Renault Vel Satis (2003)
13.3.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Attila". Je to výbava Privilege s farebnou navigáciou a v podstate v maximálnej výbave okrem kože a…
Renault Vel Satis (Attila)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- waw 13.03.2007 11:40
- Prekrasne auto 13.03.2007 11:56 Umierneny
- Ahoj brácho! 13.03.2007 20:17 Dylan McKay
- Ahoj brácho! 13.03.2007 20:19 Dylan McKay
- Důvěra 23.03.2007 13:05
- waw 26.03.2007 21:48
- Ďakujem 27.03.2007 07:48
- já už ho nemám 27.03.2007 09:14 Dylan McKay
- 10b 29.03.2007 12:53 Enthusiastic.driver
- Řetězy ne! 04.04.2007 07:32 Dylan McKay
- Balíček karet... 04.04.2007 07:51 Dylan McKay
- hodnocení 2 18.04.2007 12:19
- majiteli 19.04.2007 22:15
- Vel Satis 3.0dCi, Initiale 30.04.2007 11:50
- hodnocení 04.05.2007 18:48
- BOMBA 07.05.2007 10:58
- Neboj dockas se :-) 14.05.2007 14:22
- VelSatis 15.05.2007 15:48
- 9b 15.05.2007 15:54
- Hodnocení 19.05.2007 11:47 Dragon.001
- Náhlovský 22.06.2007 07:58 Dylan McKay
- servis 22.06.2007 08:56 jmurjr (H22A7)
- Parada 23.06.2007 17:55
- máme ho 28.06.2007 16:48
- BUDE (JE) NA PREDAJ 29.06.2007 14:11
- bodování 29.06.2007 14:50 Focusman
- hodnoceni :-) 13.08.2007 08:48 Prase
- jen prosím... 14.08.2007 14:01
- Jasná chyba 16.10.2007 13:53
- Závady Vel Satis 10.12.2007 23:47
- Vel Satis na prodej? 25.01.2008 02:24
- nabídka 04.02.2008 16:15
- K dokonalosti 10.05.2008 08:16 *Black_Jacket*
- Predané 14.03.2010 21:05
-
"-- skrytý --" 13.03.2007 11:40
waw
mas u mna 10... toto je skola dizajnu. toto auto sa dostalo do posledneho kola mojho vyberoveho pavuka ked som kupoval moju bmw.. Bmw vyhralo ale nie koli dizajnu alebo pohodliu.:) dobra kupa :yes: -
Umierneny 13.03.2007 11:56
Prekrasne auto
Krasne a jedinecne auto, ten najspravnejsi vyber motora a prevodovky. Gratulujem a dufam ze bude sluzit bez problemov. -
Dylan McKay 13.03.2007 20:17
Ahoj brácho!
Krásný auto, ten třílitr je prostě božský! Splním co jsem slíbil. Až se tady objevý jiný Vel Satis, ten svůj stáhnu. -
Dylan McKay 13.03.2007 20:19
Ahoj brácho!
Krásný auto, ten třílitr je prostě božský! Splním co jsem slíbil. Až se tady objeví jiný Vel Satis, ten svůj stáhnu.-
"-- skrytý --" 13.03.2007 21:08
« Re: Ahoj brácho!
