Opel Astra (2007)
2.2.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "koxxfr". Jak to celé začalo... Na jaře roku 2009 jsem se vesele proháněl po čekých i zahraničních…
Opel Astra (koxxfr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- astra 02.02.2010 13:05 Tymkoo
- Super kára 02.02.2010 13:35
- Tak jsem se dočkal :-) 02.02.2010 13:41 berustina
- OPC 02.02.2010 13:47 kolmar
- Pjěkný 02.02.2010 13:51 FRPE
- MPS? 02.02.2010 16:58 Hanss (MoDo Team)
- Měření zrychlení 02.02.2010 17:19 Asphalte MoDo
- Dobrý výběr 02.02.2010 17:36
- pěkné 02.02.2010 20:04 Martin_Beneš
- Pěkný auto, 02.02.2010 20:16 element5
- řazení 02.02.2010 20:21 M.C.
-
OPC hodnocení 02.02.2010 20:29
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: OPC hodnocení 02.02.2010 20:44
- Re: OPC hodnocení 02.02.2010 20:55 Thomasino
- Re: Re: OPC hodnocení 02.02.2010 20:55 berustina
-
Re: Re: OPC hodnocení 02.02.2010 20:56
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: OPC hodnocení 02.02.2010 20:58 Thomasino
-
Re: Re: Re: OPC hodnocení 02.02.2010 20:58
berustina
- Re: Re: Re: Re: OPC hodnocení 02.02.2010 21:12
-
Re: OPC hodnocení 02.02.2010 21:12
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: Re: OPC hodnocení 02.02.2010 21:14 berustina
- Re: OPC hodnocení 02.02.2010 21:16 Thomasino
-
Re: Re: Re: OPC hodnocení 02.02.2010 21:17
- Re: OPC hodnocení 02.02.2010 21:40 Thomasino
- Re: OPC hodnocení 02.02.2010 21:45 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: OPC hodnocení 02.02.2010 20:44
- spotřeba... 03.02.2010 10:06 Enthusiastic.driver
- Ahoj 03.02.2010 12:15 Jetty
- Nazdárek moc pěkný 03.02.2010 13:04 ReznikCZE
-
je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 14:08
kexxik
-
Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 15:44
-
Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 18:35
m.z.
-
Re: Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 19:22
-
Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 19:35
-
Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 20:07
- Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 20:12
-
Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 20:07
-
Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 19:35
- Re: Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 20:09
-
Re: Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 19:22
-
Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 18:35
m.z.
-
Re: je na prodej za 3XX 000? 03.02.2010 15:44
- Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka 03.02.2010 20:23 FRPE
- Oplista 04.02.2010 22:10 Sysoj Psojič
- Parádní auto 06.02.2010 16:19 Sepp
- Astra OPC 03.11.2011 19:51
- super OPC ! 08.07.2013 17:52 fiddel
-
berustina 02.02.2010 13:41
Tak jsem se dočkal :-)
Ahoj,
velmi mne těší, že se zde konečně Astra OPC objevila. Je tu sice jedna v OPC modré (což je barva dle mého gusta), ale uživatel již delší dobu neaktualizuje. Moc se těším až přidáš pár snímečků (ty večerní jsou super vzhledem k barvě auta) a taky nějaké další poznatky.
Ať se ti daří a užívej si kilometry ;-) -
kolmar 02.02.2010 13:47
OPC
Zdravim, nahodou som klikol a palec hore :yes: Vyzera to byt super kara a ked vidim ako sa da udrzat spotreba pri 200 kW tak naozaj minimalne na zamyslenie. No ked ti majitelia GTIcok nebudu verit a zatracovat opel ... tak si daj s nimi zraz ...kratky proces :-! :yes:
Nech sluzi :yes:
PS: bodol by ti znamy v pneushope teraz co? >:D -
Hanss (MoDo Team) 02.02.2010 16:58
MPS?
kára parádní !!!
že se ve Tvém výběru také neobjevila mazda 3MPS?? o ní jsi vůbec neuvažoval??
Dost po těchto autech koukám a tak se chci zeptat, koupil jsi v čr, kdy jsi zhruba kupoval a mohu se zeptat na cenu (příp. do SZ) díky a ať slouží - no a vzhledem k regionu určitě pozvání na Modo srazík, aby jsi se předvedl - do Průhonic trefíš, ne?? :-)
Zdraví Hans :-! -
Asphalte MoDo 02.02.2010 17:19
Měření zrychlení
To se ti to s tím turbem zkouší pružné zrychlení. Srovnání s například M3 E46, která má diamerálně jiný průběh výkonové křivky a převodovky.... podle mě srovnáváš nesrovnatelné. 3ka jede u M3 asi 160 pricemz 4ka tech 200. Můj názor je ten, že pokud by si každý mohl řadit jak by chtěl, tak podle mě ujedeš max. Cayenu.
