Diskuse

Peugeot 405 (1992)

12.7.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Frenetiq". Peugeot 405 Combi 1.9GRi Klasické hranaté auto z Francie. Jezdí jich po ČR stovky a pomalu,…

 

Peugeot 405 (Frenetiq)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto lukaskk

    lukaskk 12.07.2009  12:51

    PUG

    ahoj :-) konecne niekto pridal aj recenziu Pugu 405. Sam som sa na to chystal, ale kedze ma naburali a auto som dal nasledne zosrotovat tak z toho nic nebolo. Sam som mal 405 GRI 4x4 (1989), ten isty motor co ty (XU9M) a musim povedat ze sa celkom stotoznujem s postrehmi co si napisal. Taha to bez problemov od 1500, rozbieha sa to bez plynu ci na kopci, do kopca...to je uplne jedno. Ja som si na tom navyse znizil hlavu (tusim cca 2mm), nove vlozky valcov, nove kruzky, KN filter, sviecky, capy, silentbloky...a potom ma nabural chlapik v BMW 7...hmmm...skoda. Po tej uprave to jazdilo super...musel som sice tankovat 98, ale malo to spotrebu cca 8L/100km a aj vykon siel hore, na dialnici som sa pristihol ist 150 a ani mu to nevadilo. Len ta 98 bola podmienkou. No tak sa maj pekne...a nech ti to este pojazdi
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 12.07.2009  14:02

      « Re: PUG

      Snížit hlavu o 2 mm? Není to nějak moc?
      • 00 Reagovat !

        foto lukaskk

        lukaskk 12.07.2009  22:50

        « Re: Re: PUG

        no ...mam znameho ktory sa do aut ozaj vyzna a ktory mi s tym VELMI pomahal a je to tak, kompresia sla z 9.2 na cca 11, preto ta 98 bola nutna (aby to nejako rozumne slo)
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 13.07.2009  15:21

          « Re: Re: Re: PUG

          To je jasný 98 nutná, ale stejně 2 mm je dost. To bych si tipl že ten kompresní poměr stoupne ještě víc. Ale jinak jak jste došli k takovému číslu?
          • 00 Reagovat !

            foto lukaskk

            lukaskk 13.07.2009  22:40

            « Re: Re: Re: Re: PUG

            ten chlapik to vyratal...nie je to ziadna veda - prepac presny vypocet po mne nechci - ale je to na zaklade zmensenia kompresneho priestoru ci ako sa to vola, ja som stavar a nie strojar :))) ale ako som povedal nie je to ziadna veda. Tam slo skor o obavy, aby priruba tej hlavy nebola moc tenka, potom by sa zdeformovala a fucalo by ti to. A inak...viac sa z toho zobrat ani nedalo, z konstrukcnuch dovodov.
            • 00 Reagovat !

              foto Special-line

              Special-line 13.07.2009  22:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: PUG

              Jo vím jak se to spočítá, jen mě zajímalo, jestli si to jako většina lidií nevycucal z prstu ;-)
              Právě proto sem to psal, protože třeba na ŠKodováckým motoru se považuje 1 mm za už docela dost, i když hlavně s přihlédnutím k namáhání motoru, příruba tam ještě extrémní problém nemá.
              • 00 Reagovat !

                foto lukaskk

                lukaskk 14.07.2009  11:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: PUG

                hehe :-) nie nie...nevycucal, aj ked...aj ked by to bol odhad...bol by to absolutne kvalifikovany odhad :)....by the way, tento chlapik robil svojho casu v BAZ a ma na svedomi okruhovy special SKODA neviem typ 130? Turbo :))))
                • 00 Reagovat !

                  foto lukaskk

                  lukaskk 14.07.2009  11:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PUG

                  a este jedna vec :-) ten motor je na predaj :)...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Special-line

                    Special-line 14.07.2009  18:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PUG

                    Jo jo znám Salamander. Hustá mašina, škoda že ji tenkrát zrušili. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Ma007

    Ma007 12.07.2009  20:36

    !!!BRZDY!!!

    "Brzdy, mám problém se zadními, zasekávají se, už se mi párkrát stalo, že jsem vzadu přihřál kotouče. Takže mi je kamarád mechanik odpojil od hydraulického okruhu, brzdím jenom předními."

    Chlape si normálny? Odpojiť od brzdového okruhu zadnú nápravu je čisté šialenstvo a nezodpovednosť!
    1) auto má minimálne o tretinu horší brzdný účinok - teda dlhšiu brzdnú dráhu!
    2) ovládateľnosť pri brzdení výrazne klesá! (a to nehovorím o brzdení v zákrute)

    Prosím ťa nepíš mi tu blbosti typu "ja o tom viem a podľa toho jazdím" a pod. Je to HOVADINA!!! Keď zrazíš nejaké dieťa len preto, že ti auto nebrzdí potom už bude neskoro nariekať.
    Ešte ti dám jednu radu: na brzdách sa šetriť NEDÁ. To čo "ušetríš" ťa bude stáť oprava plechov po búračke, v horšom prípade regres.
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 13.07.2009  11:04

    Modlím se

    ať ta tvoje nebrzdící herka rychle zmizí ze silnic! :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.07.2009  12:55

      « Re: Modlím se

      Jseš si jistý, že za to musíš dát hned 1b za auto? Jinak je to velice solidní vůz! :-!
      A překvapivě brzdí!
      • 00 Reagovat !

        foto Ma007

        Ma007 13.07.2009  13:06

        « Re: Re: Modlím se

        solidné autá aspoň brzdia... :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 13.07.2009  13:08

          « Re: Re: Re: Modlím se

          Tohle auto brzdí, divil by ses! :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 13.07.2009  13:10

            « Re: Re: Re: Re: Modlím se

            A to dost dobře. Všechna auta když brzdí tak řádově 80% brzdného účinku zajišťují přední kola. O tom nevíš? Takže jak jsem řekl v recenzi, Brzdný účinek, pokud je vůbec slabší, tak jen o malinko. Navíc nějaká nestabilita se taky neprojevuje, nejsem sebevrah a než jsem se k tomu kroku odhodlal, tak jsme zkoušeli, co to bude dělat.
            • 00 Reagovat !

              foto Ma007

              Ma007 13.07.2009  13:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Modlím se

              S tými 80% si to prehnal. Pomer býva 2:1 v prospech predku (teda 66,6% : 33,3%)

              Skúšali ste to ako?
              Sadnem do auta, rozbehnem na 100km/hod, skočím na brzdu (núdzové brzdenie), zmeriam ten cca 60 metrový pás, alebo si to skúsil trochu prišlápnuť v 60km/h zhodnotil si, že ako-tak to brzdí a išiel domov.

              Ešte neviem pochopiť ako si stým prešiel cez TK.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 13.07.2009  13:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Modlím se

                Poměr jsem odhadoval. Přesto to je dejme tomu těch 70% na předek. A to na velice slušné brzdění stačí.
                Zkoušeli jsme to v různých situacích, v zatáčce, taky z vysoké rychlosti, pořád to ale bylo dost podobné jako předtím.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ma007

                  Ma007 13.07.2009  13:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Modlím se

                  Podobné to mohlo byť len subjektívnym pocitom, spôsobeným "stratou" kontroly nad prednou nápravou. Objektívne meranie by ti ukázalo o tretinu dlhšiu brzdnú dráhu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Johnny-P

                  Johnny_P 13.07.2009  16:38

                  « Re: Modlím se

                  člověče jestlipak víš proč se v autech používá víceokruhový brzdový systém??!
                  To kdyby ti jeden selhal, tak je tu ještě ten druhý a ty si to necháš odpojit 8-s :no:
                  Až způsobíš nehodu, budeš mít průser nejen ty ale i ten co ti to odpojil!!
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 13.07.2009  19:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Modlím se

                  no,k čemu ti je 70 procent,nekdy rozhodujou centimetry..a těch 30 procent ti může kure*sky chybět :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Special-line

              Special-line 13.07.2009  15:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Modlím se

              Nezlob se ale nechápu tvůj mírně řečeno nerozum... Proč si místo zkoušení jak bude auto brzdit bez zadních brzd ty brzdy radši nespravíš?

              To bylo furt keců, měl sis místo Favorita koupit něco cizího za ty prachy. Ale abych kupoval něco v podobným stavu... děkuji nechci. Stačilo mi s jakýma brzdama vzadu koupil kámoš Xantii.
          • 00 Reagovat !

            foto Ma007

            Ma007 13.07.2009  13:21

            « Re: Re: Re: Re: Modlím se

            Keby to brzdilo tak ako má, to by som sa veru divil.
            Sa čudujem prečo automobilky pchajú kotúče aj dozadu keď sú podľa teba zbytočné.
            :no:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 13.07.2009  13:25

              « Re: Re: Re: Re: Modlím se

              Hehe, že jsou zbytečné jsi napsal ty.
              • 00 Reagovat !

                foto Ma007

                Ma007 13.07.2009  13:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Modlím se

                "Takže jak jsem řekl v recenzi, Brzdný účinek, pokud je vůbec slabší, tak jen o malinko. Navíc nějaká nestabilita se taky neprojevuje"

                -to je tvoj text, nejak zabúdaš.

                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 13.07.2009  13:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Modlím se

                  Nikde nevidím to moje slovo "zbytečné"
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ma007

                    Ma007 13.07.2009  13:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Modlím se

                    to slovo nahrádzajú tvoje činy.
          • 00 Reagovat !

            foto zip2016

            zip2016 13.07.2009  15:25

            « Re: Re: Re: Re: Modlím se

            Ano, divil bych se jestli tohle auto brzdí!!! :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 13.07.2009  14:11

        « Re: Re: Modlím se

        Ano. Recenze napsaná slušně, fotky pěkné, ale auto, které má přeštípnuté brzdy, je podle mě VRAK který nemá na silnici co dělat a víc než 1 bod si nezaslouží. A nechci domyslet, až to do někoho na mokru napálíš, protože jsi přišel o 30 procent brzdného účinku. Snad to odneseš jen ty.
  • 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 13.07.2009  14:13

    Odpojené brzdy?

    Nezlob se na mě, ale to může udělat jen VŮL !! :no: Kdybych hodnotil, jako že to od jisté doby nedělám, tak bych ti taky přidal za auto jednu jedničku. :no: :no: :no:
    Ono když se hřejou kotouče, tak je lepší brzdy odpojit a někoho zabít, nežli zainvestovat do nových brzdičů, lanovodů popřípadě jiných součástek! Doufám, že se na silnici nikdy nepotkáme. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 13.07.2009  14:40

      « Re: Odpojené brzdy?

      Tohle je vážně extrém ....

