Škoda Yeti (2009)
26.11.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "speedy_john". Yeti byl už sice představen nějaký ten pátek zpátky ve Frankfurtu. Škodovka si ale dala s…
Škoda Yeti (speedy_john)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- ŠkodaAuto 29.11.2009 23:01 pedro26
- Yetík 30.11.2009 20:52
- Mlhovky. 30.11.2009 22:55 Ilikethecars!
- Praktické a pekné 17.01.2010 11:52
- Hezké ale drahé 18.01.2010 13:56 superkutil
- Vyhraný Yeti 18.01.2010 15:34 white label
-
OLEJ 26.02.2010 11:34
miromen
-
Re: OLEJ 26.02.2010 12:01
- Re: Re: OLEJ 26.02.2010 12:44 miromen
-
Re: OLEJ 26.02.2010 12:01
- Otázka na rýchlosti, zaradený stupeň a otáčky motora 23.03.2010 14:59
-
pedro26 29.11.2009 23:01
ŠkodaAuto
Tak v tomhle Škodovku nechápu-mlhovky jako výrazná součást designu, ale i tak ji dají jako příplatkovou výbavu ?? :no: a zaslepí vstupy pro žárovky ?? To stejný s rádiem a loketkou - to je teda bída. Jinak vozidlo pěkný, Dal jsem 10. Jinak přítelkyně, která umí vyhrávat auta se drž-nemusí to být poslední kus v garáži. Těším se na další fotky :-) -
"-- skrytý --" 30.11.2009 20:52
Yetík
Gratulujem priatelke k yetíkovi ;-) Zamrzí ta minimálna výbava, ale zas je ten yeti zdarma - ja by som to riešil jeho predajom a kúpil si nového v lepšej výbave, čo ty na to? Ja už niekoľko týždňov čakám na svojeho (1.8 TSI 4x4), no vizerá to čím viac až na január ;-\ Držím palce nech vám jazdí bez problémov :-!-
"-- skrytý --" 30.11.2009 22:07
« Re: Yetík
to mas mozna pravdu, rikam si jen ze bych doplacel jednou tolik, protoze ta vykupni cena by byla strasna :-( ted uz to kazdopadne nema cenu, 2000 nalitano by srazilo cenu drasticky (v porovnani s cenou noveho) Ono to sice je holy, ale zase na druhou stranu mi chybi v podstate jen ty tri veci: loketka, palubni pocitac a mlhovky a tyhle veci budu postupne doplnovat. Autoklima je sice pekna vec, ale vzhledem k me "alergii" na klimu jezdim vetsinu leta stejne bez ni..
az ti prijde, tak musis urcite napsat, ten motor musi byt super, zajimala by mne realna spotreba, tak pak urcite taky neco malo napis ;)-
pellsi 28.01.2010 22:40
« Re: Re: Yetík
Loketka a palubni pocitac, to by me asi taky chybelo/mlhovky jsou na tomto aute nespravne resene. Sam prodavajici, kdyz jsem mel moznost si tuto verzi zaridit rikal, ze je to docela nesmysl. Mlhovky maji byt ve spodni casti narazniku, aby podsvetlovaly misto vpredu dole. A ne nekde tak nahore az u svetel. Neco na tom pravdy bude/nechapu, proc kdyz uz to delaji, proc ty zarovky tam nedaji, kdyz jsem videl ten detail toho zaslepeni(misto zarovek), musel jsem se smat. TO se opravdu setrilo na nespravnem miste. -
pellsi 28.01.2010 22:48
« Re: Re: Yetík
Co me docela hodne zarazilo je to, jak skarede je udelano zadni prostredni sedadlo(bo ten dil, co zaroven slouzi jako operka, kdyz se sklopi). Ten detail po sklopeni, to vypada strasne, asi hresi na to, ze vetsina lidi si da priplatkem stredovou operku vcetne odkladacich prostor na piti a vystelky na podlozeni rukou. Ten detail me opravdu hoodne zaskocil. Taky to, ze za treti operku se priplaci. Fakt, co si clovek u skodovky nepriplati, to nema. Ve srovnani s SX4 je to do vybavy mizerne.
