Diskuse

Opel Omega (1999)

23.8.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Kubrt 2". Zdravím všechny,ty inteligentní,i ty méně,kteří si pamatují moji šílenou Calibru a podíleli se…

 

Opel Omega (Kubrt 2)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 23.08.2009  13:12

    Teda Kubrte!!

    Tohle můžu, i ta maska alá Pašík vypadá dost dobře a auto to celkem slušně omladilo :-)
    Dal bych body, ale fotek minimum a recenze nic moc. Tak s tím něco udělej ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.08.2009  21:29

      « Re: Teda Kubrte!!

      Ahoj,tak fotky už jsem nějaké přidal.Nějak jsem si nevšiml,že se tam nenahráli všechny.Tak se omlouvám.A recenzi nějak víc rozvádět nebudu,auto mám zhruba 3měsíce,tak tu nebudu valit rozumy na Omegu.Jsou to jen mé prvotní poznatky.čauky
  • 00 Reagovat !

    foto MichalBMW-BMWfans-

    MichalBMW (BMWfans) 23.08.2009  14:33

    BMW nestálo za řéč??

    Hmm možná jsem to špatně pochopi ale jde vydět že jsi ještě v BMW neseděl.....počitám že jsi jeden ten frajer co je zaražený do sve úžasné značky OPEL která dělá Němcům jenom ostudu...prosimtě spamatuj se OPEL RENAULT jsou ty nejhorší auta na světe omg
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.08.2009  14:35

      « Re: BMW nestálo za řéč??

      Jsou i horší auta. BMW možná nestálo za řeč z pohledu praktičnosti.
      • 00 Reagovat !

        foto Prase

        Prase 23.08.2009  14:46

        « Re: Re: BMW nestálo za řéč??

        hlavne tam pise o bmw 316 >:D a jeste vtipnejsi je ze to tady hodnoti nekdo kdo v bmw mozna sedel ale urcite ho neridil ;-) :-)
        • 00 Reagovat !

          foto MichalBMW-BMWfans-

          MichalBMW (BMWfans) 23.08.2009  15:08

          « Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

          Myslíš mně??kamo mam ti vyjmenovat všechno co už jsem řidíl?? >:D ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 23.08.2009  15:15

            « Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

            Podle abecedy seřadit, začnu za tebe: Abrex, Bburago... >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Armin-Tamzarian

            Armin Tamzarian 23.08.2009  15:16

            « Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

            Ale prosimtebe ;-) , Playstation se do toho nepočítá
            • 00 Reagovat !

              foto MichalBMW-BMWfans-

              MichalBMW (BMWfans) 23.08.2009  15:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

              D::D:D:Dlol si mně rozemal.... playstation nemam no:( ale tak řidil jsem BMW e30 318i (moje budoucí recenze) BMW e46 316i a Opel vectra 1.7td hadej co bylo nejhorší? >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Ondrej-Samal

                Ondřej Šámal 23.08.2009  16:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

                Ne že bych neobdivoval tvoji lásku k BMW, ale můžu se zeptat, kolik jsi toho s těmi auty najel, aby to dalo dohromady nějakou smysluplnou recenzi? Nic proti, ale pár kilometrů někde po silnici III. třídy, či 20 koleček někde na letišti, ti určitě neposkytnou dostatečnou odezvu ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto MichalBMW-BMWfans-

                  MichalBMW (BMWfans) 23.08.2009  16:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

                  Máš pravdu..ale když se podíváš kolik lidí v mojem věku tu zveřejnuje auto svojich rodičů byla by škoda nedat tu naky to BMW od taty.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 23.08.2009  16:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

                    Jedna věc je tady hodit recenzi, ve které se hlavně soustřeď na tobě dobře hodnotitelné prvky, třeba design (je třeba zajímavé jak na to budeš nazírat za 10, 30, 50 let), zpracování a co otec na tom pořád opravuje nebo co ho to stojí.
                    A druhou stránkou věci je hodnotit tady Omegu, ne že bych ji měl v lásce, když jsi s ní nejel a pořádně ani v žádném autě. Ona ta Omega má kupodivu hodně obdivovatelů a vyznavačů na to, že je to "jen" Opel.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ondrej-Samal