Neber to jako kritiku, jen názor.
Jinak z autem mám zkušenost také, ale podle mě nejlepší OPC je Corsa.
Vzhledem k Tvému výběru bych vzal STI. Vzhledem k HH kategorii bych vazal Mazda 3 MPS. A vzhledem k sobě M3 E46.-
"-- skrytý --" 02.02.2010 18:52
« Re: Měření zrychlení
ahoj, ja si na tom ego nijak nehonim:)takze se o tom hadat nehodlam ale skutecnost byla takova, jak jsem popsal... to je vse, co ti k tomu muzu rict..;)
-
-
"-- skrytý --" 02.02.2010 17:36
Dobrý výběr
Zdravím,
tak právě na tato auta mám taky "zálusk", ale bohužel moje finanční konto si je zatím nemůže dovolit... Musul jsem jít do něčeho "lidovějšího a usedlejšího". Jinak myslím, že Astra OPC bylo to nejlepší rozhodnutí, alespoň co se týče poměru každodenní ježdění/náklady na něj. Mít bezedné konto tak jdu 100% do Imprezy. Měj jsem s ní tu čest alespoň víkend si jí plně užít a když přišlo na vrácení, jen těžko se mi s ní loučilo, skrátka jsem se během pár hodin dokázal zamilovat... Na druhou stranu, když jsem zjistil že za 2000 Kč jsem ujel ani ne 500 km a jedna sada závodních pneu byla nenávratně v pr..., dospěl jsem k názoru, že budu muset ještě hodně dlouho šetřit...-
"-- skrytý --" 03.02.2010 23:54
« Re: Dobrý výběr
na takový věci nemůžeš šetřit, na to buď prostě máš a jedzíš nebo nemáš..-
"-- skrytý --" 04.02.2010 12:11
« Re: Re: Dobrý výběr
Samozdřejmě chápu, co jsi tím chtěl říci, zastávám ale názor, že všechno jde... Znám lidi, kteří měli již v 15 letech EVO IX v garáži a čekali už pouze na formalitu zvanou "řidičák". Bohužel 99% z nich si na tyto auta nevydělala a tutíž jejich vztah k nim je nulový... Znám však také lidi, kteří toto štěstí neměli a i přesto že začínali "z ničeho", dokázali vlastí pílí vybudovat nemalé firmy a podniky. Samozdřejmě že ne všichni... Podle mě záleží hlavně na "chtíči" člověka něčeho v životě dosáhnout a to jakým způsobem toho docílí a jakým rizikům se při tom vystaví, záleží jen na nim... Ostatně každý je strůjcem svého štěstí... ;-)
-
-
-
Martin_Beneš 02.02.2010 20:04
pěkné
super auto :-) za ty penize jedna z nejlepsich voleb... ja bych volil cupru, ale jak jsi psal, kazdy ma svou pravdu (coz se mi jako nazor libi, protoze je tu plno podivnych lidi, kteri to moc neuznavaj :-) -
element5 02.02.2010 20:16
Pěkný auto,
sám jsem před pár lety málem koupil Merivu OPC, už jsme ji měli s prodejcem nakonfigurovanou, ale pak se to nějak zvrtlo...
Každopádně přeju ať slouží a jseš s ní spokojenej :yes: na fotkách vypadá moc hezky a na silnici by mé eRko nejspíš rozložila na elementy ;-) -
M.C. 02.02.2010 20:21
řazení
ma tahle astra jinou kulisu řazení než běžná astra třídvéřová třeba 1,4 nebo 1,6? Jinak sedačky parádní... -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 20:29
OPC hodnocení
Připojuji se,moc krásný auto,ale zatím nehodnotím a chvíli počkám :
Recenze -tam si oprav boční náklon (máš náklad),škoda,že se tam nezmiňuješ o designu Astry a 1/2 recenze je o pružném zrychlení a dost mi tam chybí záporné vlastnosti - turbodíra nebude zdaleka jediný nešvar OPC.Pokud bych teď hodnotil tak s odřenýma ušima 9,spíš 8 a to se mi zatím dávat nechce :'-(-
"-- skrytý --" 02.02.2010 20:44
« Re: OPC hodnocení
Ahoj, díky za úpravu gramatiky.. myslel jsem, že o designu se zmiňují fotky ) já nevím jaký další nešvar to auto má...? to co měl Clarcson v top gearu se mi nezdá, mě to zatáčí poměrně dobře) možná těma pružinama... napadá tě něco dalšího? jinak jako turbodíru bych to nepopsal 320NM ve 2400 ot není tak špatný ne? říkám tomu spíš turbovrchol, než turbo díra ) a jak jsem psal, tak mě rozhodně nevadí...-
Thomasino 02.02.2010 20:55
« Re: OPC hodnocení
AHOJ, pěkné auto, trochu jsem po něm také pokukoval a jel jsem s ním, ale na zdejší okresky je na měc moc tvrdé a auto trochu odskakuje :-( Na hladkých silnicích je ale výborné, těch je však bohužel poskromnu.. Na okruhu bude určitě výborné.. Jinak turbodíra je jak dlouho čekáš při prudším sešlápnutí plynu, než se turbo "nadechne" a auto zatáhne a vyrazí pořádně kupředu. Astra OPC turbodíru má celkem zřetelnou, stejně jako většina podobných aut z tehdejší doby.. Design GTC/OPC se mi vždy líbil, ty zadní partie jsou hodně povedené :yes:
Raději zatím nehodnotím, musel bych dát 10-8-9. Fotek málo, recenze zatím také není uplně ideální. Nechci ti to kazit, takže zkusím pár týdnů počkat ;-)
Každopádně užívej zajímavého HotHatche :-) -
berustina 02.02.2010 20:55
« Re: Re: OPC hodnocení
Měl jsem možnost chvilku s Astrou OPC jezdit a rozhodně je to brutální zátah. Nicméně mě osobně připadlo, že 2.0TSI (177kW) od VW má rozhodně plynulejší zátah. Ale je možné, že to pořešily ty úpravy. ;-) Jako další nešvar bych viděl torzní tyč zadní nápravy. Takové řešení je určitě super na německé, rovné, asfaltové dálnice u nás to vnímám jako velké mínus. :-) Jinak platí, co psal Mojito, rád ohodnotím později.
P.S. gramatické chyby mi nevadí >:D >:D >:D -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 20:56
« Re: Re: OPC hodnocení
koxxfr - není zač děkovat,já nasekám překlepů až hrůza ;-\
O designu fotky rozhodně vypovídají,ale mě docela zajímal tvůj názor,názor majitele ;-)
S turbodírou máš pravdu,asi jsem to napsal nepřesně :-|
Než jsem vzal svý auto o OPC jsem něco četl (nikdy jsem v něm,bohužel,nejel),ale psali o poměrně tvrdé a částečně uskákané jízdě,menší vůli v řízení,někdy nepřesné řazení,některé plasty v interiéru nejsou ideální atp.,ale pozor,je to vyčteno z několika recenzí,není to můj názor!
O mým roccu se šíří málem chvalozpěvy a pokud se podíváš do mé recenze tak záporů tam najdeš nemálo,proto ti to u OPC přišlo trošku divný.Fakt ale je,že na auta jsem úchylný detailista a hraničí to pomalu s nějakou vážnou chorobou >:D-
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 21:12
« Re: OPC hodnocení
berustina - kuva,co s tím kufrem všichni máte?Asi brzo vyfotím ten svůj a jasně bude vidět,jak mě zajímá >:D ...1/4 mi zabral woofer ;-\ >:-[]-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 21:19
« Re: Re: Re: OPC hodnocení
berustina - >:D >:D
Teď vážně : snažím se být nestranný,sám dobře víš,že hodnotím jen ,,své,,koně a 3 x 10 nerozdávám na potkání.Auto na 10-tku má,ale recenze a foto ZATÍM ne,pokud se mrknu do první dvacítky tak až na drobnou vyjímku jsou to perfektní auta,skvělé recenza a vymazlené fotky,to musíš uznat >:-[]-
berustina 02.02.2010 21:27
« Re: Re: Re: Re: OPC hodnocení
Mojito - naprostý souhlas, však doufám, že sis u mých komentářů na tvoji osobu všimnul smajlíků
Thomasino - až u garáže při zpáteční cestě jsem si všimnul, že jsi mi dneska volal chvilku před tím, než si dorazí. Sry vůbec jsem to nezaregistroval. :-O-
-
-
Thomasino 02.02.2010 21:46
« Re: OPC hodnocení
Soutěž o nejlepší kafe na benzince v Brně by byla fajn!! >:D
Počítá se normální pořádný presso z velkýho kvalitního presovače, nebo tím myslíš jen ty "demo" na kafe z automatů? :-)
Třeba na OMV v Králově Poli na křižovatce Hradecká a Královopolská (dlouhodbě rozkopaná a hodně špinavá) dělají drahý a celkem dobrý expresso :-)
-
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 21:40
« Re: OPC hodnocení
berustina : všiml,jen tady nechci vypadat jak hroznej rejpal,chci měřit jedním metrem ;-) ...i když je to taková ,,virtuální,,topka :-)
thomasino - Benzina,OMV - dobrá káva,AVIA - špatná ;-\
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 02.02.2010 21:17
« Re: Re: Re: OPC hodnocení
tak samozrejme to auto je tvrde.. ale spis ve smyslu ze se nenaklani... podle me nerovnosti to chyta docela dobre...ale samozrejme v ramci rozsahu tlumicu.. co muzu porovnat s fabii rs tak ta jizda je mnohem komfortnejsi... jinak plasty jsou podle me v pohode, nic nevrze atd.. jedina vytka je na potah rucky, ktery je z jakesi PVC kuze nebo co to je za blitku )) jinak vse ok... i ty karbonovy listy jsou docela vkusny... a nejsou zadna rana do oci... )-
Thomasino 02.02.2010 21:40
« Re: OPC hodnocení
Ono s Fábií se to dá těžko porovnávat >:-[] Výměna pružin může udělat hodně, to je pravda, také jsem byl v C-MAXu překvapen, jak se chování auta příjemně změnilo, když jsem dal kratší a tužší pružiny Eibach (zřejmě to soudruzi z NDR dobře naladili). Pohlcování nerovností bylo jen o málo horší, ale náklony v zatáčce byly o hodně menší, auto sedělo jako přibité.. Ale C-MAX má vzadu taky propracované zavěšení multilink z pětidvéřového Focuse. Sám jsem zvědavý, jak se to může projevit na OPC se zkrutnou příčkou, která byla vždy trochu kritizována právě za ten lehce nervózní zadek na horším povrchu :-( Třeba ale pánové z H&R odvedli také slušnou práci.. Jen se mi také nezdá ta spotřeba ;-) Jednak se s takovým autem nedá jezdit po městě moc úsporně (aspoň já to neumím) a většinou po takových výkonových úpravách jde spotřeba naopak znatelně nahoru.. Nicméně HotHatch si člověk nekupuje kvůli malé spotřebě..-
"-- skrytý --" 02.02.2010 21:48
« Re: Re: OPC hodnocení
prave ze ne, resp. ano i ne - jde o to, ze pokud jedes normalne, tak motor ma vetsi silu - vetsi kroutici moment, tudiz nepotrebuje tolik otacek k tomu, aby dal auto do pohybu - tudiz je mensi spotreba.. samozrejme ale ze toto funguje i naopak - motor ma vetsi vykon na vrcholu a s tim i vetsi spotrebu...
jinak co se tyce zadni napravy - to se da asi zjistit kdyz clovek jede na limitu auta, coz ja jsem se jeste zdaleka nedostal.. takze z meho uhlu pohledu to nemuzu hodnotit.. na okruhy se chystam az letos.. loni bylo casu pramalo... a na okreskach se s necim takovym uz na limitu jezdit neda, pze potkat nekoho ve 150 v zatacce a zjistit ze uz to bylo pres limit nic moc... pro obe strany.. proste rychlosti ve kterych se to auto dostava na limity se nedaji praktikovat za provozu..-
Thomasino 02.02.2010 21:58
« Re: OPC hodnocení
To si dovolím nesouhlasit.. Projel jsem podobných aut opravdu hodně za posledních pár let a rozdíl v konstrukci zadní nápravy (a její naladění) poznáš celkem rychle.. Na to nepotřebuješ jet hranu..
Jel jsi třeba s Focusem ST, nebo Golfem GTI (5 nebo 6), či Cuprou případně Sciroccem??? Aby jsi měl srovnání? I na běžném Focusu poznáš výrazný rozdíl..-
"-- skrytý --" 02.02.2010 22:04
« Re: Re: OPC hodnocení
jel jsem focusem st ale to je proste uplne jiny auto... mnohem mnohem "civilnejsi" kultivovanejsi... astra je uplne o necem jinem..
ale tak fyzika je fyzika.. ze jo.. asi bude lepsi nejake vymakane zaveseni, nez torzni tyc a hotovo, konec diskuze )
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 22:00
« Re: OPC hodnocení
proste rychlosti ve kterych se to auto dostava na limity se nedaji praktikovat za provozu.. - souhlas,je vidět,že i když máš poměrně silnou káru,v hlavě to máš srovnaný :yes:
Na okruh budeme jezdit do Brna a na Slovakia ring,pokud budeš chtít,můžeš se přidat
;-)
-
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 21:45
« Re: OPC hodnocení
koxxfr - no vidíš a máš klad : i když plasty nejsou většinou měkčeny,tak hlavně nic nevrže a to je pro mne důležité
Máš i zápor - potah ruční brzdy se mi moc nezamlouvá a blá,blá blá >:-[]-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 22:18
« Re: OPC hodnocení
merkur - pokud budu používat brzdy,tak bych to tak černě neviděl >:-[] ...kde se vzal tu se vzal,merkur se objevil :yes: .Předpokládám,že už tě taky ta zima sejří tak jako mě :'-(-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 22:46
« Re: OPC hodnocení
merkur - tak budu muset trénovat,abych nedostal potupné kolo >:D
protože jezdit pořád v té rezavé hajtře mě už jde na mozek - >:D >:D zvlášť tobě se ani nedivím :'-( >:-[] ;-)-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 23:08
« Re: OPC hodnocení
merkur - hele slicky a používání brzdy tě diskvalifikuje >:D .Kvůli tobě ale letos velmi rád obětuju destičky,to ti můžu slíbit ;-) >:-[]-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.02.2010 23:16
« Re: Re: Re: OPC hodnocení
merkur - já věděl,že to na tebe zabere >:D ..tím nechci naznačit,že to neudělám - vyhecoval jsi mě,parchante >:-[]-
Thomasino 02.02.2010 23:34
« Re: OPC hodnocení
Mojito, to by nebyly jenom destičky, kdyby jsi to začal na okruhu nějak hrotit a snažit se o nějaký časy..
