Diskuse

Volkswagen Golf (2012)

8.6.2012

PRODÁNO: Volkswagen Golf VI 1,2 TSi 77Kw Comfort Edition Už nějakou dobu jsme uvažovali nad pořízením nového vozu, začali jsme výběrem mezi…

 

Volkswagen Golf VI (paviuk)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Whitedotcom

    Whitedotcom 16.06.2012  12:15

    Gratulace

    Ahoj,

    gratuluju k novému autu. Snad bude dobře sloužit:) Ty kola jsou super, taky jsem je chtěl. Asi časem přikoupím, jak budou finance:)
    • 00 Reagovat !

      foto paviuk

      paviuk 16.06.2012  15:11

      « Re: Gratulace

      Díky... změna barvy za 700 za kolo
      • 00 Reagovat !

        foto SCHROJF

        SCHROJF 22.06.2012  16:56

        « Re: Re: Gratulace

        Tak isto gratulujem k nadhernemu GOLFu,tie disky v matnej ciernej su uplne nadherne!!!Prajem vela stastnych kilometrov s logom VW na volante!!!
        • 00 Reagovat !

          foto paviuk

          paviuk 23.06.2012  09:30

          « Re: Re: Re: Gratulace

          Díky, ještě chystám matnou folii a karbonové zrcátka tak pak uvidíme ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto carloss71

    carloss71 16.06.2012  14:49

    ách

    Jedním slovem - nádhera... a ty kola..vow :-) dávám 3x 10!!!
    • 00 Reagovat !

      foto paviuk

      paviuk 16.06.2012  15:10

      « Re: ách

      Děkuji :-) já si je půjčil ještě před vyzvednutím auta ze salonu, montovali defend lock a připravovali na předání. Změna barvy za 4 dny
  • 00 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 16.06.2012  21:30

    Golf

    Ahoj, taky gratuluju k autu! Je to prostě paráda, taky ho musim mít >:D >:D :yes: ! At dobře slouží. Jestli se můžu zeptat jaký RPSN ti dali u VW a jde ti dobře ovládat telefon z tlačítek na volantu? Za mě 3 krát 10.
    • 00 Reagovat !

      foto paviuk

      paviuk 16.06.2012  22:03

      « Re: Golf

      Dali mi při 40% akontaci a splátkách na 4 roky opravdu 0% navýšení a dokonce mám slevu i na pojistky... pojištění vyšlo na 830 Kč měsíčně (havarijní s 5% spoluúčastí i zákonná), telefon se ovládá dobře, akorát jsem zatím nezkoušel vytočit číslo ze seznamu, spíš přijmout a nebo volat poslední hovory jsou tam přijaté, nepřijaté a volané...
      • 00 Reagovat !

        foto zetr007

        zetr007 16.06.2012  22:28

        « Re: Re: Golf

        Diky za odpovědi!
        • 00 Reagovat !

          foto paviuk

          paviuk 17.06.2012  09:30

          « Re: Re: Re: Golf

          Tuším že akce je pouze do konce měsíce, že by se chystali na new model :-(
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 23.06.2012  12:22

            « Re: Golf

            Golf VII má být v prodeji nejdřív koncem tohoto roku (výstavní premiéra koncem září v Paříži) a u nás možná až začátkem roku příštího.
            • 00 Reagovat !

              foto paviuk

              paviuk 23.06.2012  14:35

              « Re: Re: Golf

              Jsem zvědavý jak bude vypadat :-) taky už jsem koukal
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 23.06.2012  23:18

    Pěkná kombinace

    Bílé auto a černá kola, fajná kombinace >:-[]
    Dívám se, že máš Brněnskou značku a v popisu máš napsaný region Olomouc? Lze tě potkat někde v Olmiku, at vím, jestli se po bílých Golfech dívat? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto paviuk

      paviuk 24.06.2012  11:01

      « Re: Pěkná kombinace

      Spíš dnes už v Brně, ale občas do Olomouce jezdím
  • 00 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 24.06.2012  14:21

    první závady

    Tak to je nepříjemné snad to nebude nic závažného a bude to bezchybně odstraněno. To docela zamrzí u novéhoho auta a ještě k tomu u Golfa. Napiš jak to proběhlo a co to bylo. Přeji ti at vše dobře dopadne!
    • 00 Reagovat !