                      Ondřej Šámal 23.08.2009  17:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

                      Náhodou, téhle generaci Omegy se občas říká "5kové BMW pro chudé". Neříkám, že je to bůhvíjaký výkvět techniky, ale i tak je to poměrně dobré auto, zvlášť s benzínovým šestiválcem. Člověk by se divil, ale tohle auto dokáže na dálnici vypráskat víc jak 90% českého autoparku, navíc je úžasně pohodlné.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 23.08.2009  17:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

                        Ano, přesně tohle jsem slyšel :yes:

                        Já mám na Omegu jen jedinou špatnou vzpomínku a to když mě nějaká předjíždějící paní přehlédla na kole a já musel uskočit až do příkopu, jinak je to na svou dobu a značku hodně podařený stroj >:-[] >:D :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto sybokcz

                          sybokcz 23.08.2009  17:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

                          Nasi meli omegu B od ´95 a vlastne az do ted (i kdyz uz jiny exemplar) a ja na ne nedam dopustit, jedine co mi vadi je velka koroze a casta vymena remenu. Vse ostatni je fantasticky, sedan designove, kombik prostorove, pohodlne, velke. Skoda te kvality vyroby v prvnich par letech. Celkem jsem o ni uvazoval pri koupi vlastniho vozu, ale nakonec zvitezilo jine. 2.0DTi bych si tedy nikdy nevybral, presne z duvodu absolutni nedostatecnoti vykonu (az s 2.5i V6 to zacina jet), ale proti gustu...
                          • 00 Reagovat !

                            foto MichalBMW-BMWfans-

                            MichalBMW (BMWfans) 23.08.2009  20:19

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

                            Jo ta omega vím že je dobrá i calibra ale ostatní...no coment (sorry těm co mají jiný názor)
                            • 00 Reagovat !

                              foto sybokcz

                              sybokcz 24.08.2009  11:33

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

                              No zrovna calibra..., a z ostatnich? Meriva - jedno z nejspolehlivejsich vozu mezi ojetinami, insignia, ktera vypada super a podle vseho neni uplne spatna, astra aktualni generace - naprosto srovnatelna s konkurenci a mohl bych pokracovat, takze jake ostatni mas namysli?
    • 00 Reagovat !

      foto RRAAFF1

      RRAAFF1 23.08.2009  18:11

      « Re: BMW nestálo za řéč??

      Myslím, že víš vcelku kulový, který je nejhorší a nejlepší na světě ;-).
      Ostatně musíš se smířit s tím, že někdo má rád Opla, jiný BMW a nemusíš hnedka fanaticky urážet jiné značky, o kterých beztak nemáš ani páru (pár km se "stoletou" Vectrou opravdu nic neznamená). V nových Renaultech si jistě ani neseděl, natož jel.
      I když věk tě částečně omlouvá ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.08.2009  21:06

      « Re: BMW nestálo za řéč??

      Jejda,už je to tu zase.iq z tykve.Zase jeden z těch,co si sedne na zadek před BMW??BMW má tolik modelových řad,že to nejde ani spočítat.Já měl tu možnost vlastnit 316i,a 318i.Prostě nic moc.Slabá výbava,kvalita nic moc.Ale tím nechci hanit Bavoráky,jsou to krásné auta,jen můj názor je,že jsou zbytečně předražené.A já asi natrefil na špatné vozy,toť vše.Takže fanoušci bavor vozů klídek,nemyslel jsem to zle.Pokud doma máte jedno BMW zbytečný,pošlete mi ho,udělám Vám z toho auto:-))
      • 00 Reagovat !

        foto MichalBMW-BMWfans-

        MichalBMW (BMWfans) 23.08.2009  21:37

        « Re: Re: BMW nestálo za řéč??