Je ale pravda, že toto OPC by nám asi natrhlo na okruhu pr.Dell ;-) Samozřejmě za předpokladu stejně dobrých řidičů, což nikdy v reálu nebude... Ovšem na lehce hrbolatých okreskách zase ujedeme my jemu, takže klídek ;-) Ale o tom to není, naštěstí..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Enthusiastic.driver 03.02.2010 10:06
spotřeba...
...to nám jako opravdu chceš tvrdit, že díky chipu stoupl výkon a klesla spotřeba? To mi připomíná takové to známé tunerské pořekadlo a nekompetentních blbcích v automobilkách...
No ale to je fuk, auto je jedním slovem (smajlíkem) :yes: Sice ve většině novinářských recenzí na ni zrovna chválu nepěli, ale to bych neviděl jako problém. OPC mi přijde velmi přitažlivé právě proto, jaký je nevychovaný, hrubý surovec. Nesnaží se působit uhlazeně, ale dává řidiči sežrat svou přemotorovanost. Navíc mám dojem, že ve své době to byl nejrychlejší hot hatch na Nordschleife. Souhlasím s Mojitem - trošku přidat na recenzi, moc jsem toho nevyčetl a na OPC je jistě hodně zajímavých věcí, které se dají sdělit :-)
Tak ať jezdí a dělá radost!-
"-- skrytý --" 03.02.2010 11:39
« Re: spotřeba...
helou, no neni to chip ale premapovani jednotky ecu.. nicmene to je jen slovickareni...
no jak je teda mozny, ze kdyz jsme jel na spotrebu predtim a potom, na stejne trase byla spotreba o 1-1,5 l mensi???????
neumim si to vysvetlit jinak, nez zvysenim tociveho momentu...samozrejme, kdyz pojedu raketu, tak zas bude vyssi proti zakladu o ten litr a pul treba... ale v prumer mi to kleslo... a i kdyz jedu mega palici nedostal jsem se nad 13
jinak presne tak.. nevychovany, hruby svalovec.. casy z ringu doplnim do recenze
-
ReznikCZE 03.02.2010 13:16
« Re: Re: spotřeba...
Originální motory jsou hodně z továrny přidušený aby snesly palivo a oleje v největším měřítku (i nekvalitní) takže je to tak jen opatrně na poalivo chipnuté motory mají podobnou výdrž jako v seriovém provedení jen potřebují kvalitnější palivo a olej ;-) . .
p.s. nejmarkantnější rozdíl je u nafťáků serie využívá 65 -75% výkonu -
Enthusiastic.driver 03.02.2010 22:34
« Re: spotřeba...
a jaký je rozdíl mezi chipem a přemapováním jednotky? >:D Není to náhodou jedno a to samé?
No jinak, z recenze jsem právě vyčetl, že už jsi to upravené koupil. A jinak, půjč mi to a uvidíš, že když pojedu mega-palici já, bude to žrát 31 a ne 13
>:D-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.02.2010 22:35
« Re: Re: spotřeba...
jaký je rozdíl mezi chipem a přemapováním jednotky?
