeru, podle mě je to jedno z nejlepších čtyřválcových aut dneška. Taky mám BMW (i když už starší ročník), taky se čtyřválcem (318is) a nemůžu si ho vynachválit. Tak už aby tady byla recenze, moc se na ní těšim ;-) :yes: -
rarsch 22.03.2009 20:01
« Re: Re: 320 si
to je dobrá otázka, prostě sem chtěl něco dalšího, posunout se, naučit se řídit, a .. opustit diesel. To jak dokáže reagovat defacto závodní motor na plyn, to je něco, co se nedá ignorovat. A mluvíme tu i o reakci na ubrání plynu. Nakonec i nižší hmotnost. Normálně bych ještě vydržel s 320d, ale když vidim kam ten svět spěje, co navrhujou geniální zákonodárci (např. povinně pneu s nízkým valivým odporem do nových aut), jak roste hmotnost, jak mizej auta s atmosférickym plněním, atd atd... A když to konečně zlevnili z toho milionu, nešlo volit jinak.
-
-
Ajin(MoDo Team) 19.03.2009 19:47
« Re: Re: 320 si
Bylo to myšleno spíš v legraci, neb Autec moc nemusím, ale vím, že tam byly i skladové a předváděcí Sička, takže myslím, že jsi zvolil dobře, hlavně mě bere ta exklusivita a ručně stavěný motor. Hlavně pak napiš za kolik jezdíš.
-
-
-
Ondřej Šámal 05.04.2009 21:44
Gratuluju...
... k perfektnímu novýmu autu, 320si je mimořádný kousek, ryzí jízdní zábava, prostě auto pro ty, kteří si užívají každý kilometr za volantem ;-) :yes: Doufám, že recenze bude co nejdřív :-) -
Wiii 18.11.2009 17:17
Jsi to sem vrátil
jeste jsem to tu nevidel, kdys to pridal, teda spis kdys to sem vratil? :-)-
-
-
rarsch 19.11.2009 11:36
« Re: Re: Re: Jsi to sem vrátil
no právě že neměl, k esíčku byly ty eMka a motorsporty sem si kupoval solo k naftě :yes: :yes:
takže teď se sakra hoděj, na jaře na ně hodim nový Potenzy, na M nechám to co tam je na nějaký to okruhový dodrbání >:-[] >:-[]
po tom Mostě v říjnu a teď tý Sosnový mam na esíčkovym kompu průměr 12,4 auuuu trochu mi ta noha ztěžkla >:D-
-
-
-
-
-
-
Wiii 22.11.2009 22:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Jsi to sem vrátil
Přemýšlel jsem, že bych s jedním klíčem jezdil úsporně (celková spotřeba nízká) a s druhým bych na to kašlal >:D >:D Dve různé prumerné spotřeby a obcas příjemný pocit >:D Ale otázka je, kdy si opravdu muzu rict, ze celej den budu jezdit usporne >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Wiii 21.11.2009 01:11
"rozkoduje někdo model mezi 335xi a M3?"
Hele Rudo, ozval se ti nekdy nekdo? >:D snazil jsem se tak nejak v mezích, ale nenasel jsem původ :-P :-( celkem zajímavost >:D mozná ze je to Neco jako 330iL... nebo.li prodlouzená verez Trojky... v číne se tento způsob limuzín celkem protezuje :D:D