        Předražené??nepleteš jsi to s koncernem VW?? jo jinak mužu se zeptat kolikaty rok výroby jsi mněl ty BMW?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 23.08.2009  21:50

          « Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

          jo,klidně.316 byla 1996,318 byla 94.a neboj,opravdu jsem s nima jezdil.nekecal bych tu o něčem,co jsem neřídil.a že jsem toho řídil >:-[] a vážně jsou předražené,mrkni na prodejní servry.Neboj,než jsem koupil Omegu,díval jsem se i po Bmw,ale trochu slušný rok,slušná výbava a aby nemělo nalítáno 300tis.kilometrů,se pod sto litrů nedostaneš.A já se musel vlíst do 60ti.A než se vozit v nějaké vyhoněné mrše jen kvůli tomu,abych byl king v BMW,promin,to mi přišlo hloupé.A můj názor je ten,že doba jde dopředu,a spousta trapných značek dnes dělá kvalitní vozy konkurence schopné slavnému BMW,MERCEDES atd.Prosím,nepouštějte se do mě kdo má Mercedes >:D
        • 00 Reagovat !

          foto PlumJelinek

          PlumJelinek 23.08.2009  22:25

          « Re: Re: Re: BMW nestálo za řéč??

          Musím souhlasit, že BMW předražené jsou. Jsou to prestižní vozy (jistě právem jsou považovány za prestižní) a díky tomu si srží nadmíru vysokou cenu. Ovšem zas jak které. Všeobecně tam platí, že čím vyšší modelová řada, tím příznivější cena, ikdyž u novýcj je to pochopitekně naopak. Zkrátka trojková a částečně pětková řada si drží jako ojetina cenu poměrně vysoko. Ovšem někomu se nemusí zdát předražené, protože třeba konkurence od Audi (častečně i od samého VW) je na tom podobně, tudíž rozdíl v ceně se stírá.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.2009  20:08

    maska

    teda ta maska je parádní :yes: přidej fotky a už předem dávam 3x10
  • 00 Reagovat !

    foto PlumJelinek

    PlumJelinek 23.08.2009  21:48

    Dar

    Máš vrozený dar - dar zprasit každé auto, které Ti přijde pod ruku. Možná je to jen můj názor, ale vidím to tak. Tvojí Omeze dávám 8 bodů. Jeden bod dolů za vzhled vlastní výroby ala Audi nebo VW, do očí bijící výfuk, který působí jak pěst na oko a na můj vkus kola, která se k tomu vozu vůbec nehodí. Druhej bod dolů má za motor, nejsem si jistej jestli právě tento je ta nejšťastnější volba. Už jenom z hlediska poměru váhy vozu, zaměření vozu a výkonu motoru. Jinak Omegy mám rád, líbí se mi, jsou krásně pohodlné a prostorné, ale mám je rád právě pro jejich jistou eleganci. Takle to auto na mě působí, jakoby přišlo pod ruku nevybouřenému mladému klukovi s "mokrým" řidičákem. Omega se mi líbí jak je elegantní a působí opravdu jako limuzína, což mi v tomto případě nepřijde. To samé Tvoje Vectra. Verze 2000 je velmi zajímavá a byl bych jí dal 10 bodů, kdybys ji nechal v původním stavu, popřípadně udělal pár "vychytávek", ovšem co je moc, to je moc..... A o Calibře ani nemluvě, tu jsem kdysi chtěl, považuju jí za dobrý a zajímavý auto, ovšem nepovažuju za dobrý ji zprasit jak jen to jde. Toť můj názor. Taky mám rád auta, který nejsou tuctový a nějak vybočujou ze šedýho průměru, ale mám to rád jiným způsobem.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.08.2009  22:00

      « Re: Dar

      To jsem rád,že to máš rád jinak.Nerad se opakuju,ale kdyby se nám líbilo to samé,asi by to tu vypadalo strašně.A o tom prasení aut...už jsem si zvykl,že se najde podprůměrný chytrolín,co uraží ostatní,a nazývá to názorem :yes: Vážně si myslíš,že jsi king,když tu budeš chytračit,jaká kola se k čemu hodí??Snad jediné,co jsi tu fakt trefil,je ten nevybouřený mladý kluk s mokrým řidičákem >:D >:D ,jak jsi mě poznal??? :'-(
      • 00 Reagovat !