Ahoj, vzdialený kolega >:D Trojliter je fakt dobrý. V meste som jediný s takýmto autom a tak mám o zábavu postarané. Už ho mám 5 mesiacov, ale ľudia si ešte stále nezvykli. A každá policajná hliadka ma zastaví 8-s >:-[] :yes: Takže musím mať veci v poriadku :-! Ten tvoj Avantime je fantastický! Pred 4 rokmi som videl u nás na Slovensku v Dunajskej Strede Avantime vo fialovej metalíze so šedostriebornou strechou a čiernou kožou. Na to sa proste nedá zabudnúť... :*)
-
-
"-- skrytý --" 26.03.2007 21:48
waw
Musím ti to pochválit. Já jsem mechanik v jednom nejmenovaným servise Renault a když tam přijede VelSatis, tak většinou jen na výměnu žárovky ;-). Tím chci říct že je to opravdu spolehlivý auto. Pořádně si toho komfortu užívej. >:D -
Dylan McKay 27.03.2007 09:14
já už ho nemám
Renault Vel Satis po tatínkovi už patří sousedovi. Už jsem ho z MOJE.AUTO.CZ stáhl. To auto stálo rok a půl v garáži. Tak se vymění olej, pneumatiky drží, prostě je v pořádku. Vel Satis je nejpohodlnější limuzína. -
Enthusiastic.driver 29.03.2007 12:53
10b
za vskutku neobvykle auto, za obsahlou recenzi, ale hlavne za to, ze je videt, jaky si entuziasta a jaxi Renaulta uzivas ;-) :yes: :yes:-
pepavasa 02.04.2007 09:04
« Re: 10b
Připojuji se k nicku Wawris. Nežehrej na cituji ... Hodil by sa o 12-15cm dlhší zadný previs ... vůz by ztratil nezaměnitelnou siluetu, vypadal by jako sedan. Ber to jako daň orginalitě. Ještě opakuji, pěkná prezentace zajímavého auta od zapáleného majitele. Nemůžu jinak, dávám 10 bodů a přání, hodně šťastných kilometrů. :-)
-
Dylan McKay 04.04.2007 07:32
Řetězy ne!
Táta jezdil na hory, když jiný auta stála, Vel Satis jel dál. Když zastavil v kopci, bez problémů se rozjel. Hádám, že máš zimní pneu Continental. Pozor, Attilo, na zimu na Vel Satis zásadně pneu Nokian!!! Máme velice dobré zkušenosti! Já je měl taky na Avantimu. :yes: -
Dylan McKay 04.04.2007 07:51
Balíček karet...
Já vám povím příběh, kamarádi. O tom, jak žádná reklama zavinila v naší zemi nízký prodej Vel Satisů. Vzpoměňte, kdo z vás viděl u svého Renault prodejce skutečného Vel Satise přímo v prodejně? Málo, strašně málo z vás. Měli ho jen ty největší, neprotekčnější a nejnamyšlenější dealeři. Ale ostatní nabízeli Vel Satis pouze z ušmudlaných katalogů. Kupte si auto, když si na něj nemůžete sáhnout, a jen si prohlížet obrázky. Jo, zařídí vám vážným zájemcům předváděcí jízdu. Těžkopádně a zdlouhavě "zavoláme vám jak nám ho sem půjčí"! Proč to vím, proč si za tím stojím? Jenom díky tatínkovo Vel Satisu se v Čechách prodalo minimálně 5 dalších! Prodejci se obraceli na tátu ať jim přiveze Vel Satise, že tam mají zákazníka. Táta pokud mohl, vyhověl. Zákazník se mohl i projet, a snáž se rozhodoval. U nás v okolí udělal táta větší reklamu na Vel Satis než ta banda vyžírků z vedení. A tak na našich silnicích vidíme jen šeď a nudu německých a koncernových limuzín. Ale když potkáš Vel Satis, zaručeně se otočíš. A záviď šoférovi to pohodlí, jemu je dobře. Tenhle příběh je pravda. Ten člověk se jmenoval P. P. Švihák... -
"-- skrytý --" 18.04.2007 12:19
hodnocení 2
auto: 7b; popis a zkušenosti: 9b; fotky: 9b --- celkem: 8b ;-) "díky" za 7bodíků u Mustanga .. to se ti tak nelíbí nebo je tak špatná recenze???? -
"-- skrytý --" 19.04.2007 22:15
majiteli
nádhera,krása,rarita...máme dva Renaulty,ale VelSatis jsem vždycky obdivoval,hodnotil bych 10 000 000 body :-)-
-
"-- skrytý --" 20.04.2007 06:56
« Re: Re: majiteli
znám,vím,Avantime,to je samozrejmě lahůdka,nikdy jsem neměl tu čest se projet,ale párkrát jsem ho na vlastní kukadla viděl a nedávno jsem obdivoval jeho roli ve filmu "Potomci lidí"...to auto předběhlo svou dobu...ale možná až moc,což je škoda,je úžasný :-)
-
-
"-- skrytý --" 20.04.2007 07:30
« Re: majiteli
Tisíckrát vďaka za uznanie. Včera som sa stretol s červeným (!) VelSatisom!!! Aj to v zahraničí, nie u nás. Prvýkrát som videl VelSatisa (a nie môjho teda >:D) asi po dvoch mesiacoh... Fakt rarita :-!