      Pokud nefungujou všechny brzdy, auto by nemělo na cestě co dělat!

      udělej s tím něco....
  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 13.07.2009  14:33

    dal by som 10 ale...

    ten technický stav ma dosť odrádza ;-\ Proste hovor si čo chceš, to auto nieje vporiadku. Daj si tie brzdy prosím ťa do poriadku skôr ako sa niečo stane. Inak 405ky sa mi po dizajnovej stránke veľmi páčia, na svoju dobu dosť nadčasové. A tieto kombíky sa už moc nevidia. Ešte pridaj zopár foto ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 13.07.2009  15:35

    Mirku

    Tohle je první pravdivá recenze na MACZ. Byl jsem na ni upozorněn, a jak jsem si ji přečetl, ještě teď se směju. Opravdu se mi líbí, ukazuje věci tak jak jsou.

    Technický popis tvého auta je jak od pana Mládka, večer si ji přečtu znovu a pořádně!

    VŠEM DOPORUČUJU PŘEČÍST, JE TO FAKT SRANDA!!! >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto rarsch

      rarsch 13.07.2009  16:14

      « Re: Mirku

      omfg logická vyvození pana pisatele jsou vskutku ohromující :yes: :yes: :yes:

      chtěl sem dát 10 za recenzi, ale jak říká, 10 bohužel nejde.
      Pokud by byl pažout v dieselu, dostal by i 4. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Filip-

        Filip . 14.07.2009  10:26

        « Re: Re: Mirku

        rarsch neprehanaj ja bz som nedal ani 1 >:D
        • 00 Reagovat !

          foto rarsch

          rarsch 22.07.2009  23:59

          « Re: Re: Re: Mirku

          ale notak, ted sem na kanarech a mam pucenou Corsu s motorem, no radsi sem tu haubnu ani neotviral, ale tipuju to na 1.2 a 4 valce. Gumy vzorek videli tak pred 4 rokama, auto nema uzaver nadrze (je tam strcenej takovej smotek), no ale aspon brzdi, obcas i zataci a jede rovne. Kazdopadne vic jak kilo sem se neodvazil a je to pro me silnej zazitek. Premejslim ze udelam dovolenkovou minirecenzi jaky tady pucujou kary nam windsurfarum. Mozna uz byla lepsi pred 4 rokama ta SEAT MARBELLA :-! :-! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.07.2009  17:59

    Brzdy

    No musím uznat, že jste mě teď pěkně nalomili, jak jste se na mě sesypali. Za sebe musím s čistým svědomím říct, že jsem nikdy neměl sebemenší problém při brždění, ani když muselo být velice razantní.

    TAKŽE

    Jednak jsem z recenze odstanil onen odstavec, aby vás to tolik nedráždilo.

    A

    Díky tomu, že jste se na mě vrhli snad všichni, co tu jste, a všichni to vidíte tak černě, něco s tím provedu.
    Pochopte, že cpát peníze do auta, jehož tržní cena je okolo 10 000Kč se mi moc nechce, ale jak jsem řekl, hodně jste mi změnili pohled na to.
    Proto s těmi brzdami ještě něco provedu. Dva roky je dlouhá doba a člověk nikdy neví. Srazit někoho na přechodu nebo čím jste mi tu hrozili, bych vážně nechtěl.
    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ma007

      Ma007 13.07.2009  18:20

      « Re: Brzdy

      Som veľmi rád, že si zmenil pohľad na tak závažnú vec ako je funkčnosť bŕzd, dúfam že neostane len pri slovách.
      Konečne ti môžem objektívne ohodnotiť recenziu.

      Len pre zaujímavosť, koľko máš rokov? Údaj v profile sa mi nejako nezdá...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.07.2009  18:25

        « Re: Re: Brzdy

        V profilu mám koukám 46, ale je mi 45. Asi kvůli tomu že se tam zadává jen ročník.

        Co se bude dít s brzdami sem popíšu, u toho kamaráda mechanika jsem celkem často, takže na vyprávění je toho hodně. A s těmi brzdami asi taky bude.
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 13.07.2009  18:27

      « Re: Brzdy

      Sám chápu jaké jsou ivestice do starého auta, proto sem rád, že s tím něco uděláš. Ono je nebrzdící zadek vážně dost nebezpečný, ikdyž se to nemusí zdát, těch pár stovek za opravu možná někomu někdy zachrání život...... ;-)

      Dobře ty chlape :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 13.07.2009  19:27

      « Re: Brzdy

      Aha, vidím, že v diskuzi se mluví o zadních brzdách, ale v recenzi o nich není ani slovo, tak až teď jsem to pochopil....uf! Taky si myslím, že to není košer, pamatuju si, co horkých chvilek jsem zažil na naší Octavii, ale rok výroby tuším 1964, které 14 dní nefungovala ruční brzda. To jsem byl ještě mladík nerozvážný, co mám děti, už bych si to nelajsnul. Ty jezdíš jen sám?
      Ještě mě překvapilo, že píšeš, že auto má jen malinko přes tunu. Náš nový Peugeot 207 má 1210 kg, to je opravdu těžší než ten tvůj kombík převeliký???? Tak ať ti slouží a nezlobí a opravdu si myslím, že třeba auto např. za mokra v zatáčce brzdí sakra rozdílně jenom s předními anebo se všemi koly bržděnými. Hoj! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.07.2009  19:30

        « Re: Re: Brzdy

        405 Combi má pohotovostní hmotnost 1080kg. Je to taková skořápka oproti novým autům no. Proto i celkem dynamická, ovšem bezpečnost bude asi pěkně na štíru, raději nezkoušet.

        Ten odstavec o brzdách jsem již smazal, některé to tu dráždilo do nepříčetna. Navíc s tím opravdu chci něco dělat, přeci jenom s tímhle autem chci ještě dva roky přežít. A to doslova!
  • 00 Reagovat !

    foto mirro007black

    mirro007black 14.07.2009  06:46

    Tahle recenze

    Tahle recenze je vtip nebo to myslíš vážně? viz věty neuletí tomu kolo, doufám, nebo kvalitní rezonátor ... a mnoho dalšího, nehledě na ty odpojené zadní brzdy
  • 00 Reagovat !

    foto Konwi

    Konwi 24.07.2009  14:20

    Doufám

    a jistě nedoufám sám, že podobné křápy, které jsou nejen dávno za zenitem, ale i za hranicí životnosti, co nejdříve ze silnic zmizí nadobro. Takových střelců za volantem je snad nejvíc tady v čechách. Je mi tě líto a ostatních účastníků provozu ve tvém okolí taktéž. :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.07.2009  20:20

      « Re: Doufám

      Taktéž je mi tě líto pro tvůj nedostatek empatie a třeba soucitu, chceš-li.
      • 00 Reagovat !

        foto Konwi

        Konwi 27.07.2009  09:33

        « Re: Re: Doufám

        Bývám často nepochopen, netrápí mne to.
  • 00 Reagovat !

    foto Capajevko

    Capajevko 14.10.2009  18:34

    Dakujem za hodnotenie!

    Dakujem za hodnotenie :no: ...
  • 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 17.10.2009  11:35

    Hodnocení

    I já díky za ohodnocení :no: Raděj nehodnotím vůbec, než takhle....
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.10.2009  13:51

      « Re: Hodnocení

      Prosím.
      Já raději hodnotím všechny než nikoho... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto stirecek1

        štíreček1 17.10.2009  20:36

        « Re: Re: Hodnocení

        ... co člověk, to názor. Každý jsme jiný a každý si vybírá auto dle svého mínění, dle svých potřeb a stavu peněženky. Na co mi bude sporťák, když potřebuju vozit lidi nebo občas velké věci a platí to i naopak. Každý si koupí to co právě potřebuje, co nejvíc využije a na co má. Takže klidně dám deset bodů i tomu, kdo má starou škodovku nebo trabanta, určitě takový člověk ví, že s tím nebude jezdit desítky tisíc ročně. Pokud má snahu i za recenzi a hezké fotky, tak to dokážu ocenit a ani nemusí mít digitální zrcadlovku. Ale pokud nemám pežota bez brzd, tak pravděpodobně nejsem IN.... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.10.2009  13:36

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Pozor, můj Peugeot má již brzdy v nejlepším pořádku!
          A jak jsem psal myslím Vám i do soukromé zprávy, nelze hodnotit auta vzhledem ke svému!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.10.2009  13:40

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Jinak souhlasím, 90% lidí ví, proč kupuje zrovna to auto, co kupuje a podobné procento ví, že ho kupuje z určitého důvodu, který jim vyhovuje.
          Je to logické, jinak by si ho nepořídili.
          V tom s Vámi samozřejmě souhlasím, tak jsme na tom tady všichni.
          Co se ale hodnocení auta týče, hodnotím ho já (vy, on, oni,...), takže v tom mém (vyšem, jeho, jejich) hodnocení zohledňuji, jak by se ono auto líbilo mně, jak by se mi hodilo, jak by mi vyhovovalo, atd. Čili ano, majitel auta by svému dal bezpochyby vždycky 10, maximálně 9, ale ostatní to mohou vidět jinak.

          Narážíme tu stále na to pokrytectví a plácání se po zádech, jaká to máme všichni super auta. Ano, každý tak vidíme to své, ale ostatní na tom našem nějaká mínus vidí, tak proč si je nepříznat. Nepřijde mi lepší mlčet a dělat, že nic takového neexistuje.

          Tak to bohužel v naší pseudorepublice chodí, pouze se plácáme po zádech, jak jsme dobří, ale realitu nikdo vidět nechceme.
          • 00 Reagovat !

            foto stirecek1

            štíreček1 18.10.2009  14:24

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            Takže je to jak jsem psal, až budu mít forda dostatečně jetého, bude mít menší či větší technické závady a občas nebude brzdit, cena se bude pohybovat někde kolem 10tis, tak pak se ozvu, třeba mi dáte deset bodů za auto. Recenzi mám takovou jakou mám a řekl bych, že je jedna z nejdelších a dostatečně rozepsaná, ale román rozhodně psát nebudu a na hodnocení fotek jsou na netu jiné fotografické soutěže, kde mám taky pár povedených fotek a na to aby si člověk udělal obrázek o autu, nepotřebuje fotografický ateliér, stačí fotky z mobilu. Takže kdo zde má recenzi by musel být spisovatel, fotograf s výbavou převyšující cenu auta a zbylých pár melounů na auto snů!!!
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 18.10.2009  14:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

              Stačilo by úplně nemít hlavu v oblacích a nepovažovat hodnocení aut za vrchol všeho bytí.

