Opel Vectra (1995)
9.12.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Senda". Model Vectra přišel na trh v roce 1988, jako nástupce v té době již značně přesluhující Ascony C…
Opel Vectra (Senda)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 11.12.2007 16:40
A co tvoje auto?
Znalosti Opelů máš docela grandiózní, až to občas zavání článkem z časopisu. 8-s Tím že model rozepíšeš děláš dobrou věc, aby si někdo neznalej udělal představu o modelu. Ale konkrétní dojmy, chování, překvápka a rozmary mi tu chybí. Bez urážky -
hadXR 14.12.2007 18:29
Vectra
Tak to je dalsi zajimavej kousek.
Jinak recenzi mas zmaklou dobre, to sem ani nevedel ze se do Vectry daval i 2.0Turbo.
Jenom me zajima jak si psal ze se v zme prevodovka obcas prepne do "nouzovyho rezimu" tak jak to funguje? Ja mam taky automat tak kdyby mi nekdy neco takovyho proved tak jak to poznam?-
"-- skrytý --" 15.12.2007 11:48
« Re: Vectra
ahoj,no převodovka se přepíná do nouzového režimu,když autodiagnostika zjistí chybu,nejčastěji kuli voliči programů,to je taková věc která převádí pohyb páky do elektronické podoby! Nouzový režim poznáš podle toho,že ti na přístrojové desce začne blikat symbol S v ozubeném kolečku(za normálních okolností kontrolka sportovního režimu) ;-) Mě vždy pomůže vypnout a znovu nastartovat,pak už se volič chytí! když bliká ta kontrolka S,auto samo neřadí,takže se musíš rozjíždět na jedničku a řadit ručně,dokud závada nepomine:-(-
hadXR 15.12.2007 21:05
« Re: Vectra
No takovou kontrolku nemam, ta moje prevodovka este nema sportovni rezim. Mam teda nejakou kontrolku kterou sem este nevidel svitit (a to ani kdyz zapnes elektriku nez nastartujes kdy se rozsvitej vsecjny) je ve spodni casti otackomeru a je na ni vyobrazeno neco jako odtahovka.
-
-
-
neregistrovaný: "Rammsteiner666" [85.207.224.XXX] 20.12.2007 12:15
2.0 gt
Čau,
taky mam vectru a nedam na ni dopustit.Je to Vectra A 2.0 GT 110kW,spotreba okolo 6,5 - 10 l/100km,podle toho jak to honim :),jsem s ni spokojeny i pri 210km/h sedi skvele :-) akorat neni moc mist kde si tu rychlost uziju :).Nedavno jsem mel problem se zadni napravou kdyz jsem nalomil napravnici na D1čce(holt stoji za prd),napravnici jsem vymenil,protoze tohohle auta se zbavim az kdyz se rozpadne :-) Auto ma neuveritelne zrycleni a vykon,zkouseli jsme s kamaradem test BMW ř.5 2,5l benzim proti Vectre a nemel sanci :-) ,samozrejme nemam na aute zadne upravy krome vyfuku.Tuningu neholduji,toto ato ho nepotrebuje. -
scooter_x (AlkoholixXx) 26.12.2007 11:04
Hodnocení
Za super recenzi a neobvyklou motorizaci máš ode mně 10b a tip na nejlepší recenzi! ;-) Přidej pár fotek, aby to bylo ještě lepší celkově ;-) Jinak ať slouží a je s ní zábava! :yes:
btw. Pochlub se spotřebou, u tohohle motoru by mě to docela zajímalo...-
"-- skrytý --" 26.12.2007 12:37
« Re: Hodnocení
:-) díky, na fotkách zapracuju, jen co opadá bláto :-( Ta spotřeba bude asi ted dost vysoká,protože využívám maximálního výkonu skoro pořád,ale změřím a napíšu! Po dálnici při pruměru 150km/h si vzala 10L-
neregistrovaný: "speed (speed438@seznam.cz)" [89.235.30.XXX] 11.01.2008 12:04
« Re: Re: Hodnocení
Zdravím,
mám stejnou Vectru V6 od r.1999 a jsem stále velmi spokojen.
Je moc pohodlné a letí jako střela! Spoustu sporťáků nechávám na dálnici za sebou. Jel jsem s ní 230 dle tachometru a ještě by jela...... Spolehlivost dobrá- ještě nikdy neodmítla poslušnost na cestě, prostě o auto se musí člověk starat a je jedno zda je to Mercedes, nabo Opel. Spotřeba sedí, jezdím v horách i po dálnici a průměr 9L/100km. Motor 2.5i V6 je na svou dobu naprosto špičkový!!!!! Jak výkonem, tak ekologií, tak chodem. Lepší 2.5i V6 dělalo v té době pouze BMW..... Nyní ji potřebuji bohužel prodat :-( , je sice pohodlnější a super rychlá proti mé nové Zafiře 1.8, ale čtyřčlenná rodina si žádá prostor na kočárek atd. Vectra má sice velký kufr 530L, ale pro nás je to málo!
Má Vectra je ve velmi dobrém stavu, na své stáří(11/1994)je to stále atraktivní vůz. Stále gerážovaná, 3 roky jetá jen v létě. Rozvody před 15-ti tisíci,Go alternátoru v r.2007. Postupně vyměněny zad.tlumiče, výfuk, svíčky, komplet brzdy(kotouče,desky), silentbloky přední nápravy, lanka ruční brzdy, čidlo hladiny oleje, koncový stupeň palivové nádrže.
Mám nejvyšší výbavu včetně Klima, ABS, ASR(TC), Imobiliser, 2x airbag, tmavý interiér včetně dřevěných lišt, palubní počítač, MANUÁLNÍ převodovka, blokace zámků, velké brzdiče a chlazené kotouče, lehký tuning s homologací, alarm, loketní opěrka, mlhovky, alu kola se zánovními pneu Pirelli, možno po dohodě i letní Dunlop SP 9000-205/55.Všechny výměny mohu doložit. Povinné ručení 1850-2500 (já platil 5040,- ročně)
Neduhy: Vady laku od kamínků (né rez), lehký únik oleje z motoru, nemá dálkové ovládání CZ.(před rokem 2000, nebyly dálkáče pro auta s ochranou protí odcizení moc odolná!)
Tento příspěvek snad není inzerát, chci naznačit jak může prospívat Opel i po letech, přesto-že "magoři" s Pažoutem 405 , nebo seatem Toledo, říkají že Opel nemá výdrž!
A jakou měla uvedená Vectra po faceliftu v r.1993 obsáhlou výbavu. I dnes je Vectra A s alu koly, křídlem, mračítky atd. velmi designově podařené, rychlé a pohodlné auto!
Zdarrrrr, Roman
-
-