Diskuse

Fiat Uno (1985)

8.11.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "lacin". Fiat Uno, jak už bylo řečeno jinými kolegy - bylo a je hlavně malý auto do města... Osobně jsem…

 

Fiat Uno (lacin)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.10  20:24

    « Re: NOS

    Napiš mi na mail, dám ti kontakt. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 22.06.10  16:51

    « NOS

    Nechci bejt zvědavej, ale kde si tu láhev necháváš plnit? :-O :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.03.10  09:51

    « Re: Re: Uno turbo

    Blíží se Renocar - 10.04.2010 a vypadá, že tam dorazím. Můžem zkusit rovinku, můžem zkusit okruh. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.11.09  21:24

    « Re: Re: mazec

    Přesně tak, katová verze měla těch 112 koní, bezkat (a těch bylo jen pár) mělo o něco více...
  • « 00 Reagovat !

    foto Beaumont-

    Beaumont. 12.11.09  12:11

    « Re: mazec

    Nejsilnější sériové Uno bylo Logo (tj. po faceliftu) s motorem 1.4 Turbo i.e. a výkonem (tuším) 112 koní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.09  21:10

    « Re: Re: Re: Uno turbo

    Tak určitě je mi bližší upravovat auto po technické stránce, než na něco se základní motorizací házet tuny plastu a dalšího bordelu. Jsem rád, že ses k tomu takhle vyjádřil, díky tvému příspěvku jsem se rozhodl upravit maličko hodnocení. Tak přeju hodně zábavy s Fiátkem do budoucna, musím si taky pořídit něco na blbnutí ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.09  18:42

    « Re: Re: Uno turbo

    Majitel s výkonem nepřehání. :-) Kdybych od toho neměl papír, neodvážil bych se napsat ani jeden předpoklad výkonu. Mezi náma 200 koní až tak moc není. Ikdyž je to v takové skořápce. Ale auto ten výkon snáší dobře. Určitě by sneslo výkon vyšší.

    Ale určitě máš pravdu, že bezpečné vozítko to není. Vybourat bych se v tom nechtěl. Ale nejsem bezmozek, nějaký leta už mám, a troufám si říct, že zkušenosti už taky. :-)

    Jinak k tomu stavu: co se týče nosných částí, neříkám, že jsou úplně bez koroze, ale není to taková katastrofa, jak se může zdát. Bohužel Una hnijou jak najatý, to se ví a tohle jedno z těch lepších. Jasně, zvrchu je trochu vyhnilej hrnec, ale určitě to není prohnilý skrz (na fotce to vypadá hůř, než ve skutečnosti) a hlavně teď už je zavařený a spravený. Co se týče podvozku, tak ramena, čepy, tlumiče s pružinama - všechno je nový, časem budou ještě powerflexy, ale na to nejsou cash. Brzdy naprosto v pořádku a hlavně účinnější, než sériové, pneumatiky více než dobré, po nastavení geometrie se geometrie nezmění jen tak po přejetí hrbu, jak tomu bývá u vyrezlých vraků. A že vypadá odflákle? Vše je podřízeno funkčnosti, není to výstavní šoukár. A troufám si říct, že odfláklý tam není téměř nic. Věci neflákám.

    Auto už odjelo pár koleček na masarykově okruhu při max. výkonu - pořád plný plyn, nebo plný brzdy. A zatím drží bez zásahu. A vždy mě odvezlo zpět - nejezdí na podvalu. Jezdilo i na pár slalomech mezi kuželama, a tak. Nečekám, že auto odjezdí 300 tis. km. Až klekne, tak klekne a možná poskládám motor druhý... Ale takhle už jezdí docela dlouho a zatím drží. A jak už jsem někde psal, pořád jsou tam věci, který by šlo vylepšit (a ani ne za moc peněz) a výkon by šel nahoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.09  13:42

    « Re: mazec

    No sériově určitě ne. Spíš individuální přestavby. Ve výsledku jde všechno. Novitec přestavoval Una novější generace na 1,6T - cca 190 koni. Ale jinak určitě nějaký individuály.
  • 00 Reagovat !

    foto Wiii

    Wiii 10.11.09  21:53

    « mazec

    Tak to by mě nenapadlo, ale smekám, ten výkon je úžasnej :-) Jinak, nevíš jestli je pravda (vyprávěl mi to kámoš) že se Uno dělalo i s dvoulitrem a dokonce i dvouapullitrem?? To by terve musel byt masakr :-) Joinak hodne stesti do budoucich uprav, budu to sledovat ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.09  20:14

