Saab 9000 (1996)
12.9.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "T_M_S_R". Není důvod zapírat, do Saabů jsem se zamiloval. To, že s jedním teď mohu jezdit mi dává skvělý…
Saab Aero (T_M_S_R)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
jersey.se 14.09.2009 12:15
Stopadesáttisícdolu
No, vzhledem k tomu že všechny Saaby se prodávají tak nějak podezřele při nájezdu do 250 000 bez ohledu na věk, myslím si že něco dolu už stejně bude, ale ono o to vlastně nejde. Tyhle kousky se musí kupovat srdcem a s ohledem na současný stav, peněženku a předpokládanou výši extáze za letu nízko nad dálnicí. O nic jiného přece nejde. Ledu zdar! ;-)-
"-- skrytý --" 14.09.2009 21:54
« Re: Stopadesáttisícdolu
S tim najezdem je to fakt, je jich na trhu hodne :-)
Jinak si myslim, ze celkem stoceno nic nebylo. U benzinu se rika 20T za rok, 12 let = 240 tis, plus mam jakous takous servisni knizku, kde je posledni zapis v 246T a doplneno je to i nejakyma uctenkama... mam proste iracionalni duveru, ze ty kilometry odpovidaji realite.
Jinak byla sranda s prodejem - znate nekdo serial Sopranos? Tak rodinny znackovy autoservis Saab na italskem malomeste mi to dost pripominal :-) Vsichni se byli v prsa, ze pan prvni majitel je skoro jejich pribuzny. No jak to ted pisu, nejsem si uplne jisty, jestli je to znak duveryhodnosti, nebo prave naopak
-
-
"-- skrytý --" 14.09.2009 13:21
Aero ??
Ahoj, nechci rejpat ale myslel jsem že Aero je jen verze 2,3 Turbo, litá kola máš sice "aero" nápis na kufru taky, ale třeba motor a sedadla, která jsou pro aero typická má švagrovo (saabista) Aero jiná... tak nevim :-) třeba nám nějakej Saabista poradí
PS: to jen že si muj švagr zhruba před půl rokem koupil taky černýho Saaba 9000 rv 96. jsem si myslel že už udělal recenzi :-!
Přeju ať ti to dobře jezdí-
"-- skrytý --" 14.09.2009 14:08
« Re: Aero ??
Dobra poznamka. Aera skutecne byly pro nektere trhy 2.3t. Avsak vzhledem k mistnim specifikum se to obcas menilo. USA verze jsou jine, svycarske verze jsou jine, v nemecku se tusim nepouziva trademark aero a v italii zase kvuli povinnemu ruceni je vrcholna vybava k dostani jiz s motorem 2.0.
Sedadla mam recaro, anatomicka, elektrika u obou prednich u ridice navic tri pameti. je to jasny aero, mozna az pridam vice fotek bude to zrejme. Jo a kola jsou SUPERAERO, ktere se dodavaly snad od r 1995.
Co jsem se docetl na netu, tak je rok 1996 nejlepsi pro 9000 aero. Ja nevim, je mi to trochu fuk, ale fakt je, ze ta kara je bozi, a to mi staci.
diky za vsechna prani
-
-
"-- skrytý --" 22.09.2009 21:09
aero
ahoj, v italii se aera prodavala s 2,0T a 200koni, jak uz bylo receno kvuli povinnemu ruceni.
aero to skutecne je, podle dvou veci:
1) sedacky jsou skutecne aero, alespon podle siluet z fotek
2) tvoje veta, ze "Čím rychleji jedem, tím rychleji zrychlujem" jednoznacne potvrzuje vlastnost aera. u klasickych 2,0T dochazi po prekroceni urcite hranice dech:)-
"-- skrytý --" 04.10.2009 11:11
« Re: aero
Pro zajimavost jsem to vzal vcera z Karlovych Varu do Krumlova po nemecke strane hranice (lakala me muzejni noc v Linci), ale co je podstatne, nekolikrat jsem zkusil maximalni rychlost, aby bylo jasno, ze me nesali zrak. Prestoze v papirech je 230, jeli jsme podle GPS 245 (rucicka lezla ven z tachometru, ktery konci na 240). Takze mozna puvodni majitel udelal jeste nejake upravy. Prislo mi, ze do 220 to tahlo jako dive (jako dycky) a pak uz pomaleji k maximu.
Jo a taky jsem udelal par fotek in unsere schone bayerland a minuly tyden v chorvatsku, takze dam vyvolat film, naskenuju to a snad se mame nac tesit.
-
auto paradne, clanok tiez, len dopln foto a hned upravim hodnotenie.
inak :yes: :yes: :yes: