Diskuse

Ford Fusion (2003)

13.2.2007

Vážení, ještě než napíšu něco o autě, dovolím si jednu poznámku. Je to zcela nepochybně výborný nápad od AUTO.CZ: děkuji! Zdá se mi to jako poměrně…

 

Ford Fusion (pilotpilot)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [82.202.4.XXX] 15.02.2007  15:11

    pohon

    Fusion má stejně jako jeho sestra Fiesta pohon na předek a né na zadek jak sis zadal.
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 20.02.2007  02:11

    Zdravím, anonyme,

    děk za prima komentář. První zadávání jsem musel přerušit a odejít. Dostalo se to tam samozřejmě nedopatřením (že tě to "netrklo", když jsi viděl, že zadávací údaje nejsou úplné?).
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 25.02.2007  02:04

      « REÁLNÁ SPOTŘEBA

      Jak už jsem odkazoval v textu, reálná spotřeba našeho Fusionu je tady: [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto pilotpilot

        pilotpilot 25.02.2007  02:23

        « Re: REÁLNÁ SPOTŘEBA

        Jak je vidět, po městě, při jen pár ujetých kilometrech se studeným motorem, mu chutná. Ale po silnici do stovky s lehčí nohou 25.03.2006 umí i pod 6litrů/100km. Taky mě potěšil průměr 7,71litrů/100km na dálnici v D 14.09.2006, přitom jsme jeli dlouhodobě nad 150km/h. Byl ale mírný provoz a dalo se tedy jet plynule. V It při neustálém zpomalování a zrychlování už byl průměr jinde. Za tu radost z jízdy to ale stojí!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [91.127.75.XXX] 23.02.2008  10:49

          « Re: Re: REÁLNÁ SPOTŘEBA

          neviem že radosť z jazdy pri 150km/h je v čom?? :-! je to len ak vzrušenie,ale nie radosť aj jasom išiel so svojím Esperom 140-150 pri spotrebé 8l plynu/100kmale že by som mal nejakú radosť?? Neviem...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.2007  15:34

    fusion

    fusion je fusion-Jen si přehod ford radio za normální a uvidíš jak hrajou repráky z mondea.fakt bomba poslech.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "pilotpilot" [194.212.37.XXX] 23.02.2007  15:55

      « Re: fusion

      st, zatím mám rádio nastavený tak, že mám přidaný basy a víc mi hrajou repro v zadních dveřích. Dál se uvidí. Jaký že to máš rádio?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.02.2007  20:48

        « Re: Re: radio

        To originální jsem vyhodil koupil 1dinovou vložku a místo abych kupoval celej novej panel tak jsem vyříznul ty dvě příčky.vůbec to neni vidět a ušetří to spoustu peněz.Jěště si vyměn pojistku za silnější protože to ford radio má malej výkon a jakmile tam dáš pořádný radio tak se hned odpálí.koupil jsem dražší jvc s elektronickym panelem a dsp procesorem a hrale to třikrát líp.I při srovnání s mondeem je to mnohem lepší.můžu jen doporučit.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "nepřihlášený pilotpilot" [194.212.37.XXX] 24.02.2007  21:48

          « Re: Re: Re: radio

          st, děk za námět. Někde jsem dokonce tu výměnu viděl na foto.
        • 00 Reagovat !

          foto pilotpilot

          pilotpilot 25.02.2007  00:19

          « Re: Re: Re: radio

          ...tak to foto je tady: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 23.02.2007  19:18

    Hodnocení

    Pěkný autíčko, jeden čas jsem o něm uvažoval, ale neprošlo v rodinné radě. On má FF takové chlapské tvary. Výborně obstál v bouracím testu autosalonu na Primě. Pokud jse to neviděl tak tady je [odkaz] .
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 23.02.2007  19:27

      « Re: Hodnocení

      Sorry tenhle [odkaz] je lepší.
      • 00 Reagovat !

        foto pilotpilot

        pilotpilot 23.02.2007  20:08

        « Re: Re: Hodnocení

        pepavasa, děk za vzkaz, Fusion je první auto, o kterým řekla moje drahá polovička, že se jí líbí. Děkuju i za odkazy, Primu samozřejmě na internetu sleduju, hlavně v létě, kdy je o víkendu "na práci" něco prímovějšího než čučet na bendu. Třeba kolo, případně ještě lépe poletování na padáčku, nad kterožto činnost není :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "pilotpilot" [194.212.37.XXX] 24.02.2007  00:53

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          přecijen jsem tam mrknul: ...to je náhodička!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.03.2007  17:39

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Hezký popis, přiznám se, že Ford není úplně moje krevní skupina ;-\, ale každému se líbí něco. Za popis a fotečky to je + 1 bodík :-).
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [91.127.75.XXX] 23.02.2008  10:51

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Moja polovicka zase o nejakom inom aute ako ako o Atos-Hyundai nechce ani počuť >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kastanek" [85.70.235.XXX] 24.02.2007  12:52

    GPS?

    Prosimvas to foto GPS je kde??? >:D Bud sem slepej nebo ho tam nemate :-!
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 24.02.2007  14:05

    ad GPS a další chybějící foto

    Pardón, je to tak, zatím ještě část fotek chybí. Upozorňuju na to v Popis vozu poslední větou: "Další foto a popis budu doplňovat.". Foto mám připravené, ale poslední dva dny, vždy, když se snažím je na server doplnit, ukáže se mi hlášení: "Chyba při nahrávání: překročen počet právě nahrávajících uživatelů". Budu muset zřejmě počkat až po víkendu. Tak prosím o strpení. Krásný den!
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 24.02.2007  14:52

    Dobrý výběr

    Dal jsem deset, pro tohle auto mám jistou slabost. :-) :yes: Možná by si mohl přihodit pár fotek celého auta i zpředu - třeba z té pěšiny "po třech".
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 24.02.2007  15:18

      « Re: Dobrý výběr

      S tou slabostí jsme na tom stejně! Jak jsem napsal o příspěvek výš, foto doplním, jen co mě to server dovolí. Za hodnocení děkuju.
      • 00 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 24.02.2007  21:50

        « Re: Re: Dobrý výběr

        Není zač. Je mile krabicoidní, "zapadne" ve městě, zároveň vypadá hezky i v terénu, v přírodě. Není ani namyšlený, ani podbízivě dětinský. Prostě krásný auto.
        • 00 Reagovat !

          foto pilotpilot

          pilotpilot 25.02.2007  00:26

          « Re: Re: Re: Dobrý výběr

          A taky - když jsem ho sháněl, neznal jsem rozměry - mě překvapil svojí skutečnou velikostí, když jsem ho poprvé uviděl naživo.
          • 00 Reagovat !

            foto Pekelna-Micinka

            Pekelná Micinka 25.02.2007  16:07

            « Re: Re: Re: Re: Dobrý výběr

            Mě nepřišel nějak větší, když jsem ho poprvé viděl. Prostě mi přišel ideální. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto pilotpilot

              pilotpilot 25.02.2007  21:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý výběr

              ;-) Pekelná Micinka, mně se právě podle obrázků zdál větší, než pak ve skutečnosti. Ale ideální , to tedy je!
              • 00 Reagovat !

                foto Pekelna-Micinka

                Pekelná Micinka 26.02.2007  13:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý výběr

                Aha! Já myslel, že se ti zdál větší. Jo, na obrázcích může budit trochu větší dojem. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pilotpilot

                  pilotpilot 26.02.2007  15:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý výběr

                  ... nejvíc teda zezadu mírně zespoda :- )
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pekelna-Micinka

                    Pekelná Micinka 26.02.2007  17:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý výběr

                    Já pod ním ještě neležel >:-[] >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto pilotpilot

                      pilotpilot 27.02.2007  22:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý výběr

                      :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto pilotpilot

                      pilotpilot 07.03.2007  00:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý výběr

                      ... jen doplňuju, že já ještě taky ne.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pilotpilot

                      pilotpilot 07.03.2007  00:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý výběr

                      ještě: myslím spíš to foto na Kobale. Zezadu, mírně zespoda...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Wasik" [62.245.81.XXX] 24.02.2007  15:15

    Este 1 CrashTest...

