Mazda 626 (1999)
26.5.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "_addamec_". Ukončení studií, stálý příjem a touha po prvním autě z vlastních financí mě počátkem roku…
Mazda 626 (_addamec_)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mira328i 26.05.2009 17:17
Ještě
..a ten objem motoru 1940??a 150NM??..
To sou parametry 1,6 8ventilu z osmdesátých let..,ne 1,8 nebo co to je, z roku 99...
Jinak pěkný auto,až na ten motor,přijde mi dost podprůměrnej na japonce,jezdil sem s 626 2,0.-
"-- skrytý --" 26.05.2009 21:50
« Re: Ještě
V objemu byl překlep, už jsem ho napravil.. Motor má skutečně 1840ccm a 66kW. S krouťákem si nejsem 100% jistý, ale bude to tato hodnota +- 10 N.m
Po faceliftu byl výkon tohoto motoru zvednut na 74kW. I tak to nejsou žádné zázračné parametry. Ten motor je opravdu poměrně zastaralý, ale jak jsem psal, není to závoďák, vyniká spíše kultivovaností a spotřebou.-
"-- skrytý --" 27.05.2009 09:23
« Re: Re: Ještě
Doplním data :-)
Kroutící moment: 145 Nm př 2000 ot./min.
Rozměry 458x171x143 cm
Zrychlení z 0-100 km/h: 12,7 sek
Nádrž: 64 l
Pohotovostní hmotnost: 1360kg
Maximální přípustná hmotnost naloženého vozidla: 1795 kg
-
-
ghotic.ghotic(new Mazlík) 07.06.2009 01:25
« Re: Re: Re: Re: Ještě
Na to že teď už se dělají 1,2 nebo 1l benzíny se 77kw... Ale hold dřív to tak nebylo no... Jinak trochu doplň recenzi pak ohodnotím-ať Ti to nekazím. Autíčko ale super :yes:-
BigFoot007 08.06.2009 12:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Ještě
Hlane zivotnost takehoto silne poddopovaneho japonca bude uplne niekde inde, ako silne dapovoaneho TSicka...Vsak som zvedavy, akoi budu ludia s laskou vzpominat na 1.2 HTP, a 1.4 MPi, az skodovka zacne davat turba do fabky...150t km a potom sa to zacne podla mna sypat. Problemom nebude len turbo - to ma sancu v pohode dosluzit az do konca, pokial vodic nie je prasa, a pocka na zahriatie motora, ale napriklad priame vstrekovace su nachylne na kvalitu benzinu - a tu vsetci u nas na slovensku a v cechach pozname.
bodka za vsetkym - tento motor toho prezije este asi strasne vela. Krutak to ma pekne dole, takze to netreba zbytocne tocit. Staci menit olej a filtre, a auto v pohode da dalsich 200-300t km, ak dovtedy nezhrdzavie kastla.
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 27.05.2009 09:32
k autu
Jináč vypadá dost pěkně. Sic máš pravdu že nenadchne svým designem ale to skoro žádná mazda od roku 98 až po zoom zoom design. Těch 66kW musí být dost síla. Já bych to asi nesnes mám rád jízdu stylem lechtání plynu a když je potřeba tak přitáhnout a auto ihned a rádo poslechne. Ale pokuď ty vyhovuje tak proč ne :-) Doplň ještě nějaký zkušenosti a tak a nějaký fota třeba interiéru. Ať slouží ;-)-
"-- skrytý --" 27.05.2009 11:33
« Re: k autu
Vzhledem k tomu, co jsem od auta chtěl, splňuje mé očekávání.
Neříkám, že bych silnější motor nesnesl, ale pro běžné ježdění je dostačující. Pár let zpátky jsem měl Fiat Uno, poté Citroen AX (33kW). Tudíž jsem se naučil jezdit se slabým autem a těžím z toho dodnes (plynulost provozu, předjíždění, předvídání). S 66kW se tak už dá jezdit pohodlně. Než jsem pořídil 626, půjčoval jsem si máminu Mazdu 2 (1,3 63kW) a myslím, že jsou s 626 svou pružností a akcelerací podobné. 626 je schopná zrychlovat i ve vyšších rychlostech.
Fotky interiéru dodám, ale musím ho nejdřív nafotit. Dřív než po víkendu to nebude :-)
-