        foto PlumJelinek

        PlumJelinek 23.08.2009  22:18

        « Re: Re: Dar

        Hele frajere, nepřišel jsem se sem hádat. A zatím se snažíš urážet jen ty mě, s tím podprůměrným chtrolínem a kingem. Nejsi žádnej nevybouřenej mladej kluk s mokrýma papírama, u toho by spíš bylo pochopitelné takovéto prasení aut, než u člověka, který jezdí dlouho a nemá svoje první, případně druhé auto. Jinak, nesnažím se Tě nijak urážet a nemám to v úmyslu, možná se jen automaticky dopředu bráníš jakýmsi pomyslným protiútokem, když někdo nesdílí tvůj "vkus". Sice nejsem skalní fanoušek Opelu, ale ani odpůrce (alespoň těch starších), vyjádřil jsem pouze svůj NÁZOR na tvé "zkášlování" aut, nikoliv jako útok proti tvé sobě jako člověku. Ovšem pokud pokud pro tebe není názorem to, když má někdo jiný vkus, je pak těžké vést nějakou diskuzi......
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 24.08.2009  22:03

          « Re: Re: Re: Dar

          Pokud tě to urazilo,omlouvám se.Snad reaguju přehnaně,ale když si tu přečteš tu debatu,nesmíš se mi divit.Frajeři jsou schopni tě tu zestřelit za to,že máš špatně nastavené zrcátka na fotkách >:D.Ale je fakt,že jsi nemusel užívat výrazy jako prasení aut.Já si prostě myslím,že když si někdo na trabanta napíše BMW,je to jeho volba,je to ůlet,je to mazec.a jezdit v tom bude on!!ale určitě tím nic nesprasil :-(
          • 00 Reagovat !

            foto PlumJelinek

            PlumJelinek 25.08.2009  00:01

            « Re: Re: Re: Re: Dar

            Jo v tom máš pravdu, čtu tady i ostatní reakce na tvoje auta a je fakt, že Ti to tu lidi často kritizují. A docela i chápu, že se bráníš. Já Ti to ale nepíšu z důvodu, abych Ti dokázal, že jsem "lepší člověk", když mám nevotuzenou káru. Chci napsat svůj názor, otevřít tím jakousi diskuzi (vše slušně a bez urážek na adresu majitele). Když nechám teď stranou Vectru s Calibrou a budu brát v potaz Omegu, tak mě prostě k ní nesedí takovéto úpravy, nesedí mi k ní velký tuningový vejfuk, neseděj mi tam černý límcový kola (nechme stranou, že se mi límce nelíbí na žádným autě). Omega je reprezentativní auto a tyhle věci se podle mě hodí víc na auto, jako je třeba ta Calibra. Co se týče masky, působí blbě právě proto, že je to v podstatě kopie VW. Bez urážky, chápu že se snažíš udělat zajímavý a odlišný auto (sám mám rád auta, který nezapadají do šedého průměru), takže se ho snažíš jaksi tunit, ale toto přechází z tuningu v tuzing.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 25.08.2009  22:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dar

              Tak v tom má asi kousek pravdy každý.ale tady u Omegy jsem se tuningu v pravém slova smyslu snažil vyhnout.Ten výfuk snad není výfuk,ale obyč dvojkoncovka,co nemění ani zvuk,ani výkon.Jen mi přišla lepší,jak do spoda zahlá trubka >:D ¨.Ty kola..za 5litrů značkové MOMO,no nekup to.Mě opět přišli lepší jak ty origo.Snad ta maska(pro vysvětlenou samolepka za 150kč),ale celkově to vážně není tuning,jen také zpestření obyč Omegy.
  • 00 Reagovat !

    foto Xylo

    Xylo 23.08.2009  22:30

    Omega

    Na tohle auto moc rád vzpomínám, bylo to tenkrát ukrutně vybavené a za normální peníz (MV6) ... a jezdila super ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto MichalSN

    MichalSN 23.08.2009  22:48

    momo corse black !!!!!!!!!!

    tie som chcel na vectru a tí * mi povedali ze sa nerobi roztec na opel vectru (5x110) !! aku mas ty ??
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2009  21:56

      « Re: momo corse black !!!!!!!!!!

