Diskuse

Škoda Octavia (2007)

1.2.2008

Škoda Octavia 1,8 TSI Tuhle recenzi píši s vědomím, že ji budu časem určitě upravovat. Mám nejeto pouze 1.500km. Octavií je tu sice nepřeberně,…

 

Škoda Octavia (raceday)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.2008  20:40

    Super auto...

    ...hned bych si dal říct... :-)

    ...a to rádio zprovoznit aby hrálo i při vypnutém motoru není žádný problém...to by měli v servisu udělat na počkání...
  • 00 Reagovat !

    foto Mari-pilot

    Mari pilot 01.02.2008  20:56

    benzín - bezva!

    zdravím kolegu taky s OII benzínem, moc nás není :-)
    1,8 TSI jsem bohužel ještě neřídil, zajímalo by mě pocitové srovnání s mým 2,0 FSI - papírově je to jasné >:-[]

    mimochodem mám neorig rádio a hraje i s vypnutým motorem.
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 01.02.2008  21:01

      « Re: benzín - bezva!

      To mi řekl technik ve středu, když jsem byl na dodělání zadních senzorů! Že prej tam jsou jiný obvody, než třeba ve Fabii ;-\
      Tak to zkusím znova, až půjdu na tempomat a kožený volant.
      Dík za info!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.03.2008  22:58

        « Re: Re: benzín - bezva!

        To mě trochu zajímá... jak to myslíš že půjdeš na tempomat a kožený volant?

        btw. někdo mi říkal že tempomat je vlastně už v každým modernějším autě naprogamovaný v řídící jednotce. Stačí si pořídit jinou páčku pod volant a aktivovat to a je to.
        • 00 Reagovat !

          foto raceday

          raceday 08.03.2008  23:20

          « Re: Re: Re: benzín - bezva!


          ...no tak asi tak...dodat páčku a vyměnit stávající volant za kožený.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 09.03.2008  04:35

            « Re: Re: Re: Re: benzín - bezva!

            kolik za to chtěj?
            • 00 Reagovat !

              foto raceday

              raceday 09.03.2008  09:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: benzín - bezva!

              Škoda za tempomat 5.500,- a volant 3.500,-
              + práce
              na [odkaz]
              tempomat 1.500,- a volant 2.500,-

    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 01.02.2008  21:07

      « Re: benzín - bezva!

      Tak jsem Ti vrátil hodnocení, když nás je tak málo! :-!

      Koukal jsem, že máš 15" kola. Já váhám nad ekonomickou volbou 15" (gumy mám)
      Nebo 16? Nebo 17?
      • 00 Reagovat !

        foto ViktorMPI

        ViktorMPI 01.02.2008  21:27

        « Re: Re: benzín - bezva!

        Zdravím, pěkný auto, chválím motor :yes:
        Jestli si jak říkáš rád dopřáváš jízdu, tak jdi do větších ráfků.. poskytnou ti větší jízdní zážitky, hlavně v zatáčkách.
        • 00 Reagovat !

          foto LuboshGT-RS-Kaa-

          LuboshGT (RS Kaa) 01.02.2008  22:00

          « Re: Re: Re: benzín - bezva!

          Tiez som chcel prave pochvalit motor. Konecne poriadny benzin a ziadny traktor ;-) To je samozrejme subjektivne...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "P." [195.39.4.XXX] 06.02.2008  17:12

        « Re: Re: benzín - bezva!

        Ahoj, doporucuju kompromis = 16", 15" jsou "zvejky", auto na nich tak nejak plave a houpe se, 17" uz jsou zase kostitrasy a v kolejich tahaji za volant. Joooo, mit tu cesty jako ve Svedsku/Norsku, tak je to jasna volna. Pro CR je idealni 16", citis se jiste, dobre drzi v zatackach a na druhou stranu te nevytresouve meste ci na deravych okreskach :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.02.2008  21:34

    Hodnocení

    Dobrý výběr motoru,fotky průměr,recenze je o.k.10-tky ti dát nemůžu,nezlob se,existují lepší auta,ale i tak přeji, ať ti kára šlape bez poruch! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto raceday

    raceday 01.02.2008  21:40

    _

    Jasan ;-)
    10-tky jsem tady dával Audi RS4.
    Fotky zítra udělám lepčejší.
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 01.02.2008  21:56

    super

    super recenzia, paci sa mi, musi to ist s tym motorom nadherne, mrkni na moju recenziu octavie I 1,8 Turbo, a skus porovnat, dufam ze co sa tyka spolahlivosti na tom bude ta tvoja lepsie. ale ten motor musi byt parada, musim ho vyskusat.
    inak ako je na tom podvozok? da sa pri tom zrycheni ako spominas na 2. a 3. stupni ist aj inak ako rovno? to by ma velmi zaujimalo. preto ze na mojej octavke sa pri zosliapnutom plyne na dvojke dalo ist naozaj iba rovno, podvozok bol proste hlboko poddimenzovany... inak aj tu na videoteste tvojho auta sa spomina, ze podvozok nestiha... [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 01.02.2008  22:22

      « Re: super

      Dík za pochvalu.
      Jinak težko říct. Hned jak jsem to koupil, nasadil jsem zimní gumy 195/65 (jak koukám na předpověď na únor, nebylo to nutný ;-))
      Nepočítám s tím, že tenhle motor udělá z Okty sportovní auto!
      Myslím, že 16", nebo raději 17" kola budou držet dobře a zas tak na hraně nejezdím.
      Snažím se jezdit tak, na co stačí moje auto a já.
      Jiná věc je nějaká krizovka...
      Podvozek proti OI. bude dál.
      Ale jak jsem psal, projev podvozku Fabie byl lepší. Asi to bylo kolama 205/45 16" a tím, že jsem to auto za roky provozu víc znal, než to nový, 14 dní starý.
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 02.02.2008  00:16

        « Re: Re: super

        tak to mas pravdu, s tym ze to z toho neurobi sportove auto mas pravdu, vidim ze patris k tym rozumnejsim :yes: ale aj tak by som bol zvedavy ako to drzi na ceste na hrane, o kolko je ten podvozok oproti minulej generacii dalej...
        ale asi to budes moct posudit az ked prezujes na letne, to je pravda...
        tak zatial sa maj a nech ti to sluzi a robi ti to radost! caf
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 01.02.2008  23:28

    Čus

    při čtení recenze jsem trochu zalitoval, že mám 2.0 TDI. Vzpoměl jsem si na ty vysoký otáčky v bývalý feldě 1,6 a to se s ropákem fakt nedá srovnat. Natož v 1,8. Docela mě překvapilo, že když čekáš rodinu, tak jsi vybral auto se světlým interiérem. To budeš proklínat. Co se panelu týká, tak s klimou a origoš rádiem to vypadá líp. Takhle je to fakt jen hromada plastu :-( Jinak pěkná metla a liťáky doporučuju z vlastní zkušenosti 17" a pneu 225/45. To pak jede úplně jinak.
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 01.02.2008  23:39

      « Re: Čus

      Jojo, máš pravdu! Ale bral jsem ohled na finance, tak ambiente. Mohla být 1,6 MPI v plný...
      Na živo to tak hrozně nevypadá :-)
      ad kola, ty tvoje chci, nebo Sputnik, nebo RS.
      Interiér... byla to skladovka. Na Jarově měli za ty samý peníze stříbrnou s tmavým interiérem.
      Já vybíral motor, manželka mě přehlasovala s barvou. Že prý stříbrný jsou služebáky...
      Nicméně zavázala se k čištění interiéru :-!
      ...to jsem zvědav.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.2008  00:10

    U Octavie zadek auta tak nějak divně poskakuje

    :yes: vidím, že jsi objektivní. OC nebyla, není a buh ví jestli někdy bude sportovní... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 02.02.2008  01:55

    TSI

    :yes: Tohle je pro mě cesta vpřed :yes: :yes:
    Ať slouží
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.2008  07:12

    Ahoj

    Už teď je recenze dobrá. Auto opravdu pěkné, ale nebožka také nevypadala špatně :-) .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.2008  10:07

    Popisovat

    Nebuď línej a udělej to :-)

    Eště vyfoť kufr a zadní sedačky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.2008  11:20

    Super

    Pekny. Jen to chce ten volant plast je strasnej.
  • 00 Reagovat !

    foto 911moby

    911moby 02.02.2008  11:38

    pěkná...

    Moc pěkná oktávka... nemůžu jinak než 10b., jen přidej ještě pár fotek :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 02.02.2008  14:49

    Zdravim Octavistu..

    ..mas to za 10:)
  • 00 Reagovat !

    foto kaaRS

    kaaRS 02.02.2008  15:00

    Super!

    Super recenze, jsi objektivni a ridic s rozum aspon na me tak pusobis vic takovych! A stim mistem a tunel v pred konecne to nekdo napsal! Takze za 10b. At to jede! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 02.02.2008  17:03

    10b.

    Gratuluju k super autu a hlavně k motoru. :-)
    Konečně taky fotky, jak mají být!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.216.235.XXX] 02.02.2008  19:55

    Panasonic radio nehra pri vypnutom motore - da sa to vyriesit

    Ja mam vo Fabii Pioneer a ked mi ho montovali tak sa ma pytali ci chcem aby sa vyplo s vypnuti zapalovania, alebo po odobrati panelu.

    Nechal som tu druhu moznost, takto radio hra aj ked nemate kluce v zapalovani.

    Urcite sa to takto prepojit aj u inych znaciek, kedze to je len sposobom zapojenia (priamo na akumulator a nie na spinaciu skrinku) a nemalo by to by nic zlozite kedze montaz prebehla asi za 3 minuty, proste vlozil sa ramik, potom sa pripojili kable z predpripravy a bolo. Vo Vasom pripade, mozno bude problem, ze tam predpriprava nebola...

    Skuste sa na to opytat - ale nie v Skode - u niekoho kto sa zobera autohifi a vie ako sa to robi >:D
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 09.02.2008  21:44

      « Re: Panasonic radio nehra pri vypnutom motore - da sa to vyriesit

      Prohodíš piny v ISO konektoru a jde to. Ale zase se po vypnutí zapalování automaticky nevypne. Je to pouze o zapojení. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto daroncz

        daroncz 11.02.2013  21:45

        « Re: Re: Panasonic radio nehra pri vypnutom motore - da sa to vyriesit

        čau jestly cheš napiš mi pošlu ti schema zapojeni tak aby ti to hralo kdykoliv ..
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 03.02.2008  11:34

    TSI

    chvalim volbu motora, ja by som asi pri O2 o TSI ani nerozmyslal a zo zvyku by som dal rovno TDI, ale ked som precital recenziu, tak by som mal velky problem pri rozhodovani.

    farba je velmi pekna a zatial ich vela nie je. a z farby interieru si nerob starosti. aspon, ze mas koberce cierne (ja mam v mercedese bledosede - mozes pozriet). cistit sedacky nie je taky problem.

    celkovo 10 ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Karlitto__" [194.108.139.XXX] 03.02.2008  13:18

    pochvala

    Zadek odskakuje protoze Skodovky (potazmi cely VW) delaj smejdsky podvozky, ale jinak je oktavka slusny auto. Hlavne ale chvalim vyber motoru, s tim TDI bys kazdy rano zvracel :-) Celkove dobra recenze, jeden z mala objektivnich popisu oktavky. Jen me jeste napada - az budes kupovat dalsi auto, zkus se mrknout i mimo Skodovku, nasel bys pri stejne kvalite jeste lepsi motory a podvozky (a mozna i cenu).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [217.197.156.XXX] 03.02.2008  14:03

    dobrá

    mám tu samou oktu a motor je fakt super
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "revaX" [217.66.174.XXX] 03.02.2008  15:05