Dodneška neznám odpověď,ale myslím,že je to to samý :-|-
-
"-- skrytý --" 03.02.2010 22:56
« Re: Re: Re: Re: spotřeba...
tak chip je vec, ktera se fyzicky pridela do obvodu ridici jednotky a bud se v lepsim pripade naladi trochu vic na auto a nebo se vykon zmeni jen nejakou konstantou...
premapovani ecu lze udelat pres kabel a vetsinou se jedna o system map zcela vyladenych na hardware auta...jine sani, apod.... kde se primo v ecu pri zatizeni auta meni hodnoty tlaku, vstriku a vseho moznyho... viz pridane foto
-
-
-
-
-
Jetty 03.02.2010 12:15
Ahoj
nádherný auto, navíc jestli je opel opravdu v něčem špička, tak jsou to benzinové turbomotory (vím to, měl jsem calibru) a již v té době nebyl problém se dostat přes 200kW (kit Loctec phase III). Mají také sportovnější charakteristiku, ten nástup výkonu za 4000ot je hodně návykový. Trochu mi to pak u koncernové 1.8T chybělo, motor nepůsobí tak sportovně, zátah od 3000ot je hodně lineární a za 6200ot uvadá, kdežto u opelu je cítít jak motor přímo prahne po otáčkách a stop mu vystaví až omezovač. :yes:
-
ReznikCZE 03.02.2010 13:04
Nazdárek moc pěkný
Koukám že samá lepší společnost :-) . .Nicméně fotky jsou krásný pěkně auto na nich vyniká (jen jsem náročnej na počet fotek >:-[] ) a dle spz koukám že to nemáš moc dlouho ale když jezdíš tak se seznámíš rychle ;-) . . .Rezenzi si myslím že by bylo třeba doplnit. Jinak do užšího výběru bych přiřadil třeba Civica Type R (ale je to menší) ten se mi moc líbí. OPC je krásné ale myslím že by s příchodem nové generace výrazně klesly ceny. Jediné mínus pro mě zůstává vzhled palubky (moc se neliší od normální verze) ovšem sedadla musí být super. Co se týče chipu chystám se taky (vždy to autu zatím jen prospělo) jen nevím jak se zárukou tak čekám. Dopřej si tu hračku
p.s. mě by se taky líbila takže 10, 9, 9 -
-
"-- skrytý --" 03.02.2010 15:44
« Re: je na prodej za 3XX 000?
jj je to ona a je na prodej - to je muj inzerat...km zde v recenzi jsou pocatecni, s kolika jsem to kupoval... mam v jednani novou astru OPC (jine auto nechci) a pokud to vyjde, jako ze to zatim vypada ze vyjde, tak tato pujde do sveta...-
m.z. 03.02.2010 18:35
« Re: je na prodej za 3XX 000?
kox:když pojedeš palici,musí to žrát 15l a víc,Na Zafiře při 200km/h svítí čísla začínající 2 a i 3,nechce se mi věřit,že by Astra byla o tolik úspornější.Spíš s ní jezdíš opatrněji a palice je něco jiného,než si představuju já.Nicméně tenhle motor není nějaký extražrout,ale průměr 8l hovoří jen o klidném stylu jízdy.-
"-- skrytý --" 03.02.2010 19:22
« Re: Re: je na prodej za 3XX 000?
jel jsem praha lovosice 200-250 za 12,7 ... vaha a aerodynamicky odpor asi udelaji sve...-
"-- skrytý --" 03.02.2010 19:35
« Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?
[potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]-
"-- skrytý --" 03.02.2010 20:07
« Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?
nevim, proc bych tomu nemel verit ;)-
"-- skrytý --" 03.02.2010 20:12
« Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?
[potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]-
Hanss (MoDo Team) 03.02.2010 20:21
« Re: je na prodej za 3XX 000?
No musim říct, že ta spotřeba zní přímo úžasně vzhledem k výkonu auta, ale sám zkušenost nemám tak nevim, jen se chci zeptat kolik tedy tato astra váží (já našel nejméně kolem 1300 kg) a jaký má Cx odpor - počítám, že to určo bude přes 0,3 (navíc pneu 235 R19) - čili ani jedna z těchto hodnot není nijak "úžasně nízká. Myslim, že se dá jezdit za 8l ale je to sebezapření, při razantní jízdě to poletí nahoru! taky jde o to, jestli to nejsou údaje z paubního poč. ?!? :-( :-! -
"-- skrytý --" 03.02.2010 20:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?
no ale ja mam jinej motor jak tak koukam... tudiz porovnavame neporovnatelne a uz ze me nedelejte * )) vim kolik moje auto zere )-
"-- skrytý --" 03.02.2010 20:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?
[potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]-
"-- skrytý --" 03.02.2010 21:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?
Na 50l nadrz bezne ujedu 500-550km, kdyz to nikterak nesetrim...
dal se o tom odmitam jakkoli bavit, todle je fakt vtipny pane ))) nevim, proc bych te o tom mel presvedcovat... je to proste tak a ja to vim ;) konec zvonec-
"-- skrytý --" 03.02.2010 21:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?
[potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]-
berustina 03.02.2010 21:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je na prodej za 3XX 000?