      foto Whitedotcom

      Whitedotcom 30.06.2012  09:49

      « Re: první závady

      No tak jestli něco lupe při couvání 50% golfům tak to jsem tedy asi štastlivec:) Ale hlavně že je to odstraněné. Tak snad přiště narazíš na lepší servis a v lepším případě ho nebudeš potřebovat. Mě se zatím závady vyhýbají..tuk, tuk..
      • 00 Reagovat !

        foto paviuk

        paviuk 30.06.2012  09:54

        « Re: Re: první závady

        A co rezonance plastů? Já to mám jak elektrický motorek občas zapne hůůů... u 30 a pak u 60 km/h :no:

        S těmi 50% bych to tak vážně neviděl, spíš to byl názor ulhaného servisáka, volal jsem do VW a ti tvrdí že tento problém není znám, pak si vyber
  • 00 Reagovat !

    foto jeremiasz

    jeremiasz 07.07.2012  22:19

    VIN

    kolego, leptani neni nejlepsi volba, vzdycky piskovani ikdyz je hafo drazsi. Mozna jsi mel stesti na leptaci sadu, ale obecne je kvalita tech sad dost rozdilna, Leptani lze jakztakz rozlestit, CEBIA je CEBIA.
    Proste vypiskovaneho znaky se zlodej nezbavi a vi to, u leptanyho to muze zkusit (ackoliv u golfu mu to asi zato stat nebude)

    Kazdopadne - auto pekny a ta kombinace bile karoserie a peknych cernych kol se povedla!
    • 00 Reagovat !

      foto paviuk

      paviuk 10.07.2012  12:35

      « Re: VIN

      Asi máte pravdu, ale snad to případné lapky odradí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 12.07.2012  16:35

    Ti to žere šest a půl a chceš do toho cpát LPG?

    Co bych musel pak řikat já se svýma deseti na sto >:D
    • 00 Reagovat !

      foto kornel

      kornel 12.07.2012  21:18

      « Re: Ti to žere šest a půl a chceš do toho cpát LPG?

      presne tak.. radsej s tym TSI nerob pokusy a LPG nechaj bokom clovece, tie motory uz maju beztak same so sebou co robit a nie tam montovat dalsie kur*itko 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto paviuk

      paviuk 12.07.2012  23:20

      « Re: Ti to žere šest a půl a chceš do toho cpát LPG?

      Najezdím cca 40 tis za rok možná i víc... nejvíc dálnice a město při dnešních cenách pohonných hmot je LPG logickou volbou pokud dokážu dostat cenu na 35 tis je návratnost rok. Už dávno nejsem závodník, body jsou fuč a musím se držet aby další přestupek neposlal papíry do čistírny :-( takže výkonu se nebojím spíš zda vydrží motor

      U LPG by to mohlo žrát tak 8,2 po 17 Kč za litr a to je zajímavý kompromis, ušetřit každý rok 40 tis na dovolenou je prostě výzva
      • 00 Reagovat !

        foto Ondrej-Samal

        Ondřej Šámal 13.07.2012  03:46

        « Re: Re: Ti to žere šest a půl a chceš do toho cpát LPG?

        Tak v tom případě absolutně nechápu, proč sis koupil jednadvojku benzin. To sis to nespočítal předem?
        Ad. LPG - obávám se, že zrovna tyhle motory a plyn nejsou zrovna ideální řešení, alespoň z hlediska ceny [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto paviuk

          paviuk 13.07.2012  22:21

          « Re: Re: Re: Ti to žere šest a půl a chceš do toho cpát LPG?

          No to jsem měl... ale už nic nenadělám :'-(
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 13.07.2012  22:30

            « Re: Re: Re: Re: Ti to žere šest a půl a chceš do toho cpát LPG?

            tak to jsi Čech, se vším co k tomu patří >:D
            • 00 Reagovat !

              foto paviuk

              paviuk 03.08.2012  17:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ti to žere šest a půl a chceš do toho cpát LPG?

