Diskuse

Renault Vel Satis (2003)

13.3.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Attila". Je to výbava Privilege s farebnou navigáciou a v podstate v maximálnej výbave okrem kože a…

 

Renault Vel Satis (Attila)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.03.10  21:05

    « Predané

    Auto je predané... Resp. vymenené.
    Za čo? No predsa za Vel Satis :-) 3,5V6 benzín ... Hodím ho sem niekedy, ale ešte musím najazdiť pár km :-)
  • 00 Reagovat !

    foto -Black-Jacket-

    *Black_Jacket* 10.05.08  08:16

    « K dokonalosti

    chýba tomuto autu už len drevo... 10b :yes: .. A ten servis >:D >:D :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.08  16:15

    « nabídka

    Nabízím Vel Satis 2.2 dci diesel,r.v. 2003, 143 tkm, černá metal,vše v elektrice, dálk.centrál, ovládání kartou, tempomat, autom. dvouokruhová klimatizace, 6 st. mech. převodovka,couvací kamera, závěsné zař. a pod.Auto je na čs. značkách,dovoz EU,po 1 majiteli, servisní knížka a pod. Foto mailem. Cena 273000Kč.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ostravak" [85.132.128.XXX] 25.01.08  02:24

    « Vel Satis na prodej?

    Dobry Den, rad bych se zeptal zda nekdo z vas nevi o Vel Satisu na prodej. Mam zajem o ojety vuz do 270 tisic. dekuji. email: mihalh@post.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto Sleeper

    Sleeper 21.12.07  12:38

    « Re: Re: máme ho

    Velíka 3,5 V6 má kamarád a stačí i při té hmotnosti šlápnout na pedál a dvě tuny železa vystřelí.... Akorát průměrnou spotřebu má kolem čtrnácti, za a) jeho skoro dva metráky živé váhy znát jsou a za b) pomalu taky nejezdí... To tohohle obýváku na kolečkách jsme se jednoho krásného dne v roce 2003 oba zamilovali... Kupoval ho myslím před necelými třemi lety v Praze na Zličíně jako předváděčku za 800 000. Výbava takřka plná včetně světlé kůže...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ji/Ri" [82.209.32.XXX] 10.12.07  23:47

    « Závady Vel Satis

    Vážení,
    problémy s třílitrem naftou jsou jasné. Já absolvoval úplně ty samé "horké" chvilky až se motor po.ral úplně. Výměna v záruce. Třílitry jsou konstrukčně nevhodné - Ren. měl svolávačku, kde se motory měnily. Pokud by někdo chtěl pořešit nějaké závady na satisu, tak ať písne juras1234@seznam.cz - řešil jsem u veldy úplně všecky závady, na které si snad vzpomenete. Jinak lepší a krásnější auto snad ani neexistuje. Zdar
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [77.236.212.XXX] 02.11.07  01:09

    « Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ

    maš zadrene min.2pisty.už jsem to rešil
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [77.236.212.XXX] 02.11.07  00:31

    « Re: waw

    to jsi ješče nedelal zagřený motor
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MDN" [213.175.34.XXX] 22.10.07  10:25

    « Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ

    huml , MArio : Ahoj. Můžete mi prosím napsat na info.pocitace@seznam.cz? Mám naprosto stejný problém s Vel Satisem a chtěl bych se o něm s Tebou pobavit. Jen to bude možná na dýl, tak zde nechci zaplácnout místo. Děkuji!

    Chová se to takto :
    Auto jede naprosto v pořádku. Ale když překročím 105 Kmh cca 2050 otáček teplota vzroste o cca 5stupňů. Když jedu 110Kmh cca 2100otáček dalších 5 stupňů, 120 dalších 10 stupňů.. Když bych jel dlouhodobě 130 tak asi uvařím. Když rychle zrychlím třeba na 140Kmh ale auto nedržím v otáčkách - vyřadím na neutrál, tak je vše v pořádku. Prostě když je motor pod záteží, nestíhá se uchladit. Pokud jedu agresivně po okreskách, tak se to neprojeví, protože nikdy nejedu víc jak 110 a když mu nakládám při rozjezdech, tak to je cca minuta a to se nepřehřívá. V servise mi potvrdili, co zde píšete. Že jsou z venku ucpané chladiče. Od čištění vnitřku chladičů mě odrazují. Prý se tam lije od renaulta chladící směs, která nezpůsobuje usazování vodního kamene, atd.. Je to i vidět, že víčko chladiče je krásně čisté. Voda se mi neztrácí. Mám pořád na milimetr stejně - v nádobce na vodu. Takže zkusím propláchnout z venku chladiče a očistit je - ne vapem.. Nechám pro jistotu vyměnit termostat. A co se větráků - sahar - týče, ty normálně pokud auto stojí, nebo popojíždí, a je zaplá za horkého dne klima, tak se normálně sepnou. Nebo po dlouhé agresivnější jízdě. Prostě když je motor v klidu, téměř nehřeje. Sahary se sepnou opravdu jen výjmečně.

