Ford Focus (2003)
8.10.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Hieronymus". Provedení Ghia v maximální výbavě
Ford Focus (Hieronymus)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Nicco 09.10.2009 11:28
« Re: (d)vrak
A pritom sa vsade pise, ze 1.8TD je katastrofa (skrutene hlava motoru,...) a ze novy 1.8Tdci uz je ine kafe. Snad to pravda je, ale len za podmienky, ze 1.8Tdci je po roku vyroby 2006 a ze predosly majitel nejazdil na mazut, netocil ho stale na 5000 otacok a menil olej este pred 20.000km intervalom, nie az po nom.
Ale moj nazor je, ze vsetrekovace sa daju repasovat v diesel servise za podstatne mensiu ciastku.
Dalej rachotenie pri rozjazde je jasny dvojhmotak a ked to v tom Ford servise neobjavili, tak to su riadni fuseri.
A zla sprava na koniec, este turbo nebolo vymenene (origo 20-30 tis) a uz sa blizi cas aj na rozvody (co je aj pumpa, chlad. kvap., olej, filter, paliv. filter = pocitam takych 10tis s pracou v origo servise) :-(-
ferdosky 09.10.2009 14:43
« Re: Re: (d)vrak
jak ctu tvoje skusenosti se servisem vypada ze jsou to skutecne diletanti. vymenuji co se jim hodi a kdyz to nezabere vali vinu na majitele. sam jsem vlastnikem vozu FF 1,8 tdci 74kw od novyho, najeto 145t.km. vykon bez zavad, papirova spotreba je nedosazitelna ale neni vysoka, setrvacnik vydava podivne zvuky, jednou se skazil snimac polohy vacky, co vyradilo stroj z provozu. ostatni drzi.
na kazdym aute je neco lepsi, a neco horsi jak na jinem. takze koupa je veci stesti. nezatracuj forda, jsou taky horsi stroje.
-
-
-
radekrat 09.10.2009 12:18
Ford v dieslu
Diky za tuhle recenzi. Ja sem chvili jezdil Mondeem TDCI a mam dost podobny zkusenosti. Ridici vstrikovac se menil dvakrat, EGR ventil se cistil a pak menil, dvouhmotak nakonec nemenili, protoze zjistili zavadu v guferu ulozeni motoru. Proste celkem tragedie a kdyz sem si kupoval svoje soukromy auto, tak sem chtel naftu, ale vedel sem ze forda nee. Jinak kolem s Fordem Focusem 1.6 si zase stezuje na spotrebu k deviti litrum naturalu. -
štíreček1 09.10.2009 19:59
tdci
Escorta 1,8d jsem měl několik let a musím potvrdit, že s motorem jsem neměl žádný problém, zato odcházely díly na podvozku, těžký motor! Spotřeba byla do šesti litrů, ale to jsem nešetřil. Pak jsem koupil focus kombi 1,8TDDI a musím říct, že žádný problém s ním nebyl, žádné závady na podvozku, ani na motoru, prostě naprostá spokojenost a dlouhodobá spotřeba 5,8 litru a to jsem ho vůbec nešetřil. když šel z domu měl 115tis km. Chtěl jsem 1,8TDCI ale po zkušební jízdě mě vůbec ničím nepřekvapil, pořád jsem čekal, kdy zabere těch 20kw navíc, ale dynamika skoro stejná jako u 66kw, slabší motor má slabší převody. Nakonec jsem vzal 1,6tdci 80kw v maxovi a to je jiné kafe a jen se modlím, aby byl bez poruch jako předešlý focus. -
caverman83 24.11.2015 21:13
Můj dtci
Dovolil bych si reagovat a zároveň poprosit o prozrazení tohoto zázračně diletanského servisu at se mu vyhnu. Jedna rada poznačte si všechny díly na autě než date auto servisovat mě se to vyplatilo mě vyměnovali dobré díly za opotřebované abych tam jezdil ale blbečci si neuvědomily že mi prodali můj poznačený díl na spátek.
A takhle se to dělá... když už opravy tak radši u známeho jak to vidím. nikdy v servise nenechávat auto přes noc... !!! potom si stěžujete že to nejede ja focuse 1.8 tdci mám a plná spokojenost sem tam spotřební díly ale já si nemohu stěžovat. Věřte nevěřte selský rozum pomůže... a polovinu věcí si uděláte sami! >:D A jedno heslo na závěr: do autorizáku nejezdím a nikdy jezdit nebudu a s vyladěným Focuskem jezdím dodnes bez závad a za 5-5.5l/100.
Po tom co si pisal, som myslel ze ho predas na diely ;-)
to auticko bude uz asi pekne za zenitom.. uzivatel seven tu ma jedno Mondeo (TDDI) a tomu sa sypalo tiez vsetko mozne