    Vynikající koupě

    Pokud jsem to správně spočítal, tak takovéhle auto za cenu kolem 520000,- Kč je skutečně vynikající kauf. V první části jsi byl až příliš kritický. Co se týká motoru, mohu plně potvrdit tvá slova chvály. Na naše silnice a pro Octavii jsou optimální 16" kola na léto, v zimě nic nepokazíš 15" koly. Se l7" naděláš více parády, ale zaplatíš za to nižším komfortem jízdy a více penězi. Ale to si nakonec rozhodneš ty sám. Píši jenom o svých zkušenostech. Kdybych mohl bodovat, dostal bys ode mne 10 bodů za recenzi, 10 bodů za auto a zvolený motor, 9 bodů za příliš jednotvárně volené prostředí na fotografiích a 10 bodů za to, že zde jako první prezentuješ Octavii s tímto motorem. Ať ti auto dlouho slouží a přeji šťastnou cestu!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.216.139.XXX] 03.02.2008  17:13

      « Re: Vynikající koupě

      Hmm 520tis.? Bud zle počitaš alebo nieje niečo v poriadku Octavia 1.9 TDI(N1) vo vybave Ambiente (+vyhrev sedadiel,origo radio)stala 620tis.SK bez DPH!
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 03.02.2008  17:17

        « Re: Re: Vynikající koupě

        Uvědom si rozdíl mezi Kč a Sk to nemůžeš porovnávat.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [85.216.139.XXX] 03.02.2008  17:21

          « Re: Re: Re: Vynikající koupě

          aha prepač to som si neuvedomil ;-\ takze 520 000 krat 1.26 =655 200SK .Beriem spať ale aj tak super bomba dobra cena! takze na chuja kupa 1.9 v combiku račej 1.8 v sedane :-|
  • 00 Reagovat !

    foto raceday

    raceday 03.02.2008  18:12

    cena

    Stála 525.000,- + 15.000,- za construct a parkovací senzory.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "prcák" [193.179.44.XXX] 03.02.2008  19:44

    výborné

    Škodovky nemusím,ale Octávie s tíhle motorem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  22:35

    fotky

    krasne auto a mas tam muj motor jenc novejsi generace,takže lepsi.
    Ty fotky nejsou spatne ale mam radsi treba kdyz jsou ty fotky z vice mist, vypada to tak že nafotis a konec,jakože myslim treba z dovolene nebo tak,jasne druha vec je ze ho mas teprve 200km jako ja takže te chapu, a mozna nebylo stastne to fotit na pozadi toho bežoveho zamku zda se mi že to decala splyva a auticko tam tolik nevynikne,, ale jsem jen laik.
    Co by s zmenil na mojich.A nezlob se za mensi hodnoceni ale zda se mi ze tady kazdy hodi 10 10 10 aby zase dostal 10 10 10 tohle me tady celkem zacina zklamavat
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 03.02.2008  22:59

      « Re: fotky

      ;-)
      Stůj si za názorem a neměn hodnocení! O to mi nešlo.
      Jen jsem pátral, co mám zlepšit.
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  23:02

        « Re: Re: fotky

        stojim jen jsem si poprve nevsimnul ze tam ma tolik papirovych udaju ty se mi tady zdaji zbytecne,
        Tak co ty moje?
        • 00 Reagovat !

          foto raceday

          raceday 03.02.2008  23:13

          « Re: Re: Re: fotky

          V tomhle ročním období je problém u fotek s barvou prostředí a světlem. Byl jsem fotit v sobotu a dnes bylo sluníčko tak znova.
          Na dovču jsem "béžofku" ještě nestihl vzít, mám jí přes dva týdny.
          A letos pojedu tak do pr... , protože čekám potomka.
          Teda já ne, manželka. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

            TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.02.2008  23:33

            « Re: Re: Re: Re: fotky

            Tak to bych se tady musel hadat asi s kazdym a kdyz hodnotim fotky tak mi jde o to auto co je na nich a ne o nejakou umeleckou hodnotu. A proste se mi libi cervena oktavca vic nez moje brcalova barva nebo tvoje bežova.
            • 00 Reagovat !

              foto raceday

              raceday 03.02.2008  23:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: fotky

              Počkej, já pochopil, že hodnocení má 3 složky.
              Auto
              Fotky
              Recenze

              Tzn. já u fotek opravdu hodnotím provedení fotek.
              Jestli je auto červený, motor a tak, to jsou parametry a to hodnotím v kolonce auto!

              ...a není to konec konců jedno?

              mír

              dobrou
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.02.2008  14:02

    kupec

    Nebudem to řešit maš pekne auto, ja snad taky motory maji v rodne liste to same,ale ten tvuj je určo lepší.
    Stejne se o tomhle mojem 150kilomerovem vyjezdu nedomluvime, pac vy mi nemate duvod verit ze to bylo v pohode a ze jsem to mel pod palcem a ze jsem tolik jel neznamena ze tak jezdim kazdy den a takyto urco nebyl max kdy bylo auto v klidu ovladatelne jel jsem proste tak abych v pohode ve slusnem case dojel na misto kam jsem jel.
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.02.2008  14:03

    Kde prosim te bydlis?

