Opel Astra (2007)
2.2.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "koxxfr". Jak to celé začalo... Na jaře roku 2009 jsem se vesele proháněl po čekých i zahraničních…
Opel Astra (koxxfr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Kneblis 21.10.12 11:36
« Re: Oplista
Jinak ještě něco ke škodovce a seatu. Jak všichni víme, tak při výrobě je část zboží A a část zboží Bčkové kvality. Co jsem už párkrát slyšel z různých autodílen, tak VW tyto Béčkové motory cpe do seatu a škodovky, protože tyto značky nejsou pokládány jako TOP a VW k sobě tyto horší motory nedává z toho důvodu aby si nepošpinil svoje dobré jméno.
Takže kdo mi chce tvrdit, jak jsou škodovky suprové, tak tomu člověku se v duchu jen směju, pokud tedy mi nevypráví zrovna o modelu 1.9TDI 66a81KW. -
Kneblis 21.10.12 11:27
« Re: Oplista
Opel,že bude stále horší jak škodovka. :-DDD Dřív bych to asi tvrdil, ale ted se musím vážně smát, protože od té doby co v zaměstnání jezdím OCHCÁVKAMA od slavné škodovky, tak tuhle značku úplně nesnáším a auto této značky mi nesmí do domu, protože se to věšně sere a kdybych měl platit všechny opravy, tak bych musel prodat polovinu majetku. ŠKODOVKA = VRAK.
ps. Dříve než nám dali do zaměstnání tyto vraky od škodovky, tak jsem o tomto vraku hodně uvažoval, ale jsem rád, že nejsem mezi stádem Škodováků. -
"-- skrytý --" 03.11.11 19:51
« Astra OPC
Zdravím, měl jsem tu čest se s touhle kráskou svézt a při čtení tvého článku jsem si zavzpomínal, až mi vyvstala na zádech husí kůže >:D >:D Nicméně mi to nedá a chci se zeptat - jako fanda do aut a Opelů zvlášť, mám pocit, že tuhle tvou krásku jsem zahlédl na parkovišti vysoké školy ČZU. Je to možné? :-! ;-) -
Sysoj Psojič 06.02.10 00:33
« Re: Re: Re: Oplista
Jo jo, neměl sis kupovat auto nahovno a značku nahovno. To je pech. Metalíza na palubni desce v místech, kam prémiové značky dávají materiály vhodné pro interiér, Tě nevykoupí, ba právě naopak o to rychleji pohřbí ambice být autem, když je oplem :-)
Proboha proč někdo kupuje opel........ :no: :-! -
Sysoj Psojič 05.02.10 18:40
« Re: Oplista
Je to auto manželky a myslel jsem, že to bude stačit a nestačilo. Teď je na dohled x50i, co se výkonu týče a je to bomba. Navíc máme na obou autech srandovní kilometrové průběhy. Cca 12-15tkm ročně. Tím pádem mi opotřebení, zda příjde za 15 nebo 12 let, příjde jako směšná proměnná. -
esenbe 05.02.10 17:00
« Re: Re: Re: Oplista
jo a jinak k chiptuningu , nechápu moc jeho smysl . Ono řídící jednotka ze serie je určitě o 1000% lépe vyladěna než po chipu ( pochybuju ,že jakákoliv tunerská firma má dostatek financí k dlouhodobému a náročnému testování ,zda je chip u kterého toho konkrétního vozu lepší a než originál a naopak. ) Ono jo asi to zvedne určitým způsobem výkon ,ale někde logicky musí brát ,když přidává :-) A bere dle mého různě , výdrž motoru , spotřeba , opotřebování částí auta atd. . Prostě mi přijde chiptuning jako zbytečný a například konkrétně u x635i u které existuje výkonější verze :-) Ale to je jen muj nazor ... jo a jinak chválím volbu motoru u X6 ,protože ten rachot co dělají ty 35d mi k tomu autu vubec nesedí :-) -
esenbe 05.02.10 16:50
« Re: Re: Oplista
Jasně to je možné , že v určitém rozmezí otáček ,kdy motor nejede na plný výkon spotřeba klesne . Ale jestli stoupne výkon a při 4500rpm už by měl být k dispozici ,tak zákonitě musí jít spotřeba energie nahoru .Prostě auto s takovýmto výkonem musí při ostré jízdě ( okolo 4500rpm - kdy je výkon nejvyšší ) hltat plnýmy doušky minimálně 20 - 25 litrů paliva -
Sysoj Psojič 05.02.10 15:17
« Re: Oplista
Jen pozn.: Jako poločipař (neortodoxní) musím poznamnat, že existuje jízdní režim, kdy u takto upraveného vozu může k poklesu průměrné spotřeby dojít. Je to někde u 50% využívání potenciálu motoru, který byl před úpravou cca na 70% potenciálu. Příklad: cestování ne o moc rychleji než provoz dovoluje. Při plné kládě to tam sype i o 5l na 100km víc. Např po návštěvě Hamannu mi X6ka 35i zvedlá na 370PS a 540NM žere cca o 3l míň při pohové jízdě a cca o 5víc při kládě. Pan OPC by se asi divil, kdyby hot takový mastodont předjel >:D -
Sysoj Psojič 05.02.10 08:23
« Re: Re: Oplista
Ad čipař. ECU flashing a čipování jsou 2 cesty k jednomu cíli = k přemapování 3D map v jednotce. Dřív OBD nešlo, dělal se čip, do kterého se to nahrálo venku na čtečce/zapisovačce a pak se tam napájel (většinou přes anticopy patici). Dnes díky bohu to jde inteligentněji. Ale čiptuning (výjma onoho pájecího HW zásahu do ŘJ) je to naprosto totožný. Motor ani řidič nepozná rozdíl, protože tam není. -
esenbe 04.02.10 23:58
« Re: Oplista
Heh a taky to o te spotřebě je taky dost vtipné . Typický čipař ( a netvrď tu že přemapování ECU je něco jiného :-) ) nárust výkonu se rovná nárust spotřeby energie .Samosebou mi budeš tvrdit ,že je nejseš blbej a že to vidíš na počítadle ,ale setkal jsem se s tím u spousty lidí ,kteří si koupili auto chvíli s ním jezdili řekněme za 10L a po chvilce si dali chip a potom ukazovali jak jezdí za 8L a přitom výkon je větší ... nebylo to chipem ,ale tím ,že se s novým autem zžili a tak jezdili usporněji nebude to i u tehle OPC ?