              Jinak jste mne špatně pochopil, nedal bych 10b (už jen proto, že 10b nedávám nikdy) autu, které bude na úrovni mých požadavků, mých financí a mých potřeb.
              Když budu konkrétnější - mám rád velká auta; hodně prostoru; luxusní výbavu; silný motor.
              Vzhledem k tomuto hrubému náčrtu vlastností bych 10b dal třeba Mercedesu R. Peugeot 807 9b. Citroen Berlingo by dostal zhruba 7b. Dacia Logan MCV 6b.
              Je to jasnější? Toto byla moje myšlenka...
              • 00 Reagovat !

                foto stirecek1

                štíreček1 18.10.2009  19:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

                Jasně, ale o financích už taky byla řeč. Tedy ještě jednou díky za hodnocení! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto m-z-

                m.z. 19.10.2009  09:16

                « Re: Hodnocení

                Mě je hodnocení putna,ale jen z principu,pokud bych chtěl rozdávat strašně spravedlivě známky,měl bych mít zejména vše v pořádku.Např. fotky,chtělo by to trochu nápadu,ne jen palubovka 100x jinak apod.
                Největší mínus máš za udržování tohoto vraku na rozpadnutí :no: Dá se to ještě pochopit u náctiletého kluka,který je rád,že má na benál(vlastní zkušenost),ale u tatíka je smutné,když nemá na to,aby si dal auto(byť staré) do pořádku a řeší,jestli se to vyplatí ;-\ Opravdu nevím,proč si myslíš,že je O.K. jezdit po cestách s autem na rozpadnutí,protože má STK,kde byly jen
                papíry,ještě na 2roky.
                Tvoje recenze se mi líbí,horší jsou ty pasáže o technickém stavu.
                Vůbec nereaguju na Tvé hodnocení,ale pouze na mizerný stav auta,s kterým se ještě chlubíš na netu,resp. netečnost k závažným poruchám na autě.
                Nejsi fanda aut,jen lepič domácí,omlouvám se,ale musel jsem to napsat,na tohle jsem alergický.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 19.10.2009  15:08

                  « Re: Re: Hodnocení

                  Už jsem psal několikrát jinde, že hodnocení nepovažuji za výsadu těch, kteří mají špičkové auto, špičkovou recenzi a špičkové fotky.

                  Čekal bych, že jako 35letý chlap budeš mít větší pochopení pro situace, kdy auto není prioritní v rodině. Nemohu si dovolit zbytečně rozhazovat a navíc teď je takové "období", kdy finance vrážím do jiného "projektu", takže mi nevadí vozit se v tomhle vraku.

                  Co se týče STK, nevím, jak to děláš ty nebo lidi v tvém okolí, ale já jsem běžný občan ČR, takže na STK chodí s papíry i vozidlo a prošlo bez výrazných závad (nebo závažných se to myslím jmenuje přesně).

                  Taky jsem alergický na pár věcí, zabírá mi na to spolehlivě Zyrtec ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto m-z-

                    m.z. 19.10.2009  16:16

                    « Re: Hodnocení

                    Nebavím se o kvalitě auta a jeho ceně,ale tech. stavu a pro to opravdu nemám pochopení.Může být auto za pár korun,ale ve stavu,že z něj nic nepadá,zatáčí a brzdí.Vidím tu spíše neochotu něco opravit,protože to už nějak doklepu(a riskovat např. bez brzd apod.po nedobrzdění můžeš dotyčnému nabídnout Zyrtec)než finanční neschopnost.Je mi jedno kdo s čím jezdí,ale měl by mít auto v pořádku.Navíc tady jsi mezi lidmi,pro které je auto koníčkem a ne na serveru mujvrak.cz ;-\ Dá se čekat,že s popisem Tvého auta a následnému známkování,tady moc velkou díru neuděláš.Můj názor je ten,pokud chci někoho kritizovat za recenzi a fotky,měl bych je mít lepší.
                    • 00 Reagovat !

                      foto stirecek1

                      štíreček1 19.10.2009  19:19

                      « Re: Re: Hodnocení

                      Realitu nikdo vidět nechce...už to tady pán psal...Raděj ale vím, že auto mám v pořádku, ale co mi je to platné, když do mě někdo nedobrzdí. Kdybych dostal devítku od někoho, kdo má krásné silné praktické auto, v super stavu a bez závad, tak bych to bral, ale ne od někoho, kdo se autu nevěnuje. Jak jsem psal, klidně dám desítky škodovce nebo trabantu, jestliže o to člověk pečuje a stará se.
  • 00 Reagovat !

    foto Honza25

    Honza25 17.10.2009  16:03

    Hodnocení

    Díky za hodnocení, nikdo se na Váš názor neptal... :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.10.2009  13:35

      « Re: Hodnocení

      Upřímně řečeno, na ten Váš taky ne ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto TopGear1

        TopGear1 17.11.2009  00:11

        « Re: Re: Hodnocení

        Hele Frenetik , už jsi někomu dal někdy 10b za auto ,fakt by mě zajímalo kdybys měl auto některých těch kluků , jestli bys nebyl max spokojenej. Myslím , že k tomu , že sám jezdíš vrakem který nebrzdí tak asi joooo.
        Úplně mě zaráží to když napíšeš , že auto teď není tvůj koníček a vrážíš do něčeho jiného ....ku*va chlape tak proč dáváš auto na www.stránky o autech když to není tvé gro fakt nechápu.
        Zpamatuj se je ti 45let a né 20 máš v garáži nebrzdící vrak a kritizuješ třeba BMW 2 roky staré které je v 100% stavu.... a ohodnotíš ho 8za auto , myslím , že kdybys takové BMW měl tak jsi na vrcholu blaha , tak se sakra vzpamatuj a hodnoť objektivně.Fakt by mě zajímalo jakému autu bys dal 10b, podle toho jak tě vidím hodnotit tak by to muselo být z 24karátového zlata s automatickým řidičem.Nechci na tebe nějak útočit , ale koukni se zpět na své hodnocení některých aut.
        Upřímně Ti radím vyhoď 405 z blogu MACZ pokud to není Tvé gro a běž třeba na ryby v klidu si sedni rybař atd....
        MACZ je pro nadšence do aut né pro lidi kterým nebrzdí auto a hodnotí auta svých snu 8bodama.

        Měj se mate038
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.11.2009  00:32

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Ad body - Zřejmě sis mou recenzi ani mnoho příspěvků pod auty jiných ani nezačal číst a už soudíš.
          Zopakuji tedy to, co jsem tam všude napsal, tedy, že ŽÁDNÉ auto není dokonalé, tedy žádné 10 nedostane.
          Můžeš to chápat i tak, že u mě je 9-9-9 plný počet bodů, tudíž známka 8 není ani v nejmenším špatná.

          Ad moje auto - Zaprvé by mě zajímalo, odkud bereš informaci o nebrzdícím autě, nic takového v recenzi psáno není.
          To, o čem se píše v diskuzi je již minulost a bylo to odstraněno.

          Ještě otázka, proč si myslíš, že já, jakožto vlastník 405ky bych měl jakékoliv lepší (novější, v lepším stavu, prostornější, výkonější,...) auto hodnotit automaticky 10kou, potažmo 9kou v mém případě?
  • 00 Reagovat !

    foto Wiii

    Wiii 09.12.2009  19:04

    Přeji pěkný den, ale mám dotaz

    Zdravím pane Mirku, nemám proti Vašemu hodnocení mého auta žádných námitek, je to pouze a jenom vaše rozhodnutí a já ho respektuji. Ale bych ocenil, kdybyste mi mohl tedy poradit, co je na recenzi a na fotkách špatného? Co Vám tam vadí, nebo chybí. Pomohlo by mi to abych ji mohl vylepšit. Předem Vám děkuji a přeji krásný den! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 09.12.2009  19:06

      « Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

      mozna taky videl to tvoje nudny video uz jen kvuli videu 3 body dolu :-) >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Wiii

        Wiii 09.12.2009  19:20

        « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

        Hehe Prase, jeste aby sis nerejpnul >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto FRPE

      FRPE 09.12.2009  19:11

      « Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

      Nevnucuj se Wii-Jay i já dostal nášup dnes ... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Prase

        Prase 09.12.2009  19:17

        « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

        njn hosi smula nasup jsem od nej dostal i ja ale od cloveka co ma vypojeny zadni brzdy me to ani netrapi diky jeho vysokemu moralnimu a spolecenskemu kreditu >:D
        • 00 Reagovat !

          foto FRPE

          FRPE 09.12.2009  19:20

          « Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

          Ale zase na něm beru, že je objektivní a necpe každýmu desítky. Avšak mohl, by - já bych si Gamrinus desítku klidně teď po dobré večeři dal ... >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Prase

            Prase 09.12.2009  19:55

            « Re: Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

            mylis se rekl bych spis subjektivni kdybych zacal hodnotit subjektivne ja minimalne 75% servru by to nerozdejchali zacal bych predelanim top ten dost lidi tam nema co delat ale mam to v kalhotech nehodlam si delat neprijemnosti :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Wiii

          Wiii 09.12.2009  19:22

          « Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

          FRPE:

          Jo, je tu hodnotící lavina ;-) Dnes mě ohodnotilo víc lidí než za poslední 4 dny :-! :yes:

          Prase:

          Však já mu jeho hodnocení neberu, pouze chci odpovědi na otázky, od toho jsou tu tyhle diskuze neee? :-! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.12.2009  22:33

          « Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

          Proč myslíte, že mám vypojené zadní brzdy?!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.12.2009  22:31

      « Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

      Taktéž zdravím, mám pro vás dvě zprávy, jednu dobrou a jednu špatnou.
      Začnu tou dobrou - na vaší recenzi ani fotkách lze vylepšit pouze máloco, jsou na vysoké úrovni a rozhodně se za ně nemusíte stydět.
      Ta špatná - bohužel vám hodnocení nezvýším a to z tohoto důvodu: Již před nějakou dobou, co jsem tu začal hodnotit recenze ostatních uživatelů jsem razil heslo, že nic na světě není dokonalé, ani tady na MACZ, takže nic, opravdu nic, si nezaslouží 10 bodů z 10. Z toho je tedy jasné, že bodování 9-9-9 je ode mne vlastně plný počet bodů.
      Setkal jsem se s patřičnou nechutí, a po "dohodě" s některými uživateli jsem uznal, že některým asi zřejmě škodím a ti to nesnesou, takže v rámci objektivity budu hodnotit všechny.
      Tento můj plán jsem po čase opustil, protože pročítat 3000 recenzí je opravdu nad mé síly, omezil jsem se tedy zhruba na první stovku recenzí podle bodování. Ti, kteří jsou níže, překvapivě neřeší nějaký bod dolů.
      Proto jsem hodnotil i vás. Ze začátku jsem vždy psal nějaké zdůvodnění a pár slov do diskuze, leč přemohla mě lenost a už to nedělám. Pokud si ale někdo řekne, nemám problém s diskuzí, tak, jako teď.