    Kde prosim te Bydlis?
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 05.02.2008  15:28

    cus kupce..

    hele jen sem chtel odbocit ted mimo auta...ty hrajes golf???
  • 00 Reagovat !

    foto raceday

    raceday 05.02.2008  15:44

    golf

    Jojo, asi rok a půl (HCP 33,5) takže na sobě musím ještě hóóódně pracovat.
    Právě jsem se vrátil z Borku. Manželka chtěla na procházku, tak jsem jí vzal na hřiště ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 05.02.2008  15:53

      « Re: golf

      Ty jsi z Varů? Tam jsem se narodil a do 11let bydlel na "Růžáku" a navštěvoval ZŠ Klementa Gotwalda . V Drahovicích máme prarodiče a na "Velasu" chatu. Když tam jsem, tak chodím trénovat na závodiště a dvakrát jsem hrál Olšovky.
      Druhá moje úchylka je horský kolo a karlovarsko je na to taky super.
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.02.2008  00:29

        « Re: Re: golf

        Rozšířil jsem recenzi a změnil nick libi??
        A pořád mi dlužíš nazor na mou fotogalerii a ne že mi napíšeš jen "otřesné".
        • 00 Reagovat !

          foto raceday

          raceday 06.02.2008  00:58

          « Re: Re: Re: golf

          >:-[]
          Protože jsi vymazal tu rychlost 150 na sněhu, tak když bude někdo nový pročítat tvou diskusi nebude vědět co tam řešíme. Turbokluku, měníš hodnocení, názory a tak. Buď tvrdej a stůj si za tím. Na druhou stranu to znamená, že jdeš buď do sebe a nebo to, co jsi napsal, byla hovadina.
          Fotky? Jsou špatný. Jednak bych počkal na lepší světlo a našel lepší prostředí. A taky zavřel na několik fotek ty dveře! Takhle to vypadá, že to buď nejde, nebo že ti auto hróóózně smrdí. Na druhou stranu někomu bude proti srsti, jak jsem si to vyfotil já.
          A jak jsem už psal...fotky hodnoť podle provedení a ne jestli je ti na nich to auto zamlouvá. Jde, jak jsi psal, o umělecký dojem.
          Vždyť už jsi tu pár aut hodnotil, safra. Tak se dívej a čerpej inspiraci.
          Ale celkově nějaký posun k lepšímu u tebe je vidět! ;-) :yes:
          ...a nick je super, jsem rád, že jsem ti našel nové jméno ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "P." [195.39.4.XXX] 06.02.2008  17:24

    Fesne napsana recencze...

    ...drima v tobe literarni talent :-) :yes: ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Patriot

    Patriot 10.02.2008  10:12

    MOTOR

    Chci ti jenom pogratulovat, k perfeknímu výběru auta a hlavně k výběru motoru.....TSI jsem měl už možnost projet a vím o čem tady píšeš.
  • 00 Reagovat !

    foto spanel

    spanel 10.02.2008  11:40

    fakt super;-)

    10B pěkná recenze i auto...ten motor je fakt špička měl sem tu čest se s nim svést a řeknu ti nemá chybu...takovej agregát nový oktávce dlouho chyběl...jinak ti musim dát za pravdu i s těma sedačkama...zlatá fábie...nepatřim mezi silnější i tak se ale v tý fábce vpředu cejtim tak nějak volnějc;)jo a ten panasonic...no hele stejnej problém sem řešil i na fabii..to koncern W trochu nepořešil...stačí přehodit dva káblíky na ISO konektoru (je to myslim stálý 12V a na zapalování)jinak ti takhle bude fungovat každý neorigo rádio...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.2008  11:41

    pro ced

    zdravím jazdca, ja mám teraz mazdu 3 sedan a mám objednané pro ceed s 1.6 benzinom, aké má podla teba jazdné vlastonsti?
  • 00 Reagovat !

    foto c9

    c9 10.02.2008  13:14

    Motor - zvuk

    Motor je dobrý, ale zvuk mě zklamal, ty ho chválíš, ale třeba oproti starýmu 1,8 turbo 20V je dost divný, něco tam jakoby píská, chybí hluboký sportovní zvuk. Je pravda, že to mohlo být i tím, že auto kterým jsem jezdil bylo jedním z prvních s motorem 1,8TSI. Jinak lze ho upravit na cca 142 kW, což už pak docela jde... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 10.02.2008  18:41

      « Re: Motor - zvuk

      Starý 1,8 turbo jsem neslyšel. Pravda je, že TSI by si zasloužil sportovnější zvuk. V nízkých otáčkách trochu jako elektromotor. Když se vytočí, tak je ale ok.
      Čip ne-e, u mě končí tunning u kol ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 13.02.2008  03:57

        « Re: Re: Motor - zvuk

        tak mne u octavky 1,8 turbo zvuk motora stale prehlusovali buchoty vselijakych pokazenych suciastok :-) a drkotanie palubovky >:D ach jaj, to bolo auto (pozdravujem sudruhov do mladej boleslavi >:D )
  • 00 Reagovat !

    foto Qido

    Qido 11.02.2008  21:40

    Zdravím

    Oceňuji volbu srdce! A věřím,že trochu těch provozních nákladů navíc se vyplatí! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "CIAO" [78.102.22.XXX] 14.02.2008  01:48

    hodně štěstí

    Hned na začátku, bych chtěl autorovi recenze poblahopřát k autu a budoucímu novému přírůstku do rodiny, a z toho vyplývající hlavně opatrnost a hodně štěstí....Aut už jsem zkusil spousty, jak vlastních, rodiny, přátel, služebních, takže odježděno mám, ale ty jsi vážně třída, Tvé nadšení z motoru a celkově podaná recenze mě moc pobavila(myšleno v dobrém) a snad jen, abys šel do Primy jim ukázat, jak se dělají recenze na auta :-) Ještě jednou, hodně zdaru...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "mmmm" [89.173.62.XXX] 17.02.2008  15:15

    gratulujem ti ...