-
-
neregistrovaný: "Jose" [88.101.232.XXX] 07.05.2007 10:58
BOMBA
Včera som v bazare videl vel satis,a možem povedat že super::to auto chcem.Rozhodoval som sa nad passatom ale po včerajšku je rozhodnuté. >:D -
neregistrovaný: "Dusan" [85.160.30.XXX] 14.05.2007 14:22
Neboj dockas se :-)
Tenhle motor puvodem od Isuzu je uplne na pytel a ten automat k nemu rovnez. Takze pocitej, ze se slusnou pravdepodobnosti te do najetych 200.000km opusti a to kompletne jak motor tak i prevodovka. Koneckoncu to ze vubec jeste jezdis je malinkaty zazrak (tedy pokud motor a prevodovka neni x-ta), bezne se totiz meni nekde kolem sto tisic kilometru, ale vyjimkou neni ani smrt kolem padesati tisic.
Jinak auto je opravdu uzasne pohodlny vozik a na Renaulta ma dokonce i velice kvalitni dilenske zpracovani, ale pro pripadne zajemce bych doporucil spise 2.2dci s sestirychlostnim manualem, ktery se sice take sype (prevodovka + turbo, jako kazdy motor od Renaulta v posledni dobe), ale alespon je to klasika z Laguny, takze se problemy daji rozumne (nerikam, ze levne) resit. O kvalite 3.0dci nejlepe svedci fakt, ze v Nemecku je jako ojetiny davaji skoro zadarmo (rocniky 03,04 Initiale tj. komplet vybava bezne pod !devet tisic eur!, no nekupte to, kdyz to ma sotva zajety druhy motor a prevodovku ;-) ).-
"-- skrytý --" 15.05.2007 07:30
« Re: Neboj dockas se :-)
Nazdar. Auto by som nekúpil, keby som dlho neskúmal recenzie. Tie boli veľmi špatné práve na 2,2dCI a naopak na 3,0dV6 veľmi dobré. Hovoril som osobne s 2 známymi, ktorý mali už dlhú dobu stejné auto so stejným motorom a bez závad. To, čo si napísal, vieš niečím aj potvrdiť, podložiť, alebo si to iba počul od ľudí, ktorí z nejakého dôvodu nemajú radi renaulta? 9000 EUR je normálna cena pre renaulta tejto kategórie. Ja som svoje auo kúpil na Slovensku v bazáre za vtedy necelých 14.000 EUR. Keby som nebol lenivý, tak som si ho mohol doviesť sám. Cenu renaulta neporovnávaj s ojazdenými nemeckými autami.-
neregistrovaný: "Dusan" [85.160.15.XXX] 15.05.2007 08:38
« Re: Neboj dockas se :-)
Normalni cena to rozhodne neni. Ja uz docela dlouhodobe sleduji Vel Satisy na mobile.de a ceny jsou za rocniky 2003 plus minus 3.0dci nekde kolem deseti tisic EUR, ale jsou to trvalky (videl jsem prodat jedinou a ta byla v perfektnim stavu 2004 a sla za 8700EUR ofiko (mozna jeste nejaka dalsi sleva na miste), ostatni co jsou lehce pres desitku uz tam vidim tri az sest mesicu). Oproti tomu 2.2dci za stejnou cenu jsou auta bez vybavy, dobre vybavene kousky 2003+ jdou bezne pres 12000EUR a sem tam se nejaka i proda. V podstate vsechny nabizene 3.0dci jsou Initiale, tudiz kuze, navi, Cabasse, 2.2dci jsou obvykle nizsi Expression ci Privilege, v kuzi jen vyjimecne, navigace 30-40%.
