Volkswagen Passat (1996)
30.6.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Kula". Univerzál. Jinak nemohu popis Passatu B4 Variant uvést. Na začátku mého vybírání byla přibližně…
Volkswagen Passat (Kula)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
gagarin_cccp 01.07.2011 06:38
supr recenze
tě bůch..... :-) supr recenze na B4 dal jsem po desíti, krom fotek, zkus je nějako doplnit a hned i to hodnocení za fotky poupravím. Jinak máš palec nahoru, jestli si chceš přečíst o nástupci, tak jukni na mou recenzi... -
suvis 08.02.2012 11:37
Auto mám teď já a...
a věřte nebo ne- tuhle recenzi nalézám náhodou a až zázračně sedí popis auta včetně polštářku z IKEA a nájezdu a dalších věcí..,Pan M.Č. , který mi ho prodával začátkem prosince 2011 při nájezdu as 368tisic. km, mi stále dluží TP!!!
Jinak k autu..
1,Pán mi ho prodával s párou valící se z pod kapoty a já ihned identifikoval nutnou výměnu vodní pumpy. Takže pumpa, rozvoďák a kladky... cca 5000,-
2,Dále brzdy..katastrofa- brzidily hezky, ale při pohledu na zadní kotouče jsem dostal strach. Přední byly zvlněné, takže výměna všech 4ks včetně destiček. Jezdím s ním každý den po dálnici, tak to víte...cca 4000 bez práce (dělal jsem si sám)
3,Brzdové trubky- ty co vedly pod autem se při dotyku čehokoli skoro rozpadaly - občas nějaké takové straší auto vidím a něco na něm i dělám, ale tohle jsem ještě neviděl. No nic- výroba trubek 1200,- (všech),brzdové hadice 1200,- Manžetky na předních brzdičích asi 300,- kapalina 200,- (asi)Montáž sám
4, termostat - bože můj zima a tolik potřebné teplo v autě..prostě nebylo. Výměna termostatu za 320,- mi přinesla ručičku držící se přesně na 90°C
Montáž sám
Dále napínák drážk. řemene- 1300,- pán se zmiňuje...že to občas píská
5, starter- občas zůstane viset pastorek- výměna starteru za neorigoš, ale nový přes 2000,-
Pánovi nezbývá než závidět, že tyhle věci prostě neřešil a jezdil...
Zároveň nad ním asi stojí sám anděl strážný (brzdy, trubičky), snad se těší dobrému zdraví v novém povoze (který nejspíš také není úplně nový)
Mám pocit, že se pánovi dostalo dobré rady, aby se auta zbavil a ještě ho při prodeji "vychválil do nebes". Já mu dávám také dobrou radu- odhlašte auto na mě, jinak cokoli s ním provedu je na Vás!!!!
Co závěrem???
Auto po výměnách slouží dobře, ale již vidím výměnu tlumičů a spojky. Auto nepříjemně plave a spojka dlouho nevydrží. Takže to vidím tak na 10000,-Kč s vlastni prací
Kosmetiku vem čert a zimní pneu s tím se musí počítat...ty původní byly drobet zpuchřelé.
Auto jsem potřeboval nutně a hned, proto jsem do něj šel. Dnes bych to neudělal. V dubnu mě čeká STK a bez velkého TP ji nebudu moci absolvovat. Takže PANE ČÍŽEK:
Proveďte to, co je Vaší povinností, jinak pokud mi auto bude stát po těch investich před domem a bez STK, tak si Vás najdu!!!
Dále pro všechny přihřáté na VW. To auto je dobré jen kvůli spotřebě (a to ještě možná). Měl jsem několik naftových peugeotů s nájezdem víc jak 500 tis. a řekl bych, že jsem na nich nemusel akutně řešit tolik věcí a vypadaly i lépe. VW si dnes vlastně kupuje jen proto, aby ho mohl pak zase dobře prodat. Jiný důvod není.