    ja uz som tiez 2 tyzdne skoromajitel OII 1.8TSI a nemozem si ju vynachvalit ... rozhodne najlepsia volba medzi autami co som nejaku dobu jazdil ... OI 1.6MPI, OI 1.9TDI a passat 2.0TDI ... nadherne tiche a dynamicke auto, so ziadnymi predoslymi sa to neda porovnavat ... gumy mam klasiku 15" 195/65, mozno preto taky komfort, ale ani v zakrutach nemam pocit, ze by to chcelo 16" alebo 17" ... tych 21000sk co za to pyta skoda, sa da lepsie investovat ... a inak radio odporucam zakladne melody a ktomu dokupit mp3 usb solisto ... simuluje to CDmenic, namontovali mi to v prvom servise, takze mi uz nic nechyva ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "branislav" [62.168.125.XXX] 05.03.2008  18:42

    motor

    Zdravim Ta,
    tento motor chcem do A3jky ktoru idem kupovat.
    Mna by zaujimalo aku mas aktualnu spotrebu pri
    130 km/h
    150 km/h
    180 km/h
    a pri jazde v meste.
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 05.03.2008  19:22

      « Re: motor

      V pátek jedu do Berouna po D5 tak ti to zjistím ;-)
      Ale myslím že...
      90 tak 5-5,5
      130 7-8
      150 9
      180 12-13
      ???
      Město je horší a těžko říct, záleží jak je Praha zacpaná, jak často zastavuješ na semaforech a tak. Dobrý nekoukat na údaje okamžitý spotřeby při rozjezdu, to tam skáčou čísla.
      To město se fakt špatně určuje. Ale po centru tak 10L.
      V recenzi píšu z Prahy 4 (Chodov) na Prahu 9 (Čerňák) 6,5
      • 00 Reagovat !

        foto raceday

        raceday 07.03.2008  12:16

        « Re: Re: motor

        Tak jsem se celkem trefil. Dnes jsem se zaměřil na spotřebu v tebou požadovaných rychlostech.
        Bylo to těžký. Když už jsem se na rovince ustálil spotřebu, přišel kopec, nebo mi tam někdo vjel. Nemám tempomat a ukazatel celkem kolísá. Pneu zimní 195/65 R15 Goodyear UG7+
        No ale...
        130 7,5L
        150 9L
        180 13L
        Celkem během testu (na dálnici to mám kousek od baráku) průměr 10L
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.03.2008  19:59

          « Re: Re: Re: motor

          Dneska jsem jel na lyže, takže pet lidi v aute,tři pary lyží, dva snowboardy, tři páry lyžaku a na střeše rakev do 70kg čelní pruřez cca 60cm*30.
          Zimni gumy dunlop winter sport 195/65/R15, letos nové.
          Palivo natural 95, bohužel vesnicka pumpa.
          V nadrži pouze 20litru paliva.
          Cesta 52km po rychlostce podotykam na suchu, bez sněhu a za relativně hodně maleho provozu, 10km mezi vesnicema a 8km město.
          Pruměrna spotřeba na celou cestu 9,5.
          Pišu to pro to že rychlost na rychlostce byla celou doby 150-180 ale spise k 180.
          A koukal jsem při 150 takhle naloženy spotřeba 11litru.
          A motor 1,8T Octavia tour, takže mi to nežere zas tak moc
          • 00 Reagovat !

            foto Hawke

            Hawke 21.03.2008  00:16

            « Re: Re: Re: Re: motor

            Jezdíš 150-180 s rakví na střeše? Hmm....
        • 00 Reagovat !

          foto bonoslav

          bonoslav 30.03.2008  00:30

          « Re: Re: Re: motor

          Dakujem Ti za vycerpavajucu odpoved :).
          Este keby niekto mal najslabsiu 1.4 TSI 122 respektive 125 konovu verziu aby som vedel porovnat spotrebu pri tomto motore. jeho parametre su viac nez zaujimave.

          Motor 1.4 TSI 92 kW/125k
          Počet valcov/ventilov na valec 4 valcový / 4 ventily na valec
          Zdvihový objem (cm3) 1390
          Max. výkon (kW/k/min-1) 125/92/5000
          Max. krútiaci moment (Nm/min-1) 200/1500-4000
          Druh paliva bezolovnatý benzín 95
          Stupeň kompresie 9,7

          Výkon
          Maximálna rýchlosť (km/h) 197
          Zrýchlenie 0-100 (km/h) 9,8

          Spotreba paliva
          Mesto (l/100km) 8,4
          Mimo mesta (l/100km) 5,4
          Kombinovaná (l/100km) 6,5

          este by som sa Ta chcel spytat, aky mas servisny interval?
          • 00 Reagovat !

            foto raceday

            raceday 30.03.2008  08:49

            « Re: Re: Re: Re: motor

            Váhal jsem, jestli na 1,4 TSI počkat. Ale někde jsem četl v prohlášení Škody, že se začne montovat v listopadu, tzn. že první Octavie s ní vyjedou koncem roku.
            Ta spotřeba vypadá dobře. Podle mne to bude kladivo na TDI >:-[] a nástupem TSI motorů se upraví poměr prodeje (nafta/benzín)

            Jinak... je tu VW Golf GT (uživatel golfgt) s motorem 1,4 TSI 102 kw.