Jinak co Yetimu strasne doda-bocni ochranne listy!!! S tim bych u dovybavy zapocal:) -
"-- skrytý --" 31.01.2010 20:31
« Re: Re: Yetík
yetíka už týždeň zabehávam, takže keď sa trochu umúdri počasie tak ho nafotím a zverejním svoju recenziu ;-)
keďže mám na ňom zatiaľ necelých 700 km a len ho opatrne zabehávam, tak o reálnej spotrebe nemožno moc hovoriť (ono to pri športovejšej jazde polezie hore), no zatiaľ je to celkom v pohode - mesto (cca. 2:1 mestská diaľnica / bežné mestské cesty) je spotreba cca. 10,0 litrov na 100 km, pri 90 km za hodinu som na 6-ke niekde na 6 litroch
-
-
-
-
superkutil 18.01.2010 13:56
Hezké ale drahé
Ve verzi 4x2 a s motorem 1.2TSI bych ho nebral, to bych dal do Fabie, ale ve 4x4 s 2.0TDI nebo 1.8TSI a s koulí na zadku bych o něm klidně uvažoval. ;-) Jako univerzální vozítko pro chalupáře s dobrou prostupností, proč ne. Jen jsem si zkusil udělat konfiguraci jako má Subaru Forester a Forester vychází levněji. Takže děkuji, to raději Forester s plnohodnotným AWD.-
pellsi 28.01.2010 22:34
« Re: Hezké ale drahé
Naopak, do tohodle auta bych hned sel, mel jsem moznost ridit stejny model se stejnym motorem-neuveritelne me to prekvapilo, ten motor je opravdu zivej. Naopak bych sel hned do teto motorizace a do predokolky. V nasich podminkach je (tedy alespon pro me) pohon 4x4 zbytecny, staci mi vyssi svetla vyska. Sam mam Igniska a na jeho svetlou vysku nedam dopustit, tam kde Octavie zadrhne ja s prehledem vysplham (viz Rakousko Wolfgangsee)
Osobne si myslim, ze je to jedna z nejpovedenejsich skodovek, na Octavii uz mam alergii a Fabia to je neco strasnyho. Osobne nechapu, ze nekdo uprednostni Octavii 4x4 pred Yetim 4x4. Snad jen ten kufr/variabilita sedadel u Yetiho to dohani.
Kazdopadne Octavii 4x4 nebo Yetiho 4x4 bych urcite nekupoval, to jsou tu lepsi auta-takovy CRV je urcite o tridu vyse.
Jinak Yeti dvoukolka palec hore!!!
-
-
white label 18.01.2010 15:34
Vyhraný Yeti
Moc pěkná výhra, barva je (z těch co se na Yetiho nabízí) jasná top1! :yes: Motorizace 1,2TSI (jen s předkem) tě taky mrzet nijak zvlášť nemusí a pokud nebydlíš zrovna někde "pod Sněžkou", má (jak sám píšeš) výhodu nižší hmotnosti (i spotřeby) a většího kufru...
Palubní dcesce by opticky velmi prospělo nějaké vhodnější dvoudinové! "rádio". Auto bych taky neprodával (příliš velká a zbytečná ztráta) a raději bych jej dovybavil podle požadavků.
Ať slouží a dělá jen samou radost... ;-) :yes:
P.S. Oprav si v úvodu recenze nesprávnou informaci o oficiálním představení Yetiho, bylo to v Ženevě (březen 2009), nikoli ve Frankfurtu (září 2009).
Studie byla představena v březnu 2005 taky v Ženevě, koncept (ve dvou variantách – modré SUV a oranžvý kabriolet, obě bez opomenutého! vnitřního zpět. zrcátka) v září 2005 ve Frankfurtu. -
miromen 26.02.2010 11:34
OLEJ
Zajimalo by mě kolik se do toho prcka chapej motoru vleze oleje. Maly objem + turbo cca 3.5l ?-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 26.02.2010 13:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OLEJ
Většina lidí totiž pro samé stromy nevidí les. Pod svícnem se tedy vyplatí hledat, ikdyž je pod ním největší tma, protože stránkách výrobce je materiálu jako husa klasu >:D -
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 23.03.2010 14:59
Otázka na rýchlosti, zaradený stupeň a otáčky motora
Ja by som mal záujem o Yeti 1.2 TSI ale mam otázky.
V SR je schválena 50 km/h v obci. Na svojej fabii HTP pri 50 km/h jazdim so zaradeným 4. stupňom a otáčkami tesne pod 2000. Je to na hranici únosnosti ale bez toho aby sa motor dusil.
Chcel by som sa teda opýtať, či by ste mi vedeli napísať ako je to u Yetiho pri 1.2 TSI a novej 6 stupňovej prevodovke, teda:
40 km/h - zaradený stupeň - otáčky motora
50 km/h - zaradený stupeň - otáčky motora
60 km/h - zaradený stupeň - otáčky motora
70 km/h - zaradený stupeň - otáčky motora
80 km/h - zaradený stupeň - otáčky motora
90 km/h - zaradený stupeň - otáčky motora
100 km/h - zaradený stupeň - otáčky motora
samozrejme optimálne tak, aby stupeň nebol poddimenzovaný, alebo predimenzovaný, teda aby sa motor nedusil alebo neryčal. Túto odpoveď mi môže dať len ten kto má také auto a vy ho máte.
Ďakujem za odpoveď.