      Snad je teď vše jasnější a nebude žádný
      problém :yes:

      edit: V podstatě to samé platí i pro uživatele FRPE a jiné, které hodnotím, koukám, že se tu ozvalo více lidí. Pokud tedy bude nějaká konkrétní nejasnost, jsem zde.
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 11.12.2009  22:38

        « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

        Zdravím pane! Já tedy děkuji za plný počet bodů které jste mě nadělil - 999 a zeptám se, jak byste sám ohodnotil vaše postarší auto a Vaši recenzi z které se mimojiné čtenář dozví že vaše auto další STK a E neprojde, že Vám klepe poloosa či co a že auto špatně brzdí?

        Přijde mě to tak torchu jako kocourkov a nyní vůbec nemyslím sebe. Je to snad závist milý pane? Mě osobně se Wii-Jayovo recenze moc líbí včetně fotek + videa a myslím že je zdařilá. Získala tedy 999. A co vaše recenze? Nyní ani mě nejde o body ale pojdme rozebrat subjektivní názor na věc. Je vaše recenze zdařilá? Je mezi námi někdo kdo nezná vyběhaného peugeota za 15OOOKč? Je mezi námi podobný flink který nedbá o své auto? Pochybuji i s vaším udávaným věkem, spíše to šacuji na nějakého mladíka ...

        Buďte tak laskav a pojdme se spolu podívat pravdě do očí. Mě jste sundal ze 7místa do bahna = se.ru Vám na to ale třeba Wii-Jay byl na prvním a nyní je tuším pátý ...

        Čekám na odpověď! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 11.12.2009  22:48

        « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

        frenetig - mě si ohodnotil stejně,ale znám tvůj systém hodnocení (nemám nic proti němu,pokud neznámkuješ jen někoho),kdyby to tady bylo přísnější,dělal bych minimálně to samý a navíc se ,,hádám,,pod známku 8 což není tvůj případ.
        Je mi jasný,že asi ani ty neočekáváš plnej počet,ale to ti nebrání v bodování...snad jsem to odhadl správně
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 12.12.2009  22:40

          « Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

          Spolu jsme se asi tenkrát o tom hodnocení bavili, pokud si dobře vzpomínám, pochopil jsi, o co mi jde a šlo a jak to celé myslím, díky :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Wiii

        Wiii 12.12.2009  22:00

        « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

        V pořádku ,chtěl jsem pouze nějaké to zdůvodnění ;-\ A to že nic nemuze byt dokonalé.... je to tak trochu pravda, ale myslim, že by se melo hodnotit dle stavu a kvality zdejších recenzí a bodového rozsahu. Ta dokonalost o které mluvíte se pak vyznačí tím, že kliknete na tlačítko "Tip na recenzi" a tím mu dáte známku dokonalosti, je mi samozřejmě líto jak jste mě ohodnotil a odeslal jste mě tím dolů, ale brát vám váš nazor nebudu. Takže se mějte a at 405 "drží"
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 12.12.2009  22:03

          « Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

          wii-jay - .....ta dokonalost o které mluvíte se pak vyznačí tím, že kliknete na tlačítko "Tip na recenzi" a tím mu dáte známku dokonalosti...- hmmm,tak s tím teda souhlasím ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto FRPE

            FRPE 12.12.2009  22:19

            « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

            Mojito - já upřímně nevím co si o tobě myslet. Proč reaguješ na mé příspěvky u jiných recenzí? Když reaguji ve srandě, tak se ty ani tvoje přítelkyně neúčastníte - zřejmě chybí smysl pro humor či co jiného.

            Ale když jednou za uherský rok se někoho zastanu a myslím že oprávněně - vyjedete jako vosy.

            Já reaguji jen u recenzí kde je něco pro mne zajímavého a nebo naprostá kravina. Boduji jen u těch kteří si to zaslouží, nejhorší známku jsem udělil 9b, ty slabší recenze ( jsou většinou krátké, málo fotek apod. ) nehodnotím vůbec.

            Doufám že to již chápeš! :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Wiii

              Wiii 12.12.2009  22:27

              « Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

              FRPE, na tenhle system jsem tu taky přešel, když je ta recenze fakt chabá, radši nehodnotím, než aby mi pak někdo nesoudně vracel body a ja se tim zasunul kdovi kam... Jinak díky ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto FRPE

                FRPE 12.12.2009  22:32

                « Re: Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

                Wii-Jay - hele je mi jedno koho se zastanu ale není mě jedno že tady moralizuje člověk ( a teď nejde o to zda je milionář či asociál ) ale jde o to, že pokud ten člověk se chlubí že mu auto nebrzdí a moralizuje nás tady - to mě rozčertilo. Vždyť třeba Blade má jen obyč favorita a podívej se mu do recenze a fotek = nádhera a je to taky cca 18x let starý auto.

                Člověk který si dá auto na motoristický web logicky nemůže napsat blbosti typu že bude rád že dojezdí do STK a že mu auto nebrzdí, klepe apod. A pak nás tady moralizovat kázáním jako kdyby to byl sám Schumacher.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 12.12.2009  22:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

                  FRPE, já tu nikoho nemoralizuju, jediné, co tu dělám je, že vysvětluju svůj postoj a názor.
                  Jak jsem psal už výše, vás s Wii-jayem jsem ohodnotil proto, protože kdybych vás nehodnotil, tak tím vlastně poškodím zbytek aut v TOP100. Drtivá většina z TOP100 ode mne má také 999, jakožto plný počet bodů.
                  Dalo by se říci, že kdybych před časem nehodnotil nikoho z ostatních, vy byste stejně byli na místech, kde jste teď, protože jim bych "neubral" ty body. Je to snad jasné.
                  Jinak k mé 405ce, nevím, kde berete informaci o tom, že nebrzdí, je tomu už nějaký měsíc, co jsou brzdy kompletně dány do pořádku a brzdí tedy jako z praku.
                  Zmínka o neprojití STK - mám v plánu tohle auto nechat již dožít a pořídit něco modernějšího. Dokonce mám auto již vyhlédnuté, ale 405 zatím slouží docela dobře, tak nemám, proč se ji zbavovat. Samozřejmě není ve špičkovém technickém stavu, to uznávám, ale nemá žádnou nebezpečnou závadu, pouze již celkem vysoký stupeň opotřebení. Což je u téměř 20let starého auta, které bylo zřejmě po celý svůj život v zápřahu, dost logické.
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 12.12.2009  22:37

              « Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

              FRPE - trošku nechápu co nechápeš...u frenetiga jsem wii-jaovi a tobě vysvětlil jen jeho systém bodování o kterém ví na MACZ skoro všichni.
              Na jednu stranu píšeš,že ti o body nejde a pak mu napíšeš že tě uvrhl do bahna MACZ,což s tvojí známkou za Cupru moc nesedí a buď rád,že se na tobě někdo ,,nevyřádill,,třeba 7-mičkou.
              Psycholog z tebe nebude páč smysl pro humor rozhodně mám.
              Já hodnotím jinak než frenetig,na druhou stranu boduje ,,průhledně,,což se o mnoha jiných napsat nedá ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto jpor-RSKa-

        jpor (RSKa) 13.12.2009  01:32

        « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

        Keď si nič, ale vôbec nič pozemské nezaslúži 10 bodov, načo tá desiatka existuje?

        To sa dá preložiť tak, že pre všetky reálne pozemské autá tu máme 1 až 9 bodov, a keby sem nejaká nebeská bytosť dala nejaké svoje nebeské vozidlo, tak pre túto príležitosť tu máme 10 bodov...
        Niežeby mi to nejako vadilo, ale je fakt, že ani tým, že ohodnotíš všetkých, neeliminuješ postih niektorých užívateľov. Matematika hovorí, že inak to ovplyvní auto, ktoré je hodnotené 400x s priemerom 9,97 a inak ak má 40 hodnotení a priemer 9,98 (to druhé spadne dolu).

        A tiež neviem čo je prekvapivé na tom, že ak je niekto 46-ty tak nerieši bod hore dolu. To je naopak velice prirodzené.

        Musím povedať, že už nejakú dobu sa mi potvrdzuje názor, že akékoľvek ideológie sú škodlivé a najlepšie je byť nohami na zemi v realite, správať sa normálne (sedliacky rozum) a na nič sa nehrať. Ono totiž aj to "heslo" že "nič na zemi nieje dokonalé a tak tu 10 bodov nemá čo robiť" je ideológia, aj keď v tomto prípade kvôli tomu netečie krv...pripadá mi to skôr tak, že je za tým potreba byť niečím iný...za každú cenu ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Wiii

          Wiii 13.12.2009  09:13

          « Re: Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

          :yes: :yes: Musim souhlasit
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 30.12.2009  11:38

            « Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

            Ahojte, dovolím si taky souhlasit. Kdybych byl například hodně vyčú.ranej, dám si hnedka "preventivně" tady Frenetiqa na HATELIST, stejně jako KTMiko a ještě jednoho nebo dva "devítkáře". Tím bych se vyhnul takticky jejich hodnocení a nepohoršil se ;-) Ale budu férový, takže to neudělám :-) Pokud takto hodnotí všechny, je to stále menší zlo, než když hodnotí jen někoho a další ne, ale i tak jak píše JPOR to dělá samozřejmě binec ve statistikách a hodnoceních podle počtu hodnocení (říká se tomu vážený průměr). Navíc si myslím, že by nám měl Frenetiq názorně ukázat nebo napsat, jak má vypadat taková recenze a fotky na 10 bodů, nebo aspoň poukázat na někoho, kdo ji podle něj má. Stejně tak jaké je podle něj auto za 10, když už to nemůže být žádné "pozemské auto" :-!
            No třeba mě za tohle teď Frenetiq "nesestřelí" ;-) Nakonec on už ho zatím zastoupil třeba Kysky..
            • 00 Reagovat !

              foto zip2016

              zip2016 30.12.2009  12:09

              « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

              Tak já nevim, ale nejsem teda rozhodně zastáncem toho, aby se uživatel omezil pouze na škálu 1 -9. To je podle mého názoru špatně, ale taky nemůžu souhlasit s tím, že musí (nebo by měl) ohodnotit všechny. Já taky hodnotím jen některá auta. Například Thomasinovo GTI hodnotit nebudu, protože se mi to auto nijak zvlášť nelíbí a tudíš by dostalo třeba 7 bodů a to by se mu určitě nelíbilo, takže bych těžko obstál s vysvětlením, že je to můj názor.
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 30.12.2009  12:13

                « Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

                S tímto názorem taky celkem souhlasím, Zipe. Já třeba nehodnotím auta typu Porsche Cayenne, Land Rover nebo jiná těžká SUV, či rodinná auta jako velká MPV :-) Přijde mi to vůči majiteli slušnější a lepší, než mu dát 7 nebo 8 podle toho jak to cítím já a jak mám nastavena vlastní měřítka, nebo jaké mám auto zrovna já :-) Navíc nehodnotím auta, o kterých jsem nic pořádně nečetl nebo v nich nejel. A jenom z recenze daného uživatele se vycházet nedá..
                • 00 Reagovat !

                  foto zip2016

                  zip2016 30.12.2009  12:18

                  « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

                  Trošku jsem se bál, že se urazíš, když napíšu, že se mi tvé auto nelíbí, takže jsem rád, že si to pochopil přesně jak jsem to napsal a nemůžu s tebou jinak než souhlasit. ;-) :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 30.12.2009  12:26

                    « Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

                    Neboj, neurazím.. Dokonce ani nebudu psát, že se mi nelíbí tvé auto, protože ho znám, jako nedávný letitý "Fordista" a vím, že první Focus byl ve své době převratný svým podvozkem a dodnes se na jeho podvozek spousta aut nemůže dostat.. Jel jsem sice jen s Focusem I s motorem 1,8 benzín (a samozřejmě nejrozšířenějším 1,6 benzín), ale pak jsem začal blbec přemýšlet o dieselu 1,8 TDCi 115k a nakonec koupil větší Mondeo 2,0 TDCi 130k kvůli rodině a šestikvaltu :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto zip2016

                      zip2016 30.12.2009  12:33

                      « Re: Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

                      Jo Focus má podvozek opravdu na úrovni (teda vlasně na svou dobu na úrovni), ale samozřejmě dneska jsou technologie zase o kus dál.
                      A neboj, s tím tvým GTI to taky není až tak hrozný. Jediné co se mi vlastně na Golfu moc nezamlouvá, tak to, že jich po světě opravdu jezní mraky ve všech možných evolucích. GTI je sice taková třešnička, ale stejně je to dost profláknutý. Ale podobně je na tom třeba FF ST, takže vlastně je to běžná věc! :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Thomasino

                        Thomasino 30.12.2009  12:40

                        « Re: Přeji pěkný den, ale mám dotaz

                        No naštěstí GTI se od normálního Golfu dost odlišuje.. Jiný přední nárazník, agresivnější hrany na něm pod světly, mlhovky na kolmo a ne kulaté, které auto opticky rozšiřují a snižují, pak samozřejmě typická plástvová maska mezi světlama s červenou linkou.. Vzadu náznak difuzoru a dva laufy, které hned dávají jasně najevo, že tohle není "normální" Golf ;-) Ale uznávám, že mohl být ještě o něco odvážnější.. Ale kdo se v autech jen trochu vyzná, pozná ho rychle.. I podle zvuku, který je jiný.. Je to vidět podle toho, že se za ním stále otáčí spousta chlapíků :-) Ale někdy ta částečná nenápadnost má i své výhody a člověk se nemusí u obchoďáků až tak bát, zvláště když je to špinavé..

                        Ale měli bychom kdyžtak tuto diskuzi přesunout ke mě, ať to tady Frenetiqovi nezasviníme, šlo tady o jinou diskuzi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 12.12.2009  22:57

    Nechme to být, nemá to cenu se dohadovat

    Mojito a Frenetigu - dobrou. Smyslem bylo upozornění na to, že .......... ale nic, kašleme na to. Pokud chci někoho moralizovat, vést či řídit, musím být v daném oboru lepší než ten kdo je vedený a mám ho moralizovat.

    Ale zkrátka se zase do toho zapojili lidé, kteří se zde rádi hádají a tady já končím. Rozhodně si nenechám zde na macz kazit radost po roční pauze stále stejnými typy lidí.

    Takže přátelé je konec! Vyhráli jste tuto nelítostnou bitvu :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.12.2009  23:01

      « Re: Nechme to být, nemá to cenu se dohadovat

      Souhlasím, že nemá cenu se hádat, ani to tak neberu, jen jsem chtěl osvětlit co mám na mysli, nikoliv vyhrávat bitvy či moralizovat.
      Takže mír... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 12.12.2009  23:12

        « Re: Re: Nechme to být, nemá to cenu se dohadovat

        To je dobže, doblou moč Flenetygůůů!!!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 12.12.2009  23:14

          « Re: Re: Re: Nechme to být, nemá to cenu se dohadovat

          >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Happy

    Martin_Happy 22.12.2009  20:09

    To sem si zas zavzpomínal...

    Taky sme měli doma asi dva roky model 405, i když sedana. Epesní auto který nikdy nezklamalo. Máš moc hezký fotky a obstojnou recenzi, takže nevim, proč tak nízká známka. Podle mě si dobré známky zasloužíš
  • 00 Reagovat !

    foto ZonixX

    ZonixX 16.01.2010  15:40

    9

    k tym 9 mas SZ
  • 00 Reagovat !

    foto berustina

    berustina 16.01.2010  23:58

    S díky :-(

    Ahoj, koukal jsem, že jsem byl tebou ohodnocen. Jak vidím v diskuzi na toto téma se napsalo již spousta a nezbývá než souhlasit. 100 hlav 100 názorů a je potřeba respektovat i názory jiných to je naprosto bez diskuze. Osobně starší voz moc nemusím a volím raději taktiku nehodnotit. Každopádně fotografie jsou zcela vypovídající a recenze je podle mne dostatečná. :yes: Závěrem bych vyjádřil i svůj osobní názor, že už mne nebaví, když na našich silnicích musím potkávat střepy jako je tvůj. Vozidla smrdí, kouří, vytéká z nich olej úplně odevšad odkud jde a navíc jsou pro provoz a případně i řešení krizových situací zcela neodpovídající. Pevně věřím, že naše vláda bude postupovat jak postupuje a díky eko-dani donutí motoristy jako ty, buď zvolit odlišné vozidlo, anebo přestat jezdit. Nezlob se, ale názor "s kamarádem jsme to shlédli a něco není v kritickém stavu, aby odletělo kolo", tak se to měnit nebude. To klobouk dolů, že jste odborníci a že měníte až odletí kolo. ;-) Pevně věřím, že vozidlo používáš sám a neriskuješ v něm život členů rodiny. Měj se hezky a bud držet palce, ať se nestaneš součástí statistiky v neděli na Nově. :-|
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.2010  09:21

    mastit si ego?

    zajímavé co píšeš o způsobu hodnocení, ale to je tvůj subjektiní názor, to že je tu spousta sběračů desítek neznamená, že všichni jsou stejní a nehodnot objektivně. Na každého jednou dojde, všiml sis snad v top 20 autech nějakého škopku? málo-kdy se to stane a když se to stane tak se tam moc neohřejou, takž si myslím, že to něco svědčí tom jak se tu boduje. Ty to chceš evidentně vzít do vlastních rukou a provést tady revoluci, silně pochybuju o tom, že se ti to povede, to že každej nemá na novej mercedes přeci neznmená, že se na recenzi a fotkách nesnažil, oproti tomu kdo má mercedes si zaslouží 10 ikdyž se na recenzi a fotky úpně vykašle? nemyslím si to a ty bys taky neměl a nehodnoť lidi podle toho kolik vydělávaj, ale podle práce, která za nimi stojí. Tohle kastování myslím stačí v běžném životě. Co se mě týče, tvoje recenze s mi líbí a tak dám 10, za auto ti dám 10 taky protože zastávám že proti gustu.... a ty k němu evidentě vztah máš a za fotky 9 - nejsou zlé ale ani moc aktuální PS: nemusíš se bát,mezi posche at se mým hodnocením nedostaneš :-! Toliko k mému názoru
  • 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 05.02.2010  20:55

    "Božské auto"

    I já se musím vyjádřit k místnímu klasickému tématu.

    Dnes jsem obdržel nejlepší hodnocení 999. Shodilo mě to z 8. na 115. místo. Nechci být v TOP10. Nepatřím tam. Nemám špičkové auto, mám průměrné fotky, v recenzi asi ještě něco chybí. Ale jak s recenzí, tak s fotkami jsem si dal práci. A proč jsem si dal tu práci? No aby si o mém autě mohli počíst i jiní návštěvníci tohoto webu a něco nového se dozvěděli.

    A jaké recenze se čtou? Ty co jsou vidět! Mým ohodnocením jsi mě ale smazal ze světa a moji recenzi si hned přečte výrazně méně lidí. Takže za všechny potenciální čtenáře pěkně děkuji.

    Klidně mě tak ohodnoť později, ale jsem tu teprve 3 týdny a jistě to za tu dobu stihlo přečíst jen málo lidí (mám celkem 38 hodnocení). Později mně ohodnoť jak chceš, ale takhle dost ztrácí na významu, že jsem tu recenzi dělal.

    --------------------------------------… />
    Argumentace, že nic není dokonalé, znamená to samé, jako že jednička z testu je pouze za 100% zisk bodů. A ten s 99% už má dvojku (respektive 9ku).

    Etalonem by nemělo být nereálné "božské" auto, ale to nejlepší auto, s nejlepší recenzí a nejlepšími fotkami, které se zde najde. To by mělo mít 3x10. A takovýto etalon jsi zatím (tuším) neurčil :no: ... nic není dokonalé, ale něco jednoduše nejlepší být musí 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 05.02.2010  22:55

      « Re: "Božské auto"

      Dosť ješintá reakcia
      • 00 Reagovat !

        foto Subaru4ever

        Subaru4ever 05.02.2010  23:21

        « Re: Re: "Božské auto"

        První část nad čarou je samozřejmě nadnesená a nesplnitelná. S tím plně počítám. Jde tu o princip. Jednoduše jsem byl oproti ostatním z TOP100 (ne 10) silně znevýhodněn. Většina z nich má totiž výrazně více hodnocení, protože tu jsou notně déle.

        Veškerá problematika tkví v problematice aritmetického průměru. To je neskutečně nepřesná statistická metoda. V systému MACZ by bohužel nešel použít výrazně přesnější modus a medián. Ale jistě by šel aplikovat nějaký sofistikovaný systém se střední kavadratickou chybou. Ten by přistříhl křidélka těm, kteří odmítají hodnotit stejnou metodikou jako "stádo" (nemyslím to jako urážku).