      čau,maj pravdu.já mám ty kola hnaný přes podložky se změnou rozteče
  • 00 Reagovat !

    foto esenbe

    esenbe 24.08.2009  01:07

    Po tuzingu fejk

    No vy se teda činíte . Udělám si ze staré omegy novej passat vole to pak všichni padnou na * ,když k tomu dám pořádnej vejfuk ,tak to skoro poletí . No a nápis muminek vzadu nám říká ,že majitel je jistě muž středního věku , nejspíše podnikatel s dobrým vkusem a vybraným chováním , dále je zřejmé že vyznává velká a pohodlná auta ,která už svým elegantním a decentním vzhledem budí mezi lidmi uctu a obdiv . Ano Muminek to je ono ... radši nehodnotím ... nezlobte se na mě ale já si nápis mumínek umím představit na růžovém fordu KA s květinkovým polepem a 18 letou blondýnkou za volantem ... mimochodem jestli jsem urazil vaši sexualitu a jste , no ten však asi víte tak se omlouvám to jsem nechtěl
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 24.08.2009  01:17

      « Re: Po tuzingu fejk

      Co máš proti Mumínkům, v polském znění to byl jeden z mých nejoblíbenějších večerníčků: [odkaz] >:-[]

      PL: [odkaz]
      [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 24.08.2009  09:07

      « Re: Po tuzingu Mumínci

      Tak já si Mumínka s 18 letou blondýnou taky dovedu představit, protože představivost mám celkem velikou, ale spíš mi jde k tomu muži středního věku, protože moje nejmladší dcera Mumínky taky zbožňuje. Jako večerníček jsem je neviděl, neb se furt někde touláme, ale na DVD je máme. :-)
      Kubrte, je vidět jasná evoluce v tvých úpravách, jsem zvědav, kam se dostaneš za 10 let! Ať slouží a nezlobí! Jestlipak se u tebe tohle auto trochu zabydlí, nějako to střídáš! Hoj! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 24.08.2009  10:56

        « Re: Re: Po tuzingu Mumínci

        Já ten seriál znám taky a nic proti němu nemám ,ale napsat si to na záď auta ,které majitel považuje za ,,Docela luxusní limuzínu ,, je docela přitažené za vlasy .Jde mi o to slovo .... zní to tak nooo prostě to zní teple no >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.08.2009  21:25

        « Re: Re: Po tuzingu Mumínci

        Nazdar chlape,jak je??Tak co na to říkáš??Docela to tu zase po nějaké době šlape,co??Bych nevěřil,co nápis Mumínek s některýma udělá.Nebo že je skoro udělá >:D Ten pokrok bych nenazval evoluce,jen se jako nevybouřený klučina hraju.A jestli se to auto zabydlí,tak to fakt slíbit nemůžu. >:-[]A jak jsi tu určitě četl,mám dar zprasit každé auto,tak proč toho nevyužít. >:-[] Jo,a měl jsem i zelenýho Mumínka,možná sem přidám fotku.I s manželkou,aby si tu hošani nemysleli že jsem teplej a nejeli po mě!! ;-) tak zatím ahoj
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 24.08.2009  22:51

          « Re: Re: Re: Po tuzingu Mumínci

          Je docela dobře, až na to, že dneska jsem nechal Mazdu v servisu. Poprvé se na ní něco vážně porouchalo a to spojka. Tak doufám, že to dají rychle dohromady. A fotky auta před a po laku a úpravě, ......já myslím, že je to celkem jasné, že ta flekatá popelnice nebylo to pravé ořechové, teď mu to sluší víc.
          Jó, je to fascinující, jak na tuzing a tuning a vůbec česky úpravy a vylepšení má hned každý názor.
          A dcerám řeknu, ať ty Mumínky tolik nežerou, že jsou teplí!!!!! >:D :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2009  21:54

      « Re: Po tuzingu fejk

      V klidu,neboj,moji sexualitu neurazíš :-( ,tím spíše mě.I * tady napadne,že ta chabá maska nemá dělat z Omegy Passata.Ale to sis určitě všiml,když ti neunikla ta brutální koncovka výfuku od Remusu >:D A vážně nevím,proč by si tu měl někdo sedat na pr...Snad jen z toho tvýho Seata..,koupit nový auto,to je fakt umění.To jsem vážně padnul na zadek >:-[] A mezi náma,úctu a obdiv by měl budit člověk,ne auto.To že máš tři auta a máš na to si koupit nový-z Tebe nedělá lepšího člověka....
      • 00 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 24.08.2009  22:29

        « Re: Re: Po tuzingu fejk

        Mužu se zeptat k čemu ta koncovka slouží ? >:D

        Já neříkám ,že je umění si zajít do Autosalonu a chci tady tohle auto .Ale uměním se dá nazvat to co tomu předcházelo .