            Interval mám dle potřeby, auto si řekne, max. 30tis, (nebo myslím 2 roky)
            • 00 Reagovat !

              foto raceday

              raceday 30.03.2008  09:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: motor

              Včera jsem jel odpoledne z jednoho konce Prahy na druhý. Trasa asi 25km, s využitím volné spojky. (rovina)
              Jel jsem přísně s dodržováním rychlostních limitů.
              Doma mi to ukázalo spotřebu 5,8L.
              • 00 Reagovat !

                foto bonoslav

                bonoslav 30.03.2008  22:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                Tak to mas vazne super :), myslim ze rozum mi hovori 1.4 TSI a srdce 1.8 TSI.
                Ja najazdim medzi 30-40 tisic rocne - preto otazka na servisny interval..aby som nechodil na prehliadky ako na hodiny klavira :).
                Ale dakujem za velmi cenne informacie.
                • 00 Reagovat !

                  foto raceday

                  raceday 30.03.2008  22:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                  Tak já 35tis ;-)
                  Jsem celkem rád, že jsem neměl možnost volby. Měl bych stejný "problém" jako ty.
                  Úplně stačí, že teď 14 dní řeším kola...
                  16" nebo 17"..... ;-\

                  ps taky se neví, jaký bude rozdíl v ceně.
                  • 00 Reagovat !

                    foto bonoslav

                    bonoslav 30.03.2008  23:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                    No pre audi A3 je rozdiel "len" 30 000 Sk pri Seat Leon je to 50 000 Sk..
                    Predpokladam ze to bude suvisiet aj s upravami podvozku, brzd ..atd
                    Seat v snahe znizit ceny urcite prisposobuje podvozok motorom, mensie kotuce brzd, tlmice, atd..
                    No ani mi nehovor...fakt sa tazko rozhoduje.
                    Necham sa povozit v predvadzacich modeloch a uvidime.
                    Ta 1.4 TSI 125 koni ma vazne parametre porovnatelne dokonca s 2.0 TDI PD 140 koni
                    ..vies ale toto su prijemne "problemy" :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto raceday

                      raceday 30.03.2008  23:19

                      « Re: motor

                      Pro tu 1,4 hovoří nižší cena, pojistka, spotřeba!
                      Pro 1,8 pružnost a zrychlení, ale rozdíl nebude nijak brutální.
                      Měl jsem před tím 55kw a 1,8 TSI mne občas zbytečně provokuje...
                      Možná bych při možnosti volby volil 1,4 a uspořený kačky dal do výbavy. Třeba xenony! Z normálních světel v Octavii nejsem moc nadšený.
                      ...nebo začínám hůř vidět >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto bonoslav

              bonoslav 30.03.2008  22:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: motor

              Ano ten som uz pozeral, dakujem za info.
              Ale to je ta verzia s kompresorom.
              Verzia 1.4 TSI ktore sa dodavaju do Leonu a audi A3 su bez kompresora a maju 125 koni. Prave preto, ze by si silnejsie 1.4 TSI konkurovali s 1.8 TSI.
              btw 1.8 TSI (oznacenie Skoda, seat, audi tento motor oznacuje TFSI) je cistokrvny motor audi.
              Tento agregat maju na svedomi konstrukteri audi.
              Cize je to jednoznacne zaruka kvality.
              Zaujimave je ze v cennikoch pre VW golf ho zatial nevidiet a myslim ze ani nebude.
              Co som si ale vsimol ze tu slabsiu 1.4 TSI maju vo VW s vykonom 122 koni so 7 stupnovou DSG prevodovkou, co som ostal celkom prekvapeny. Nemusela by to byt zla volba.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Atrey17" [85.70.43.XXX] 11.03.2008  15:29

    Jo, dobrý auto.

    Jo, tak jsem tu koukám další, kdo má Octavii 1,8TSI. Auto bylo koupené na firmu, tak že máme Elegance a na léto litý šestnáctky. Musím plně souhlasit s autorem recenze. Motor je skutečně Špička. Č. Budějovice - Praha a zpět, 4lidi a tak 10 až 20Km/h nad limit = 7,4 l/100Km. A to je nezajetý motor. Podle prodejce by měla tak po 10000km spotřeba ještě tak o 0,5l klesnout. Jediné, v čem nesouhlasím s recenzí, je prostor pro nohy vpředu. Máme jako rodinné auto starou Octavii 1,6i 74Kw. Mám 180cm a vepředu mám nohy vražené do přístrojovky, u spolujezdce do schránky. V nové Škodovce mi něco takového nehrozí. Ani ten středový panel mi tam nepřekáží. Celkově plná spokojenost. Zátah skoro od nuly, turboefekt neexistuje a zatalčit umí ještě i na 5 stupeň. A k tomu ten zvuk... Na předváděčku měli pouze 2,0 TDi 110Kw, a když se při studeném startu rozdrnčela okýnka, věděl jsem, že chci jedině benzín.
    Prostě konečně pořádný motor pro Ocatvii.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.03.2008  15:09

      « Re: Jo, dobrý auto.

      co to je za motor 2.0 TDi 110kw. To je nějaky nový od koncernu?? >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto raceday

        raceday 12.03.2008  17:57

        « Re: Re: Jo, dobrý auto.

        No to víš, že se upsal ;-) všiml jsem si, ale neměl potřebu to komentovat.

        ...a nebo to mělo nějakej malinkej čipííík >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.2008  21:07

    Stredovy panel

    Z vonku pekne a najma kombi ,ale z vnutra riesene auto ,(dufam ze sa nenahnevas) ale onicom.A za toto vysolit cez 500 tis.KC hmm nikdy.
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 13.03.2008  21:39

      « Re: Stredovy panel

      v pohodě...
      Jen mi řekni tvůj tip na podobné auto s motorem 160 koni za 500 tis. KC ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Beekey

        Beekey 28.10.2008  00:23

        « Re: Re: Stredovy panel

        Ja si tiez myslim, ze je to v pohode auto, i ten motor, no ten stredovy panel. Viem, ze sa autom jazdi, obchytavat plasty je gay, a je tam potesenie z jazdy, ale aj ked iba 140 koni, a trosku uplne iny styl, ale radsej by som civica. Do 500 tisic to kludne vojde, a plus tam mas skoro vsetko co potrebujes uz v zalkade...
        abs, ebd, radio,cd, mp3, 6 repro, multifinkcny volant, atd, atd... ale to je subjektivny nazor. No kapzdopadne na miesto sa ani v civicu neda stazovat, akurat ten kufor je mensi.
        Inac fakt dobra recenzia :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Elsin