              Tak nakonec nic nebude tu cenu nedávám... 60.000 za plyn nedám
              • 00 Reagovat !

                foto sotomaior

                sotomaior 03.08.2012  18:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ti to žere šest a půl a chceš do toho cpát LPG?

                co jsem se ptal u člověka co to dělá, tak na 1.2TSI dělá přestavbu od firem BRC a LANDIRENZO... cenovka 40-45 i tak bych to s tou návratností při tvém nájezdu viděl aspoň 1,5roku...
                • 00 Reagovat !

                  foto paviuk

                  paviuk 06.08.2012  16:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ti to žere šest a půl a chceš do toho cpát LPG?

                  To možná ano... ale nechce se mi vrážet tolik peněz, do budoucna je auto plánováno pro přítelkyni do města cca za 2 roky a to už postrádá smysl, počkám buď to klesne nebo se na to vyprdnu a nechám benzín
  • 00 Reagovat !

    foto D-U-K-E-

    D.U.K.E. 24.08.2012  21:07

    Kola

    mohu se zeptat, kde v Brne jsme nechal lakovat ta kola a na kolik to cca vyslo? Mam na sve Ibize origo bile 17" a vim, ze za cas je budu muset nechat presktrikat...tak se ptam. Jinak mnoho stastnych km....
  • 00 Reagovat !

    foto tommi-d

    tommi_d 12.09.2012  07:57

    Golf

    Pekný Golf... Tiež som ho mal v hladáčiku pri výbere nového auta dokonca i ten tvoj motor, nakoniec vyhral Focus...
    Vyberal som len skladovky a všetky mali plechové disky, čo je v dnešnej dobe za auto v cene cca 16. tis € smiešne....
    • 00 Reagovat !

      foto paviuk

      paviuk 18.09.2012  19:17

      « Re: Golf

      Já objednával, skladové vozy nevyhovovaly... Nikde nic nebylo jen samej holas :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 06.12.2012  23:07

    Cena servisu

    Tak to čučím, na cenu toho servisu. Já byl nedávno s Astrou na 2. leté prohlídce, olej jsem měl taky svůj a platil jsem asi 3 tisíce. Sice mi měnili drahej uhlíkovej filtr v klimě, ale ani bez něj bych se pod 2 tisíce nevlezl.
    Ale ty jsi asi nebyl na klasickým servisu že? Jen výměna oleje?
    • 00 Reagovat !

      foto paviuk

      paviuk 06.12.2012  23:14

      « Re: Cena servisu

      Ano pouze výměna oleje mimo plán, mám servisní interval 30 tis ale budu jezdit po 15 tis. Pokud má člověk zájem aby auto vydrželo tak těch pár korun navíc za to jistě stojí. Běžně servis prodává olej za 850 Kč/l já si dovezl svůj a koupil jsem za tu cenu 5L :-) jsou jedni z mála co ti dovolí si olej dovézt. Měnili pouze olej, filtr a diagnostika jako bonus
      • 00 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 07.12.2012  00:44

        « Re: Re: Cena servisu

        Já jsem dal minule za jejich olej asi 1600 Kč. Letos jsem si dovezl vlastní a stejné množství stejného oleje mě vyšlo na +- 400 Kč. Je dobře, že jde takhle ušetřit :yes:
        Já během roku nestihnu najet víc jak 13 tis km, takže olej měním každej rok až při servisce. Jinak mam taky servisní interval 30 tisíc :-)
      • 00 Reagovat !

        foto eltu

        eltu 08.12.2012  09:35

        « Re: Re: Cena servisu

        Trosku prezitek z doby Socialismu nemyslite? Pokud auto puzivate normalni zpusobem tak neni nutne interval nijak zkracovat, v servisu kde Vam to nekdo nakupal si mnou rucem, akorat jste je asi moc nepotesil tim vlastnim olejem >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Nerez

          Nerez 08.12.2012  21:24

          « Re: Re: Re: Cena servisu

          No, znám pár lidí, kteří jezdí také po 15ti tisích na výměnu oleje. Taky jim to bylo doporučeno v různých servisech...
          • 00 Reagovat !