    « Re: Uno turbo

    Tak mě by zajímalo, jak dlouho takhle ten motor vydrží. Osobně bych měl s něčím takovým jezdit docela strach. Nezdá se mi to moc bezpečné vozítko a jestli majitel s výkonem nepřehání musí to být šílenost. Škoda, v jakém je stavu. Dřív než bych začal honit klokany, dal bych autíčko pořádně do cajku, působí to takhle dost odflákle. Chápu ale, že na to není čas a peníze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.09  11:35

    « Re: prdelka

    No je tam uz nejaka koroze, pocitam kolem tech 750 kg tam bude. Ale nevazil jsem, takze nevim presne.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaS

    JirkaS 09.11.09  11:06

    « prdelka

    ...to je letec, pane...kolik to váží? 700-800?
  • « 00 Reagovat !

    foto Beaumont-

    Beaumont. 09.11.09  11:02

    « Re: Re: Re: Uno turbo

    Uno Turbo i.e. jsem měl, tuhle generaci a dokonce i stejnou barvu. Měl jsem ho moc rád, ale musel jsem ho prodat - koupil ho jeden kluk kousek za Brnem, auto pořád jezdí. On si to trochu upravil, já si naopak zakládal na naprosté originalitě. A nezdálo se mi, že by nejelo... :-)
    Kdybyste se někdy potkávali v Brně nebo poblíž, dejte vědět. Mých současných 147 kW na 1450 kilo sice není nic moc, ale sranda musí být :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.09  20:53

    « Re: Re: Ten výkon?

    Teď na sprinty nemá cenu jezdit skrz řazení, na auto nemám moc času, abych s tím něco udělal. Už jen přeřadit z jedničky na dvojku je asi 1 sekunda a někdy i dýl. :-) což je strašně moc. Nějaký pohárky doma mám. Jinak tady na Moravě jsou sprinty oničem, žádný nejsou 400m, Renocar je kratší, Vyškov má 200 m...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.09  20:45

    « Re: Re: Uno turbo

    Martin: A tak věřit nemusíš, já rád s tebou power porovnám. Ať už budu lepší, nebo horší, jsem pro každou špatnost. Z moravy su zatím taky, tak není problém. :-) Ale teď už se mi to nikam tahat nechce. Skončila TK a budu ji řešit až na jaře. Jediný, co mě teď trošku trápí, je řazení, na tom ztrácím strašnej čas. Ale pokud bude aspoň trochu čas přes zimu, tak pod to lehnu a udělám si svý a lepší. Hlavně si prohlídni ten průběh výkonu. Tam je jasný, že je to malý motor s velkým turbem. V podstatě použitelnej kroutící moment a výkon je v celkem úzkým spektru otáček, s průběhem tvýho motoru se to určitě rovnat nemůže. Ale zase já jsem lehčí.... Hm, těším se. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 08.11.09  20:31

    « Re: Re:

    Zato ty si asi odborník,viď:-)?
    Mě prostě dostal ten obrovskej nárůst výkonu u tak malýho motoru,prostě mi to přijde až moc.Neříkal sem že to není možný,jen že mi to přijde mimo realitu zvýšit o tolik výkon.
  • « 00 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 08.11.09  19:46

    « Re: Uno turbo

    Naprosto nevěřím tomu výkonu po úpravě co udáváš. Pokud budu mít ještě na jaře mého Poršáka, který má standartně 155 kW (nyní chipnutý na 172kW) co Tvoje auto po úpravě, rád s Tebou porovnám power
  • 00 Reagovat !

    foto Carlos20VT

    Carlos20VT 08.11.09  19:03

    « Uno turbo

    Neuvěřitelné ,že to puvodní střeva vydrži tolik kw.. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Hanss-MoDo-Team-

    Hanss (MoDo Team) 08.11.09  18:25

    « Re: Ten výkon?

    SUPER !! :yes: :yes:
    Miro, ty jsi vážně "automobilový odborník" jak to nemá ve znaku bmw, tak to podle tebe nejede, viď - možná by to ani na silnici nemělo vyjíždět :no: ty seš vážně mimo tuto realitu :-!
    jinak lacine, jak to teda jede do toho kila řekněme, máš nějakej čas nebo koho pojedeš na sprintech ?!? Držim palce ať slouží k RADOSTI !! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.09  16:21

    « Re: Re: vykon

    na dalnici dokaze kazdy blb zaradit petku a drzat plyn na podlahe a rovno volant...
    na niakej peknej okreske s dobrymi zakrutami, prevyseniami neviem neviem ci by toto male delo moja 535 dala... mam sice vyssi krutak ale aj o skoro tonu viac ;-\
    tiez by ma zaujimalo ktore lepsie podrzi v zakrute :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…