Volkswagen Passat (1993)
28.8.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Davwe". VW Passat 2.8 VR6 alias veruna, veveřica, verča :) 128kW/174 PS při 5800 ot./min
Volkswagen Passat (Davwe)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "Mike" [82.135.100.XXX] 28.08.07 17:52
« Re: VW
to je pravda - v roce ´93 to byla bomba ! a i dnes je jiste V6 2.8 poradny motor, jedine co mi opravdu VADI jsou ty radoby xenovy, delane na kolene v garazi - jiste, ze Ty vidis vice nez predtim, ale co ti ostatni - casto jezdivam v noci, a potkat auto jako je Tve je vsechno ostatni jen ne prijemne ...... -
neregistrovaný: "dave" [85.71.122.XXX] 28.08.07 13:18
« Re: VW
No jako nevim voco ti de. Neřikám že je to ňákej zázrak ale musíš uznat že v 93 kdy se tady proháněli 120, favoriti atd. to bylo docela nabušený auto a navíc s timhle motorem si byl král silnic a asi ani v dnešní době nebudeš brzda provozu -
"-- skrytý --" 28.08.07 13:04
« VW
Málo, čo na tomto aute hodnotím kladne je motor, farba a kolesá, nič iné by som z toho auta nechcel... VW moc nemusím, ale vidím, že ho máš rád, tak prižmúrim jedno očko. Mohol by si však dodať oveľa viac foto, lebo inak tá známka bude slabá, recenzia je dobrá, ale tiež by sa dalo niečo pripísať, tak sa trochu ešte posnaž.
P.S. Tie disky sú fakt bomba... Asi jediné, čo ten koncern vytvoril fakt pekné... >:D >:-[]
2Mike: Abych ti trochu ujasnil situaci s xenonama. Xenony opravdu nejsou delane na kolene. Dnes se prodavaji prestavbove sady, kde vybojka ma stejne uchyceni ve svetle jako klasicka zarovka a ohnisko svetla je naprosto totozne s ohniskem v zarovce. Tudiz svetlo sviti stejne jako zarovka, akorat jinou intenzitou. Tzn. ze kdybych jel v noci proti tobe, nepoznas moje xenony od xenonu s cockovymi svetlomety napr. ve Fabii nebo Octavii. Vim o kterych xenonistech mluvis, jsou to ti co to delaji opravdu doma na koleni, pouzijou sadu vytazenou treba ze superba, daji to do paraboly a nejake ohnisko uz neresi, proste stahnou svetlomety dolu a tim to hasne hlavne ze maj xenony. Ovsem tyhle xenony jsou jiny pripad. Xenonove sady prodavam uz nejaky patek, takze s tim mam dost zkusenosti a vim kam je mozne xenony zastavet a kam ne. Take proto jsem volil cockove svetlomety misto parabolovych. Jediny rozdil ktery je oproti origo xenonum je v tom, ze nemam automaticke naklapeni. V aute jezdim max ve dvou lidech a kdyz uz neco nakladam, svetla sklapim k zemi koleckem v kabine. Pokud by nekdo chtel videt jak to sviti proti zdi, muzu vlozit fotku do galerie. Zadne rozplizle svetlo, ale presny rez mezi svetlem a tmou. :-) Nikdy jsem nikoho neoslnil tak ze by pustil dalkove nebo blikl. Jezdim celkem bezne za hranice - Německo, Rakousko a nemel jsem problem. Proste co se tyce xenonu mam ciste svedomi :-)