    Tak asi pred rokem sem tu nekde videl nehodu novinare ve Fusionu!!Vzpominate???Videl to nekdo taky???Nevim jiste jestli to bylo nekde na tomto serveru?!pokud byste to nekdo nekde zahlid nebo vedel odkaz hodte to sem PLS!!!DIK!!!!
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 24.02.2007  15:21

      « Re: Este 1 CrashTest...

      Wasik, nemyslíš náhodou odkaz v "< Re: Hodnocení" od pepavasa o pár řádek výš?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Wasik" [62.245.81.XXX] 25.02.2007  10:54

        « Re: Re: Este 1 CrashTest...

        NN nemyslim to v AS znam moc dobre111 ;-) Ale videl sem na netu dejmetomu pred rokem jag novinar jel Fusionem a v zatacce se srazili snakou dodavkou a bylo tam vse popsany!!!Tag co lidi nezvpominate???Nevite kde to bylo???
        • 00 Reagovat !

          foto pilotpilot

          pilotpilot 25.02.2007  21:44

          « Re: Re: Re: Este 1 CrashTest...

          Aha, hmm, tak to nevím. Taky bych rád shlédl!
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "dochtor" [195.28.127.XXX] 01.03.2007  09:23

            « Re: Re: Re: Re: Este 1 CrashTest...

            h ttp://news.auto.cz/aktuality/crashtest-n…
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [195.28.127.XXX] 01.03.2007  09:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Este 1 CrashTest...

              crashtest-na-vlastni-kuzi-redaktor-auto-…
              • 00 Reagovat !

                foto

                "anonym" [195.28.127.XXX] 01.03.2007  09:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Este 1 CrashTest...

                auto-cz-v-nelehke-roli-dummyho-na-miste-…
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "anonym" [195.28.127.XXX] 01.03.2007  09:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Este 1 CrashTest...

                  na-miste-spolujezdce.html
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "nepřihlášený pilotpilot" [83.208.167.XXX] 05.03.2007  08:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Este 1 CrashTest...

                    ... to je vyčerpávající, děkuju za odkaz.
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 24.02.2007  22:01

    fusion

    cau, diky za supr recenziu, hlavne suhlasim s uvodom !! tiez sa mi fusion paci, hlavne v tej bezovej metalize :yes: ta fotka napakovaneho kufru nema chybu >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 24.02.2007  22:08

    folia mikra

    chcem sa este opytat na odhlucnovaciu foliu od mikry. tiez si planujem zaobstarat a nalepit tuto foliu. ak ma oko neklame, vidim ze si to lepil aj cez tie "vyztuhy" kapoty, drzi to tam dobre ? kukam, ze tam mas aj nejake cierne bodky, mas to este niecim prichytene ? ako hluk ? pomohlo to aspon trochu ? ak mozes trochu popisat montaz, cenu a vysledny efekt, budem velmi povdacny. diiiky :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 25.02.2007  01:14

      « Re: folia mikra

      Ahoj pane, děkuju za pochvalu. Na té foto mají samozřejmě kola sundaná přední kola. misoo, odhlučnění budu muset přefotit, původně jsem fotil něco jiného a je to mázlé, pardón. Koupil jsem 24.03.2005 tady: [odkaz] folii 1m x 1m za 495,-Kč (a taky síťku zespoda na plato kufru za 390,-Kč, příležitostně nafotím). Mikra vyrábí i už připravené sady, tuším ale jen na Škodovky. Účinnost jsem samozř. neměřil, subjektivně to pomohlo. Pokud jde o montáž: protože Fusion diesel [odkaz] má odhlučnění po celé haupně (a taky protože se mi nechtělo vystřihovat několik kusů), obkreslil jsem na papír tvar haupny včetně kulatých otvorů, přenesl na folii a vystřihnul. Je potřeba počítat s tím, že při lepení přes výztuhy folie trochu změní rozměr. Zkontroloval, jestli sedí, a pro lepší manipulaci při lepení rozpůlil. Odmastil jsem haupnu a nalepil. Při lepení jsem folii nikam nenapínal, naopak jsem se snažil nalepit ji co největší plochou. Ty kulaté příchytky koupeny tuším v Autokelly. Ale spíš jen sichr, ani už jsem příchytky nedoplnil po celém obvodu, folie drží jako přibitá i tam, kde jsem je nepoužil.
      • 00 Reagovat !

        foto pilotpilot

        pilotpilot 25.02.2007  01:37

        « Re: Re: folia mikra

        misoo, opravuju odkaz na odhlučnění haupny: [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "misoo" [62.168.72.XXX] 27.02.2007  09:36

        « Re: Re: folia mikra

        moc dakujem za info, rozhodol som sa definitivne, ked bude trochu teplejsie, idem do toho ! kupim si toho viac a skusim polepit co sa bude dat (po sedackami, kufor...) odhlucnenia neni nikdy dost ;-) :yes: kolko ze stali u kellyho tie prichytky ? predavaju to asi na kusy ze ?
        • 00 Reagovat !

          foto pilotpilot

          pilotpilot 27.02.2007  22:20

          « Re: Re: Re: folia mikra

          misoo, není zač. Příchytky s větší plochou hlavou jsem kupoval podle ř . Ale už nevím, kolik. Budeš muset změřit. Cena, tuším, 2,- až 4,- Kč/ks. Námět: přepážka mezi motorem a prostorem pro cestující. Ať se ti dílo podaří!
          • 00 Reagovat !

            foto misoo

            misoo 27.02.2007  23:37

            « Re: Re: Re: Re: folia mikra

            viem, prepazka je najdolezitejsia, ale nejsom koperfield ani saxana aby som sa tam dostal >:D nakupim toho mraky a uvidim kam sa vsade dostanem ;-) ta cena za uchytky je fajn, zoberem to asi na splatky ;-) >:D diiiiky :-)
            • 00 Reagovat !

              foto pilotpilot

              pilotpilot 28.02.2007  00:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: folia mikra

              :-) jasné, však myšleno z kabiny. (to "ř" se přepsalo ze znaku "průměr").
              • 00 Reagovat !

                foto misoo

                misoo 28.02.2007  09:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: folia mikra

                jaj, myslel si tam "pred" pedalmi a tak, no tak tam tiez skusim jasne ;-) ř som pochopil :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "nepřihlášený pilotpilot" [194.212.37.XXX] 28.02.2007  16:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: folia mikra

                  :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.2007  20:26

    hezka galerie

    Moc chválím tvou galerii :) pěkné fotečky :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 25.02.2007  21:42

      « Re: hezka galerie

      vratu, děkuju, za dva roky se nějaké to foto nasbíralo.
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 25.02.2007  21:41

    Doplnění fotogalerie

    Vážení, dnes server začal přijímat, doplnil jsem tedy fotogalerii. Ještě jednou děkuju za hodnocení.
    • 00 Reagovat !