Dobra tretina az polovina prodavanych 3.0dci ma poznamku o menenem motoru, nektere i o menene prevodovce. Kolik jich je tam nepriznanych to netusim. Neco takoveho neni u aut az prodavanych v Nemecku az tak vyjimecne, ale v tomto poctu rozhodne nezvykle.
Jinak nizka cena za 3.0dci neni jenom domenou Vel Satisu, ten samy motor se montoval do Opel Signum jako 3.0dti (opet nejlevnejsi motorace v nabidce) a do Saabu jako 3.0tid (pro zmenu nejlevnejsi motorace pro 9-5 jaka na trhu ojetin existuje). Neni trosku zvlastni, ze trilitrovy naftak, tedy teoreticky idealni kombinace vykonu a spotreby je u vsech aut, kam se kdy dodaval tim nejlevnejsim motorem, dokonce levnejsim nez zakladni benziny a to presto ze vozy jim vybavene jsou v maximalnich moznych vybavach?
Recenze ojetin s 3.0dci jsou dosti vzacne (nikdy to nebyla mainstreamova motorace), z dostupnych krome uzivatelskych, vim jen o Vaculikove poznamce o 3.0dti v ramci Tipcars recenze na Opel Vectra/Signum, kde je motor vyslovne nedoporucovan kvuli nizke zivotnosti a nepresvedcivemu jizdnimu projevu.-
"-- skrytý --" 15.05.2007 13:38
« Re: Re: Neboj dockas se :-)
Odporučil by som ti prečítať recenzie na www.totalcar.hu, ale nemá ti to kto preložiť ... ;-) Je tam 15ks recenzií na VelSatis obecne, z toho na 3.0dV6 ich je 6ks, na 2.2dCI 7ks, ostatné iné motorizácie, nepodstatné v tejto chvíli. Boduje sa systémom 0-veľmi špatné, 10-výborné. 3.0dV6 má priemer bodov 8,52 a 2.2dCi má priemer 4.71 bodu. U 2.2dCi píšu ľudia: "viac je v servise, ako na ceste", "absolvoval som kompletnú výmenu motoru aj s turbom", "prevodovka je od začiatku nanič, ale stáva, že vypovedá úplne", "pri 105000 najazdených km bolo treba meniť komplet motor". Pri takmer každej recenzii sa spomína na pokazené turbo, výfuk, problémy s motorom. u áut s 3.0dV6 sa vyskytujú chyby ohľadne elektroniky, čo je všeobecné, hlavne u francúzov. S motorom nikto nemal žiadny problém. Opakujem, toto všetko sa týka Maďarska... :-)-
neregistrovaný: "Dusan" [85.160.7.XXX] 15.05.2007 14:51
« Re: Re: Re: Neboj dockas se :-)
Taky nikdo netvrdil, ze je 2.2dci dobry motor, naopak je to velice spatny motor. Nicmene je to spatny motor z Laguny, kterych jezdi mraky a tudiz se s nim da relativne neco delat. Vymenit turbo nebo zrepasovat (coz je u tohohle motoru spotrebni soucastka je zalezitost 25.000kc), nahradni motor se da rovnez nekde sehnat za relativne rozumne prachy. Shanet 3.0dci bude rozhodne komplikovanejsi s ohledem na pocty prodanych kusu. Nemluve o tom, ze manualni sestikvalt od Renaultu dokazi opravit vsude (kazi se opravdu masivne), ale automat je po vysypani na opravu rozhodne komplikovanejsi a vyrazne drazsi.
Obecne lidi prodavaji Vel Satise 3.0dci nedlouho po vyprseni zaruky, protoze pozorovat vymenu prevodovky nebo motoru je zabavne jen dokud je auto v zaruce. :-) Mnoho user recenzi je ve stylu, bajecne auto, ale servisni naklady by byly hrozive kdybych ho nemel v zaruce.