Cobalt - koukám, že se tu rozběhla dost zajímavá dískuze. Spíš bych se klonil k tvému názoru. Měl jsem Astru OPC v Německu a když dostávala za uši tak jezdila kolem 24l, při šetrné jízdě kome 10l, ale to byl motor 177kW bez úprav. Upřímně si myslím, že jsou 2.0TSI (177kW) od VW mnohem úspornější, ačkoliv pod 8l jsem se zatím nedostal a to teď jinak než extrémně úsporně jezdit nejde. ;-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
FRPE 03.02.2010 20:23
Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka
Jelikož jsi pro mě v OPC ,,král,, a tvoje dílko je pro mě pěkný! ;-)-
-
-
"-- skrytý --" 03.02.2010 21:02
« Re: Re: Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka
jeste mi jenom rekni, o cem ten zlaty slavik je >:D-
FRPE 03.02.2010 21:05
« Re: Re: Re: Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka
Takže - poslal jsem ti body 3x10. Protože pro mě jsi OPC Karel Gott - tzn. jsem tě nominoval do lepší společnosti, to víš, nyní už žádná sprostá slova, budeš se stravovat v lepších restauracích, přispívat hodně na charitu, budeš zpívat jako o život, jezdit po různých turné a lidi tě budou mí za boha ... >:D
-
"-- skrytý --" 03.02.2010 21:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka
jo aha, nechapal jsem to jelikoz tento svet je mi naprosto cizi a na hony vzdaleny akorat teda jestli by to slo, nechtel bych mit svyho ridice, myslim, ze to zvladnu sam.. ovsem nevim, jestli to neni v teto spol nejaky exces v bontonu-
FRPE 03.02.2010 21:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslal jsem ti hlas do Zlatého slavíka
Jaj to jsem zapomněl zmínit, promiň - řidič je samozřejmností. Jinak se budeš vozit v limuzíně s barem, TV apod. budeš se ale muset přestěhovat na Bertramku a začít žít s Ivanou a dvěma dcerami, to víš národ Karla G. žádá stále a on již nemládne a já myslím, že ty budeš vhodná náhrada za něj ... ;-)
PS : Jen se prosím přihlaš na zpěv do nějaké lidové školy umění, co půjde na playback to zvládneš ale občas lidi chtěj i live, tak abys nějaký ten tón zapěl i na živo ... >:D :yes:
-
-
-
-
-
-
-
Sysoj Psojič 04.02.2010 22:10
Oplista
Je to tady moc poklidné. Moc onanie, málo flame.
OPC je Opel a i když je rychlý, je to horší značka než škodovka. FWD s takovým výkonem je blbost. Kvalita materiálů pod psa a celkově mě zanechává mezi HH dost chladným. Každopádně chvála za to, že máš OPC a ne Octavii TDI notabene čiplou :o)))
Jinak tu volbu moc nechápu a co nechápu ještě víc, jak může někdo dát na auto v rámci zlepšování jízdních vlastností pouze pružiny. To je jak prakticky, tak i technicky kolosální pitomost :no:-
esenbe 04.02.2010 23:58
« Re: Oplista
Heh a taky to o te spotřebě je taky dost vtipné . Typický čipař ( a netvrď tu že přemapování ECU je něco jiného :-) ) nárust výkonu se rovná nárust spotřeby energie .Samosebou mi budeš tvrdit ,že je nejseš blbej a že to vidíš na počítadle ,ale setkal jsem se s tím u spousty lidí ,kteří si koupili auto chvíli s ním jezdili řekněme za 10L a po chvilce si dali chip a potom ukazovali jak jezdí za 8L a přitom výkon je větší ... nebylo to chipem ,ale tím ,že se s novým autem zžili a tak jezdili usporněji nebude to i u tehle OPC ?-
Sysoj Psojič 05.02.2010 08:23
« Re: Re: Oplista
Ad čipař. ECU flashing a čipování jsou 2 cesty k jednomu cíli = k přemapování 3D map v jednotce. Dřív OBD nešlo, dělal se čip, do kterého se to nahrálo venku na čtečce/zapisovačce a pak se tam napájel (většinou přes anticopy patici). Dnes díky bohu to jde inteligentněji. Ale čiptuning (výjma onoho pájecího HW zásahu do ŘJ) je to naprosto totožný. Motor ani řidič nepozná rozdíl, protože tam není. -
Sysoj Psojič 05.02.2010 15:17
« Re: Oplista
