Škoda Octavia (2013)
16.3.2013Octavia třetí generace. Není moje. Jen jsem využil akce Škodovky s názvem "Zažij Octavii" a na naši firmu jsem si ji na dva dny půjčil. Šlo to celkem…
Škoda Octavia (pedro26)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
davevfr 02.11.13 21:39
« Re: Re: Ziadna sláva
Věc názoru. Já bych řekl, že je v ní hodně emocí a tohle auto mne chytlo od samého začátku.
Motor 1,6TDI 77kW je slušná motorizace a jezdí pod pět litrů.
Co nyní očekávám je motorizacve 2,0 TDI 135kW. Jsem na to hodně zvědavej a doufám, že bude čas napsat malou recenzi. s 8t.km/měsíc ty zkušenosti rychle přijdou... Však dost kilometrů přijde v kopečkách Vysokých Tater ;-)
Makovnik - 2,0 TDI má vzadu víceprvkovou nápravu, také proto se ti jelo lépe a to příšerné skřípání, které se občas ozve, si neslyšel. -
Makovnik 23.03.13 19:51
« Re: vlečená náprava = průšvih
Neviem, ci vsetci jazdite nejake pokazene verzie, ale ked som testoval O3 s 2.0TDI, obute alu 16", tak som ziadne velke mlatenie odzadu nepozoroval. Zadok bol na rozbitej ceste viac uskakany ako multilink na O2, ale aby to buchalo, to urcite nie.
Dokonca od kufra prichadza pocutelne nizsi hluk, nez v O2, ked kufor priam rezonoval.
Potreba po pokojnej jazde v meste bola tiez nie zla, 5.2/100. Pritom motor mal akurat 52km.
-
hp21 19.03.13 22:55
« Re: Re: Re: zadní stěrač
,, myslím že by měl být v základu na jakémkoliv petidvéřovém autě"" A pokud si koupím například 3-dvéřovou Corsu tak na stěrač nemám nárok :-( :-( ? Ber to s nadsázkou nechci tě tahat za slovo ;-)
Každopádně je to samozřejmě hloupost nechat si zaplatit za zadní stěrač, ale je to na druhou stranu prostor pro prodejce tuto položku jako bonus odečíst z ceny vozu ;-) ,ale nechci dělat machra. Škodovku jsem si nikdy nekupoval a nevím jak moc veliká je vstřícnost autosalonů ;-) -
protege 19.03.13 21:25
« zadní stěrač
vždycky jsem si myslel, že u hatchbacků, liftbacků, atd je zadní stěrač základní výbava. kamarádovirodiče si kdysi koupili úplně novou octacii I a rozhodně měla zadní stěrač v základu. připlácet za takové věci mi přijde směšné - možná že ten, co přejde na octávii ze sedanu si toho ani nevšimne ale jinak no nevim no -
sir 19.03.13 20:55
« Re: vlečená náprava = průšvih
Staci se podivat do srovnavacich testu, kde komfortem a jizdnimi vlastnostmi dostane Golf s vlecnou napravou stejne nebo vice bodu ajko Focus s viceprvkem :))) tak ja nevim :-) jezdim viceprvek a nic jineho bych nechtel..par litru nebo kilo sem tam ..za ten komfort a jistotu kor na ceskych cestach....nemenit! -
miruszakus 19.03.13 20:21
« vlečená náprava = průšvih
Moje poznatky z dvoudenního testování nové Octavie jsou naprosto shodné s "Pedrem".
Auto moc pěkné, prostorově super, na diesel 1,6 bych si zvykl (při úsporné jízdě 4,9 l/100). Tragédie je zadní vlečená náprava - měl jsem auto na 16" kolech, neumím si představit jízdu na 18". Přejezd každé nerovnosti = krutá rána do celého auta, neustálé natřásání a hukot od zadní nápravy. Je dojemné, jak se snaží novináři bagatelizovat použití vlečené nápravy (nepozná to ani závodník, je tam úspora 17kg atd.). Podle mě je to průšvih a soukromě bych si tohle auto nekoupil - ve fleetových prodejích to bohužel vadit nebude. Zajímavé je, že v Golfu VII je vlečená náprava do 90kW taky a podle mě je tam mnohem lépe vyladěná.....
Vlasnitl sem Francouzké vozy, teď už nemám doma žádné francouzké auto a jezdím služební Octávií a je to prostě nuda. Nuda jen k tomu autu, přijít, prostě to nechytne za srdce ;-\
Neporovnávám, které vozy jsou hezčí, já porovnávám jen atmosféru. ;-).To zde se někomu líbí design toho či toho vozu je každého věc a proto je to neporovnatelné.