"Gearbox starting selecting random gears (under 30k miles) then wouldn't select any gears at all- had major rectification work but when fully fixed it was still jerky... Dread to think what costs may have been outside of warranty."
"Very possibly the worst car I've owned in 30 years. New engine at 48,000, new driveshafts and computers at 57,000, new transmission at 60,000...You name it, its gone wrong. Now undriveable and dealer can't trace fault...Very expensive to maintain."
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 15.05.2007 15:48
VelSatis
Všetko je pravda, každý má svoju pravdu. BMW 530d v stejnom veku a počte km stojí okolo 1 mil. SKK, tento VelSatis stál 500 tis. SKK. Podľa mňa:
1. Za tých 500 tis. SKK buď vymením motor, a pod. alebo nie, a ušetril som
2. Mám auto, ktoré nekradne nikto
3. VelSatis je pohodlnejší a vzadu rozhodne väčší
4. VelSatis mi nikto nezávidí, nepoškriabe a nikto ma nemá za mafiána
5. Obecne je servis lacnejší u renaulta
6. VelSatis je jedinečné a originálne, bavorákov je spústa na cestách
7. Ak mi bude VelSatis haprovať, môžem ho predať a vymeniť za BMW >:D :-!-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 21.06.2007 10:26
« Re: VelSatis
ja myslim, ze to, co priznavas ted je nejlepsi odpovedi na tve prispevky. Nesmeju se, nikomu bych to nepral... k tve poznamce o bmw 530d... i kdyz das 500 tisic za opravy renaultu, dostanes za nej po dvou letech treba 300t, do 530d nemusis cpat nic a prodas rekneme za 700... tvoje ekonomicka uvaha trochu pokulhava :-(
k te teplote motoru, pokud to souvisi s klimou, pravdepodobne ti nefunguje vetrak na chladici, ktery by se po zapnuti klimy mel zapnout. v momente, kdy ti auto ukazuje 120 stupnu, zkontroluj teplotu chladice (odhadem) a to, zda jde vetrak na chladici. pokud neni chladic rozpalenej, a prepadovou hadickou ze zasobni nadrzky presto unika para, je termostat totalne v cudu. tohle vsechno jsou ale ty nejmene pravdepodobne zavady. Dle meho skromneho nazoru mas minimalne foukly tesneni pod hlavou a nejspis jeste ohnutou ci prasklou hlavu motoru. drzim palce, dej vedet, jak jsi dopad.
-
-
-
Dylan McKay 22.06.2007 07:58
Náhlovský
V Rožnově pod Radhoštěm jsem si v jednom hotelu pochutnával na steaku z argentinskýho bejka, když se tam začala sjíždět Amfóra. Normálka, Pitkin, Šíp... Ale pak přijel nádherný stříbrný Vel Satis, zaparkoval viditelně viditelně, a vystoupil z něj Alois Náhlovský... I když tam dělal ty svoje blbiny, tak mu to auto sluší. :yes: -
jmurjr (H22A7) 22.06.2007 08:56
servis
ked sme sli so znamym na silvestra, tak sa mu pokazila lambda sonda na megane, auto sme zobrali do servisu v PN, kde sa divim ze nas neposlali niekam do teplych krajin a neopravili to. byt tebou tak by som vyskusal servis renaultu na panonskej v blave. inac auto je za 10 bodov, keby bolo servis.auto.cz, tak by vacsina renaultovych dostavala 1 bod. -
"anonym" [91.127.167.XXX] 23.06.2007 17:55
Parada
Krasne auticko, bral by som, a pritom neni ani moc drahe, vsetko je super (aj ked ja by som dal ciernu farbu, bezovu kozu a nejake drevo, NIE HLINIK) -
neregistrovaný: "krtek" [85.93.185.XXX] 28.06.2007 16:48
máme ho
koupili jsme před třema tejdnama tři a půlku, 03, najeto 130, českou nebouranou, Initiale, a byla za 350, nemá chybu, jezdí skvěle, sedačky parádní a interiér celkově nemá chybu, spotřeba pod 11 litrů benalu.... za ty peníze myslím není lepší volby!