Jen pozn.: Jako poločipař (neortodoxní) musím poznamnat, že existuje jízdní režim, kdy u takto upraveného vozu může k poklesu průměrné spotřeby dojít. Je to někde u 50% využívání potenciálu motoru, který byl před úpravou cca na 70% potenciálu. Příklad: cestování ne o moc rychleji než provoz dovoluje. Při plné kládě to tam sype i o 5l na 100km víc. Např po návštěvě Hamannu mi X6ka 35i zvedlá na 370PS a 540NM žere cca o 3l míň při pohové jízdě a cca o 5víc při kládě. Pan OPC by se asi divil, kdyby hot takový mastodont předjel >:D-
esenbe 05.02.2010 16:50
« Re: Re: Oplista
Jasně to je možné , že v určitém rozmezí otáček ,kdy motor nejede na plný výkon spotřeba klesne . Ale jestli stoupne výkon a při 4500rpm už by měl být k dispozici ,tak zákonitě musí jít spotřeba energie nahoru .Prostě auto s takovýmto výkonem musí při ostré jízdě ( okolo 4500rpm - kdy je výkon nejvyšší ) hltat plnýmy doušky minimálně 20 - 25 litrů paliva-
esenbe 05.02.2010 17:00
« Re: Re: Re: Oplista
jo a jinak k chiptuningu , nechápu moc jeho smysl . Ono řídící jednotka ze serie je určitě o 1000% lépe vyladěna než po chipu ( pochybuju ,že jakákoliv tunerská firma má dostatek financí k dlouhodobému a náročnému testování ,zda je chip u kterého toho konkrétního vozu lepší a než originál a naopak. ) Ono jo asi to zvedne určitým způsobem výkon ,ale někde logicky musí brát ,když přidává :-) A bere dle mého různě , výdrž motoru , spotřeba , opotřebování částí auta atd. . Prostě mi přijde chiptuning jako zbytečný a například konkrétně u x635i u které existuje výkonější verze :-) Ale to je jen muj nazor ... jo a jinak chválím volbu motoru u X6 ,protože ten rachot co dělají ty 35d mi k tomu autu vubec nesedí :-)-
Sysoj Psojič 05.02.2010 18:40
« Re: Oplista
Je to auto manželky a myslel jsem, že to bude stačit a nestačilo. Teď je na dohled x50i, co se výkonu týče a je to bomba. Navíc máme na obou autech srandovní kilometrové průběhy. Cca 12-15tkm ročně. Tím pádem mi opotřebení, zda příjde za 15 nebo 12 let, příjde jako směšná proměnná.
-
-
-
-
Sysoj Psojič 06.02.2010 00:33
« Re: Re: Re: Oplista
Jo jo, neměl sis kupovat auto nahovno a značku nahovno. To je pech. Metalíza na palubni desce v místech, kam prémiové značky dávají materiály vhodné pro interiér, Tě nevykoupí, ba právě naopak o to rychleji pohřbí ambice být autem, když je oplem :-)
Proboha proč někdo kupuje opel........ :no: :-! -
-
-
-
-
Kneblis 21.10.2012 11:27
« Re: Oplista
Opel,že bude stále horší jak škodovka. :-DDD Dřív bych to asi tvrdil, ale ted se musím vážně smát, protože od té doby co v zaměstnání jezdím OCHCÁVKAMA od slavné škodovky, tak tuhle značku úplně nesnáším a auto této značky mi nesmí do domu, protože se to věšně sere a kdybych měl platit všechny opravy, tak bych musel prodat polovinu majetku. ŠKODOVKA = VRAK.
ps. Dříve než nám dali do zaměstnání tyto vraky od škodovky, tak jsem o tomto vraku hodně uvažoval, ale jsem rád, že nejsem mezi stádem Škodováků. -
Kneblis 21.10.2012 11:36
« Re: Oplista
Jinak ještě něco ke škodovce a seatu. Jak všichni víme, tak při výrobě je část zboží A a část zboží Bčkové kvality. Co jsem už párkrát slyšel z různých autodílen, tak VW tyto Béčkové motory cpe do seatu a škodovky, protože tyto značky nejsou pokládány jako TOP a VW k sobě tyto horší motory nedává z toho důvodu aby si nepošpinil svoje dobré jméno.
Takže kdo mi chce tvrdit, jak jsou škodovky suprové, tak tomu člověku se v duchu jen směju, pokud tedy mi nevypráví zrovna o modelu 1.9TDI 66a81KW.
-
-
-
"-- skrytý --" 03.11.2011 19:51
Astra OPC
Zdravím, měl jsem tu čest se s touhle kráskou svézt a při čtení tvého článku jsem si zavzpomínal, až mi vyvstala na zádech husí kůže >:D >:D Nicméně mi to nedá a chci se zeptat - jako fanda do aut a Opelů zvlášť, mám pocit, že tuhle tvou krásku jsem zahlédl na parkovišti vysoké školy ČZU. Je to možné? :-! ;-)
recenze je fajn. doufám, že brzo doplníš i jiné poznatky než pružné zrychlené. takhle to vypadá, že je to skoro raketa :-)
tak jen ať jezdí ;-)