      foto valmar

      valmar 26.02.2007  18:49

      « Re: Doplnění fotogalerie

      Pekne autko! Davam za 9, nechavam si rezervu ;-) . PS: aj ja mam kupene take iste Al-disky. Jednoduchy a cisty design a aj cena bola fajn :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pilotpilot

        pilotpilot 26.02.2007  19:08

        « ALU

        Děkuku, vratu. Koupil jsem je přes internetový obchod a byly dokonce levnější než ty Continentálky...
        • 00 Reagovat !

          foto valmar

          valmar 06.03.2007  10:30

          « Re: ALU

          Jojo, ja som ich tiez kupoval cez net. Tusim nejlevnejsipneu.cz, ci tak nejako. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Pivrnec" [62.240.165.XXX] 28.02.2007  21:37

    Svihak BMW Pivrnec

    Tak za prve to BMW se mi nelibi... Za druhé majitel ma neco malo vyplneno v popisu,ale prakticky sem se z toho nic nedozvedel... Jinak proti BMW nic nemam. A za třeti kazdy kdo hodnoti jinak nez ty ma podle tebe vice nicku a hodnoti jen pro sebe... Ze??? Hodnoceni je individualni vec,a kazdy smysli jinak... Kolik mi das kdyz mu dam za 10???:-). :-) ---Toto jsem napsal panu s Range Roverem,a na vas vek mi pride nedustojne mluvit o mne takhle.... (Zdravím, šl, zřejmě nemá cenu chtít po někom, kdo se ještě počůrává, aby (recenzi) četl. Jak píšu u sebe: chtěl jsem se, a je to snad i původní záměr MOJEauto.cz, dozvědět něco o autech... Škoda se tím zaobírat. Snad v některé z příštích generací.)...
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 28.02.2007  23:17

    pivrnec

    děkuju za upozornění, je to nedorozumění, na pravou míru se to snažím uvést v diskuzi pod RR.
  • 00 Reagovat !

    foto mirastr

    mirastr 01.03.2007  22:17

    Mikra

    Čawec, opravdu povedené autíčko. Také jsem o něm uvažoval, ale musel jsem jít s cenou dolu a zvolil jsem Corsu. Nestěžuji si. Za rok ji chci vyměnit za Cmaxe:-) Možná:-) Kde všude máš ty odhlučňovací fólie, nějak se nemůžu zorijentovat. Pouze u motoru? Díg za odpověď. Míra
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "nepřihlášený pilotpilot" [194.212.37.XXX] 02.03.2007  15:46

    Re Mikra

    Zdravím pane, děkuju. Odhl. folii mám jen na haupně, viz foto. Ten zbývající hluk ve skutečnosti není problémem, takže na příčku mezi motorem a kabinou už jsem ji nelepil. Možná kdybych jezdil denně několik hodin nad 150km/h :-) Pokud jde o Corsu, s 1,0 44kW jsem jezdil služebně (většinou sám) skoro tři roky, pohodový autíčko na každý den do města, a po dálnici se to taky dalo vydržet. Fusion nám stačí, jezdíme dva (děti už jsou skoro z hnízda).A pokud jde o C-Max, držím ti palec, ať ti to vyjde!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.100.238.XXX] 03.03.2007  09:47

    Maximálka

    Zdravim, jsem rad za pochvalu Fusiona...S tim autem jsem najezdil spousty kilometru-prodavam ve fordu...je to opravdu dobre auto a malo kdo ho umi ocenit...Prohlizel jsem si fotky a narazil jsem na foto, kde jsou pristroje- jedes tam skoro 190km/h..To si s tim jel fakt takhle rychle??mam fiestu r.v.2003 taky obsah 1.6 a jel jsem nejvic neco malo pod 180... Jinak-hezke auticko...tak at slouzi!! :-) P.s.: Ted budu neustale zkouset maximalku....
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 03.03.2007  19:07

    Maximálka

    Zdravím, anonyme. , Fusion nám opravdu sedí, viz výše. K fotce přístrojovky: vyfotil jsem ji 24.09.2006 04:36h na dálnici v D, údaje o čase (a i další) jsou z exif foto. Jak známo, rychloměr ukazuje víc než ve skutečnosti, což GPS potvrzuje, takže skutečná rychlost byla nižší. Fotka GPS je před garáží, taky 24.09.2006, ale 07:21h, po dojezdu z dovo (popisuju ve Spotřeba a spolehlivost). Foťák bohužel zaostřil na rakouskou dálniční známku, místo na GPS, všimnul jsem si toho až po stažení do PC, tak ji opatřím popisem. A co k maximálce? Fakt nemám potřebu soutěžit (proč taky zrovna s Fusionem - rodinným malým autem), "kdo rychleji". Co změřila a zaznamenala GPS, to bylo na displeji, a to jsem vyfotil. Jinak, děkuju za pochvalu, a zkoušej opatrně. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 03.03.2007  19:39

    ...Maximálka

    ...ještě snad upřesním, že fotka předcházející (4.000ot/140km/h) má v exif foto info: 23.09.2006, 14:43h
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.2007  13:42

    Pochvala!

    Super příspěvěk do moje.auto.cz! O tom by to mělo být! Máš ode mne pochvalu a 10* ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [194.212.37.XXX] 05.03.2007  16:59

      « Re: Pochvala!

      Honza 123, děkuju za pochvalu.
      • 00 Reagovat !

        foto Onyx

        Onyx 05.03.2007  22:29

        « Re: Re: Pochvala!

        Rozhodne jedna z nejlepsich rezenzi!!! Rad bych nasel auto na normalni jezdeni, ze kteryho bych byl tak nadsenej jako tady ty. Vim ale, ze Fusion to nebude. Uvidime, co nakonec vyberu.. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pilotpilot

          pilotpilot 06.03.2007  23:56

          « Re: Re: Re: Pochvala!

          Onyx, děkuju. Popsal jsem zkušenosti, jen jsem snad tomu věnoval trochu víc času. Přeju příjemné vybírání a hlavně šťastnou ruku!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.2007  14:41

    Taky se Fusion líbí

    Díky za výbornou recenzi. Mám pro Fordy slabost :-) O Fusionu jsem taky uvažoval (kdybych kupoval auto jako nové s cenou kolem 350tis.).
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 22.03.2007  16:50

    od včera

    21.3.2007 má Fus nové poklice. No nekupte to, když mu tak slušej!
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 22.03.2007  17:51

    Minulý

    týden to už vypadalo na přezouvání na letní, ale (viz foto nové poklice 21.3.) budeme ještě muset počkat...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.2007  13:11

    porovnanie

    Hey pilot, nakonci recenzie porovnavas Fusion s inymi autami, ktore su ale ina kategoria a teda su neporovnatelne. Fusion by som preto nezrovnaval s miniautami ako Getz, ci Mazda 2, ale pridal by som napr. konkurenta MB A Klasse.
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 25.03.2007  01:04

      « Re: porovnanie

      Jo pane, máš pravdu, Getz je v tom přehledu jen pro porovnání. Líbilo se mi zrychlení, ale je celkově menší a hlavně: byl jsem se s ním svézt a nakonec na jízdu ani nedošlo, protože jak jsem se do něj posadil, nesedl mi, připadal jsem si jak na bidýlku.
      • 00 Reagovat !

