Lancia Kappa (1997)
30.12.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "asimov". Toto vozidlo bylo pořízeno hlavně kvůli tomu, že se mi narodil synek. On sám byl v Alfettě GTV…
Lancia Kappa (asimov)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
m.z. 30.12.2009 10:53
10
Jak tady vidím auto s motorem,nemůžu jinak ;-) Najít slušný kousek tohodle auta,se rovná hledání jehly v kupce sena,gratuluju,že se ti to povedlo,jaký výkon měl 20V?-
"-- skrytý --" 30.12.2009 13:21
« Re: 10
20ti ventil v sériovém provedení jel pocitově hůř. Možná to bylo stavem, nevím. Každopádně se zdaleka tak pěkně neutrhl když se nadechlo turbo. Také mi lidé co se pohybují kolem Lancií většinou řekli, že ten nový pětiválec už coby nový motor prodělal odlehčovací kůru. Dnes se šetří na všem. Prý to prostě není zdaleka tak odolný hardware. Četl jsem toho o tomto motoru hodně, také plno pomluv. Osobně si myslím, že lidi se spíš nestarají o motor jak mají. A ostrejch hochů co tomu stojí neustále za krkem je taky dost :no:
-
-
"-- skrytý --" 30.12.2009 11:37
pekne
Lancie sa mi zacinaju pacit cim dalej viac ;-) Kappa je proste paradicka, luxusna lodka. Interier vsak aspon na mna posobi trochu zastaralo, ale toto auticko tiez neni najnovsie ze? :-) Inak farba je podla mna absolutne spickova.Prajem ti vela vela stastnych kilometrov nielen v nasledujucom roku, ale v dalsich a dalsich. Na jar odhalim receniu svojej Lancie, su to dobre auticka :yes: -
blowiik 31.12.2009 11:46
olej
s 16v turbo kappou coupé jsem měl šanci jezdit asi půl roku, auto to bylo fakt extravagantní, ale obecně se o těch 16v turbo říká, že hodně žerou olej(turbo) a pak hrozí zadření motoru, což je pravda, protože do coupéčka sem olej dolejval každou chvíli... a prej se to zlepšilo až s tim pětiválcem, kterej je spolehlivější... jak si na tom s olejem ty? -
Carlos20VT 31.12.2009 12:15
16VT vs 20VT
Měl jsem oba motory teda 20VT ještě mám a mužu sklidem říct kam se hrabe 16VT..Do kappy by se hodil určitě více 20VT hlavně kvuli zvuku.Mám na coupatku 20VT najeto 245tis a šlape jak hodinky.Nechci něak pomlouvat motor 16vt ale zub času už ty motory tak oddělal,že najdeš 1 ze 100 který jede jak má..U 20VT je chyba v turbu a často praskají svody..U 16VT je poddimenzované mazání a tak je třeba co 150tis.dělat repas olej.čerpadla..Doporučuji dokoupit budík tlaku oleje""-
"-- skrytý --" 01.01.2010 13:22
« Re: 16VT vs 20VT
Takových pohledů jsem už slyšel a četl z obou stran, že to nehodlám nijak řešit. Mrtvých 20VT je už taky celá řada v diskuzích. Stejně jako 16VT. 16VT je pro mě legenda motorsportu. Dodnes se s ním závodí v Deltách a vždy je na co koukat. Výkonové stropy má 16VT mnohem dále než 20VT. Rozhodně nehodlám v panice hledat jinou Kappu ;-) Můj motor jede perfektně, což mi stačí k životu. Tlak oleje není špatné sledovat. To určitě pořídím. Mohli to tam dát místo měřiče napětí, který rozhodně postrádat nebudu.
-
-
sybokcz 02.01.2010 16:48
Hezká kappice
Ja byl linej shanet vykonejsi motor, tak jsem skoncil u zakladu, ale me to staci :). Presne jak pises pekne velke auto. Kufr me takhle nevadi, naopak jsem s nim spokojeny, ale rodinu nemam, takze chapu, ze me priority jsou jinde :).
Co jsme slysel, tak 16VT jsou hodne rizny, rychle se roztoci a kdyz foukne, tak to jede, 20VT jsou spis rozvaznejsi a vic napohodu (jestli se to u 162kW da rict :-) ).-
"-- skrytý --" 29.01.2010 18:10
« Re: Hezká kappice
Dnes bych asi volil jinak. Motor 2,4i. Jede parádně v nízkých otáčkách. Na takové to běžné ježdění je daleko příjemnější. Turbína je dole mrtvá a tohle auto je navíc pěknej tlusťoch. Takže si člověk musí hlídat otáčky hlavně u rozjezdu. Od volnoběhu se člověk opravdu nerozjede. To mi třeba docela vadí.
-
Zpátky k autu a tobě - je dobře žes to pojal takto, je to kvalitnější, líbivější, čtivější, fotogeničtější ... ;-) :yes:
Ale proboha proč jsi čekal až na druhou hodinu ranní? :-O