    Elsin 26.03.2008  22:48

    konečně

    Toto je jediný správný motor do Octavie...gratuluju, fakt se mi to líbí
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.2008  19:34

    dobrý motor!

    udělal jsi dobře že jsi nešel do nafty.....autí super a ten motor...mňam..máš za deset
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.2008  02:19

    :-)

    pěkné auto....když oktávku tak jedině s tímhle motorem nebo RS:-)
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 14.04.2008  10:48

    Pan labužník

    Který ví co je dobré a proto volí Octu s motorem 1.8 TSI :yes: Máš to ode mě 3x za 10 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.04.2008  19:56

    Dalsi chytry clovek

    Jsem rad,ze se porad najde dostatek priznivcu benzinu a dalsi,ktery nas tu nebude zamorovat temi rakovinotvornymi sazemi z ......vsak viz odkud.Mas odemne za 10 a preji ti hodne stastnych km :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 14.04.2008  23:45

    Úprava fotek a doplnění recenze

    Přidal jsem k Nissanu nové foto a doplnil jsem recenzi,snad to je už o.k.,hodnocení je na tobě,když se ti bude chtít ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 22.04.2008  23:21

    Kola

    Ty kola jsou fakt krasne, pěkně ladi :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto radhro

    radhro 25.04.2008  10:13

    Kufr

    ahoj gratuluju , ten motor zavidím, jezdím v kombajnu TDI 103kW ale benzín mám radši ale služební je služební , jinak mám taky čerstvou rodinu a věř mi aˇž tam budeš rvát kočár budeš rád že tam ty litry kufru máš ;-) jinak přeji hodně hodne bezproblémových km :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 01.05.2008  22:57

    Kola a pneu

    Prosim te když mas na léto ty nove Sedmnáctky jak jsi s nima spokojena a prosim jaky mas rozmer pneu popřipadě jaky je rozdil mezi stryma a novýma
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 01.05.2008  23:33

      « Re: Kola a pneu

      Jak jsem spokojená? >:D
      Tak spokojenej jsem. Rozdíl je brutální... ve vzhledu +, jízdních vlastnostech +, hluku -, tvrdosti -, ceně pneu -.
      Pneu mám 225/45/17 a zimní 195/65/15
      ...ale je to krása!
      ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 13.05.2008  09:59

    Léto

    Takové krasné sluníčko a ty nefotíš? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.2008  15:11

    TDi

    Zdravím Tě. Jen zareaguji na spor mezi benzin vs. nafta. Kdyby jsi najezdil ročně 80 až 100 tisíc km, byla by nafta na prvním místě a ta pružnost nachipovaného 2,0 TDi v Octavii by Ti tlačila záda do sedačky 2x víc :-) Každý má jiný vkus a názor, já osobně už benzin nechci ani vidět :-) Hodně šťastných km. Moc hezká Oktávka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.2008  19:12

    motory pro skodovky

    zdravim vsechny, tak jsem se docetl, ze od listopadu se i do skodovek budou davat motory 1,2 TSI a 1,4 TSI. nemate nekdo informaci, do kterych modelu, a o jakych vykonech, to budou montovat? jestli opet jen do octavek a nebo i do fabii a roomsteru. dekuji. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 12.06.2008  22:35

      « Re: motory pro skodovky

      Já vím jen o 1,4 TSI do Octavie a bude mít lehce přes 90 kw
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 01.07.2008  10:30

        « Re: Re: motory pro skodovky

        a fabia RS bude také 1,4 TSI
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.06.2009  17:53

      « Re: motory pro skodovky

      Zdar. 1,4TSI do Octavie už dávají. Má 90kw (v Superbu myslím 92kw). 1,2TSI 77kw začali dávat do Yetiho a později se asi dostane i na jiné (možná náhrada za 1,6MPI 75kw v Octavii?).
      Osobně můžu potvrdit chválu Octávky 1,8TSI 118kw. Mám ji v Eleganci (koupenou referenční) s dalšími prvky výbavy a jezdí super! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.2008  11:02

    sportovni podvozek

    čau nevíte někdojestli se do octavie vyplatí sportovní podvozek?? Diky moc
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 13.06.2008  16:54

      « Re: sportovni podvozek

      Octavie se sportovním podvozkem má jistější jízdní vlastnosti (standardní podvozek je na zadku dost nervózní) a ještě víc přitvrdí už tak tvdrý auto. Zkus se někde v salóóónu projet s RS.
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 01.07.2008  14:17

    motor

    cau, gratulujem k tomu motorceku, musi to byt moc dobry motor :-) skoda ze nema octavka poriadny podvozok, mat tak tvoj motor v mojom focuse, tak to by bola radost jazdit ;-)
    k tomu co si pisal o silnejsich motoroch, ze si nevies predstavit este vykonnejsi, tak ono to zas neni az taky rozdiel ako by sa zdalo na prvy dojem. soferoval som 300 aj 400 k auto a uprimne povedane cakal som, ze to bude lepsie... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.07.2008  09:09

    souhlasím

    dost dobrý článek, fakt mě pobavil, hlavně jak se ten TDI ptá kdo a proč vyndal motor >:D
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.12.2008  21:04

    Nazdar

    Nazdar ty můj vychovateli krasna fotka ta která je focena ze zadu u te trávy, určo víš kterou myslím :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 29.12.2008  09:27

    Tak jsem si po době přečetl recenzi na Oktávku,

    auto, které si nikdy nekoupím.....a je to hezky napsané! Pěkné nadšení z motoru, který táhne! >:D Tak jen si ho užívej!!! A mimochodem, co je to za borce, ten euro89 s Fiatem Stillo? Psali jste si nějak, nebos to přešel mávnutím rukou? P.S. Ale psát o jízdě po jižní spojce jako o jízdě městem, to je věta tak trochu od chytré horákyně....Ať jezdí, hoj! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 29.12.2008  13:52

      « Re: Tak jsem si po době přečetl recenzi na Oktávku,

      ...já už příště taky ne. Dodnes jsem si nezvyknul na úzké sedačky a široký středový panel. S posedu jsem opravdu otrávenej.