        foto pilotpilot

        pilotpilot 25.03.2007  01:36

        « Re: Re: porovnanie

        ... pardón, jsem to rychle odklepl. Ty, yuray, proč si nevyjmenoval i ostatní auta, který jsem porovnával? Zřejmě proto, že jsi s tím "neporovnatelne" celkem mimo mísu? Zřejmě jo, protože ta auta mají porovnatelný motor, spotřebu, zrychlení, délku, šířku, a vůbec rozměry, hmotnost, kufr, atd. A narozdíl od MB A classe taky cenu. Note vyjel později, než jsme Fusiona koupili, chtěl jsem jen vědět, jak je na tom. A pokud jde o Mazdu 2, zkus, prosímtě, něco nastudovat, a až to uděláš, napiš mi, s jakým autem má stejnou třeba podvozkovou plošinu. Děkuju pane! :- )
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "yuray" [89.173.6.XXX] 25.03.2007  13:44

          « Re: Re: Re: porovnanie

          Jo, promin, chcel som len povedat, ze Fusion spolu s konkurentmi ako Note, Meriva, Roomster ci A Klasse su velmi specificka trieda minivan a ja osobne by som ich neporovnaval s miniautami Getz, Mazdou 2 - ved to vidno na tych rozdieloch vnutorneho priestoru, napr rozdiel objemu kurfa 100 litrov hovori za vsetko. Este raz prepac, nechcel som Ta nahnevat. Kazdy si samozrejme moze porovnavat co chce. Inak, ako si spokojny s ContiPremiumContact 2? Mam ich vybrate ako pneu, ktore by som obul ked sucasne zjazdim.
          • 00 Reagovat !

            foto pilotpilot

            pilotpilot 25.03.2007  15:50

            « Re: Re: Re: Re: porovnanie

            ok, asi nemáš tolik času, udělám tu práci s hledáním info za tebe. Takže: pokud jde o Getz, popsal jsem jeho zařazení do porovnání už v příspěvku dnes 01:04 výš. Pokud jde o MB Aclasse, mrkni sem [odkaz] právě ten vlastně do porovnání nepatří - třeba délka jen 3.575 mm, nevím, kam bych tam naložil např. ty bicykly, ale nezkoušel jsem to, třeba jo, o ceně už jsem psal, za srovnatelnou výbavu by byla zcela jinde. Pokud jde o Mazdu 2, mrkni sem [odkaz] a sem [odkaz] redakce to píše hned na začátcích testů. Jinak, zřejmě jsi při psaní svého příspěvku pozapoměl, že Note je o cca 2 roky mladší a Roomster o cca 3 roky, než Fusion, což je myslím v automobil. průmyslu pořádná doba; podívej, KDY jsme Fusiona koupili, vždyť dokument "porovnání" na posledním foto vznikl někdy koncem ledna 2005 a mladší auta jsem do něj doplnil postupně.___ Upřímně řečeno, upřednostňuju styl: než něco napíšu, zjistím si info, abych se později nemusel omlouvat. Navíc diskuze je pro všechny zúčastněné přínosnější, pokud je o faktech a nikoliv jen o doměnkách.___ Ne, yuray, nenahneval si ma, možná že naopak - potěšil. Jednak jsem si mohl znova ověřit starší info a podělit se o ně s ostatními (i když dělat to po každým nekonkrétním a zavádějícím příspěvku by umořilo koně), a druhak ses i omluvil za chybku. Což je dnes při rychlém způsobu života, odcizení lidí,... a "úrovni" některých diskuzí na netu potěšující. Takže tak.
          • 00 Reagovat !

            foto pilotpilot

            pilotpilot 25.03.2007  16:37

            « Re: porovnanie Continental v Italii

            ...taky jsem ten příspěvek v 01:36 zakončil :- ) ___ Ad Continental: yuray, teď nevím, nemají už ContiPremiumContact 2 ještě modernějšího nástupce? Kolik jsme na nich zatím najeli, je tady [odkaz] jak jsou na tom s výškou vzorku po těch ujetých km budu kontrolovat teprve při jarním přezouvání, dám ti pak vědět. Pokud jde o vlastnosti: na suchu - určitě i kvůli fordímu podvozku :- ) - auto poslouchá jak hodinky; zatím, včetně hrabání v šutrech, přežily i některý drsný výjezdy na PG startovačky (viz foto); jejich předchůdce měl mít podle různých testů menší problémy s aquaplaningem a s životností. Životnost ještě nevím, ale problémy s jízdou po hluboké vodě se podařilo podle mě dostatečně odstranit. Ověřeno při jízdě v Calabrii, kdy při vjezdu do jednoho z nesčetných tunelů bylo sucho, a při výjezdu průtrž mračen. Conti to zvládly, včetně následného brždění "na krev", kdy nás (cca 130km/h) velikým rozdílem rychlostí (domnívám se, že jel >170km/h) předjížděl tuším SLK a těsně před námi zakličkoval a taky na to "hamstnul". Ty jeho rudý diody jsem měl před očima ještě druhej den. Nevím, co dělal, jeho autem ani pneumatikama to ale asi nebylo, spíš si jen zapaloval doutník, nebo se věnoval nějaké jiné bohulibé činnosti než řízení auta. Tam na jihu (víc než jinde v It) takhle rychle jezdí naprostá většina SLK, BMW 7, Audi 8, atd. s převážně zcela zatmavenými skly (a některá z nich byla určitě i obrněná) a chce-li člověk předjet nějakého místního řidiče, šinoucího si to ve své letité Pandě 100km/h, je na to třeba fakt dávat majzla. Bo nechat se zezadu katapultovat něčím, co váží kolem 3 tun a jede o min. 40km/h rychleji může být sice adroš, ale děkuji - nechci. ___ Jak jsem psal výš, ještě změřím ojetí; ale podle mě jsou to dobrý pneu.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 26.03.2007  01:06

              « Re: Re: porovnanie Continental v Italii

              ContiPremiumContact2 tusim este nastupcu nemaju. Toho predchodcu mam ja. Tvoju verziu "2" mierne vylepsili vo vsetkych ohladoch, ale ozaj velke zlepsenie ma byt v nabehu km. Co sa tyka verzie "1" tak zatial bez problemov, nesklamali ma nikdy, ani na vode. Inak, tiez som bol v Calabrii! :) Myslim, ze to bol okres Cosenza, byvali sme v Laghi di Sibari a v Marina di Sibari, je to skutocne zaujimavy kraj s vynimocnymi ludmi.
              • 00 Reagovat !

                foto pilotpilot

                pilotpilot 26.03.2007  02:07

                « Re: Re: Re: porovnanie Continental v Italii

                To ano, ještě se tam určitě podíváme. U Jónského moře jsme se byli taky podívat, ve Villapiana Scalo a Vil. Lido. Bydleli jsme ale na druhé straně boty, u Tyrhenského moře, v Praia a Mare. Ráno to většinou nestihneme, tak slunce v moři vidíme alespoň večer :- ) . Taky jsme si tam udělali prima výlet na kolech [odkaz] Letní pneu letos nesleduju, ty naše počítám ještě vydrží, alespoň´s mne poučil. Tak pane, užívej!
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [91.127.75.XXX] 23.02.2008  11:01

            « Re: Re: Re: Re: porovnanie

            Hyundai matrix dlžka 4025mm razvor 2600mm kufor 400l tiež má 1,6 ako aj CRDI 110 koní tč cena 415 000 sk a 1,6 356000 Sk pohodlné auto s krásnm vyhladom vzadu pohodlné sedenie etc
            Je vela aut ale aj cena rozhoduje
            a usporiadanie napr renault grand modus je ešte o niekolko cm dlhká a má kufor len 300 l a menší rázvor..nehovorím o spolahlivosti renaultov Sedel som aj šoferoval som Ford fiesta no a do menšieho kpčeku velmi slabo išiel,že potrebuje rozbeh potom už ide,no ale tak daleko však nejazdievam.. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.2007  07:47

