Opel Vectra (2000)
1.8.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Kobliho077". Auto jsem si koupil v roce 2004 je to můj první Opel i když jsem před koupí pravda trochu…
Opel Vectra (Kobliho077)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 09.08.2009 00:24
rozvody
Autíčko pěkný, sám mám tu samou ,ale caravan. Nechci tě strašit, ale ty rozvodové řetězy byly právě problém, hlavně u motoru Z22SE v prvních ročnících Vecter (2000) praskaly. Jenom v mém okolí znám 3 auta s tímhle,už potkaným, motorem. Řetěz je sice výhoda, ale pokud praskne, můžeš to auto prodat na náhradní díly, protože oprava tě vyjde cca na 35tis. Kč (potkaný motor+rozvodová sada) No a jestli už máš najeto ,jak jsem počítak ,ke 250tis.km , tak ty rozvody nech vyměnit, protože sám výrobce udává životnost max.300tis.km . Já,kdybych to tenkrát věděl,tak koupím radši 1.8(Z18XE) ,nebo 2.6 V6. Jinak je to auto na pohodu a jako málokterý ,umí jezdit i za 6 litrů na 100km.-
JOB 09.08.2009 08:17
« Re: rozvody
Ondra1: "Já,kdybych to tenkrát věděl,tak koupím radši 1.8(Z18XE) ,nebo 2.6 V6. "
S tou 2,6-kou by sis taky užil.Znám spoustu lidí co má ve Vectře V6 a všichni se schodnou že mají problém se servisama.Nikdo to nechce dělat protože tam není žádný prostor na ruce. >:D Jinak jízda je s tou V6 nádherná :yes:-
"-- skrytý --" 09.08.2009 12:39
« Re: Re: rozvody
JOB : No a Z18XE má zase výfukové svody komplet s katalyzátorem a cenovkou tuším okolo 25tis.kč :-) To vím, na V6 je málo místa v motoru (ještě míň než málo), ale není nic nepříjemnějšího, nežli potkanej motor. Aj ty prasklé svody bych nějak přežil.
-
-
-
"-- skrytý --" 20.11.2010 21:01
Nádhera
S šestnáctkama vypadá moc hezky, stejný motor má u nás v práci šéf a je určitě sviznější než moje 1,8čka.. Takto v sedanu a ve stříbrné je fakt radost pohledět, jen ta porce kilometrů je fakt šílená.. S poruchovostí bych to tak horce neviděl, svojí vetřici mám dva a půl roku a měnil jsem jen výfuk a běžné součásti..