Tímto děkuji českému národu uzdisráčů že auta jako tohle a navíc se silným motorem nikdo nechce a tudíž klesají na ceně!
-
neregistrovaný: "Dusan" [85.160.11.XXX] 17.07.2007 14:43
« Re: máme ho
Ano to je jedna z moznosti. Zminovana 3.5V6 je Nissan a ve sve kategorii jeden z nejlepsich motoru vubec. Jedinym problemem, ze tenhle motor je na takove auto kapanek overkill, takze clovek plati zbytecne benzin a gumy. Nicmene je to asi jedina moznost jak koupit spolehlivy Vel Satis a ten motor sam o sobe nema chybu.-
neregistrovaný: "krtek" [85.93.185.XXX] 17.08.2007 12:57
« Re: máme ho
S gumama problém není, pokud je nechci záměrně ničit, a spotřeba kolem 10-11 litrů je naprosto přijatelná a reálná, onehdá jsem se na pumpě srazil s majitelem stejného vozu, říkal že ho má už čtyři roky a průměrnou spotřebu má cca 9 litrů.
Jinak jako jediná závada co zatím byla: prasklá žárovička v pravé přední parkovačce, v servisu mě upozornili na nutnost výměny spojovaček a že je naprasklý pomocný hliníkový rám pod motorem, není prý to velký problém, jde to zavařit.
Jinak mám pocit že nefunguje výškové nastavení xenonů, ale to prý je častá závada, kterou lze bez problémů odstranit s minimálním finančním dopadem...
Jsem moc rád že jsme si ho koupili, za ty peníze lepší auto není! -
Sleeper 21.12.2007 12:38
« Re: Re: máme ho
Velíka 3,5 V6 má kamarád a stačí i při té hmotnosti šlápnout na pedál a dvě tuny železa vystřelí.... Akorát průměrnou spotřebu má kolem čtrnácti, za a) jeho skoro dva metráky živé váhy znát jsou a za b) pomalu taky nejezdí... To tohohle obýváku na kolečkách jsme se jednoho krásného dne v roce 2003 oba zamilovali... Kupoval ho myslím před necelými třemi lety v Praze na Zličíně jako předváděčku za 800 000. Výbava takřka plná včetně světlé kůže...
-
-
-
"-- skrytý --" 29.06.2007 14:11
BUDE (JE) NA PREDAJ
Autíčko bude (je)na predaj. Začiatkom budúceho roka sa nám má narodiť 3. dieťa a chcem ho vymeniť za rodinné MPV. Do konca roku 2009 je v leasingu, mesačná splátka je s komplet poistením (zákonné + havarijné) 17.700,-SKK. Cena dohodou, okolo 130.000,-SKK.-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 29.06.2007 14:14
« Re: BUDE (JE) NA PREDAJ
uz jsou vyreseny ty zavady?-
"-- skrytý --" 29.06.2007 14:58
« Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ
zatiaľ nie. Nenašiel som servis, ktorý by sa k tomu odborne vyjadril... V podstate nefunguje cuvaci senzor (to je malina) a zahrieva sa motor nad 2000 ot/min., čo je teda problém a nikto nevie jasne povedať, od čoho to je. A teda ani odstrániť závadu.-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 02.07.2007 17:05
« Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ
od stolu ti to nikdo nerekne. musi se sundat hlava, natlakovat, vymenit tesneni, mozna je v cudu celej blok motoru...
nedivim se, ze to chces prodat, ale motor je snad nad vetsinu casu, takze takhle je to auto vlastne neschopny provozu! proste, jakmile zacne foukat turbo, neco nekde v motoru netesni. tak to dej do servisu, prece s tim takhle nemuzes jezdit?-
"-- skrytý --" 03.07.2007 08:15
« Re: Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ
Už samozrejme bolo v servise. Videli ho najlepší servisáci v SR - od Kestlera z BA. Ich vyjadrenie nekomentujem, absolútne žiadny náznak pomoci. Tlačili ma do výmeny motoru, samozrejme za nový. Alebo že tam dajú tepelný štít za 70.000 SKK, ale nezaručia, že to bude fungovať. Podľa nich je to výrobná vada motoru. Ale potom ako je možné, že 3,5 roka to auto fungovalo???