    Román

    hodně pěkných fotek.Pěkně jses rozepsal uplnej román,máš to za 10.
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 25.03.2007  13:53

      « Jen víc informací

      petrpan, možná ta délka někoho od čtení odradí, mám ale za to, že jen pár fotek a holých vět v recenzi, ostatním, kteří se chtějí něco o sem na MOJE.auto vloženém autě dozvědět, nemůže stačit. Děkuju za hodnocení a za pochvalu, samozřejmě mě těší. :- )
  • 00 Reagovat !

    foto pepee

    pepee 25.03.2007  13:33

    biczkly

    No,opravdu kola jsou uvnitř,dobrýýý >:D
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 25.03.2007  14:23

      « Re: bicykly

      :- ) proti vožení kol na střeše nebo na zadních dveřích vidím spoustu výhod, auto není ani vyšší, ani delší (parkování); nemusíme se ani na dálnicích (rychlost) ani na běžných silnicích (kvalita povrchu) omezovat v cestovní rychlosti (čímž samozřejmě nechci snižovat dnes už určitě ok kvalitu nosičů); kola jsou relativně v bezpečí (parkování při prohlídce třeba města nebo hradu pěšmo, nebo přes noc); neprší na ně; zamezení možnému poškození při nehodě;... Pokud naložím jen jedno kolo (stejně jako snowboardy nebo lyže), vejdou se do auta 4 lidi, při dvou kolech jen dva lidi. Což je jistě pro někoho nevýhoda, my ale, jako dvojice středního věku, např. na dovolenou ve více lidech v jednom autě nejezdíme...
  • 00 Reagovat !

    foto pepee

    pepee 25.03.2007  13:55

    Foto

    Tak koukám na ty fotky,a vidím Jičín?Je to tak že.Jsem z Jičína proto mě to zaujalo. :yes: >:D
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 25.03.2007  14:39

      « Re: Foto

      Jee, to´s mě potěšil pane, jsi první, který reagoval :- ) Foto je z 2005, kdy jsme v Českým ráji byli prvně (přímo Prachov), vloni 2006 jsme si to zopakovali (Prachov a pak trochu výš - Studenec), je tam u vás nejen při ježdění na kole fakt krásně! Jestli máš chuť, podívej se na [odkaz]%60cat%60/cou… vložil jsem tam pár projetých i uletěných tras i od vás.
      • 00 Reagovat !

        foto pilotpilot

        pilotpilot 25.03.2007  14:41

        « Re: Re: Foto

        ... odkaz se nepovedl celý, je moc dlouhý, tedy zkopírovat a vložit do adresního řádku. www.gps-tour.info/tours/view.php/action.…
        • 00 Reagovat !

          foto pilotpilot

          pilotpilot 25.03.2007  14:49

          « Re: Re: Re: Foto

          ajtakrajta zas ne. takže na těch www vybrat mountainbike a Tschechien a Czech Northeast (4) a třeba 2006.06.16. Studenec - Horni Branna - Zaly - Studenec. Když pak klikneš na (20) za mým nickem stan - pilot, zobrazí se konečně to co jsem chtěl. Pardón.
          • 00 Reagovat !

            foto pilotpilot

            pilotpilot 25.03.2007  14:54

            « Re: Re: Re: Re: Foto

            ...ještě doplním: když pak jedeš kurzorem po výškovým profilu pod obrázkem trasy, znázorněné na Google mapě, ukazuje se ujetá vzdálenost, nadmořská výška a na mapě místo, kde přesně jsi.
  • 00 Reagovat !

    foto roubrt37

    roubrt37 25.03.2007  20:39

    Uznání

    Přestože mě Fusion designově nějak zvlášť nenadchnul, oceňuji jeho praktičnost. A především vaší vyčerpávající prezentaci. No a to GPS kolaření a lítání je opravdu paráda :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 25.03.2007  23:54

      « Re: Uznání

      To potěší, pane, děkuju za obě pochvaly. Samozřejmě nejvíc mě baví poletovat; snad s tím tady příliš neobtěžuju, ale nakonec - proč si nerozšířit obzory.? Ještě jednou děk! Musím se zase po čase mrknout na tu vaši AR.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.2007  15:59

    Taky Vás zdravím

    No Vaše auto taky nepatří k těm nejošklivějším... Krabicová auta se mi také líbí např. jako RR Phantom nebo Range Rover, ale přeci jen se mi více líbí nekrabicová a nehranatá auta. Ano Vaší recenzi jsem četl, ale mé hodnocení se odvíjelo od mého pohledu na Fusion nikoliv na Váš bodový průměr a kvalitu recenze. Naopak Vaše vyčítavá reakce na mé hodnocení spíše vypadá jako "soupeření kdo má víc" ale doufám, že tomu tak není. Jen se mi na Fusionu nelíbí Fordova koncepce. Prý skvělý podvozek vs. velmi laciný interiér a sdružené přístroje. Možná kvalitou zpracování je oproti konkurenci v dané třídě na výši, ale jako celek ve smyslu použitých materiálů a barevné kombinaci působí jako pěst na oko. A navíc mi nepříde jako moc zodpovědné při cestě z dovolené zkoušet kolik Vaše auto dá. Určitě jste těsně před jízdou nekontroloval tlak v pneu a s naloženým těžkým autem (ještě jsem neviděl nikoho kdo by jel na dovolenou jen s kreditkou) a to není aspoň podle mne asi zrovna nejvhodnější. Stejně tak i výrazné překročení konstrukční rychlosti vozu... Dle mého názoru to není bezpečné jak pro Vás tak hlavně pro okolí… Ale stejně Vám popřeji spoustu šťastných km!
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 16.05.2007  00:20

      « Po nějaké době pročítám diskuzi

      , a koukám, že jsem tento příspěvek nechal bez odpovědi. Možná to tak mělo zůstat, nicméně:
      Jistě máme každý (dnes už) možnost prezentovat svůj názor. Pokud si ale vzpomínám (vysvětlím zvlášť pro vás, BORIS_Ilja: to je slovní obrat, paměť mi zatím slouží), ani jste se mně neptal, jestli jsem ty vámi popsané úkony provedl, a ani jste v Calabrii s námi nebyl, abyste své domněnky ( konkrétně ty za vaším "Určitě") mohl takto zobecňovat, či dokonce vydávat za pravdu. Ještě snad dodám, že krabicové to auto zcela jistě není. A protože 33 sekund, které jsem byl ochoten věnovat vašemu příspěvku, již skoro uteklo, ostatní vaše napsané domněnky nechám bez odpovědi, nechť si je posoudí každý sám.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.2007  10:16

    test

    velice objektivní hodnocení.. Dobrá práce.. :yes: na můj vkus sice moc dlouhý, ale nevadí.. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Pavla" [213.192.60.XXX] 02.04.2007  21:23

    Odhlučení

    Tak jsem jako nová majitelka FF přečetla vše od A až po konec, ale jen proto, abych zjistila, co píšete, pánové, o hlučnosti auta. Jsem trochu rozčarovaná, je to opravdu technikou mé jízdy nebo je to pro něj typické ? Díky za shovívavou odpověď
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.2007  14:09

    gratulujem :)

