Peugeot 208 (2015)
25.4.2016Dlouho jsem selektoval nové potenciální auto jako náhradu za ojeté 8 let staré.. Prioritou pro mne byl motor a výbava, auto je jako druhé přibližovadlo…
Peugeot 208 (peetan)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Verny_2013 06.03.19 21:07
« i-kokpit
Chtěl jsem se zeptat přímo spokojeného uživatele v čem vidí přínos i-kokpitu, jak mu vyhovuje. Vím že 208 je velmi dobré auto ale mě osobně ten interiér prostě nesedí. Špatně vidím na budíky, obrácený otáčkoměr mě irituje Dotykové ovládání je za jízdy nepřesné. -
peetan 26.04.16 20:01
« RE: není fér
to nebylo porovnání a už vůbec ne nefér. Prostě jsem si chtěl vyzkoušet, zda 1,2 by uspokojila moje ego :-) A říkám: celkem uspokojila, zvuk je typicky tříválcový, ale neruší, motor se hezky vytáčí, pochválil jsem ji i v zátahu (líbila se mi více, než třeba jiné atmosférické 1,6 s podstatně vyšším výkonem), pochválil jsem komfort jízdy, potřebu řazení. Spotřeba v trase, kterou denně absolvuji vyšla taková, jako píši v hodnocení. Hodně jsem zvažoval a nemohl se rozhodnout, rozhodl v podstatě jeden řečený názor - vyber si to, co ti víc vyhovuje, Vzhledem k dlouholetému provozování nafty mám prostě tento druh pohonu víc přirostlý k srdci, byť to oproti 1,2 stálo nějakou korunu navíc. To si musí opravdu každý rozhodnou sám, proto jsem chtěl porovnat provoz a pocity z obou motorizací a v žádném případě jakýkoli jiný motor nezatracuji. -
Nicco 26.04.16 12:58
« neni fer
neni fer porovnavat trihrnek atmosferu s turbo naftou velkeho objemu (na dnesni pomery). kdyz uz tak turbohrnek s turbonaftou, sam vim, ze 1,4 ani ve voze typu fabia nic nejde hlavne do kopce se podradi o 2 stupne a jenom se zvysi otacky a vuz nezrychluje. Pridali se ale k 1.4 turbo, to uz je jine kafe a i ve vetsim voze drzi krok s 2.0tdi. Napr odkazu na nedavne mereni vykonu a spotreby v Autodieselu 1.4tsi a 2.0tdi.
Potom samozrejme cena a servisni narocnost, tam trihrnek exceluje.