    Ale jak říkám, napište mi prosím na mail, ať to tu nezaspamuji :-)

    Děkuji!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MDN" [213.175.34.XXX] 22.10.07  10:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ

    huml , MArio : Ahoj. Můžete mi prosím napsat na info.pocitace@seznam.cz? Mám naprosto stejný problém s Vel Satisem a chtěl bych se o něm s Tebou pobavit. Jen to bude možná na dýl, tak zde nechci zaplácnout místo. Děkuji!

    Chová se to takto :
    Auto jede naprosto v pořádku. Ale když překročím 105 Kmh cca 2050 otáček teplota vzroste o cca 5stupňů. Když jedu 110Kmh cca 2100otáček dalších 5 stupňů, 120 dalších 10 stupňů.. Když bych jel dlouhodobě 130 tak asi uvařím. Když rychle zrychlím třeba na 140Kmh ale auto nedržím v otáčkách - vyřadím na neutrál, tak je vše v pořádku. Prostě když je motor pod záteží, nestíhá se uchladit. Pokud jedu agresivně po okreskách, tak se to neprojeví, protože nikdy nejedu víc jak 110 a když mu nakládám při rozjezdech, tak to je cca minuta a to se nepřehřívá. V servise mi potvrdili, co zde píšete. Že jsou z venku ucpané chladiče. Od čištění vnitřku chladičů mě odrazují. Prý se tam lije od renaulta chladící směs, která nezpůsobuje usazování vodního kamene, atd.. Je to i vidět, že víčko chladiče je krásně čisté. Voda se mi neztrácí. Mám pořád na milimetr stejně - v nádobce na vodu. Takže zkusím propláchnout z venku chladiče a očistit je - ne vapem.. Nechám pro jistotu vyměnit termostat. A co se větráků - sahar - týče, ty normálně pokud auto stojí, nebo popojíždí, a je zaplá za horkého dne klima, tak se normálně sepnou. Nebo po dlouhé agresivnější jízdě. Prostě když je motor v klidu, téměř nehřeje. Sahary se sepnou opravdu jen výjmečně.

    Ale jak říkám, napište mi prosím na mail, ať to tu nezaspamuji :-)

    Děkuji!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MDN" [85.160.0.XXX] 19.10.07  06:53

    « Re: Jasná chyba

    Ahoj. Můžeš mi prosím napsat na info.pocitace@seznam.cz? Mám naprosto stejný problém s Vel Satisem a chtěl bych se o něm s Tebou pobavit. Jen to bude možná na dýl, tak zde nechci zaplácnout místo. Děkuji!

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.10.07  13:53

    « Jasná chyba

    Takže je to jasné, čo sa stalo s autom: keďže chladič je z nejakého konštrukčného dôvodu - skôr blbosti - realtívne schovaný vzadu, nečistoty usadené na ňom ešte zhoršujú jeho činnosť. Mal som ho zanesený a z tohoto dôvodu mi "chvíľkovo" niekedy v máji trochu zovrelo vodu. Skutočne len na chvíľu, to si pamätám. Stačilo to, tesnenie hlavy valcov sa poškodilo a tak chladiaca kvapalina pri väčšej zážaži preniká do prietoru motora a preto sa motor prehrieva. Oprava cca. 30-40.000 SKK. Bude vyoknaná, ža na to budem mať ... ;-\
    Konklúzia: chladič treba často kontrolovať a dať ho vyfúkať wapkou tak často, ako sa len dá, aby sa nezaniesol, lebo to je potom tragédia. A takúto radu mi nikto nevedel dať, ani predajca, ani servis. Veľmi smutné.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "mario" [88.101.180.XXX] 23.08.07  19:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ

    mam stejne auto, a kamarada take stejne auto, meli jsme podobnou "zavadu", a byly to ucpane chladice, respektivezanesene mrizky, je tam cca 5 chladicu za sebou (voda, klima, mezichladic turba, olej motor, olej prevodovka) a bylo to plne musek, takze vzduch nesel skrz. nastesti pro me se to zjistilo na kamaradove aute, ktery ho oddelal cestou do chorvatska - vymena tesneni pod hlavou - a zjistili nam nastesti duvod, hlavne necistit wapkou, ta jen zohyba lamely a zhorsi se to. Jinak podobnou kontrolu doporucuji vsem majitelum vetsich aut s turbem. System nekolika chladicuza sebou je v podstate identicky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "krtek" [85.93.185.XXX] 17.08.07  12:57

    « Re: máme ho

    S gumama problém není, pokud je nechci záměrně ničit, a spotřeba kolem 10-11 litrů je naprosto přijatelná a reálná, onehdá jsem se na pumpě srazil s majitelem stejného vozu, říkal že ho má už čtyři roky a průměrnou spotřebu má cca 9 litrů.
    Jinak jako jediná závada co zatím byla: prasklá žárovička v pravé přední parkovačce, v servisu mě upozornili na nutnost výměny spojovaček a že je naprasklý pomocný hliníkový rám pod motorem, není prý to velký problém, jde to zavařit.
    Jinak mám pocit že nefunguje výškové nastavení xenonů, ale to prý je častá závada, kterou lze bez problémů odstranit s minimálním finančním dopadem...
    Jsem moc rád že jsme si ho koupili, za ty peníze lepší auto není!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.07  14:01

    « jen prosím...

    ...o zdůvodnění 7b u mého autu podle nového systému (auto, foto, recenze)... děkuji Pan Filuta
  • 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 13.08.07  08:48

    « hodnoceni :-)

    mohl bych se zeptat proc mam od tebe hodnoceni 1? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto CountachSV

    CountachSV 25.07.07  12:57

    « bodování

    člověče to jsem teda zvědavej, jak tvoje martyrium dopadne. Auto je to krásný a s chutí bych do něj šel, i za ty prachy, ale přesně závady tvého typu odrazujou. Máš prostě unikát no.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Dusan" [85.160.11.XXX] 17.07.07  14:43

    « Re: máme ho

    Ano to je jedna z moznosti. Zminovana 3.5V6 je Nissan a ve sve kategorii jeden z nejlepsich motoru vubec. Jedinym problemem, ze tenhle motor je na takove auto kapanek overkill, takze clovek plati zbytecne benzin a gumy. Nicmene je to asi jedina moznost jak koupit spolehlivy Vel Satis a ten motor sam o sobe nema chybu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.07.07  08:15

    « Re: Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ

    Už samozrejme bolo v servise. Videli ho najlepší servisáci v SR - od Kestlera z BA. Ich vyjadrenie nekomentujem, absolútne žiadny náznak pomoci. Tlačili ma do výmeny motoru, samozrejme za nový. Alebo že tam dajú tepelný štít za 70.000 SKK, ale nezaručia, že to bude fungovať. Podľa nich je to výrobná vada motoru. Ale potom ako je možné, že 3,5 roka to auto fungovalo???
    Už nedám do Renaultu. Za deň, čo tam bolo to auto, som zaplatil 4000 SKK a nepokročil som ani krok dopredu. Mám tu doma známych servisákov, zajtra im nechám tam auto na niekoľko týždňov, nech ten motor rozoberú a zistia teda čo mu je.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 02.07.07  17:05

    « Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ

    od stolu ti to nikdo nerekne. musi se sundat hlava, natlakovat, vymenit tesneni, mozna je v cudu celej blok motoru...
    nedivim se, ze to chces prodat, ale motor je snad nad vetsinu casu, takze takhle je to auto vlastne neschopny provozu! proste, jakmile zacne foukat turbo, neco nekde v motoru netesni. tak to dej do servisu, prece s tim takhle nemuzes jezdit?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…