        Auto je jediná věc ,která tak trochu vyjadřuje osobnost .Něco jako oblečení. A spousta lidí se za něj schovává, což za oblečení nelze. Spousta lidí by se v nose na veřejnosti neštouralo ,ale v autě to vidím pořád. Lidem je trapně předběhnout frontu v bille ,ale předjíždět kolonu po odstavném pruhu vidím taky často .A například vaše kalibra je ekvivalentem toho ,že byjste šel po městě v fosforově-zeleném latexovém oblečku ,červenýma rohama na hlavě a vlaječkou inferno a do toho by jste řval duc duc duc duc - co by si o vás lidé pak řekli ??
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.08.2009  22:31

          « Re: Re: Re: Po tuzingu fejk

          Tak s tím asi nesouhlasím.Auto nevyjadřuje osobnost.Nebo oblečení.Ale pravda je,že spousta lidí se za ně schová 8-s .Pokud jste viděl moji Calibru,a moji fotku >:D ,nevím co vám to napoví.Mám holou hlavu,jsem celej potetovanej,a moje auta >:D >:D .Ale nikdy nikoho ve frontě nepředbíhám,nepředjíždím.Jsem normální tatík od dvou dětí,každé ráno vstávám do práce,starám se o rodinu.a v nose se dlabu jen doma >:D .A ted schválně,kdyby jsi mě potkal vyslečeného s mojí Calibrou,jak bys mě posoudil????
          • 00 Reagovat !

            foto esenbe

            esenbe 25.08.2009  23:10

            « Re: Po tuzingu fejk

            Víte mě ani tak nikdy nešlo moc o to co na autě každý má ,mě jen šlo o to ,že to ti lidé hrdě nazývají tuning .Který ( ten opravdový ) mám moc rád . Asi to mám taky částečnně fixované z Jeseníku , co tuzer , to prase . Na silnici tak ve společnosti .Najdou se možná vyjímky ,ale prosím nenazývejte to tuningem . Nazývejte to třeba NOS ( Nutnost odlišit se od společnosti ) a nebo nějak jinak ,ale pokud budou v čechách tuzeři dbát hlavně na ,,obal,, a ne na ,,obsah,, tak se jim budu muset jen a jen smát.
      • 00 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 24.08.2009  22:40

        « Re: Re: Po tuzingu fejk

        jo a navíc nikdy jsem nechtěl aby si tu někde někdo sedal na *. Já tu dal prvně leona kvuli fotkám , protože někdy nafotím nějakým kamarádům auto ,tak jsem to chtěl takhle prezentovat. Pak mě to nějak chytlo a přidávám sem auta ,která jsem bud vlastnil ( okctávka ) nebo s nima najel dost km ( tucson ).
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.08.2009  22:32

          « Re: Re: Re: Po tuzingu fejk

          A za toho Seata se omlouvám,čím víc tu bude aut,tím víc se lidi toho dozví. :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 24.08.2009  08:23

    ..hele passat..

    ..ještě bych na to dal znaky VW a na záď TDI..
    Tady v klatovech jezdí něco na podobnej způsob,stará škodárna s ledvinkama bmw..
    Možná bych ti na ně moch sehnat číslo,určitě by ste si rozuměli:-)
    • 00 Reagovat !

      foto esenbe

      esenbe 24.08.2009  10:58

      « Re: ..hele passat..

      Já přidám odkaz na stránků jesenických tuzérů - [odkaz] .

      Kteří mají trochu podobný styl jako majitel omegy , obvzláště vypečené je společné foto majitelů >:D ,které bohužel stáhli :-( nicmeně doporučuju pročíst diskuzi pod jednotlivými auty . Zvlášště poslední hláška u ,, pilotova ,, chudáka BMW mě dostala do kolen :-D
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 24.08.2009  11:10

        « Re: Re: ..hele passat..

        Joo tomu říkam tumeří >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 24.08.2009  19:52

          « Re: Re: Re: ..hele passat..