Už nedám do Renaultu. Za deň, čo tam bolo to auto, som zaplatil 4000 SKK a nepokročil som ani krok dopredu. Mám tu doma známych servisákov, zajtra im nechám tam auto na niekoľko týždňov, nech ten motor rozoberú a zistia teda čo mu je.-
neregistrovaný: "mario" [88.101.180.XXX] 23.08.2007 19:00
« Re: Re: Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ
mam stejne auto, a kamarada take stejne auto, meli jsme podobnou "zavadu", a byly to ucpane chladice, respektivezanesene mrizky, je tam cca 5 chladicu za sebou (voda, klima, mezichladic turba, olej motor, olej prevodovka) a bylo to plne musek, takze vzduch nesel skrz. nastesti pro me se to zjistilo na kamaradove aute, ktery ho oddelal cestou do chorvatska - vymena tesneni pod hlavou - a zjistili nam nastesti duvod, hlavne necistit wapkou, ta jen zohyba lamely a zhorsi se to. Jinak podobnou kontrolu doporucuji vsem majitelum vetsich aut s turbem. System nekolika chladicuza sebou je v podstate identicky-
neregistrovaný: "MDN" [213.175.34.XXX] 22.10.2007 10:25
« Re: Re: Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ
huml , MArio : Ahoj. Můžete mi prosím napsat na info.pocitace@seznam.cz? Mám naprosto stejný problém s Vel Satisem a chtěl bych se o něm s Tebou pobavit. Jen to bude možná na dýl, tak zde nechci zaplácnout místo. Děkuji!
Chová se to takto :
Auto jede naprosto v pořádku. Ale když překročím 105 Kmh cca 2050 otáček teplota vzroste o cca 5stupňů. Když jedu 110Kmh cca 2100otáček dalších 5 stupňů, 120 dalších 10 stupňů.. Když bych jel dlouhodobě 130 tak asi uvařím. Když rychle zrychlím třeba na 140Kmh ale auto nedržím v otáčkách - vyřadím na neutrál, tak je vše v pořádku. Prostě když je motor pod záteží, nestíhá se uchladit. Pokud jedu agresivně po okreskách, tak se to neprojeví, protože nikdy nejedu víc jak 110 a když mu nakládám při rozjezdech, tak to je cca minuta a to se nepřehřívá. V servise mi potvrdili, co zde píšete. Že jsou z venku ucpané chladiče. Od čištění vnitřku chladičů mě odrazují. Prý se tam lije od renaulta chladící směs, která nezpůsobuje usazování vodního kamene, atd.. Je to i vidět, že víčko chladiče je krásně čisté. Voda se mi neztrácí. Mám pořád na milimetr stejně - v nádobce na vodu. Takže zkusím propláchnout z venku chladiče a očistit je - ne vapem.. Nechám pro jistotu vyměnit termostat. A co se větráků - sahar - týče, ty normálně pokud auto stojí, nebo popojíždí, a je zaplá za horkého dne klima, tak se normálně sepnou. Nebo po dlouhé agresivnější jízdě. Prostě když je motor v klidu, téměř nehřeje. Sahary se sepnou opravdu jen výjmečně.
Ale jak říkám, napište mi prosím na mail, ať to tu nezaspamuji :-)
Děkuji!
-
-
-
neregistrovaný: "MDN" [213.175.34.XXX] 22.10.2007 10:25
« Re: Re: Re: BUDE (JE) NA PREDAJ
huml , MArio : Ahoj. Můžete mi prosím napsat na info.pocitace@seznam.cz? Mám naprosto stejný problém s Vel Satisem a chtěl bych se o něm s Tebou pobavit. Jen to bude možná na dýl, tak zde nechci zaplácnout místo. Děkuji!
