Honda Accord (2009)
21.7.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "power of dream". Poté co jsem udělal menší facelift u rok starého TypeR (viz fotogalerie), tak jsem byl…
Honda Accord (power of dream)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- ... 21.07.2009 23:15 Kajuška
- Accord 21.07.2009 23:29
- Moc pěkná Honda. 22.07.2009 09:08 Poustnik
- automat 22.07.2009 12:33
- vybava 22.07.2009 15:35 brano77
- Accord 22.07.2009 22:09
- Cena 22.07.2009 22:14
- Adaptivní tempomat 24.07.2009 16:30 coolio
- palec hore! 25.07.2009 19:11
- NAVIGACE 15.08.2009 16:56
- Automat 07.10.2009 17:22
- ahoj 23.05.2011 13:25 palimad
-
-
-
"-- skrytý --" 21.07.2009 23:29
Accord
Ahhh jak já todle autíčko miluju. Mít na něj hned bych pro něj skočil. Velice ti závidím. Nechceš dopsat recenzi a ještě víc fotek? Hrozně rád bych ti dal 10bodů ;-\-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.07.2009 23:30
« Re: Accord
To auto už tady bylo a to se rozhodně nepletu.-
"-- skrytý --" 21.07.2009 23:39
« Re: Re: Accord
To se teda nepletete, bylo označeno (TypeR) jako fake, myslím že po lehkém faceliftu řada "lidiček" změní názor.-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 22.07.2009 00:02
« Re: Re: Re: Accord
power - jo Type R - moc pěkně sladěný elektrony s barvou auta,to jsem myslím napsal do diskuze.
Jinak na té bouračce nemá Type R nemá tu červenou linku kolem elektronu + ty červený paprsky,ale možná jsem slepej.
Je to pěkně rozštípaný,jak se to stalo?
-
-
-
"-- skrytý --" 21.07.2009 23:38
« Re: Accord
Fotila to dcera když se nudila. Nafotím větší detaily během zítřka a doplním i recenzi. Jinak dík.
-
-
"-- skrytý --" 22.07.2009 12:33
automat
krasny accord :yes: . nad niecim podobnym rozmyslam aj ja, preto by ma zaujimali tvoje skusenosti s automatom? nezabija ten automat zrychlenie auto udavaneho pri manulali (7.9s); taktiez sa tu vynara otazka ci radenie prebiaha hladko a bez vacsieho rozmyslanie? dik za opdpoved-
"-- skrytý --" 23.07.2009 18:33
« Re: automat
Automat je celkem super, manuál je pomalejší, dá se řadit pádly pod volantem v režimu M pod plným plynem. V režimu D se dá pro předjíždění pádlem podřadit (opět pod plynem) tak jak je potřeba a je to lepší než manuál. Zrychlení není na úkor automatu, ale je potřeba mít tam dost výkonu, protože v režimu D do dává vyšší rychlosti docela brzo. V režimu S to drží rychlost trošku déle. V režimu M je to jako s manuálem, jenom to řadí trošku rychleji než klasický manuál. Převody jednotlivých rychlostí jsou 1,5 násobky jako u 6-ti st. manuálu a navíc 5-ka je delší oproti manuálu, kde je 6-ka. -
Lucaslegend 16.07.2013 23:26
« Re: automat
asi je uz tato otazka neaktualna :)) ale dnes som sa vozil na takej istej honde accorde 2.4 automat a musim povedat ze som bol z toho dost sklamany.....ten automat ten motor dost zabija.....papierove zrychlenie 8.6s sa niekde stratilo......a ano radenie prebieha hladko ale urcite nie rychlo.....radsej zobrat 6 rychlostny manual....
-
-
brano77 22.07.2009 15:35
vybava
Pises ze nemas farebnu navigaciu ale na fotkach vidno ten typ palubky ktora ma miesto na display. Co tam je namiesto neho? (z fotky to nejde rozpoznat)
btw.slovensky dealer v BA mi prisahal ze pokial je tento typ palubky tak farebny display tam musi byt. Som z toho celeho magor, lebo som chcel vybavu executive s navigacnym (bez lkas a pod.) a to ze vraj nejde.
Dik za odpoved.-
"-- skrytý --" 23.07.2009 18:27
« Re: vybava
Protože je vozidlo dovezeno do Maďarska, je tam jiný typ výbavy. Executive je jako u nás TOP Executive ale bez barevného displeje s navigací a couvací kamerou. Dispej monochromatický zobrazuje čas, rádio a klima. Telefon tam není jak píše ironman, ale je v otáčkoměru.