    Pane, vasa recenzia bola prva, ktoru som na moje.auto.cz cital a stale ju povazujem za najvycerpavavejsiu na tomto servri :-) vdaka za nu! Impulzom na precitanie recenzie bol moj vazny zaujem o kupu noveho Fusionu. To sa bohuzial zatial nezrealizovalo (akcne modeli vypredali a na neakcne ceny momentalne nemame), ale utvrdil som sa v tom, ze ho naozaj chcem :-). Davam Vam 10 a vela stastnych km prajem na cestach-necestach a vo vzduchu tiez :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto princ

    princ 05.04.2007  23:22

    Conti Sport 2

    Tyhle gumy jsme meli na pasikovi B6 a muzu rict, ze za ty prachy to fakt nestoji - na suchu sice drzi jak pribity a ani nepiskaji(tak moc), ale za mokra je to dost bida a predevsim jejich zivotnost je spatna - vydrzely neco kolem 25 tis., coz se mi zda malo.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.04.2007  00:25

      « Re: Conti Sport 2

      Myslis tie co ma obute majitel na tomto Fusione? To nie su SportContact-y, ale PremiumContact 2, to je dost rozdiel, najma na vode.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.2007  00:26

    corsa

    pilot, ty si mal tiez corsu? :) dost vela nahod, tiez som bol v calabrii, tiez mam forda a tiez som predtym mal corsu:)
  • 00 Reagovat !

    foto medvidak

    medvidak 28.04.2007  04:59

    navigace

    Ahoj, jak jses prosim te spokojen s tvou navigaci? Ja se ted rozhoduju jakou koupit, aby sla pouzit jak do auta tak na kolo, a mam v tom musim rict radnej maglajs.. Kazda ma nejakej problem, u tyhle nejde to, a druhy zase nefunguje tamto. diky
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 14.05.2007  19:50

      « Re: navigace

      Pardón za odmlku.
      Na GPS 60CSx nedám dopustit, je opravdu "outdoor", a, i když bez mluveného slova, umí to i v autě. Jestli chceš, na nějaké naše na kole ( i jiné ) ujeté trasy se podívej na [odkaz]
      Event. mi napiš, s čím potřebuješ poradit.
      • 00 Reagovat !

        foto medvidak

        medvidak 14.05.2007  21:03

        « Re: Re: navigace

        Dekuji za odpoved i za odkaz. Zajimalo by me jak je to s mapama (jejich aktualnost, popripade je nutnost kupovat nove?). Taky jak to vypada pri prepocitavani trasy, zvlast v aute jsem cetl ze to trva a ty vteriny jsou kolikrat kriticky.. A signal, prijem dobrej vsude?
        Predem diky, tyhle informace maji cenu zlata. :-)
        V obchode vzdycky odpovi tak aby se jim to hodilo do kramu ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto pilotpilot

          pilotpilot 14.05.2007  22:01

          « Re: Re: Re: navigace

          Než jsme ji cca před rokem koupili, měl jsem taky asi tak milion různých otázek => internet je ale hluboká studnice :- )
          Shrnu-li ten rok: ještě pořád jsem z ní nadšený a neměnil bych. (Pokud jde o to "outdoor": ani několikahodinová jízda v dešti na kole ji nerozhodila.)
          - mapy jsou aktualizovány 6 - 12 měsíců. Určitě to stačí a nijak mně to neomezuje. Každá nová aktualizace je někdy dokonce zdarma, jinak za zlomek ceny původní.
          - z pomalostí přepočítávání, zobrazování nebo návěstími před křižovatkami jsem neměl dosud problém, ani třeba v D na dálnici, při vyšších než povolených rychlostech.
          - 60CSx má nový Sirf III; signál jsem dosud ztratil jen po vjetí do tunelu. A jediný problém měla v ital. Benátkách, v některých opravdu úzkých uličkách s vysokými domy. Signál neztratila, ale tracklog je zubatý, jak signál "lovila". Samozřejmě musí alespoň trochu "vidět" na oblohu.
          Jinak spoustu info najdeš třeba:
          [odkaz]

          [odkaz]

          [odkaz]

          [odkaz]

          Ještě doplním, že silniční mapa City Navigator Europe NT je fakt skvělá, dá se použít i k ježdění na kole, k němuž v ČR používám TOPO Czech; pak ještě českou silniční AtlasCR10R v6; a nějaké stáhnuté z internetu.
          Z odkazů samozřejmě ještě
          [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto pilotpilot

          pilotpilot 14.05.2007  22:05

          « Re: Re: Re: navigace

          ... jo a ve státech je slušně levnější než v Evropě.
          • 00 Reagovat !

            foto medvidak

            medvidak 15.05.2007  02:38

            « Re: Re: Re: Re: navigace

            Tak jsem to vsechno precetl (ne vsechno, cast, ale snad tu podstatnou), to co pouzivas ty se mi moc libi, a mam dalsich par dotazu:
            Vzhledem k tomu ze studuju v USA, koupil bych si to tady (vyslo by me to na zhruba $340), ovsem ma to jeden hacek - jen mapy USA + Can. Kolik bych musel doma pak jeste zainvestovat do map Evropy (hlavne D, Ch, Cr, Sl, a samo CR)?
            A dale pak, kdyz jedes sam a nema to hlasovy vystup, neodvadi to pozornost od rizeni (nemusis na to porad "cumet") - preci jenom to budu pouzivat vic v aute nez na kole..?
            No a posledni dotaz - myslis je ze je navigace potreba? Projel jsem velkou cast ameriky a neco z Evropy a vzdycky jsem drive nebo pozdeji trefil, lidi vzdycky jezdili bez navigace a slo to. Ja si porad rikam jestli to neni jen takova hracka stejna jako vsechny ty mobily s 67MPx a 230 opticky zoom a radiem a televizi a kdo vi s cim vsim jeste...

            Takze moc dekuju za tvuj cas, davam ti zabrat, ja vim, doufam ze to nejak presprilis nevadi :-)

            • 00 Reagovat !

              foto pilotpilot

              pilotpilot 31.05.2007  00:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: navigace

              ... koukám, že mi "to" sežralo odpověď:
              - jojo, cena ve státech je víc než slušná
              - mapy, a vlastně vše jsem koupil tady: [odkaz] mrkni tam a jaké mapy a za kolik ti bude jasné
              - pozornost neodvádí, při zvukovém upozornění stačí mrknout na displej, asi jako třeba na tachometr
              - používám ji skoro pořád, poradí ti někdo, jak trefit přesnou adresu včetně popisného čísla v cizím městě?
              Ne nevadí, užívej, pane!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.2007  08:43

    super

    konecne som si spravil "mini"recenziu aj ja a mozem ti dat 10 bodikov ktore som mal v plane hned ako si tuto recenziu vyrobil. Fakt dobra praca! Je malo ludi co dokaze objektivne popisat auto, hlavne ked prechadza z mondea na fusiona. Tebe sa to podarilo. Vazne potlesk.
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 14.05.2007  19:52

      « Re: super

      Nevím, jestli jsem tě správně pochopil, ncm pravdou je, že jsem už jezdil či používal mnoho aut.
      Děkuju za ohodnocení, pane!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.2007  17:06

    hodnocení

    MOc hezký auto a k tomu skvělej popis a fotky. Dávám 10 bodů ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.2007  00:40

    předposlední fotka...

