Honda Integra (1999)
22.10.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "twilite911". -= YourCareer.cz RACING TEAM =- Stránky týmu na Facebooku:…
Honda Integra (twilite911)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 23.10.07 10:34
« JO!
TAjhle se dela tuning!Z tohohle si berte vsichni priklad,nez favorita s kridlem a nalepenejma prahama!Respekt tobe.Co ten samosvor?JA po tom slinam uz dlouho,z kazdyho taham info,ale nevim jestli to za tech tricet tisic stoji.A jak ty gumy?Kolik vyjdou?JAky mas tip na letni gumy na predokolku?VIs jaky jsi mel cas v moste v serii? -
"-- skrytý --" 23.10.07 10:20
« integra
moc hezky auto, vaha je husta,jen prirovnani ze m3 je otrosku rychlejsi jen srandovni, rekl bych ze ohodne rychlejsi a rychly starty zrovna nejsou dobra stranka jak integry tak ani jinejch type r. Jinak s touhle vahou to musi byt na okruhu kotel, nahod nekdy nejaky video. -
kewlarsiet 23.10.07 10:17
« Integra
jou jou,,, fantasticka masina. Recenzia mohla byt rozsiahlejsia a fotky tiez, ale nic nemeni fakt, ze je to fantasticka masina. >:-[]
Mal som moznost si zajazdit na navom Type-R. Jasne, ze sa to neda porovnat, ale predsa ten zvuk pri prepnuti na VTEC je navykovy a je to proste Honda. :yes: -
"-- skrytý --" 23.10.07 08:58
« Re: Re: Re: Paráda
zatím na ní nemám výfuk, je tam série, takže zezadu není téměř vůbec slyšet. ale motor přesto řve víc než většina ostatních aut s pořádným výfukem :-) je to fakt strašnej jekot, zvlášť kolem těch 8-9tis... jinak jezdil jsem s ITR (téměř sériovou) 3 roky a pohoda. ale 335i nebo M3 je na denní ježdění určitě lepší :-) až budeš mít cestu do Prahy, tak dej vědět. nebo se potkáme někde na okruhu... -
"-- skrytý --" 23.10.07 08:41
« Re: Re: Paráda
To jsem byl já, zapomněl jsem se přihlásit. Každopádně je Integra bomba a musí mít nádhernej zvuk, a jak říkáš, za ty prachy třeba oproti M3 je to skvělý. Na okruh ideální, na normální ježdění to asi bude už dost velkej hardcore... Škoda že jsi z Prahy, rád bych se na Integru mrknul, a mohli jsme někde porovnat s 335i, ale v zatáčkách bys mi to asi drsně natíral >:D -
"-- skrytý --" 23.10.07 08:24
« Re: Paráda
souhlas :-) psal jsem to spíš pro představu. M3 je fakt báječný auto a dá se s ním jet určitě pekelně. jen myslím, že je úchvatný, že 3x levnější auto, předokolka se 190 koňma s ním dokáže držet krok :-) (no dobře - trochu upravená :-) ) mimochodem semi-slicky ti třeba v Mostě dají tak 2 sekundy na kolo, moc víc ne. Jo, s klasickýma slickama, to by bylo něco jinýho... -
"anonym" [89.185.224.XXX] 23.10.07 07:55
« Paráda
Máš krásnou Integru a líbí se mi ten účelový tuning, tak to má být, to je paráda. S tou honičkou vs. M3 se není čemu divit, když máš polozávodní gumy, ty udělají na kolo neuvěřitelný čas, jsou obrovskou výhodou... Tak nevím nevím, kdyby měla M3 pořádný lepivý pneu ;-) -
"-- skrytý --" 22.10.07 22:19
« Re: Re: racing úpravy
myslím že je to na nic,pokud auto vytahuješ jen na volné dny,ale aby jsi se účastnil závodů skupiny N,je to myslím povinné mít elektroniku motoru takto rozčleněnou,nechci ale kecat,ale pro nic za nic to z osobáků upravený auta na závody N asi nemají :-) -
"-- skrytý --" 22.10.07 21:52
« racing úpravy
to se mi docela líbí,sice jízda s tím musí být značně hlučná a nepohodlná,ale pokud to auto protahuješ na okruhu,je to evidentně potřeba,akorát jsem si nevšiml zda máš i závodní ovládání motoru,čili master switch,přepínač palivové pumpy a zapalování,nebo to máš standart :-) mě se totiž ty červený přepínače v závodních speciálech líbily,a ten lupavý zvuk co dělají ;-) kolik tohle auto standartně váží?