        Tato metodika "stáda" je veskrze prostá a používá ji nějakých 97% uživatelů MACZ:
        a) Recenze je slabá, fotky nejsou, auto se mi nelíbí => nehodnotím a dám výstrahu
        b) Mám silnou potřebu nějaký prvek ohodnotit (třeba auto za 10), ale ostatní položky jsou slabé. Dám cca 10,7,7 a upozorním majitele, že to po zdokonalení recenze rád opravím podle bodu c).
        c) Vidím, že si majitel auto opečovává, napsal hezkou recenzi, nafotil to nejlépe jak svedl a proto mu dám 3x10. A pokud přeci jen nějaká ze tří položek pokulhává, dám mu 10,10,9 a svoji volbu odůvodním.
        d) Recenze je opravdu špičková (se vším všudy), tak dám tip na Nejlepší recenzi.

        Takto tu funguje většina uživatelů a tento systém vede k míru, spravedlnosti a stabilitě. Změnit už to není možné, protože je to hluboko zakořeněné. Jsou to nepsaná pravidla místní komunity, které nedělá problém je dodržovat.

        A s částí pod čarou snad doufám nejde nesouhlasit ??? :-O

        PS: Opravdu není mým cílem být v TOP10 ;-)

        PPS: Kdyby Frenetiq ohodnotil úplně všechny auta na MACZ hodnotou 9,9,9, tak to udělá s celkovým pořadím úplně to samé, jako by je všechny ohodnotil 10,10,10 (tj. i např. 1,1,1). Když tedy změní veškerá svá hodnocení o 1 bod nahoru, s pořadím to nic neudělá a naopak to udělá spousty lidí štastnými >:D (PPS berte jako vtip) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 05.02.2010  23:36

          « Re: Re: "Božské auto"

          Subaru4ever - poměrně podobně boduji i já,přesně jsem to popsal pod recenzi a mám klid ;-).Jinak tvůj poslední příspěvěk (nejen ten)má hlavu a patu. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto berustina

      berustina 05.02.2010  23:51

      « Re: "Božské auto"

      Subaru4ever - vidím, že vzniklou situaci vidíme velmi podobně, tedy aspoň co se bodování týče. Každopádně bych nesouhlasil s tím, že si teď tvoji recenzi nikdo nepřečte. Osobně jsem na MACZ také velmi krátkou dobu a jak sám uznáš recenze v TOPx už máš zajisté přečtené, tak věřím, že stejně jako já vyhledáváš autíčka, který tě zajímají. A pokud z mého pohledu uživatele aktualizuje a jeho recenze splňuje kriterium 3x10, tak s tím nemám problém. Je fakt, že z bahna se už špatně hrabe na povrch hlavně kvůli stylu výpočtu bodů, ale věř, že i tak se na tvoji recenzi pár lidí podívá. Navíc pokud se zapojíš do nějaké diskuze, tak aspoň já (pokud mi nick nic neřekne) mrknu na tvůj profil. ;-) Ať se ti daří. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 06.02.2010  13:06

        « Re: Re: "Božské auto"

        celkovoby som to nebral tak dramatiky - kto che najdesi čo potrebuje :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto honzanun

    honzanun 08.03.2010  16:25

    Za co je u vás 9b?

    Zdravím,

    pročetl jsem dnes pečlivě celou diskusi, kde obhajujete svůj způsob hodnocení. Chápu, že Vaše maximum je 999 a i to respektuji (co jiného mi zbývá, že). Proto bych měl na Vás jeden dotaz. Za co si můj vůz zasloužil známku 7? Za ostatní dvě 9 děkuji.

    Jinak udělil jsem Vám hodnocení 1 8 5.

    Ta 1 za auto je odvíjena z toho, že mé auto má sedm bodů. A vašich sedm vraků bych za svoje jedno nevyměnil (a myslím že nikdo zde). Bohužel nula nebo mínusové body tady nejsou, takže můžete být stále patřičně hrdý i za takové hodnocení, i když je dáno nemožností udělní nižšího.

    Děkuji za Vaši odpověď.
  • 00 Reagovat !

    foto MAP2009

    MAP2009 03.04.2010  23:52

    Divím se že tak řešíte ty body

    Frenetik je podle mě člověk který se v bodování vyžívá, tak ho nechte.....zřejmě ho to velmi baví. I když pravda taky sem si lámal hlavu proč mě dal za fotky sedmičku. :-! P.S. dal sem mu za všechno desítku, třeba ho to sklidní
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.2010  08:39

    uvaha nad body...

    ... je dle meho celkem zcestna. Proc by Felicie nemohla mit 10, pokud je mezi Feliciema opravdu krasna? To by pak znamenalo, ze by 10 dostaly jen ty nejdrazsi auta typu Porsche, Ferrari apod. To je dle meho nesmysl, to by se zrovna mohl udelat zebricek aut od nejdrazsich po nejlevnejsi... ;-)
    hodnotim tak jak to auto vypada mezi ostatnimi sveho druhu... Recenze a fotky jsou veci vkusu a nazoru. Pokud uvidim ve fotkach vse co potrebuji, interier, motor, zevnejsek + nejakou tu zajimavost a vse bude alespon trochu pekne nafocene, neni problem dat 9-10... Tve hodnoceni mi prijde celkem nefer vuci autum jako mas treba i ty.
  • 00 Reagovat !

    foto cb

    cb 08.04.2010  17:32

    Body za foto

    Tak to jsem se zasmál za body z fotek mé recenze o Smartovi,protože jsem ho nafotil tak,že ho nemají ani na oficiálních stránkách tak do podrobna.Inspiraci jsem hledal ve Vaší recenzi Peogeota,ale tam se neobtěžovali ani otevřít kapotu motoru,Bravo,takoví jsou zde potřeba!Přezdívka Vám plně sedí.
  • 00 Reagovat !

    foto JardaSLX-BMWfans-

    JardaSLX (BMWfans) 11.04.2010  16:59

    Díky moc, ty pra...se

    Vadilo Ti, že s oběma Oktávkama vedu Škodováckou sekci či to? SLX-ku jsem radši skryl, to abych vod Tebe čelka pět pa auto, pět za fotky a šest za recenzi - díky, nechci
    Shodil jsi mě z TOP 50, chtěl jsem a dal jsem si práci s tím, aby bylo auto vidět - a tys mě shodil mezi Feldy s 10 řádkama textu a pěti fotkama... Škoda, no, Ty s tim tvym vrakem bys měl bejt v mínusu!
  • 00 Reagovat !

    foto d-a-m-

    d.a.m. 26.04.2010  21:07

    Tak si myslím,

    že jsem na to přišel:
    tenhle člověk si zde hraje na Boha a Pana Spravedlivého.

    IMHO je to jen ubožák, který má vztek na všechny Nejlepší recenze.
    Je to jeho boj, ale nechápu, jak může udělovat nízké body za auta, která jsou třeba špičkou v dané kategorii.
    Inu - znalec.

    Frenetiqu, pokud se ti tebou hodnocená auta nelíbí, nehodnotíš objektivně a o důvodech svého hodnocení jen blbě kecáš.

    Nebo ty auta vůbec neznáš a pak nemáš morální právo hodnotit.
    Tvoje bláboly o tom, jak desítka je nedosažitelná (tudíž asi i zbytečná?) mě nutí, abych se zamyslel nad tím, jak velká pitomost to je.

    Jsi kašpar, nezlob se na mě.
    • 00 Reagovat !

      foto Jerry-XXL

      Jerry XXL 26.04.2010  22:27

      « Re: Tak si myslím,

      Ahoj souhlasim s tebou ! Dostal jsem od něj nejméně ze všech co mně hodnotili !
      • 00 Reagovat !

        foto MAP2009

        MAP2009 27.04.2010  16:13

        « Re: Re: Tak si myslím,

        Já to praktikuju jinak. Líbí se mi auto nebo recenze? Oboduju jí. Nelíbí se mi nebo mě nezajímá? Tak proč bych měl dávat špatné známky. Prostě nehodnotím.
        • 00 Reagovat !

          foto Martin911Turbo

          Martin911Turbo 27.04.2010  19:38

          « Re: Tak si myslím,

          Tak díky za hodnocení meého exPorsche, vcelku chápu proč jsi mi dal nízké hodnocení >:D >:D >:D čecháčství je sviňa věc >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.04.2010  23:45

      « Re: Tak si myslím,

      Důležité ve vaší zkratce je to H, obvykle zkracující slovo "humble" :-)

      Tím, že jste mne takhle odsoudil a "zjistil, jak to se mnou vlastně je", jste si na toho Boha a Pana Spravedlivého zahrál vy sám.

      Taktéž se na mne nezlobte :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto d-a-m-

        d.a.m. 30.04.2010  10:36

        « Re: Re: Tak si myslím,

        Ne, ne a ještě jednou ne - neříkáš pravdu (a to nejen zde).

        Pokud někdo hodnotí auto (nebavíme se o fotkách a recenzi jako takové), měl by se oprostit od subjektivních pocitů a posuzovat vozidlo dle jeho skutečných kvalit.
        Například v porovnání s ostatními vozy v dané kategorii.

        To, že vlastně žádné auto nemá na dosažení desítky, je tak velká kravina, že i přes velmi dlouhé přemýšlení jsem dosud neobsáhl její rozměry.

        Za další:
        pro mě není vůbec žádnej problém udělit např. Š-100 deset bodů, pokud je jasné, že majitel má toto auto ve výborném stavu a je to jeho koníček.
        Vůbec nehledím na to, jestli se mi embéčko líbí, nebo ne!!

        (je asi házení hrachu do stěny chtít, aby někdo, kdo na svoje přibližovadlo totálně kálí, pochopil...)

        Měl jsem velké nutkání použít tlačítko ignore, ale neudělám to, nebylo by to fér vůči ostatním, kterým bys mohl dále škodit.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.04.2010  19:48

          « Re: Re: Re: Tak si myslím,

          Zajímalo by mne, kdy konkrétně jsem ve svém předchozím přípěvku nemluvil podle vás pravdu?