            foto paviuk

            paviuk 09.12.2012  18:03

            « Re: Re: Re: Re: Cena servisu

            Právě že mi bylo doporučeno servisem, s ohledem na životnost, a pokud to vždy bude cca 1500 Kč tak mě to nezabije, motor při výměně po 30 tis. trpí neříkám že pojedu vždy po 15 ti ale nebude to 30
            • 00 Reagovat !

              foto Herbi-TSI

              Herbi TSI 14.12.2012  23:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

              Rovněž mám servisní interval 30 tis. a poctivě ho dodržuji >:D Teď vážně. Budu mít asi dost nejapný dotaz, ale myslím ho vážně. Všichni tady píšou, že delší interval(30tis) motor poškozuje. Můj dotaz je, jak ho poškozuje a co mi teda hrozí?(kromě babských řečí) Můj dotaz rozhodně není útočný. Jen tady nikdo v nejen této diskuzi blíže nespecifikoval, jak může být motor poškozen?? Motor nechávám dostatečně zahřát i ochladit, vytáčím občas, nijak drasticky.Dlouhodobá spotřeba lehce pod šest. Nepozoruji prozatím žadné anomálie.Najeto přes padesát. Co mě teda může potkat ohledně životnosti?
              • 00 Reagovat !

                foto paviuk

                paviuk 15.12.2012  13:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

                Máte pravdu... možná jsou to opravdu babské tlachy, ale já to za těch 1500 investovaných navíc nebudu zkoušet. Technik toho moc neřekl a já po důvodech nepátral, jen prý pokud si auto hodláte nechat déle než 3 roky doporučuji Vám měnit co 15.000. Mě osobně to nevadí, koupím vlastní olej a za ani né hodinku jedu pryč. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Herbi-TSI

                  Herbi TSI 15.12.2012  13:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

                  Moje auto je mazel a garážová voňavka. Osciluji s myšlenkou, že bych ho nechal manželce místo Pola. Ale názory techniků se liší, někteří říkaji v pohodě longlife, jiní servis(15tis), pokud si ho chci nechat déle. To teda znamená, že se dalšímu majiteli zadře nebo bude žrát olej nebo??? Nevím, nikdo mi zatím nedal konstruktivní odpověď. :-(
                  • 00 Reagovat !

                    foto Nerez

                    Nerez 15.12.2012  16:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

                    Můj názor je ten, že alespoň ze začátku, kdy motor není zajetý, zajíždí se a všechny součásti si sedají atd. bych klidně jezdil po těch 15ti, aby v oleji nezůstávaly žadné částečky, které se "vydřou" při zajíždění motoru. Navíc turbomototy jsou náročnější na olej než jednoduché atmosféry.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Herbi-TSI

                      Herbi TSI 15.12.2012  18:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

                      Tak a to jsou přesně ty fráze na které se snažím poukázat. Bez urážky, ale klidně jsi mohl zkopírovat přízpěvek z nějaké starší diskuze. A šetřil bys ruce ;-\ Mě zajíma rozdíl, kdy bych vedle sebe postavil dvě stejná auta, ale s odlišným servisním plánem, jaký bude výsledek. To je myslím oč tu běží. A kromě slepého omílání zase nic. Pokud se tady najde někdo schopný konstruktivního argumentu, vystřihnu mu poklonu snad i osobně >:D
                      Ještě pochopím, že takové lahůdky jako třeba S2000 mění olej podstatně častěji, ale u takových zpotřebních masovek...??Druhý extrém jsou asi 50tis intervaly některých američanů,ale o tom se tady vzhledem diametrálně jiné mentalitě národů odmítám bavit.Jen mi nejde do hlavy, že se nenajde žádný Pán mechanik, který by mě přesvědčil, že mám mazat do servisu každých patnáct. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 15.12.2012  18:49

                        « Re: Cena servisu

                        Zrovna tohle fráze rozhodně nejsou, má to svou nespornou logiku, stačí se mrknout třeba na první doporučenou výměnu oleje u M modelů BMW, přičemž další intervaly jsou už mnohem delší.
                        Ale hlavně nevím, kde by měl brát případný "Pán mechanik" motivaci, zrovna tebe s tvým Golfem 1.2 TSI, kamkoli hnát? Na co budeš čekat příště? Že tě někdo začne přesvědčovat třeba o tom, že Bůh skutečně existuje? :-O :*) ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Herbi-TSI

