Ford Escort (1996)
26.10.2011Koupeno jako ojeté šestileté roku 2002. Jedná se o vůz z Německa po prvním majiteli, zelená metalíza, najeto 146000km. Výbava je ve verzi Ghia…
Ford Escort MK7 (patryck)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- jina volba 31.10.2011 13:38 leonxp
- Prosímtě, 05.10.2012 11:28 Stejsn
- Údiv 05.10.2012 15:56 Kuski
- bezedná kasička 26.10.2012 00:13 loskotos
- No to je šílené, takové auto dávno hodit ze skály, než do něj rv… 04.01.2013 08:03 Auris
- Mazec!! 28.01.2013 23:44 KubikCv
- Cena za opravy 21.03.2013 14:02 SrandistaSK
- chapu tě 18.11.2014 01:19 certzhor
- dotaz 29.07.2016 08:21 Đawson
-
leonxp 31.10.2011 13:38
jina volba
také jsem cca před 3mi lety o tomhle autě uvažoval, bylo jen za 30tisic ale nakonec jsem si 30 připlatitl za volvo s40 a nemužu si ho vynachvalit, za ty 3 roky ani jedna porochu na 14 let starém autě a výkon 147kw v 1.9i spotřeba dlouhodobě 7,3l.... měním jen olej, filtry. jinak pěkný popis vozu, podobně jsem na tom byl s prvním vozem Renault R19, každý měsíc něco, proto jsem druhý vuz kupoval dle spolehlivosti a ne vzhledu:-) -
Kuski 05.10.2012 15:56
Údiv
Ahoj,
proč proboha to auto stále udržuješ kousek od klinické smrti? Vždyť za ty prachy co to už spolikalo, by se dalo koupit něco aspoň trochu spolehlivějšího(třeba to Volvo, co popisuje kolega nahoře). Musím, ale říct, že jsem cca rok provozoval něco podobného( trable začaly až po "opravě" zaručeného garáž-meistra).
Držím palce, aby jsi už nic dalšího nemusel opravovat. :yes: -
KubikCv 28.01.2013 23:44
Mazec!!
To nejde jinak popsat,když to tu pročítám. Při ročním nájezdu kolem 7-10 tisíc tohle všechno? Problémy s nábojema moc dobře znám.Kamarád takhle prodával Escorta s předním kolem na 3 šroubech,protože strhnuli šteft a pod ním čidlo ABS,takže jediná možnost opravy,sundat náboj + ložiska atd atd...takže šel Escortík z domu.
S daleko staršíma autama jsem ročně najezdil 50tisíc a to jsem si myslel,že se serou...(Trabant,4taktní Waran a Fávo) olej s filtrem jsem měnil jednou za 3 měsíce (po 10 tisících).A to mi jeden Waran 2x za zimu zamrznul (málo fridexu).Stačilo dolít fridex,odvzdušnit v nejvyšším místě chladícího okruhu a bylo.Jednou se mi utrhl kotouč a vypadl výpušťák na převodovce a olej fuč,naštěstí měl hlavu s magnetem a udržel se na rámu.Takže jen zašroubovat a dolít a opět jsem pokračoval do práce.A to mě každý z těch aut stálo tolik jako běžný horský kolo.
To snad není možný,že se takhle může auto sypat...musíš být neskutečnej flegmatik...já bych to zapálil po prvních dvou letech >:D -
SrandistaSK 21.03.2013 14:02
Cena za opravy
Clovece, fakt sa ti cudujem, ze to auto udrzujes v stave klinickej smrti. Z recenzie ani nemam pocit, ze by si k nemu mal nejaky extra citovy vztah, tak sa cudujem, ze donho stale lejes tolko penazi, ked sa v nom v kuse daco sype. Ja by som hentake auto uz davno rutualne spalil a zhodil zo skaly, keby bolo v kuse pokazne ako to tvoje...-
patryck 25.03.2013 14:28
« Re: Cena za opravy
Problém je v tom, že jednak nemám pohromadě nějakých 100-150 tisíc na mladší a lepší. Druhak nemám a neznám nikoho, kdo by se mnou nějakou nezbořenou, nekradenou, zachovalou a nestočenou ojetinu vybral a koupil. Tohle auto je sice neskutečný křáp, ale o jeho minulosti znám všechno podstatné.
Nebaví mě to tam strkat peníze, ale jakákoliv jiná ojetina (na nové nemám) může být reálně ještě větší past bohužel a na experimenty nemám čas, peníze ani náladu.
-
-
certzhor 18.11.2014 01:19
chapu tě
máš moje pochopení. ja sem tudle nádheru měl ale k tomi ještě v naftě!!! takže sem dělal vše co ty + zomní starty to byl zažitek na celej žívot...to auto jezdilo za 4,5l nafty-POKUD se podarilo ho nastrtovat haahahh asi 3 roky sem do něho sypal peníze asi 30-40 tis do něj padlo...pak šel za 9 tis z domu....to byl nejlepší den mýho života. dal bych ho i za 5 a nebo i ještě mín. díky tomu že sem se auta zbavil sem si relativně začal šetřit peníze hahahhahh -
Đawson 29.07.2016 08:21
dotaz
Chci se jen zeptat, už sem tuto recenzi četl X roků zpět a už tenkrát sem se divil, proč to auto udržuješ >:D po poslední aktualizaci se divím, že ještě žije. Když s tím nejezdíš, proč ho vůbec máš ?:D na udržování něčeho co sedí v garáži jsou rozhodně zajímavější vozy než escort >:D-
patryck 01.08.2016 11:03
« Re: dotaz
Escort plní roli sezónní auta v rodině, a tomu i odpovídá péče o něj, tzn. prakticky žádná. Už ani olej jsem neměnil. Bohužel provozní věci se řešit musí (povinný ručení, teď baterka, technická, atd.) jinak se do něj nevráží zbytečně ani koruna. Ale kupodivu zatím docela drží, žádný zásadnější problém.
-