Škoda Octavia (2006)
3.1.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Angoraczech". co nejdříve doplním....
Škoda Octavia II (Angoraczech)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Petr Kneifl 04.01.2010 20:08
stk
to vypada divne, stk by se stihla, ale dovoz a prohlaseni....na dovoz ma urad 30 dni... Tak aby ti technicka neprosla bez zavad....papirove -
-
talio2 01.04.2010 21:01
KaN
Ahoj,nechci sejčkovat, ale podle mě je KN filtr do nafťáku špatná volba, nepomáhá váze vzduchu a ten "olejíček" kterým se čistý ji zašpiní a pak odejde..
Ale jak říkám, snad se to nepotvrdí a přeju hodně šťasných km s úsměvem na tváři :-)-
-
"-- skrytý --" 01.04.2010 21:08
« Re: KaN
Zdary, předem díky za přání... taky přeju hodně km bez nehod ;) Čistit by se měl až po 80 000 km tak pak uvidíme :-) a čím myslíš že nepomáhá váze vzduchu?-
-
"-- skrytý --" 02.04.2010 12:24
« Re: Re: Re: KaN
Tyhle filtry u turb obecně se v podstatě neprojeví, protože odpory na straně sání překonává turbokompresor, co si k tomu bere energii z výfuku (kudy by jinak stejně šla do kopru). Jelikož plnicí tlak je regulovaná veličina (řj řekne "Chci +0.7 bar" a pokud to nemáš nějak přiškrcené, tak těch 0.7 bar dostane i se základním filtrem), takže to nepomůže ani výkonu.
Otevřené filtry, aby filtrovaly, se ošetřují filtrovým olejem. Ten se z filtru samozřejmě uvolňuje, a váha vzduchu je v traktu řazena až za filtrem, takže jí to časem zapatlá, ale to už tu bylo řečeno. To ale kvůli tomu čipu nemusíš nezbytně zaznamenat, protože ty upravené mapy neberou na údaje váhy vzduchu takový ohled jako sériový program, který má za jeden z primárních cílů minimalizaci emisí. Tak si to nějak přeber :-)-
ypsilon 02.04.2010 12:34
« Re: Re: Re: Re: KaN
zdravim :-)
jestli mohu taky pridat svou trochou do mlyna,tak jsem mel v byvalem "nechiplem" G4 1.9tdi pd vlozku filtru sani od BMC a vydrzela tam presne 3tydny nez odesla vaha vzduchu ;-\
btw.ten filtr by se mel cistit minimalne kazdej rok nebo po 10tis. ;-) -
"-- skrytý --" 02.04.2010 17:20
« Re: Re: Re: Re: KaN
Díky za poučení, ale tady se snad nejedná o otevřenej filtr ne? Nebo alespoň já jsem výdycky chápal otevřenej filtr tak, že se vyndá původní Airbox a místo něj se namontuje filtr... A tu vložku jsem nekupoval kvůli nárůstu výkon, ty cca. 2 koně co by mohl přidat stejně na 170 koních poznat nebude i když dneska mi přišlo že jde trochu líp za plynem, to bude ale spíš placebo efekt :) -
The Stig Driver 27.04.2010 23:07
« Re: Re: Re: Re: KaN
Ahoj, taky uvažuju nad koupí KN do mého Focusa 1.8 Tdci, ale nejspíš je to zbytečné že? A navíc ještě, když odchází váhá vzduchu, to by mi tak chybělo...
Sečtenou a podtrženo KN nemá do nafty žádný význam nebo se pletu? Díky za reakci a hodně šťastných km ;-) :yes:
-
-
"-- skrytý --" 02.04.2010 12:51
« Re: Re: Re: KaN
P. S. mám lepší - mám totiž i ten zvednutej podvozek ;-)
-
-