      ...o jižní spojce snad nepíšu jako o jízdě městem?

      ...euro89 je * kterej si mě vylosoval a pustil svůj průjem nenávisti ke koncernu VW (v několika diskusích se tak projevoval) ...holt majitel mámy, která vlastní starou kraksnu od Fiatu. Myslím, že to ani nečetl. Asi kliknul na nej recenze, protože jinde jsem ho škodit u Škody nenašel.
      ...psal jsem mu že je * a ani nereagoval, auto jsem mu raději nehodnotil.
      ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 29.12.2008  14:37

        « Re: Re: Tak jsem si po době přečetl recenzi na Oktávku,

        Tak v Mazdě mám taky relativně úzké sedačky, holt nesmím moc ztloustnout. >:D Ale to byla alfa a omega teď při vybírání našeho druhého auta do rodiny. Spíš jsem chtěl nějakého japončíka zase, ale jak v Mazdě2, tak v Mitsubishi Colt se nám nesedělo nijak pohodlně. A kupovat auto, ve kterém budeme třeba 4, 5 let jezdit, bude i spolehlivé, ale bude se nám tam blbě sedět? Tož jsme japonce zavrhli a zvítězil pohodlný Peugeot 207. Tak doufám, že bude spolehlivý.
        U té spotřeby jsem reagoval přesně na tvůj příspěvek z 5.3. v 19.22 .To jsem puntičkář!!!! Tam to vypadá tak spojeně, ale neber mě vážně.....
        A euro89...to jsem si myslel. Tihle týpci něco tu a tam nasázejí, zatetelí se blahem ze škodolibosti a zas někam zmiznou.....
        >:D >:D :-) ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Jeronimo-

    Jeronimo_ 04.01.2009  23:06

    tuhost

    Zdravíčko, tebou zmiňované nedostatatky jako tuhost řazení atd je u každého nového auta. Podle mně se to po čase všechno rozhýbe a plně se ti to podřídí ;-) jinak to s tim rádiem, normálně ho vyndej, odpoj světle modrej drát s nápisem remote a strč tam místo něj červenej-trvalejch 12V a máš po problému. jinak pěkná recenze. dávám plný počet a přeji spoustu šťastných kilometrů bez nehod. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.2009  20:33

    3x10

    Sympaticka recenze :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.2009  14:13

    Vibrace

    Ahoj, jak se chova tento motor pri startu a chcípnutí?

    nejake vibrace nebo otres?
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 09.05.2009  15:52

      « Re: Vibrace

      Ahoj

      Nic takového! ...na motor za 37.000 km nemůžu říct křivého slova.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2009  21:21

    koncern vw škodovku na výsluní nepustí

    nejdříve vymazlit vlastní děti a pak ukonejšit ty adoptované...
    tedy mimo již mnohoktáte zmiňovaného motoru a slušnáho dílenského zpracování je octávka stále o level níž než audi a vw a proto odskakuje zadek v hrbolatějších zatáčkách, středový tunel je barikádou atd... stále platí: po silnicích toho jezdí spousta, ale auta jsou jenom ty německý...
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 12.05.2009  20:26

      « Re: koncern vw škodovku na výsluní nepustí

      ...ahááá ...a já myslel, že konstruktéři jsou k.o.k.o.t.i ...a vono je za tím spiknutí! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.2009  22:30

    Škoda, že Octávky jsou hlavně s deht´ákama

    Jetá Oktávka s timdle motorem je můj sen. Škoda, že jich je tak málo. Lidi holt raději jezděj za pět litrů, než mít super motor :-( Takže auto chválim, dávám 10
    • 00 Reagovat !

      foto raceday

      raceday 15.05.2009  23:47

      « Re: Škoda, že Octávky jsou hlavně s deht´ákama

      ...9 je taky dobrá >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.2010  19:12

    taky bych bral

    V současné době jezdím Oct. 1.8T 20V.Taky bych bral TSi jen na to mít ty korunky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.2011  22:01

    Octavia 1,8TSi

    Má zkušenost, měl jsem Focuse II 1,6 benzin vše docela OK až na tu spotřebu a když se jednalo o delší trasu tak . . . tak prostě šel aniž bych věděl co si dál koupím. Volba časem padla na škodovku a hodiny u internetu ve výběru typu, motoru, nové auto či starší??!! Až jsem se zaměřil na 1,8 TSi.
    Nakonec jsem sehnal z autosalonu předvaděcí-náhradní vozidlo octavii kombika r.v.2008. Když jsem ji v září 2010 bral tak ji chyběl ani ne měsíc aby byla dva roky stará s 29500 tis KM. Focuse jsem prodal dobře, s tím, že na škodovku budu muset připlatit, no nakonec o něco víc než jsem si předsavoval. . . Ale aniž bych si půjčil, nějak jsem to udělal.
    Výsledek je taký, že každý den se těším až někam pojedu.
    Viz. spotřeba, jakou mám nohu taková je. Super ! Nepočítám to přesně, ale s porovnáním s focusem je určitě lepší než 1,6 - 85kw (hlavně delší trasy) Vše bez problémů, mazánek ! Doporučuji tuto motorizaci !

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…