Chová se to takto :
Auto jede naprosto v pořádku. Ale když překročím 105 Kmh cca 2050 otáček teplota vzroste o cca 5stupňů. Když jedu 110Kmh cca 2100otáček dalších 5 stupňů, 120 dalších 10 stupňů.. Když bych jel dlouhodobě 130 tak asi uvařím. Když rychle zrychlím třeba na 140Kmh ale auto nedržím v otáčkách - vyřadím na neutrál, tak je vše v pořádku. Prostě když je motor pod záteží, nestíhá se uchladit. Pokud jedu agresivně po okreskách, tak se to neprojeví, protože nikdy nejedu víc jak 110 a když mu nakládám při rozjezdech, tak to je cca minuta a to se nepřehřívá. V servise mi potvrdili, co zde píšete. Že jsou z venku ucpané chladiče. Od čištění vnitřku chladičů mě odrazují. Prý se tam lije od renaulta chladící směs, která nezpůsobuje usazování vodního kamene, atd.. Je to i vidět, že víčko chladiče je krásně čisté. Voda se mi neztrácí. Mám pořád na milimetr stejně - v nádobce na vodu. Takže zkusím propláchnout z venku chladiče a očistit je - ne vapem.. Nechám pro jistotu vyměnit termostat. A co se větráků - sahar - týče, ty normálně pokud auto stojí, nebo popojíždí, a je zaplá za horkého dne klima, tak se normálně sepnou. Nebo po dlouhé agresivnější jízdě. Prostě když je motor v klidu, téměř nehřeje. Sahary se sepnou opravdu jen výjmečně.
Ale jak říkám, napište mi prosím na mail, ať to tu nezaspamuji :-)
Děkuji!
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 16.10.2007 13:53
Jasná chyba
Takže je to jasné, čo sa stalo s autom: keďže chladič je z nejakého konštrukčného dôvodu - skôr blbosti - realtívne schovaný vzadu, nečistoty usadené na ňom ešte zhoršujú jeho činnosť. Mal som ho zanesený a z tohoto dôvodu mi "chvíľkovo" niekedy v máji trochu zovrelo vodu. Skutočne len na chvíľu, to si pamätám. Stačilo to, tesnenie hlavy valcov sa poškodilo a tak chladiaca kvapalina pri väčšej zážaži preniká do prietoru motora a preto sa motor prehrieva. Oprava cca. 30-40.000 SKK. Bude vyoknaná, ža na to budem mať ... ;-\
Konklúzia: chladič treba často kontrolovať a dať ho vyfúkať wapkou tak často, ako sa len dá, aby sa nezaniesol, lebo to je potom tragédia. A takúto radu mi nikto nevedel dať, ani predajca, ani servis. Veľmi smutné. -
neregistrovaný: "Ji/Ri" [82.209.32.XXX] 10.12.2007 23:47
Závady Vel Satis
Vážení,
problémy s třílitrem naftou jsou jasné. Já absolvoval úplně ty samé "horké" chvilky až se motor po.ral úplně. Výměna v záruce. Třílitry jsou konstrukčně nevhodné - Ren. měl svolávačku, kde se motory měnily. Pokud by někdo chtěl pořešit nějaké závady na satisu, tak ať písne juras1234@seznam.cz - řešil jsem u veldy úplně všecky závady, na které si snad vzpomenete. Jinak lepší a krásnější auto snad ani neexistuje. Zdar -
"-- skrytý --" 04.02.2008 16:15
nabídka
Nabízím Vel Satis 2.2 dci diesel,r.v. 2003, 143 tkm, černá metal,vše v elektrice, dálk.centrál, ovládání kartou, tempomat, autom. dvouokruhová klimatizace, 6 st. mech. převodovka,couvací kamera, závěsné zař. a pod.Auto je na čs. značkách,dovoz EU,po 1 majiteli, servisní knížka a pod. Foto mailem. Cena 273000Kč. -
*Black_Jacket* 10.05.2008 08:16
K dokonalosti
chýba tomuto autu už len drevo... 10b :yes: .. A ten servis >:D >:D :no: