Diskuse

Mazda 626 (1999)

26.5.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "_addamec_". Ukončení studií, stálý příjem a touha po prvním autě z vlastních financí mě počátkem roku…

 

Mazda 626 (_addamec_)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 26.05.2009  17:13

    VÝKON??

    Tam máš asi chybu ne??66kw?1,8 16V musí mit aspoň 100kw v tom roce..
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 26.05.2009  17:17

    Ještě

    ..a ten objem motoru 1940??a 150NM??..
    To sou parametry 1,6 8ventilu z osmdesátých let..,ne 1,8 nebo co to je, z roku 99...
    Jinak pěkný auto,až na ten motor,přijde mi dost podprůměrnej na japonce,jezdil sem s 626 2,0.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.05.2009  21:50

      « Re: Ještě

      V objemu byl překlep, už jsem ho napravil.. Motor má skutečně 1840ccm a 66kW. S krouťákem si nejsem 100% jistý, ale bude to tato hodnota +- 10 N.m

      Po faceliftu byl výkon tohoto motoru zvednut na 74kW. I tak to nejsou žádné zázračné parametry. Ten motor je opravdu poměrně zastaralý, ale jak jsem psal, není to závoďák, vyniká spíše kultivovaností a spotřebou.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.05.2009  09:23

        « Re: Re: Ještě

        Doplním data :-)
        Kroutící moment: 145 Nm př 2000 ot./min.
        Rozměry 458x171x143 cm
        Zrychlení z 0-100 km/h: 12,7 sek
        Nádrž: 64 l
        Pohotovostní hmotnost: 1360kg
        Maximální přípustná hmotnost naloženého vozidla: 1795 kg
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.05.2009  11:11

          « Re: Re: Re: Ještě

          Díky za upřesnění parametrů.
          • 00 Reagovat !

            foto ghotic-ghotic-new-Mazlik-

            ghotic.ghotic(new Mazlík) 07.06.2009  01:25

            « Re: Re: Re: Re: Ještě

            Na to že teď už se dělají 1,2 nebo 1l benzíny se 77kw... Ale hold dřív to tak nebylo no... Jinak trochu doplň recenzi pak ohodnotím-ať Ti to nekazím. Autíčko ale super :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto BigFoot007

              BigFoot007 08.06.2009  12:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ještě

              Hlane zivotnost takehoto silne poddopovaneho japonca bude uplne niekde inde, ako silne dapovoaneho TSicka...Vsak som zvedavy, akoi budu ludia s laskou vzpominat na 1.2 HTP, a 1.4 MPi, az skodovka zacne davat turba do fabky...150t km a potom sa to zacne podla mna sypat. Problemom nebude len turbo - to ma sancu v pohode dosluzit az do konca, pokial vodic nie je prasa, a pocka na zahriatie motora, ale napriklad priame vstrekovace su nachylne na kvalitu benzinu - a tu vsetci u nas na slovensku a v cechach pozname.

              bodka za vsetkym - tento motor toho prezije este asi strasne vela. Krutak to ma pekne dole, takze to netreba zbytocne tocit. Staci menit olej a filtre, a auto v pohode da dalsich 200-300t km, ak dovtedy nezhrdzavie kastla.
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 26.05.2009  17:19

    Ještě něco..

    Kdyžtak pisni sz s parametry pokud sou chybně..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.2009  09:32

    k autu

    Jináč vypadá dost pěkně. Sic máš pravdu že nenadchne svým designem ale to skoro žádná mazda od roku 98 až po zoom zoom design. Těch 66kW musí být dost síla. Já bych to asi nesnes mám rád jízdu stylem lechtání plynu a když je potřeba tak přitáhnout a auto ihned a rádo poslechne. Ale pokuď ty vyhovuje tak proč ne :-) Doplň ještě nějaký zkušenosti a tak a nějaký fota třeba interiéru. Ať slouží ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.05.2009  11:33

      « Re: k autu

      Vzhledem k tomu, co jsem od auta chtěl, splňuje mé očekávání.
      Neříkám, že bych silnější motor nesnesl, ale pro běžné ježdění je dostačující. Pár let zpátky jsem měl Fiat Uno, poté Citroen AX (33kW). Tudíž jsem se naučil jezdit se slabým autem a těžím z toho dodnes (plynulost provozu, předjíždění, předvídání). S 66kW se tak už dá jezdit pohodlně. Než jsem pořídil 626, půjčoval jsem si máminu Mazdu 2 (1,3 63kW) a myslím, že jsou s 626 svou pružností a akcelerací podobné. 626 je schopná zrychlovat i ve vyšších rychlostech.
      Fotky interiéru dodám, ale musím ho nejdřív nafotit. Dřív než po víkendu to nebude :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 28.05.2009  03:37

        « Re: Re: k autu

        Když má máma dvojku, tak to jste taková mazdí rodinka...Ať jezdí a nezlobí! Vypadá opravdu zachovale, tak na recenzi pracuj, ať to k něčemu vypadá. Hoj! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 28.05.2009  09:06

          « Re: Re: Re: k autu

          A táta má šestku, takže opravdu jsme :-)
          Ale zatím docela krátce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.08.2009  23:45

    prevodovka

    hm, Mazda to teda zmenila, na mojom 130km/h a cca 3600ot/min...
    Už to je počuť, chcelo by to šesťkvalt...
    A s tým tankovaním...to tam je rúra do nádrža hrubá asi ako odpadová v dome, keď sa tam tolko vojde... >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i doba grilování

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i…

Že grilování steaků je náročné? Omyl! Stačí dodržovat několik pravidel. Začíná to výběrem masa, přes marinování,…

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá skalka strašlivé tajemství? „Věřím, že ji zabil,“ řekla příbuzná

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá…

Jana Paurová je sedm let nezvěstná, zmizela ze dne na den. V jejím domě od tohoto pondělí znovu pracují…

 

iSport.cz

Tenisová hvězda v Praze. Wawrinku přivedlo i spojení s Plíškovou

Tenisová hvězda v Praze. Wawrinku přivedlo i spojení…

Trojnásobný grandslamový šampion Stan Wawrinka dorazil do Prahy. Stráví zde dva týdny, během nichž na dvou…

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali zbičovaná záda

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali…

Ve druhé etapě slavného Critérium du Dauphiné vládl po úniku na posledním kilometru Slovinec Primož Roglič, na…

 

Reflex.cz

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad íránským městem Chorramábád

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad…

K málo navštěvovaným částem Íránu patří provincie Lorestán. Právě zde přitom stojí největší íránský hrad Falak-ol-Aflak.

Bohumil Pečinka: Raději zvracet s Francouzem než se objímat s Rusem

Bohumil Pečinka: Raději zvracet s Francouzem než se…

V současné době žije necelých 20 procent lidí, kteří v dospělém věku zažili okupaci v srpnu 1968, od níž uplyne…