Peugeot 307 (2005)
19.10.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Elvis87". Dovolte, abych Vám představil můj předchozí vůz. Byl jím Peugeot 307 hatchback v krásné…
Peugeot 307 (Elvis87)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
"-- skrytý --" 20.10.2009 08:26
« Re: Čau čau
Máš pravdu, recenze není moc chválihodná. Musím Tě zklamat, více fotek nemám a ani mít nebudu. Nevím, zda jsem ho fotil více. Byly to fotky před prodejem, zkusím se podívat. Jinak Tvoje 307 je úplně o něčem jiném - motor, výbava. Slyšel jsem, že po faceliftu má 307 vylepšenou přední nápravu. Nevíš o tom něco? LPG byla chyba, teď už to vím, ale bylo to z důvodu úspornosti provozu-
Matt26 20.10.2009 17:10
« Re: Re: Čau čau
No neviem, či si na tom LPG ušetril alebo skôr prerobil, ale keď už je predané, tak nič...stáva sa. Ďakujem za pochvalu, mal som pôvodne aj 307 ako ty (pred faceliftom) a musím uznať že táto je už o niečom inom. Predná náprava je tuhšia a pevnejšia, o tom som tiež niekde čítal a vzhľadom aj na ťažší naftový motor auto dobre drží a neustrelíš ho len tak (aj tak ESP nepustí lebo je dosť citlivé). Tak 10,9,10. Snáď môže byť a nenahneváš sa ;-)-
"-- skrytý --" 20.10.2009 17:28
« Re: Re: Re: Čau čau
Nezlobim se, vůbec, jsem rád, že můžu probrat své poznatky s ostatními :-) Jinak co se LPG týká, četl jsem, že v jiných autech funguje bez problému, takže buď to neuměl nebo si s ním opravdu 307 nerozumí. Navíc tam nemohlo být klasické LPG, ale nějaké lepší. Do 406 dával tu klasickou variantu a bez problému. Pořád to hlásilo chybu ohledně směsi. Třeba do octavkové 1.6 také dávají v základu LPG. Ale to do různých automobilových značek a funguje to. Spíš mi LPG zprotivily ty neplechy s 307. :-)
-
-
-
kuko 20.10.2009 17:11
Jsem na tom podobně
Zdarec
jsem hrdým majitelem Megoše s podobným motorem - 1.4 60kw. Proto si dovolím srovnání, i když s tímhle Pažoutem jsem neměl tu čest.
1. Nemyslím, že bychom byly brzdou provozu. Ano, na bezpečné předjetí je třeba více rozvahy, podřadit klidně o dva stupně a nebát se ten motor vytočit. Samozřejmě to nemůžeš porovnávat se silnými turbodiesly nebo benzinovým šestiválci, ale oproti běžným 1.6kám až tolik nestrácí. Samozřejmě dokud nemáš v autě 5 lidí a plný kufr >:-[]
Když za sebou vidím evidentně silnější vůz, nechám mu prostor ať předjíždí první, já si prostě počkám na tu delší rovinku. :-!
2. Řazení u mně je celkem slušné. Není dokonalé jako v Oktávce nebo třeba v nových Fordech, ale náhodou vlastním i Xsaru, a proti ní je to o 2 ligy jinde. Speciálně ta Xsara má nějaké divné sychrony - když úplně zastavím a řadím za 1, musím to tam doslova narvát. Naopak když velice pomalu dojíždím třeba na křižovatku a dávám za 1, tak mi to tam sedne skoro jak v Oktávce :-! Výhodou Xsary je naopak ignorace venkovní teploty - to Rencek jak začne být kolem nuly, má řazení (než se trochu zahřeje) úplně ztuhlé ;-\
Jinak ta tvoje modrá se mi ta 307čkách líbí nejvíc :yes:-
"-- skrytý --" 20.10.2009 17:31
« Re: Jsem na tom podobně
S tou brzdou provozu, záleží, jak moc jezdíš. Pokud každý den delší trasy, tak mě opravdu nebavilo se pořád zařazovat, šlapat plyn, brzda, uhýbat. V megoši 1.4 jsem nejel, ale určitě je lehčí, takže pojede lépe. Jinak děkuji za barvu, jen to mytí :'-( - například vodou ze studny ji prostě neumyjete, pořád je flekatá. :-)-
"-- skrytý --" 21.10.2009 04:34
« Re: Re: Jsem na tom podobně
Přídám se do konverzace , mám též 1.4i , a nemohu říct že si připadám jako brzda, je fakt že banánek má asi o 3OO kg, míň, než tvoje 307 , ale je to o tom, jak hodně mu dupeš na paty! Dovolím si tvrdit , že smojí stálou nohou, má banánek srovnatelný výkon s 1.6 a na to je hodně pišnej >:D občas mě to taky rve nervy když mě předjede červené tDI , ale když mu ukážeš na okrskách, jak se toho nebojíš, a svého kocoura ovládáš, v tu ránu jseš On, jeho srdce šampion >:D .