                          Herbi TSI 15.12.2012  20:43

                          « Re: Re: Cena servisu

                          Velice duchapřítomné. Vlastně jsem nemohl asi čekat nic jiného, než podobnou pi....nu jako je poslední tvoje věta. Btw. u předešlého auta jsem najel skoro čtvrt milonu v tomhle režimu bez jakýhkoliv problémů. Takže nebudu ti brát tvou logiku(každý asi máme svou). Jdi k bmw, tam jim třeba odříkej otčenáš a vysol za olej klidně po 5tis.km. Ale budeš mít klidné svědomí, žes jim zaplatil za hypotetickou možnost jezdit ve stejném autě třeba do smrti.Dál už tady nic v tomhle směru psát nebudu, protože to nikam nevede a nikdy nevedlo.A klesnout na tvou pubertální úrovaň při vyměńování smajlíků......... Chtěl jsem jen konkrétní odpovědˇ, co mi teda s tímhle intervalem hrozí?? Co jsem dostal? V BMWÉÉÉ doporučují....bla bla bla...a spoustu okopírovaných fekálií.
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 15.12.2012  21:34

                            « Re: Cena servisu

                            Ale, ale... páníček se nám rozčílil, zřejmě jsme mu šlápli na kuří oko...
                            Ty nechceš žádnou konkrétní odpověď, ty chceš jen něco, co bys mohl podobně pubertálně (s pubertální úrovní si přišel ty) smést ze stolu a marně se přitom pokusit udělat z pisatele osla a z jeho textu "fekálie". Podle tvé "logiky" zřejmě zavedli automobilky (včetně BMWÉÉÉ") longlife výměny oleje proto, aby na jejich "častější" výměně více vydělávaly! 8-s
                            A co by ti asi tak mohlo hrozit s olejem, který má najeto/naběháno přes "pomyslnou" čáru a jehož původní vlastnosti jsou už logicky za zenitem? Vězení to asi nebude... a stejně tak to ani nemusí znamenat, že bys nemohl najet s motorem (při tomto režimu výměny oleje) 250 tis. km a víc. Už si někdy třeba slyšel o slově "pravděpodobnost"? Na netu (včetně auto.cz) je na toto téma X článků, ale pro takového brouka Pytlíka jako jsi ty, je to zbytečné číst, protože ty v tom máš stejně jasno už dávno. Ptáš se tu proto naprosto zbytečně. Pokud jsi přesvědčený, že má tvůj olej (i díky nápisu longlife) stejné vlastnosti v 15ti i ve 30ti tis. km, tak můžeš být naprosto v klidu a neřešit něco, v čem máš naprosto jasno. Nebo snad nemáš? ;-)

                            P.S. Mimochodem, když už chceš "vtipně" ironizovat, zjisti si významový rozdíl mezi přídavným jménem "duchapřítomný" a "duchaplný", naopak to "jakýhkoli", namísto "jakýchkoli" považuji za pouhý překlep.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Herbi-TSI

                              Herbi TSI 15.12.2012  21:57

                              « Re: Re: Cena servisu

                              Očividně ti od začátku nešlo o jádro věci. Jasno mám v tom, že jsem zase narazil na ubožáka, který asi nedostal ani řidičák, o autech si jenom čte a zasýrá tady diskuze, dokonce jako nejlepší žvanil/pisálek obecný. Nějak se mi nepodařilo najít tvou recenzi?? To už si ji z těch hoven mohl zplácat....Na autobus bys měl asi jen kladné ohlasy. Hodně štěstí a hlavně to nevzdávej!!!
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 15.12.2012  22:17

