Rover řada 400 (1998)
18.8.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "eltazar". Anglický gentleman se sportovním srdcem
Rover 416 (eltazar)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
PlumJelinek 18.08.2009 19:45
Díly
Neříkej, že je opravdu s dílama na Rovera takovej problém, z polovičky je to přece Honda. Jedině možná karosářský díly, ale i tak, "čtyřstovka" přece není auto, kterých by bylo jen pár kusů. Jinak auto chválím, pěkné, mám pro tyhle "originální" auta slabost :yes:-
"-- skrytý --" 19.08.2009 12:49
« Re: Díly
tak druhovýroba existuje, ale s hondou to má společnýho jen velmi málo - honda spolupracovala na vývoji motorů pro rover, rover od ní převzal pár věcí, úplně stejné je jen pár "šulinčástí", jinak nic. (tohle auto je za bázi civica)
auto mám 4 týdny a naježděno cca 2.000 km, takže zatím fakt nevím :-) problémy jsou delší čekací doby, jinak sehnat se dá všechno, to né že né :-)-
Trunda 28.01.2012 22:11
« Re: Re: Díly
Dá se říct, že je to opravdu z polovičky Honda Civic... Karoserie je mírně modifikovaná - zadní a přední světla, interiér je také z větší části přebraný a podvozek je komplet z Civicu - lichoběžník vepředu a multilink vzadu. Co se týká motoru, tak Rover sice v roce 1988, kdy K-Series vzniklo spolupracoval s Hondou, ale tento motor vznikl plně v režii Roveru. Díky jeho originální konstrukci dosahoval na svou dobu skvělých parametrů a i díky tomu byl vybrán pro vestavbu do aut jako Lotus Elise a Catterham... ještě dnes se najde hodně fanšmejkrů, kteří se pustí do přestavby motoru na VHPD verzi, krerá je schopna ve verzi 1800ccm dosahnout v atmosferickém plnění více jak 230 koní... dokonce jsou i tací, kteří dokázali úspěšně odladit kompresorovanou 1400ccm s pozor! 300 koňma ;-) Mezi znalci motorů je tento motor považován jako jeden z technicky nejpovedenějších motoru 90. let. Možná i proto vzniklo několik mutací jako 1,8 VVC se 160 K (obdoba VTEC), nebo 1,8 turbo přičemž všechny varianty motorů (1.4, 1.6, 1.8, 1.8 VVC, 1.8 Turbo) se montovaly až do roku 2005, kdy bohužel došlo k rozprodaní MG/Rover.
Co se týká dílů, ty spotřební jsou k dostání stejně tak dobře, jako u jakékoli jiné značky, sposta dílů je opravdu shodná s některými Hondími modely a když už snad něco není ve "autohypermarketech", tak se to najde na vrakovišti a nebo v Anglii, kde je pořád ještě dost obchodů s origo dílama. Abych nezapomněl i eBay je plný dílů ...
... na závěr zvu na www.roverclub.cz , kde se dá v diskuzi dočíst spousta cenných informací, které usnadní řešení případných technických patálií ;-)
-
-