Renault Clio (1996)
11.4.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Freeman86". Renault Clio r.v. 04/1996 1.2 1149 ccm3 43 kW při 5300 otáčkách/minutu 98 Nm při 2800…
Renault Clio (Freeman86)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
"-- skrytý --" 21.04.2008 08:27
« Re: Výkon + cena ND
Motor D7F má od 4/96 specifikace 40kW/ při 5250ot/min a 55PS při samém výčtu otáček. Ovšem od roku 1998 43kW/při stejných otáčkách,se stejným momentem.
Cena náhradních dílů je opravdu příznivá ale trošku dražší opravdu je ... Ale souhlasím :-)-
presscott 23.04.2008 00:03
« Re: Re: Výkon + cena ND
Tak to teda vidím porvé, všude se udává pro motor D7F stejný výkon 43kW/5250 a 97Nm/2500rpm. I Twinga s D7F mají 43kW. Odkud jsi čerpal informace?
Navic s tebou udávaným výkonem a kroutícím momentem by to auto zrychlovalo poněkud hůře. 7Nm rozdíl je u takového malého výkonu znát, ale nikde jsem v tabulkách nenašel rozdíly :-|-
"-- skrytý --" 26.04.2008 19:53
« Re: Re: Re: Výkon + cena ND
No čerpám z velkýho techničáku a z knihy R.Clio! Je to tak no ! Jsou dva typy D7Fky . Jeden 40kW / 93Nm a druhý asi trošku výkonější jak uvádíš ty! Dnes to nestihnu ale dodám i foto z knihy přímo o cliu. Jsou tam rozepsaný motory !
-
-
-
-
"-- skrytý --" 13.04.2008 16:15
Hodnoceni
Zatim jsem hodnotil takto...kdyz rozsiris recenzi a dodas vice fotek,tesim se obzvlast na narazniky tak to rad prehodnotim...Jinak ti moc fandim...
PS:mooooooc krasny kolecka... ;-) -
presscott 08.05.2008 23:23
Doplnění popisu motorů
Na té fotce "Doplnění popisu motorů" jsou stejně napsané bludy. Dobře, dejme tomu, že by motor měl opravdu jen 40kW (podle ostatních zdrojů mají všechny D7F 43kW), ale v žádném případě to není jednobodové vstřikování! Kdyby u tohoto motoru potom provedli změnu na víceboďák (ten mám já), tak by nezůstal se stejným označením D7F.
Btw. zrychlení z 0-100 za 14s se mi zdá na tento motor málo. Já se pohyboval kolem 15s a myslím si, že vteřina rozdíl už je docela hodně...-
"-- skrytý --" 10.05.2008 09:53
« Re: Doplnění popisu motorů
S tím vstřokováním souhlasím ale jinak nevim . Když je to v techničáku přesně jako v tý knížce tak snad to musí být trochu pravdivé ne? Ale klidně dám na tebe pokud se v tom vyznáš .
Ještě bych měl dotaz. Budu do clia dávat tu novější přístrojovku jak je tam od roku 98 s otáčkoměrem atd . Nevíš jestli otáčkoměr napojit na rozdělovač nebo na převodovku? Teda jestli to jde takhle ... díky-
presscott 10.05.2008 20:51
« Re: Re: Doplnění popisu motorů
Jako já ti těch 40kW beberu, je možné, že v jiných zemích (zvláště Německo) mívalo stejné motory s uměle sníženým výkonem kvůli pojištění. Ale co vím, tak v ČR by měly být specifikace jednotné pro všechny D7F. Takže tak...
Jo, ještě by mě zajímalo, kolik máš v techničáku uvedenou maximální rychlost? :-)
K té přístrojovce...jestli ji tam dáš, tak ji tam budeš mít (sám bych to chtěl vidět). Otáčkoměr se u tohoto Clia nebo spíše motoru řeší často na různých fórech. Sám jsem si chtěl otáčkoměr domontovat, ale momentálně na to nemám moc času... Návod najdeš na twingoclubu. Kablík pro snímání otáček vedoucí z otáčkoměru se musí připojit na indukční cívku (černá krabička, jsou na ni napojeny 4 kablíky od svíček), je na ní konektor. Dva z těch čtyř drátů musíš odizolovat a napájet na ně odpory po 10ohmech, potom je spojíš dohromady a připojíš otáčkoměr. Pro jistotu se ale podívej na stránky twingoclubu... :yes:-
janeon 02.12.2008 10:31
« Re: Re: Re: Doplnění popisu motorů
taky mam D7F auto je kupovane v ČR dědou a je to vícebod,má 43 nebo 45Kw zalezi v ktere literature 8-s
Když jsem ted kupoval v autokelly tesneni pod viko ventilu tak mi prodal tesneni na D7F ale bylo upln jine a to co jsem potreboval nemeli..tak nevim co to je za zajimavy motor >:-[]
-
-
-
Cena dílů není v mezích? A jaké jsou tvé meze? Podle mě je cena ND více než příznivá. Když srovnám cenu dílů na Felicii a toto Clio, tak většinou je Renaulťácký díl dražší tak o cca 100kč. Samozřejme Kat, sondy a čidla jsou drahé, ale to snad u každého auta... ;)