          [odkaz]

          Pánové zkoukněte tohle. Mylsím že Jeseničtí tuneři jsou proti kouskům zde ještě celkem malý píva >:D

          Chápu že asi nikdo neprojde všech 200 stran tý diskuze ale věřte že čím víc projdete tím lepší kousky objevíte >:D Navíc stačí jen třeba každý týden či měsíc sledovat novinky.

          Stojí to za to >:D >:D

          Malá ochutnávka >:D

          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto esenbe

            esenbe 24.08.2009  21:22

            « Re: Re: Re: Re: ..hele passat..

            No řekl bych ,že kluci predátorští jsou spíše konkurence >:D Ale díky za super odkaz zatím se dobře bavím a asi to projdu celé >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2009  21:37

      « Re: ..hele passat..

      Jo číslo určitě sežeň.To pro tebe nebude problém,určitě s tím combíkem s nima jezdíš na srazy ledvinek:-)Ale abys byl trochu v obraze,ta přední maska tu byla jako tuning doplněk ještě před tím,než ji začali užívat VW a potažmo AUDI.Neznám frajera,který by se pouštěl do těchto značek kvůli tomu,že se nechali inspirovat tuningem.Tak to tak prosím tě nežer,a nesuď,s kým bych si rozuměl.Ale věř tomu,že pokud je člověk trochu rozumný,veselí a není namyšlený-může mít i na škodárně bejčka z Lamba,bude mi vždy bližší jak prezident zeměkoule v novým bafu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.2009  11:11

    :))

    Najprv som si myslel ze to je recesia a chalani si robia srandu... >:D ale oni to myslia fakt vazne... Volant prelepeny izolacnou paskou, subwoofer na sedackach, "hlinikove" koberceky, 3 rozne druhy kolies na aute.. to je vazne PREDATOR TUNING!!!
    • 00 Reagovat !

      foto esenbe

      esenbe 24.08.2009  11:16

      « Re: :))

      A ted si vem ,že tihle lidé žijou ve světě kdy jsou to největší bouráci ( tragédi prvního stupně ) a jejich káry jim každej závidí . Zároven mají utkvělou představu ,že jsou to supersporty a podle toho s nima jezdí . No prostě se tě snaží předjet kdekoliv a kdykoliv ,at už tam vidí a nebo nevidí . V jeseníku pokud je ti do 25 let a máš auto tak je 80% šance ,že je zprasené až na podlahu .
      • 00 Reagovat !

        foto element5

        element5 24.08.2009  22:05

        « Re: Re: :))

        Nejsou to náhodou tvý kamarádi? ;-) A hele, co ten Tucson? Neříkal jsi nedávno něco o S60?
        • 00 Reagovat !

          foto esenbe

          esenbe 24.08.2009  22:19

          « Re: Re: Re: :))

          tucson není můj . Jel jsem ho jen nafotit na prodej tak jsem si řekl ,že když už mám fotky dám to sem . Jo to jsou ti moji kluci buci, skoro nejlepší kámoši ,ale já se k nim snažím nějak dostat do party no ještě to není ono . ;-) Jo byl jsem si jí vyskoušet ,ale neměl jsem zní dobrý pocit ( z toho konkrétního kousku ) . Nicméně zítra si jedu pro Subaru Outback ,který už je prakticky muj . >:D
          • 00 Reagovat !

            foto element5

            element5 24.08.2009  23:15

            « Re: Re: Re: Re: :))

            Jj, už jsem přečetl recenzi. Já mám v Jeseníku spolužáka a tak musím zjistit, jestli s nima taky náhodou netáhne... >:D No a Outback? Osobně bych sice klasický Legacy v sedanu, ale špatná volba to určitě není. :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto esenbe

              esenbe 24.08.2009  23:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: :))

              A jak se jmenuje , tady se zná každý s každým >:D . No jo jenže do jeseníků a na místní polnačky a do hor bude outback lepší už jen díky redukční převodovce a zvedlému podvozku .Navíc kolem dokola plasty a ochrana podvozku . Navíc je to fakt mazel do příští neděle něco nafotím a pak uvidíš .
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2009  23:18

      « Re: :))

      tak tomuhle tady rikame "keymark tuning"
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…