          Přijde mi, že se chováte a vutekáte jako malé děcko.
  • 00 Reagovat !

    foto MAP2009

    MAP2009 03.05.2010  19:23

    Pravda a láska zvítězila

    Dovolil jsem si takový malý žertík. Napsal jsem spravedlivému Frenetigovi na kterého jste všichni naštvaní ( ano je to ten pán který prý by nikdy nedal 10 bodů ) že mu dám 10.000,- když mi dá samé desítky. Z počátku mi moc nevěřil. Ale pak jsem ho přesvědčil. Takže jsme se dohodli že prý když mu ty peníze pošlu dá mi samé 10 10 10! Teď od něj dostanu sice asi samé jedničky ale za tu švandu to stálo. Takže pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí >:-[] :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.05.2010  20:27

      « Re: Pravda a láska zvítězila

      Jak jsem psal v SZ, nevěřil jsem, že to uděláte ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jakobz

    jakobz 07.05.2010  02:12

    Zdravim:-)

    Zdravim,

    len som chcel trocha reagovať na Vaše hodnotenie, ktoré si vážim, pretože som vlastne od Vás dostal plný počet, keďže hodnotíte maximálne za 9. Toto sa týka iba Vášho spôsobu hodnotenia. Nejde mi do hlavy prečo nevyužívate aj 10b, keď už sa Vám niečo páči. Píšete že nič nie je dokonalé, ale načo je potom tá 10? Vaše hodnotenie mi pripadá také presne tabulkové podľa výkonu a krásy auta, keby každý hodnotil podla takéhoto spôsobu tak by v prvej stovke boli iba tie najnovšie a najvýkonnejšie autá so slušnou recenziou a aspoň pár fotkami, pretože najnovšie so super motorom je samozrejme najkrajšie a najlepšie a takým by každý dával plný počet. Až potom by bolo miesto pre ostatné autá. Ale na týchto stránkach ide podla mňa o vzťah k autu, ktorý každý prezentuje, a ako ho prezentuje. V skutočnosti samozrejme nejde porovnávať Porsche a Feliciu. Ale keď vidím že autíčko je vo výbornom stave, udržované, má dobrú recenziu a pekné fotky v hojnom počte tak si myslím že obe si zaslúžia na týchto stránkach 3x10 bodov bez rozdielu, pretože ich majitelia si ich rovnako vážia. To som len chcel vyjadriť názor k Vášmu spôsobu hodnotenia. Je to síce každého vec ako hodnotí, ale Vy to máte uvedené už pri recenzii ako hodnotíte, v skutočnosti možno spravodlivé, pretože samozrejme je určite Porsche lepšie ako Felicia, no podľa mňa na týchto stránkach absolútne nevhodné.

    Keď som tu videl nejaké názory k bodovaniu, tak som chcel vyjadriť aj môj názor. Inak nič v zlom, zdravim Vás

    jakobz
  • 00 Reagovat !

    foto Sonny-Crockett

    Sonny Crockett 10.05.2010  21:32

    Zdárek pane

    Nebudu popírat že mne sem přivedlo vaše hodnocení >:D Dobrá reklama >:D Já chápu že to vidíte takhle, jste už starý a moudrý muž a víte co je pro svět ejlepší a tak, tohle vám neberu, je to vaše rozhodnutí. Je mi jedno kolik jste mi dal a po přečtení tohoto mi dam nejspíš půjdete dát samé jedničky >:D Jány zkusím přiblížit svůj pohled.. V recenzi píšete že Felicie není na stejné úrovni jako Mercedesy, BMW a tak. Máte pravdu. není. Je totiž lepší. A víte proč? Protože když vidím bohatýho * co si koupí nejnovějšího drahýho BMW nebo mercedesa a jde se pochlubit na net ostatním břídilům, tak ho rači nehodnotím. Tyhle auta mě nezajímaj, nechávám je být a neřeším je. Ale když vidím pána, co živí rodinu z malého platu a přesto se už dlouhá léta stará o svou jednoduchou Felicii a má jí rád a váží si jí, s láskou jí umeje a nafotí, napíše článeček a ukáže svou tuctovou feldu světu, tak takovej člověk je pro mne někdo, kdo si zaslouží dobré hodnocení a myslím, že je na mnohem lepší úrovni než zbohatlík z německou limuzínou.. Já jsem pěkně nas*anej na ten svět okolo, kde každej jen soupeří a chce bejt ostatníma obdivován a tak, proto mám auta která miluju a věřte mi pane, že jsem se kvůli ni mdostal do pěknejch finančních problémů, ale jsou moje radost a jízda v nich mne z toho světa odnese na chvilku do světa bez hranic, kde jsem volnej se svou károu. A kdo tohle chápe, ten má u mne 10 bodů. Jsou to majitelé veteránů ,starejch škopků a levnejch zmetků, ale především ti, co maj tyhle svoje šílený káry rádi a cítí se vnich jako já. Kdybych byl normální, tak vám dám za všechno 5 bodů, napíšu že máte hnusný auto, nezajímavý a trapný, rezavý a blbý žabožroutský, rezne vám to a vám je to fuk, nemůžete to ani umejt na focení, uvnitř trochu vyluxovat a ty debilní fotky střechy nikoho nezajímaj.. Ale co bych z toho měl.. Žijte pěkně a snažte si někdy udělat radost, příjde mi že to tu bere až moc vážně ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 06.10.2010  18:59

      « Re: Zdárek pane

      Hele Belma,
      když tě tak pohoršujou německé limuzíny a drahé auta, potom nechápu, jak si můžeš do auta snů napsat "Ferrari Scuderia"? :-)
      Pane Frenetický, děkuji Vám za Vaše spravedlivé hodnocení, ale moc jste se neodvázal. Moje fotky stojí tak za pětku. Já Vás hodnotit nebudu, nechci hodnotit nikoho a nechci tento server vnímat jako soutěžení. Občas jsem sem chodil i v mezidobí, kdy jsem tu neměl auta a vybíral si nějaké další a potřeboval jsem reálné zkušenosti s několikaletým provozem, které se v recenzích novinářů nedočtete. V tom je hlavní přínos tohoto serveru. Nějaké soutěžení je mi u *.
  • 00 Reagovat !

    foto Flammer-RSKa-

    Flammer (RSKa) 11.05.2010  20:15

    HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!

    Neviem ale ak ste mali chut niekoho naschval poskodit, tak ste si prave nemuseli vybrat mna ! a ak uz ste mali tu tendenciu tak ste nemuseli hodnotit prave to auto, na ktorom som pisal par dni recenziu a snazim sa sem tam ju obohacovat novymi fotkami !
    U mna sa neprejavuje infantilne spravanie v ktorom by som Vam hodnotenie naoplatku vratil, predpokladam alebo aspon dufam ze doslo k nedorozumeniu a ked nie tak aspon ziadam o vysvetlenie preco prave taketo znamky a PRECO PRAVE JA ! KED TAK POZERAM tak ste ohodnotili viacero uzivatelov ktori vlastnia FIAT STILO lenze kazdemu z nich ste dali za auto 8 bodov len ja som z NEZNAMYCH pricn dostal 7 ! a ked si porovnam ich RECENZIE a svoju a ich FOTOGALERIU a svoju tak mam o nieco NAVRH! ( tym nechcem nikoho urazat ani podcenovat ) a ako BONUS je moje auto v povacsine pripadov stale aktualizovane !

    TYMTO Vas ziadam o skore vysvetlenie.

    S pozdravom Laco
    • 00 Reagovat !

      foto Flammer-RSKa-

      Flammer (RSKa) 13.05.2010  17:49

      « HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      stale cakam na VASU reakciu !
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 13.05.2010  18:10

        « Re: HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Enten týky dva špalíky,
        Flammer prosí o bodíky,
        nedáte-li malované dejte alespoň jiné,
        na jeho Peugeota si nikdo nepřijde ... >:D

        Ve škole jsme hrávali na slepou bábu a koukám že Frenetig si hraje na hluchýho a slepýho "dědka" ... >:-[] >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Aspire

          Aspire 13.05.2010  18:15

          « Re: Re: HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Též mě dobře ohodnotil 8-s nepatří do klubu s márou?
      • 00 Reagovat !

        foto Flammer-RSKa-

        Flammer (RSKa) 14.05.2010  17:59

        « Re: HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        MOJE bodove hodnotenie VASHO AUTA je len DOCASNE !AKonahle ma prestanete IGNOROVAT , a podate mi zrozumitelne na dokazoch podlozene odovodnenie vasho hodnotenia, budete preznamkovany !
        • 00 Reagovat !

          foto Matheas-Ropak

          Matheas Ropak 14.05.2010  18:10

          « Re: Re: HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Flammer
          je to zbytečný Laco. Nejsi první ani poslední a o hodnocení tomuto pánovi taky nejde >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Flammer-RSKa-

            Flammer (RSKa) 14.05.2010  18:19

            « Re: Re: Re: HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            ale mna skor nasr..al ten system, on si zobral vsetky FIAT STILA a kazdemu dal nasledovne hodnotenie : 8.9.9.
            Lenze ja som bol na tope medzi nimi tak mi dal 7.9.9 o toto mi tu ide!!!! ze 4 co maju take isto auto ich ohodnotil inak ! ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 14.05.2010  20:39

              « Re: Re: Re: Re: HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Jinak na tom, jaké dáte hodnocení vy mně, na tom to tu nestojí, pokud se tedy u vas "neprejavuje infantilne spravanie v ktorom by som Vam hodnotenie naoplatku vratil"... :-)

              Ještě jednou vězte, že nejde o nějakou cílenou reakci proti vaší osobě či autu, ani o pokus sesadit vás z nějakých příček.

              Díky za snad lepší pochopení :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.05.2010  20:37

      « Re: HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!

      Tak popořádku...
      Nikoho neignoruji, jen tu nejsem každý den a nejsem na tomto serveru závislý, narozdíl od jiných lidí.

      Při hodnocení si nevybírám cíleně uživatele, značku aut, ani model, hodnotím Top100 a kousek dál plus některé nováčky, kterých si zrovna všimnu. Ve výsledku je mnou ohodnoceno odhaduji asi 300recenzí. Hodnotím takto rozsáhle (=takovou spoustu uživatelů), protože jsem byl zpočátku místními uživateli nařčen, že svým hodnocením poškozuji. Po diskuzi s několika z nich jsme dospěli k názoru, že když bude podobnými měřítky ohodnocen každý, tak výhoda/nevýhoda být mnou ohodnocen se stírá. Pokud se podíváte do Top 100 a okolí, měl by mnou být ohodnocen opravdu každý.
      Proto si prosím nemyslete, že to je nějaký komplot proti vám, opravdu není. Proto výkřiky "PRECO PRAVE JA" nejsou na místě.

      Rozhodně jsem nehodnotil všechna Stila, pouze pár z nich, která byla v té "Top100 a kousek dál". A není Stilo jako Stilo.

      Mé hodnocení má v zásadě tuto podobu - maximálně 9,9,9 , pak ubírám body za něco, co se mi nelíbí. Ať už jde o nedostatky v recenzi, fotkách či přímo v samotném automobilu. Více pod mou recenzí, v diskuzi pod ní a v mnoha diskuzích pod různými auty tady na MACZ.