                                « Re: Cena servisu

                                Syndrom kuřího oka pokračuje...., takže ani odhad na lidi absolutně nemáš (psaní doslova o "hovnech" ti jde evidentně lép)..., ale aspoň se nám v tom krásně pubertálně plácáš, jestli je těch 31 let pravda, tak je to docela smutné, ale co už...
                                Kdybys tady ty diskuse (nejen o Golfech 1.2) aspoň trochu četl, ,nebo občas mrk třebal do fotosoutěže, věděl bys, nejen co mám zrovna v garáži, ale dokonce i to, jak dlouho mám přibližně řidičák, ale ono je někdy lepší (jak sám píšeš) "zplácat" (zase překlep?) z těch tvých "hoven" to, co tu předvádíš, ať mají o tobě jasno i ostatní...
                                Že ten olej stále řešíš (a to dokonce nejen pod svou recenzí) je jasný důkaz tvé vlastní pochybnosti v tomto směru, takže pokud někdy dozraješ a začneš psát slušně, klidně se zase ozvi s nějakým duchaplným (a pokud možno i duchapřítomným) dotazem, naděje umírá poslední... ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Herbi-TSI

                                  Herbi TSI 16.12.2012  12:18

                                  « Re: Re: Cena servisu

                                  Ano olej opravdu řeším(vzhledem k plánované koupi a servisu nového auta), to snad z textu musí dojít opravdu každému :no: Jak jsem již napsal, v prodlouženém režimu jsem na předešlém autě najel skoro 250tis. Z mých dotazů vyplývá, že chci najít někoho,kdo má při stejném cyklu vyloženě špatné zkušenosti.Nikde jsem nepsal, že jen jeden interval je správný,ale nejsem přesvědčen, že u zcela běžného golfu(jak opovrhuješ) musím vynakládat navíc finance za častou výměnu oleje.Pokaždé však narazím na nějakého chytrolína, který mi své tvrzení není schopen podložit ničím jiným než, že se z člověka začne vysmívat (myslím tím tvůj první příspěvek tady). A je pak pravda, že když už tady opakovaně čtu stejné ničím nepodložené a navíc arogantní věty, no,to asi většinou každý normální chlap sáhne pro jadrnější výraz. Nevím odkud bereš své sebevědomí? Z těch pár fotek a spousty blábolů, kterýma očividně jen zabíjíš čas. Svou recenzi jsem tady dával s vědomím ulehčit život sobě i potenciálním a současným majitelům stejného nebo podobného auta. Momentálně mně mrzí, že tady reaguji na narcistické a sebestředné kecy, které opravdu vedou jen k vzájemným urážkám a chytáním za slovíčko. Vždyť je přece potřeba si zvednout statistiku a zabít čas. O auta ti tu asi vůbec nejde Pane Ego label
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 16.12.2012  23:34

                                    « Re: Cena servisu

                                    1. Ve své recenzi sám uvádíš, že jsi se svým předešlým vozem (s 1.9 TDI) najel 150 tis. km, ale najednou je z toho (skoro) 250 tis. km? Jen další překlep?
                                    2. Jak si došel ke zcela nepodloženému závěru, že opovrhuji "běžným Golfem"?
                                    3. Kde ti někdo psal, že doslova "musíš" častěji měnit olej?
                                    4. Největší chytrolín si tady zatím ty, aspoň podle tvých "arogantních" reakcí máš předem ve všem jasno a ptáš se jen proto, abys mohl reagovat ves stylu: "A kromě slepého omílání zase nic." Na toto téma už toho bylo řečeno/napsáno tolik, že prakticky nejde než "omílat", ovšem ne někomu, kdo má jasno už předem.
                                    5. Z těch pár fotek ti mohlo logicky dojít pouze to, co mám v garáži a jestli už mám řidičák, nic víc a nic méně...
                                    6. Zrovna ty, který tu máš evidentně velké problémy sám ze sebou, nemáš na to obecně hodnotit to, co jsem tady napsal, myslím ty tvé "bláboly" apod., ale pokud máš něco konkrétního klidně cituj.
                                    7. Místo silných výrazů (jako fakálie/hov.na apod., pro které máš evidentně slabost), svého rádoby "ostrovtipu" ("Velice duchapřítomné") a originality (Ego label), začni raději používat hlavu, vážně se mi nechce věřit , že by dnes mohl být normální člověk (navíc ve 31 letech) tak "zabedněný"...
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Herbi-TSI

                                      Herbi TSI 17.12.2012  09:33

                                      « Re: Cena servisu

                                      Ad1.Nikde ve své recenzi nepíšu, že jsem měl v životě jenom dvě auta.Velice bystrá dedukce....,co takhle zmastit něco vlastního??Že by strach z neschopnosti???Pouze kritiku a výkřiky do tmy zvládnou i tobě podobní...
                                      Ad2.Čteš aspoň po sobě, to co píšeš?Když se teda bavíme o tvých reakcích tady na Golf 1.2. Asi ne,v té kvantitě,nesmírném šarmu a vtipu k popukání, to není potřeba,že?(viz. dále třeba jen "luxusní" rakce na téma policejní vozy ČR, kéž by byla jediná!!!).
                                      Ad7 Většinou platí, na hrubý pytel, hrubá záplata, ale to bys fakt musel číst, to co tu s usilovnou vůli nejapně datlíš....Jen setina toho, co jsem ve svém věku dosáhl bude pro tvůj intelekt naprosto nedostižná a zjišťovat tvé vlastnosti včetně ročniku rozhodně nebudu, jelikož slaboduchým zůstane člověk celý život.
                                      Já jsem možná podle tebe zabedněný, ale ty nejsi schopný ničeho kloudného a jak říkám o auta ti tu jde až na posledním místě pane Ego labilní.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto white-label

                                        white label 17.12.2012  12:18

                                        « Re: Cena servisu

                                        1. >:D To ti tak "žeru", jednou je to "150 tis. km", podruhé "250 tis. km", potřetí "skoro 250 tis." km a po čtvrtvrté už to není ani předešlé/minulé auto, ale nějaké předminulé... >:-[] , jsi dobrý komik herbíčku. ;-)
                                        2. Takže důkaz mého pohrdání běžným Golfem spočívá v tom, že jsem zmínil obsah motoru (1.2). >:-[] Pokud máš z toho objemu nějaký komplex, je to jen tvůj problém, mě do toho laskavě netahej. Jsem rád, že mě už poctivě čteš, ale netuším co mají korejské vozy pro policii ČR společného s tvým případem.
                                        7. Pokud by mělo platit "na hrubý pytel, hrubá záplata", co bych ti asi měl napsat na tvé "fekálie/hov.na" apod.? Na rozdíl od tebe si vystačím se slušnou formou psaní a primitivní výrazy nechávám (jako berličku ) slabším/labilnější diskutujícím.
                                        A nebuď u sebe tak zbaběle smířený s faktem, že slaboduchost je věčná a pokus se s tím něco dělat, ve 31 letech ještě nemáš důvod házet flintu do žita... . :-)
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Herbi-TSI

                                          Herbi TSI 17.12.2012  12:28

                                          « Re: Re: Cena servisu

                                          A zase další narcistický úskok...to je asi taky věčné....
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto white-label

                                            white label 17.12.2012  14:43

                                            « Re: Cena servisu

                                            Narcistický? Pokud chceš podobné výrazy používat, zkus si nejdřív zjisti jejich význam, aby to nedopadlo jako s tvým duchapřítomný/duchaplný. ;-)
                                            A pokud narážíš na některé tvé "jednoduché" pasáže z recenze jako např.:
                                            " Vezl jsem nedávno pár kilometrů mechanika jedné francouzské automobilky a když se mně asi po dvaceti minutách ptal, s vážným výrazem ve tváři, kolik takový Golf s dvoulitrem stojí, tak mi přišlo úsměvné, kde ti Frantíci pořád dělají chybu?", nebo: "...Focus není konkurent. Jen levnější kompromis...", tak tam bych až tak přehnaně sebekritický nebyl. :-)
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Herbi-TSI

                                              Herbi TSI 17.12.2012  21:18

                                              « Re: Re: Cena servisu

                                              Duchapřítomný a duchaplný je opravdu rozdíl,jak jsi tady 3x zopakoval. Což z tebe dělá prvotřídního lingvistu. Pokud tady cituješ pasáže z mé recenze, tak se opakovaně musím pozastavit, při tvé dokonalosti samozřejmě, proč tady chybí tvá? Že by snad bylo jednodušší jen popichovat svou strojenou precizností každou chvíli jinde?Jak sám píšeš tyhle pravdy jsou v každém odborném článku. Chápu polemiku nás, co si tady snažíme pomoct,poradit a konzultovat případné problémy u svých aut. Ale ty? Snad asi nevybouřený exhibicionizmu? Ale asi budeš složitější pacient. Nevím a nechci vědět. Vlastně jsi mne přivedl k tomu, že na podobné „dokonalé“ rýpaly bez identity a recenze už nebudu vůbec reagovat!Toť vše!!

              • 00 Reagovat !

                foto Bully-

                Bully_ 16.12.2012  12:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

                Obecne a ve zkratce- dusledkem prilis dlouheho intervalu mezi vymenami motoroveho oleje je znehodnoceni oleje. Po urcite dobe (kazdy vyrobce oleje i automobilu doporucuje menit olej bud po najeti urcitych km nebo po 1 roce provozu) se meni jeho vlastnosti- takovy olej potom neodpovida specifikaci garantovane vyrobcem. Nejenom v case, ale predevsim behem provozu se meni jeho viskozita, mazaci schopnosti, vytvari se usady na motoru, kapacita olejoveho filtru prestava stacit a vsechno se vraci zpet do motoru. Vysledkem jsou zkarbonizovane usazeniny na motoru, ztrata tlaku, ubytek vykonu, snizeni zivotnosti, nutnost castejsich servisnich zakroku (v pripade motoru ne zrovna levnych).
                Jisteze vsechno zavisi i na druhu motoru a pouzivani auta, pak tyhle vratne i nevratne zmeny probihaji ruzne rychle.
                • 00 Reagovat !

                  foto Herbi-TSI

                  Herbi TSI 16.12.2012  12:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

                  Ano, děkuji. Tak asi budu muset koupit nový motor :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bully-

                    Bully_ 16.12.2012  14:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

                    Myslel jsem ze chces odpoved a ne delat z ostatnich lidi blbce. Tim se sam chytrejsim nestanes.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Herbi-TSI

                      Herbi TSI 16.12.2012  15:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

                      Tvoje odpověď je vyčerpávající a určitě i v pořádku :-) Jen jsem fakt chtěl poukázat na to, že tady je víc lidí, kteří tyhle věci podstatně útlocitněji řeší. V mém okolí je dost velká část lidí podobných zkušeností jako mám já a nikde o tom nepíšou, neřeší, zkrátka jezdí(a bez problému).Asi jsem měl očekávat, že to na podobném fóru bude tak vypadat. Jsem dávno smířený, že jsou dva názorové tábory na problem.Jen mi to příjde hodně zkresliující třeba pro úplně nezasvěceného náhodného čtenáře,který se s tímto problémem setkává třeba prvně.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Bully-

                        Bully_ 16.12.2012  15:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu

                        Hlavne jsem tu odpoved psal hodne obecne. Kazdopadne i kdyz vyrobce garantuje bezproblemovy chod motoru i s 30 tkm intervalem vymeny oleje (a urcite dodava ze je to maximalni vzdalenost a za neztizenych podminek provozovani auta, ze? podivej se do manualu), sam bych ho stejne menil uz treba nekdy v polovine tehle vzdalenosti. Tech nekolik vymen a par penez navic behem celeho "zivota" vozu by mi za klid stalo. Je to ten nejzakladnejsi, nejjednodussi a jeden z nejlevnejsich servisnich ukonu, co jde pro bezproblemovy chod motoru udelat- aby to casem nestalo podstatne vic.

                      • 00 Reagovat !

                        foto kornel

                        kornel 16.12.2012  22:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena servisu-olej

                        Tak napr. hovori ti nieco Alkalicka rezerva oleja..? Predpokladam, ze nie, nastuduj si. A potom si pozri v technickych listoch olejov, ake hodnoty TBN mavaju tie slavne LongLife oleje na 30tkm intervaly, ako aj v porovnani s ne-LongLife olejmi, ktore nemaju znizene SAPS (cize obsah kritickych prvkov-ktore su obsiahnute v aditivach napr. ZDDP a ine, (ktore su len tak pre zaujimavost velmi prospesne z hladiska kvality mazania a ochrany motora..) a potom si to vsetko daj do suvisu, ci taky LongLife olej ma moze mat aj po 25-30tkm stale dostatocne ochranne, mazacie , neutralizacne vlastnosti ako aj pevnost mazacieho filmu z hladiska degradacie viskozity atd atd.

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…