Volkswagen Polo (2007)
15.9.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Burda2". Měl jsem dvě nová POLA, jedno jsem koupil v Porsche Brno v roce 2006, měl jsem ho rok a potom…
Volkswagen Polo (Burda2)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 18.09.07 08:13
« Re: 9b
Já myslím že jsou to sienbloky, protože mám vyzkoušeno že pokud jedu třeba do kopce a motor je v tahu (jakoby více zapřenej) tak to nedělá. A nedělá to ani když trošku více brzdím. Pokud mám lehce sešlápnutý plyn nebo neutrál a jedu po nerovné silnici (nemyslím díry) tak to klepe jakoby kov na kov - neumím popsat ten zvuk. Měl jsem to doma na heveru a hýbal motorem a ten zvuk tam byl. Sienbolky na tříválcovém motoru jsou měkčí, tím je to podle mě způsobené. Dal bych cokoliv tomu kdo by mi to dokázal opravit. Jsem s autem spokojenej ale tohle nemůžu překousnout. Podvozek je dobrej až na tohle :-( . -
lorenzlubos 17.09.07 13:30
« Tak preco HTP?
Ja osobne nemam proti HTP nic, ale preco si ho kupia ludia, ktorym nestaci? Jasne, ze potom nadavaju... Ja som sice jazdil s HTP 47kW (Fabia) a uplne postacovalo. Pravda, viac v meste, ako mimo. Potom som, ale presedlal na SDI (Fabia), s tou som jazdil aj mimo mesta a uplna spokojnost aj k dynamike vo stvorici. Nikdy som napatril medzi pomalsich. Len raz, vo stvorici s batozinou po strechu, som sa do 12%-ho stupania stveral s rozbehom tak, ze hore som siel uz len 60-kou. A HTP 47kW? Ten mi potom pripadal, ako dynamicke (v rychlostiach v meste dosiahnutelnych) a tiche auto. Pravda, so spotrebou vyrazne horsou, ale mne sa HTP 47kW zda pre male auto ako idealny benzinovy motor. Osobne radsej vyssi stupen vybavy, ako vyssi stupen motorizacie. Ale verziu so 47kW by som pred 40kW uprednostnil urcite, nakolko 7kW je v tomto pripade takmer 20%-ny narast vykonu pri nezmenenej, ci dokoca nizsej spotrebe.
Hodnotenie: Za auto mas 10b, za 1 fotku davam 2, alebo 3b, ale ta Tvoja je pekna, ciste auto, dobre rozlisenie, dobry pohlad, mas teda 3. A recenzia? Tam by som pridal. Rozpisane postrehy s vykonom, servisom, bezpecnostou, vadami su fajn, ale este by som pridal. -
"-- skrytý --" 17.09.07 12:05
« kontrolka
nie kontrolka ESP, ale EPS, je to kontrolka autodiagnostiky motora, pri pole som sa s tym sice nestretol, ale robi to kazda druha fabia, skutocne to nic nie je, nacita to nejaku hlupost a potom to odrazu po case zmizne, je pravda, ze to vystrasi, ale problem to nie je. HTP je katastrofa, jazdil som v lete asi 3000 km s polom 1,2 47kW a teraz asi tyzden s polom 1,2 40kW a rozdiel som nevidel, ani jedno neslo >:-[] -
"anonym" [62.209.230.XXX] 16.09.07 00:17
« PT-r
jojo. Taky sem jezdil s 1.2 HTP 40 kw ale ve Fabii. No ve městě celkem v pohodě(až na ten zvuk), ale na dálnici když potřebuješ předjet pomalejší vůz, tak sotva vybočíš do levého už na tebe bliká zezadu Octavia nebo Passat. Ale pěkně si to napsal, ale to klepání je hodně divné.. ještě přidej nějaké foto.Mimochodem víš co to znamená HTP?(Hov.. To Pojede)a je to pravda:).........čau