Jinak bar. displej s navi a couvací kamerou přijde bratru na 60.000,- Kč, a navigace v ČR nefunguje.-
briza 24.07.2009 14:20
« Re: Re: vybava
Ten vymysl ceskeho dovozce s "Top Executive" je na hlavu. Ja jsem pro zmenu nechtel LCAS a ACC, ale chtel jsem navigaci (kdyz uz je tam ta dira jak do )( na velky display). Nakonec jsem se dohodl u prodejce na reimportu z Nemecka, kde maji LCAS + ACC nebo navigaci + couvaci kameru jako volitelne balicky. Mam Tourera 2.2 i-CTDi - pro zmenu v cerne. :-)
-
-
"-- skrytý --" 22.07.2009 22:14
Cena
Zdravím, taky bych ho chtěl v této motorizaci na podzim kupovat. Jen bych tam ještě chtěl doinstalovat navigaci (zdá se mi být jaho ohyzdnost mít v takovémto autě přilepenou GPSku na skle). Psal si, že je původem z Maďarska a že si ušetřil pěkné peníze. Na kolik tam teda, ve srovnání s našimi prodejci, příjde??-
"-- skrytý --" 23.07.2009 18:23
« Re: Cena
Navigace není u tohoto vozu mít připnutou na skle. Mám tam Navigon uchycený na dispeji rádia a není to tak od věci (dodám foto do galerie).
Cena za základ (TOP Executive - bez bar. displeja s navigací a couvací kamerou) byla 880.000,- Kč. S ostatními úpravami to vyšlo celkem na 1.000.000,- Kč.
-
-
coolio 24.07.2009 16:30
Adaptivní tempomat
Zajímalo by mne chování a praktičnost adaptivního tempomatu. Podle všeho možného co jsem četl tak tempomat udržuje vzdálenost od předchozího vozidla ve vteřinách, ne v metrech. Jenže doporučované 2 vteřiny jsou - převedeno na vzdálenost - docela hodně, takže do mezery od předchozího auta každou chvíli (prý) někdo vjede z pravého pruhu. Jak na to reaguje elektronika? Panickým bržděním, nebo plynule zpomalí a zase prodlouží odstup? Je to dost komfortní?
Při popojíždění v kolonách to asi nefunguje, že.
Díky, máš pěkný kočár.-
"-- skrytý --" 24.07.2009 22:24
« Re: Adaptivní tempomat
ACC se dá nastavit do 3 úrovní, kde se rozpoznává velikost vozidla. Já mám osobně nastavenu střední úroveň a funguje to tak akorát. Elektronika (nastavení převodovky do režimu D) funguje tak, že plynule upraví rychlost podle vozidla jedoucího přede mnou (dojedu-li ho), chci-li ho předjet stačí vjet do levého pruhu a samo to přidá dle nastavené rychlosti. Vjede-li při jízdě po dálnici vozidlo přede mne, tak je prvotní automatické brždění relativně prudké, ale poté je to plynulé a plynulá je také akcelerace na požadovanou hodnotu.
Vzdálenost od vozidla jedoucího před vozidlem s ACC lze nastavit přepínačem pod volantem a tato funkce ve spojení s LKAS je super věc při jízdě po dálnici, to si pak člověk může za volantem i číst noviny.
K "panickému brždění" - je to dáno funkcí "předcházení nehodě", kdy systém prudce zabrzdí je-li vozidlo před moc blízko, což se přihodí při jízdě po českých dálnicích kdy do levého pruhu vjede škoda 110 ve 110 Km/h do cesty vozdlům jedoucím 140 KM/h a více. Mám to odzkoušené (měl jsem připravenu nohu na brzdě) a zafungovalo to na 100%. Zpomalilo to z nějakých 145 Km/h na cca. 80 Km/h bez jakéhokoliv zásahu řidiče a poté to opět samo akcelerovalo na 145 Km/h.
Resumé - je to komfortní, jenom nesmí do levého pruhu vjíždět pomalá vozidla a samozřejmě to není na popojíždění v kolonách.
-
-
palimad 23.05.2011 13:25
ahoj
tiez chcem presne tento typ accordu, mas velmi pekny vizualny tuning, mam par otazok :-)
1.tie predne a zadne narazniky a spojler si si nechal robit priamo dakde v honde? odkial presnejsie si mal tie diely.
2.zrkadielka neboli vo farbe karoserie od vyroby
3. co je faceliftovane na prednej maske?
4. kde si si daval nastriekat disky? su to disky od hondy?
tiez ma zaujima priblizna cena tychto uprav. dik!