    ...měla působit jakoo dotaz...jako náměstí ve Vazlmezu nebo Litovli to nevypadá,a Fus je to třicátý devátý auto zleva přesně ;-) :yes: s trochou fantazie to vypadá,jako by vám někdo občůrával blatník :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.2007  14:23

    dotaz - uchycení jízdního kola

    Se zájmem jsem si prohlížel fotografii, kde to vypadá, že jízdní kolo je upeveněno "nějak" ve vnitř Fusionu. Když jsem se ale sháněl u autorizovaných dealerů Ford po tomto vnitřním uchycení, bylo mi sděleno, že vnitřní uchycení kol se do Fusionu nedělá. Jak jste to tedy vyřešil Vy? Samovýroba?
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 30.05.2007  22:59

      « Re: dotaz - uchycení jízdního kola

      Pardón, všiml jsem si až při psaní odpovědi níže, mrkni tam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [91.127.55.XXX] 19.05.2007  20:10

    odhlucninie

    prosim o radu. Bol som sa zviest na FF a zda sa mi zvýšený aerodynamický hluk. Neviem či je to hranatou karosériou alebo spätnými zrkadlami. Auto je super a mám ho objednané na 99%. Bol to iba dojem alebo to tak je. Ďakujem.
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 30.05.2007  23:02

      « Re: odhlucninie

      Aerodynam hluk na dálnici, bohužel, potvrzuji.
      Za ostatní prima vlastnosti jsem mu ale už dávno odpustil :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Shorty" [88.100.239.XXX] 19.05.2007  20:18

    Dotaz - manuální klimatizace

    Chtěl bych se zeptat, jak funguje manuální bezfreonová klimatizace, která je ve standartní výbavě Ebony. Jestli je dostačující v létě, kdy je velkej pařák, nebo je lepší si připlatit za plně automatickou klimatizaci? Díky za odpovědi
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.05.2007  14:04

      « Re: Dotaz - manuální klimatizace

      Mám ji v Ambiente a jsem zcela spokojený - zatím jsem ji nepustil víc než na 1 a vždy pouze na čelní sklo. Pak už si jen užívám ten chladný vzduch a to že nemám na zádech bazén.
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 30.05.2007  22:39

      « Re: Dotaz - manuální klimatizace

      Připojuju se k dapaja, chladí ok.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "kluboš" [193.179.128.XXX] 27.11.2007  11:03

      « Re: Dotaz - manuální klimatizace

      manuál je v pohodě, akorát je klima cítit na výkonu motoru...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.2007  20:26

    body

    pekná recenzia aj fotky, aj auto ujde.. ;-) ..10
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Plachtak" [80.188.73.XXX] 26.05.2007  12:54

    Upevneni kol uvnitr auta.

    Z fotografijich neni presne videt jak je ve predu kolo uchycene za vidlici. Bylo by mozne nejakou podrobnejsi fotografii? Samozrejme pokud to neni vyrobni tajemstvi. ;-) Na leve strane je demontovany sedak nebo ne? Diky za odpoved.
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 30.05.2007  22:57

      « Re: Upevneni kol uvnitr auta.

      Pro nereg Plachtak a Cody:
      Tajemství to není, rád se podělím: Ten držák je samovýroba - šroubem a prodlužovacími matkami nastavený hák na houpačku, sešroubovaný šroubem s podložkami. Přišroubováno ke šroubu (ten tam zůstává), utaženému ve vyklápěcím sedáku, pro ten bylo nutno vyvrtat otvor. Před vrtáním nutno zkusit kolo umístit do auta kvůli zjištění přesné pozice (šířka řídítek a výška vidle). Samozřejmě mezi držák a sedačku patří ještě např. hadr, kvůli možnému zašpinění.
      Snad je to jasné z fotek.(?)
      • 00 Reagovat !

        foto pilotpilot

        pilotpilot 30.05.2007  23:50

        « Re: Re: Upevneni kol uvnitr auta.

        Samozřejmě to není vše, kola jsou dále zapřena o páté dveře, čímž je zcela vymezen předozadní nepohyb, a uchycena suchými zipy mezi sebou a k hákům, do kterých se zacvákavají sedáky, čímž je vymezen pohyb stranový, takže se téměř ani nehnou. Sucháče je potřeba občas zkontrolovat. Tak hodně štěstí!
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Plachtak" [80.188.73.XXX] 31.05.2007  19:05

          « Re: Re: Re: Upevneni kol uvnitr auta.

          Děkuji moc za popis a fotky. Ted je to na me jak to spáchám dovolená se blíží. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pilotpilot

            pilotpilot 31.05.2007  23:27

            « Re: Re: Re: Re: Upevneni kol uvnitr auta.

            Není zač, pane. Taky pomalu vyrazíme, týden na kolech, Lužické hory :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ernesto colnago" [85.92.55.XXX] 24.02.2008  20:08

      « Re: Upevneni kol uvnitr auta.

      cau, super recenze, teda az na ten drzák kol, ten mě pobavil, je mi jasne ze nejezdis s koly v kufru skoro každý víkend jako ja ( transit 6 kol + 6 mist) jde o to, že by se mi asi nechtělo přitahovat to kličem, taky jsem si udělal doma samovyrobu, kdy to upinam stejnym rychloupinakem jako je v ose na předni vydlici na každém kole, které neni s kauflandu. Pak to je jen otázka cvaknutí, jedno kolo víš, jedno níž, jedno výš atd. měj se
      • 00 Reagovat !

        foto pilotpilot

        pilotpilot 15.05.2008  22:43

        « Re: Re: Upevneni kol uvnitr auta.

        ... máš pravdu, je to vcm nouzové řešení, ale kola vozím opravdu jen párkrát do roka, a tak na RU nějak ještě nedošlo, a trvá mi to holt minutu :- )
  • 00 Reagovat !

    foto petrzel1

    petrzel1 30.05.2007  23:12

    Hodnocení

    Dávám za 9. Super recenze!!
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 22.06.2007  15:24

    bodování 2

    koukám, že sis na stránce zapracoval a proto dávám 9B!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.07.2007  13:48

    Bodování

    Pěkný auto a fajn napsaná recenze a fotky, je vidět že šikovný ručičky vymyslí kde co :-)
    Takže dávám 9b, seděl sem ve Fusionu a není to špatný auto, ale já nakonec přeci jen skončil u C-maxu z dovozu, protože se mi prostě líbil víc a byla to srdcovka... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 10.08.2007  01:48

      « Re: Bodování

      C-max se zamlouval a zamlouvá i mně, ncm menší Fusion je nám akorát. Jedeme-li na dovo, jsme vždy jen dva, a vše, co potřebujeme nebo chceme mít s sebou se vejde. Pro běžné cestování v početnějším obsazení pak také stačí.:-)
      Děk za hodnocení!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "tommi_d" [87.244.199.XXX] 31.07.2007  12:54

    to pilotpilot

    Zaujala ma fotka motoru bez airboxu. Mám tiež Fusion 1,6 benzin (2004), ten tvoj motor je ešte Zetec ? Myslel som si že všetky Fusiony 1,6 sú Duratec.
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 10.08.2007  01:37

      « Re: to pilotpilot

      ... takhle jsem to tedy neřešil... Dle TP je typ motoru FYJA.
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 10.08.2007  08:54

    body

    :yes: 10b
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.2007  18:59

    Hodnocení

    Dobrá recenze, řekl bych taková výživná :-) . Fotky jsou povedné, zvláště pak ty na té cestě necestě. Fusion - malý velký vůz, se mi vždy líbil a poslední facelift ho zvedl ještě víc. Dám 10 b také za to, jak obsáhle a se snahou pomoci dotazovaným, odpovídáš na otázky ve své diskuzi.
  • 00 Reagovat !

    foto fusionman

    fusionman 02.09.2007  19:49

    dotaz

    čau prosimtě mám jeden dotaz : viděl sem na jedný tvý fotce tu hlukovou izolaci , smim vědět kde bych jí mohl sehnat ? děkuju za případnou odpověd . jinak recenze ok :
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 07.09.2007  01:54

    odpověď

    Zdravím, folii (i síť pod plato) jsem koupil v prodejně Mikra, Náchodská 59A, Praha - Horní Počernice; také www.mikra.cz
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [62.40.69.XXX] 17.09.2007  15:52