Já osobně bych peugeota už nechtěl , HDI i benzin si veme nadprůměr a nic moc výkony se srovnáním třeba s Octavicí, navíc jsem neviděl že by z TPCA vyjelo nějaký to RS! Jezdím sice už klasicky, těch 50/90 km/h, ale chcu si pořídit nějakou silnou naftičku 330D at se to líp předjíždí.
Jinak dávám samé 9 , jelikož 10 odemě vidí málo kdo... měj se a ať slouží... :yes:-
"-- skrytý --" 21.10.2009 08:40
« Re: Re: Re: Jsem na tom podobně
Ahoj, děkuji, ale naštěstí už ho nemám :-). Máš pravdu, HDI se na hodnotu TDI dostává jen těžko. Naftička 330D, to bych si nechal říct. Ono, na těch okrskách je to sporné, nesmí tam být kopce, jinak jsi jako lenochod :-) . Jel přede mnou táta s Octavií II (77kW ještě před chipem) a rychle se mi vzdaloval, pacholek. Málem jsem byl jako Flinstone :-) . Měj se! Jinak tu 1.4i co máš Ty jsem měl v Xsaře a měla hezký zvuk - nevím, jak je to u Tebe-
kuko 21.10.2009 10:23
« Re: Re: Re: Re: Jsem na tom podobně
No jo, ještě jsi mladý a divoký, takže chceš šlapat na plyn ;-)
Já jsem spíš klidný řidič. Když jedu delší trasu, tak skoro nikdy ne sám, min. manželka + pes. Při současném provozu nahoníš rychlejší jízdou na jedné trase, třeba té tvojí kolik? 10min? To mi nestojí za zbytečný stres. Krom toho, značná část vozů kolem jsou o třídu níž s ještě slabšími motory. Málokdy se mi stane, že jedu fakt hodně dlouho třeba za Avií nebo nějaký autobusem a ne a ne ho předjet. Preferuji bezpečnost
Dynamika Rencka budu asi podobná jako měl Pažout. Ono to jsou káry z jedné generace, která právě hodně přibrala kvůli bezpečnostním prvků, kvalitnějším materiálům, většímu množství tlumících materiálů a pod. Základ je znát charakteristiku motoru, a pak víš, kde máš ten náznak výkonu hledat a jak ho využít.
Táta měl taky kdysi služebák podobnou Oktávku jak píšeš. Co si budeme povídat, jelo to jak dělo. Teď má Suberba V6 (první generaci) a taky se sklidnil. Motor je pružný a využitelné spektrum otáček je prostě široké. U Oktávky to byl turbokopanec a za vteřinu zbyl jen hluk a skutek utek.
-
-
-
-
-
Ronault. 12.02.2010 20:16
Problém s LPG
Koukám, že jsi měl problémy s LPG. Sice ne stejné, ale podobné v neudržení otáček jsme měli na Laguně taky. Je hodně důležité jezdit do servisů, kde tomu opravdu rozumí a těch není mnoho. Nám to správně seřídili až v Prostějově a od té doby je klid, ale my zase máme Holandský systém, který tady skoro nikdo nezná.
Každopádně příště s LPG doporučuji opravdu kvalitní ověřenou firmu, co má zkušenosti, nějaký chlápek z garáže při dnešních autech už opravdu nestíhá. -
"-- skrytý --" 13.02.2010 16:15
Problém s LPG
Ahoj Ronaulte, děkuji za radu ;-). S naftou jsem naprosto spokojený, do LPG bych se bál jít znovu, ale to je způsobeno mou předchozí negativní zkušeností. Člověk si říká, že když za to dá takové peníze, tak to bude kvalitně provedená práce, ale byl jsem naivní. Jinak proti LPG nic nemám, vždyť plno automobilek ho montuje už v základu.
Hezký den!
Pridaj vo svojej recenzii ešte zopár riadkov a hlavne fotky(interiér) a rád kladne ohodnotím nakoľko 307čky milujem.
P.S.: LPG je podľa mňa chyba, v každom aute, keď šetriť, tak hybrid(prius, lexus...) a to prídavné osvetlenie čo si navŕtal do blatníka je podľa mna strašné, ale asi len vec vkusu...