      « Re: odpověď

      díky
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "nepřihlášený pilotpilot" [194.212.37.XXX] 02.10.2007  23:17

        « Re: Re: odpověď

        To je v pořádku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Cigman" [212.47.23.XXX] 12.09.2007  15:16

    Fusion

    Zdravím všechny do diskuse. Především bych rád poděkoval za skvělou recenzi, která výraznou přispěla k mému rozhodnutí Fusiona koupit. Mám nový Ford Fusion 1,4 16V ve výbavě EBONY takže je ve něm úplně všechno, co normální smrtelník může pro své ježdění potřebovat. Před tímto autem jsem měl vlastní Felici r.98 a pěknou řádku služebáků. Auto jsem kupoval, protože v nové práci služebáka nemám a Felici jsem na jaře prodal navíc FORD mám teď na FUSIONA výbornou akci. Závěr je takový, že jsem nadšený a mohu říci, že FUSION je po všech sránkách skvělý vůz. Nejvíce mě pokaždé dostane ten vyšší posez a dokonalý přehled, co se kolem Vás děje. Do města super !! A mimo město si připadám jako na vyhlídkové jízdě. Začínám rozumět všem majitelům SUVéček... Jízdní vlastnosti jsou dokonalé (viz. sestra Fiesta a bratr FOCUS) a prostorově si připadám jako v obýváku. Oproti mé staré Felicii je to skok jako blázen. Zdravím všechny fusioňáky.... pakliže někdo uvažujete zda Fusiona koupit ano či ne, tak doporučuji ano. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "nepřihlášený pilotpilot" [194.212.37.XXX] 02.10.2007  23:24

      « Re: Fusion

      Ahoj pane, tvoje nadšení z nového auta je příjemně nalažlivé :-) ; přeji mnoho bezstarostně ujetých km!
      Děk za hodnocení recenze.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [194.212.37.XXX] 02.10.2007  23:25

        « Re: Re: Fusion

        ... pardón, nakažlivé
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [193.179.128.XXX] 27.11.2007  10:53

      « Re: Fusion

      no nevim, o dokonalosti jizdnych vlastnosti bych moc nebasnil, me na nem vadi citlivost na bocni vitr, ktera tam proste je. ale jinak se mi s nim jezdi slusne, na nejake zavodeni to neni, ale z toho jsem vyrostl uz davno....
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "redik" [193.165.254.XXX] 26.11.2007  11:09

    hluk od kol (podběhů)

    Zdravím,
    Máme čerstvě jednoho fusiona (verze +) "v rodině". Nemám k němu výrazné připomínky (je to druhé auto pro manželku). Trošku mne zarazila absence úpravy osvětlení palubky, ale výrazně více hluk od kamínků. Bydlíme v horách, takže posyp štěrkem je spíše pravidlem a je to opravdu hodně slyšet. Máte s tím někdo zkušenosti, nebo jsem jen přecitlivělý?
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 26.11.2007  22:44

      « Re: hluk od kol (podběhů)

      Ad osvětlení palubky: tak to mě taky, ncm vlastně mi to ani, zřejmě kvůli té zelené, nevadí.
      Ad kamínkování: hmm, toho jsem si nějak výrazně nevšiml, ale jezdí s ním převážně moje přítelkyně, já tak o dovolených..., vozím ale přední zástěrky. Verze + se mi zamlouvá, bohužel ojeté jsem nemohl sehnat, dala mi práci i 1,6ka v téhle výbavě. Naživo jsem si + vlastně ani neměl možnost řádně prohlédnout, čili nefundovaný dotaz: nemůže na to mít vliv to obložení plastem po obvodu auta?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "redik" [193.165.254.XXX] 27.11.2007  13:04

        « Re: Re: hluk od kol (podběhů)

        Palubka: asi je to i tím, že ten manželčin ná červené olemování kolem "budíků" a ta červená září opravdu hodně.

        Plasty: Asi to bude tím - ten hluk je spíš "kámen o plast". Je otázkou, zda to vyřeší zástěrky nebo ne. Spíše možná nějaký "koberec" zevnitř, ať se ten hluk nešíří do kabiny. ...ale nehodlám tím trávit hodiny pod autem. Přece jen s tímto autem moc jezdit nebudu. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "kluboš" [85.160.10.XXX] 26.11.2007  23:26

      « Re: hluk od kol (podběhů)

      Zástěrky byly to první co jsem dokupoval, přední i zadní. Vřele doporučuju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ostravabrno" [89.103.37.XXX] 22.01.2008  11:03

    JÍZDNÍ KOLA

    Můžu vás poprosit o vyfocení samostatného přípravku pro uchycení kol a jeho rozměrů. Je to dobrý nápad, já vozím kola volně ložená a toto je skvělá věc. kybernet@gmail.com Děkuji
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "seb" [194.228.250.XXX] 04.02.2008  07:38

    vnitřní rozměry kufru

    Přeji hezký den.
    Nemohl by nějaký šťastný majitel Fordu Fusion změřit vnitřní rozměr kufru? Našel jsem jen objem,ale víc by mě zajímaly vnitřní rozměry. Dost by mě tento údaj zajímal.
    Moc díky.
    Prosím pište na seb@spoluzaci.cz
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.05.2008  14:40

      « Re: vnitřní rozměry kufru

      no ak myslis aky najvacsiu kocku tam napraces tak cez hrdlo kufra prejde priblizne 78x80cm. Ak by si odskrutkoval umelu hmotu ktora drzi poklop tak 100x80. Este ze su vsetky pracky, chladnicky a sporaky 70x70 ;)
    • 00 Reagovat !

      foto pilotpilot

      pilotpilot 05.06.2008  19:11

      « Re: vnitřní rozměry kufru

      Ehm, na tvoji otázku mě upozornila až odpověď od destroy. Na poslední přidané foto je ta má. Tak co, bude ti kufr stačit?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [80.188.228.XXX] 23.02.2008  06:14

    Plně souhlasím s privátní recenzí

    Mám téměř identický vůz/výbava + motorizace/,spotřeba podobná..
    Naprostá spokojenost, plně souhlasím s tím ,co zde ji žbylo napsáno
    P.s./v 80000 km mi odešlo ložisko pravého zadního kola..../
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "misakxt" [77.48.102.XXX] 23.02.2008  12:15

    duratec

    jenom poopravim...ten motor neni duratec ale ZETEC
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot2

    pilotpilot2 19.10.2013  07:52

    Výměna auta

    proběhla už před nějakým časem. Fusion prodán (stav 101 tis km), před tím bylo ještě nutno provést údržbu klimatizace a vyměnit zadní tlumiče (při cca 98 tis km), jinak vše ok.
    Používali jsme ho značnou většinou k jízdám městským, občasně i mimoměstským, které vedly převážně po dálnicích. Není divu, že průměrná spotřeba nakonec činí 8,1 l/100 km. Motor 1,6 ale tahal neúnavně, a spotřeba paliva se v čase nezvyšovala. Výměny mot. oleje vzhledem k městskému ježdění - krátké trasy, studený motor - probíhaly každý rok na podzim, mot. olej mezi výměnami nebylo nutno dolít nikdy.
    S Fusionem celkově spokojenost, po výměně ložiska (viz recenze) se spokojil s jen běžnou údržbou, nikdy nás nikde nenechal, v parnech i krutých mrazech fungoval vždy dle našich představ.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…