      Konkrétně k vašemu autu. Proti Fiatu jakožto značce, ani Stilu jakožto modelu nemám zhola nic, přesto jsem dva body strhnul, a to z následujících důvodů :
      1) pětidvéřové Stilo je z mého pohledu designovým paskvilem, v porovnání s třídvéřovým, které je naopak velmi povedené.
      2) naftové provedení 1.9 JTD s 85kW
      3) otřesné rádio v obrovském kusu nevzhledného plastu
      plus další prkotiny.

      Doufám, že nyní se trochu upokojíte, prvotní zloba vás již přešla a obejde se to celé bez nějaké srdeční příhody... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Flammer-RSKa-

        Flammer (RSKa) 16.05.2010  16:50

        « Re: Re: HODNOTENIE FRENETIQ!

        Keby ste toto ihned po ohodnoteni mojho auta napisali do diskusie , tomu vsetkemu sme sa mohli vyhnut. Neodsudzujem vase hodnotenie pokial je odovodnene. Ale ono nebolo, az vtedy ako som zacal utocit. Tak sa mi necudujte ze som hned takto na Vas vyskocil . Do buducna vyhnete sa mnohym problem ak kazde svoje ,,specificke´´ hodnotenie aj odovodnite v diskusii pod autom.

        Zaujimalo by ma co sa Vam nepaci na motore 1.9 JTD , ved je povazovany za jeden z najlepsich motorov na trhu. Mozno nemate , radi diesel, kto vie.

      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 16.05.2010  16:58

        « Re: Re: HODNOTENIE FRENETIQ!!!!!!!

        No velmi pěkně napsáno, za tenhle "elaborát" by se nemusel stydět ani Mojito ... >:D

        PS : Opravdu velmi pěkně, s přihlédnutím na předchozí příspěvky bych řekl špička ... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto lakyno

    lakyno 10.08.2010  22:15

    Zaujimave...

    Prepacte, ale aj ja sa musim spytat nieco.
    Co mate proti Ibizkam? Ved je to jedno z najlepsich aut svojej triedy, a to uz nehovorim o tom, ze v takej vybave aku mam ich beha tak 1 z 10.

    Nejde mi o body, ale takto ohodnotit mi pripada dost nefer...

    PS: A inak taktiez ma zaujima preco hodnotite stylom max. 9-9-9 ked stupnica je do 10-10-10. Prosim Vas len to neobhajujte nejakou slabomyselnou vyhovorkou, ze ziadne auto nie je dokonale a pod. Asi ste to nepochopil spravne. Stupnica neznamena, ze ak dostanem 10 bodv tak je auto na takej urovni ako MB, BMW, nedaj Boze Aston,...Ide o rok vyroby, zachovalost, nejaka vynimocnost auta, kvalita vo svojej triede a pod.

    Dakujem za odpoved
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 10.08.2010  22:52

      « Re: Zaujimave...

      všetky zdôvodnenia dotyčného pána boli ale práve také: slaboduché
      Lebo nič na tejto Zemi nie je dokonalé. Pán si stále myslí, že 10 bodov je tu pre nebeské vozidlá, napr. Archanjel Gabriel Turbo 4x4 Sport-Hybrid Black Series

      Asi mu zabudli vysvetliť, že aj 10 bodov je tu pre pozemské autá, pre tie nebeské sa pridáva na koniec ešte jedna nula... 8-s :-!
      • 00 Reagovat !

        foto lakyno

        lakyno 11.08.2010  00:15

        « Re: Re: Zaujimave...

        skoda reci, takemu cloveku asi odkazem len jedno...v dnesnej dobe su uz na jeho diagnozu lieky aj odbornici...cus zabcak :-!
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 11.08.2010  01:27

          « Re: Re: Re: Zaujimave...

          pravdu máš, starký...

          Jedná sa o eklatantný príklad kompenzácie komplexov menejcennosti prostredníctvom nutkavého vynucovania si pozornosti od okolia, ktoré je následne použité na iluzórne zvyšovanie vlastnej saturácie (=sebahodnoty).

          Stačí jeden dobrý terapeut a pár rokov pekne chodiť každý týždeň na sedenie za cca 500 Kč, ak nie je z Prahy... a hneď bude svet krajší, aj desiny bude od samého šťastia rozdávať >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Jacoppo

    Jacoppo 08.09.2010  02:21

    jen tak...

    Hodnocení svého auta tu řešit nebudu, proto tu auto nemám... ale z pohledu profesionála kterýmu nejde prvoplánovitě o zisk k tvému autu mám dvě věci
    1) na silnici nemá co dělat auto, která se tak naklání jak popisuješ kor, když nepřímo přiznáš, že máš v háji pérování i tlumení - ono to neni jen o pohodlí, ale auto s nefunkční výše zmíněnou soustavou je nebezpečný jak při mokru (aquaplaning jak sáňkování) tak při obyč brždění. O sněhu a ledu nemluvě.
    2) celkově tvůj přístup k údržbě je šílený - odejde kat se soustavou - uřízneme ho, nefungujou brzdy - odpojíme (vyčetl jsem z diskuze pod recenzí), nesvítí světla? Neřešíme...
    ad světla, na ty většinou stačí 3 tvrdosti brusných papírů a pak jen doleštit, popřípadě Valeo sprej na světla na rozptyl...

    Kvůli takovému přístupu musí někteří co si koupí starší, ale spolehlivé a kvalitní auto platit eko poplatky. Rezonátor nenahradí kat v žádném případě. U závodních aut to tolik přírodu nepoškodí - nenajezdí toho tolik... U silničního auta nemá tahle zrůdnost co dělat pokud to není originál filtrovej díl...

    Hodnotit zatím nebudu, počkám, až auto projde alespoň základní údržbou.
  • 00 Reagovat !

    foto Miisha24

    Miisha24 16.09.2010  16:27

    Poznámka o hodnocení

    Moc se mi líbí tvé poslední 2 odstavce, kde vysvětluješ systém hodnocení, ať je to pravdivé a ne jen "na oko" :yes: Moc ti v tom fandím, protože mám stejný názor a řídím se stejným krédem, bohužel někteří jedinci nedokáží pochopit, když ode mě dostanou 9ku nebo nedej Bože 8ku! Ale ať si poslouží... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 24.10.2010  23:13

      « Re: Poznámka o hodnocení

      Nic proti tobě, ale kdyby sis na auto vydělal sám a poznal jaky to je se denně dřít aby sis někdy mohl koupit svoje vlastní auto tak bys poznal, že každý takový auto si zaslouží tu desítku. Od člověka který dostane v den 18tych narozenin dobry auto a nenadřel se kvůli němu se koneckonců nečeká nic jiného než hodnocení typu:mám lepší auto než on, takže za 8.
  • 00 Reagovat !

    foto Matheas-Ropak

    Matheas Ropak 13.09.2011  23:38

    nechápu tě

    Hele vzhledem k tomu co píšeš v recenzi a co pak děláš si rozporuješ hodnotil jsi moje auto již tak před rokem a dnes jsi mi z nepochopitelných důvodů zhoršil hodnocení můžeš mi jako dospělý člověk říct proč ?? nejsem zastáncem hatelistu ale asi jsi tam měl už být.
    Pochopil jsem tvé první hodnocení , ale to druhé beru jako účelové a taky s ním tak naložím

    čekám na tvou odpověď jako od dospělého skoro 50 chlapa
    • 00 Reagovat !

      foto The-Stig-Driver

      The Stig Driver 14.09.2011  09:25

      « Re: nechápu tě

      Odpovím ti klidně za něj. Jsem skoro 50 letý závistivý chlap, který v životě dosáhl velkého lejna se starou šunkou a tady si to kompenzuju nesmyslným hodnocením ostatních mnohem lepších atu. Prostě jsem typický závistivý Čech.... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Matheas-Ropak

        Matheas Ropak 14.09.2011  11:59

        « Re: nechápu tě

        Díky stigu teď jsi mě rozesmál >:D no zkusím jestli pan Frenetig vymyslí něco důmyslného a vysvětlí své jednání proč mění hodnocení po roce. Pokud ovšem zase nebude dělat mrtvého brouka jako vždy :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 14.09.2011  17:36

      « Re: nechápu tě

      Já bych za tím nehledal nějakou vědu nebo závist, prostě ses mu nelíbil v topce.... :'-( ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Matheas-Ropak

        Matheas Ropak 15.09.2011  10:33

        « Re: nechápu tě

        Čau P,
        je mi to jasné jen nechápu když tak pečlivý člověk na hodnocení jako je Frenetig má ještě zapotřebí upravovat již odhlasované hlasování a to ještě po roce 8-s :no:
        ale co už s ním !??!

        Máš už nafoceno do soutěže ?

        • 00 Reagovat !

          foto Papir1

          Papír1 15.09.2011  12:46

          « Re: Re: nechápu tě

          Chlapy, moc to řešíte, musíte se přes to přenést. Taky mě nasralo když jsem dostal nízké hodnocení. Na oplátku jsem mu chtěl dát také 7 10 10, ale pak jsem se na to vykašlal. Žádné hodnocení jsem mu nedal. Takové hodnocení mám i od jiných, ale řeknu si OK , asi to tak má být. Držím si zatím 9,95, měl jsem i 9,97, ale pak jsem si uvědomil proč to tady mám. Mám to pro lidi co zajímá moje auto ( Primera ) a chtějí se něco dozvědět a ne být v TOP10
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 15.09.2011  13:04

            « Re: Re: Re: nechápu tě

            Každej chlap je trochu ješita, to je normální...... >:-[] .....P.S. Příště radši chlapi.....i když su tvrďák.... ;-) :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 15.09.2011  17:31

              « Re: Re: Re: Re: nechápu tě

              Souhlasím, hodnocení se tu odjakživa moc řeší. Souvisí to opravdu s tím, že každý chlap je ješita. Tak se tím tak netrapte, jsou na světě mnohem důležitější věci! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.09.2011  17:30

      « Re: nechápu tě

      Zdravím, vysvětlení je velmi jednoduché, když jsem rozklikl tvoje auto, žádné mé hodnocení u něho nebylo, tak jsem ho ohodnotil. Je zvláštní, že říkáš, že jsem tě hodnotil už někdy před rokem, to by to tam muselo být. Pokud jsem tě opravdu před rokem hodnotil a nějakým způsobem to zmizelo, nezlob se, ale opravdu si nepamatuji, jaké známky jsem Ti dal před rokem. Takže nic proti tobě samému v tom nehledej, žádné účelové snížení to nebylo. Snad Ti to takto stačí...
      • 00 Reagovat !

        foto mobilcarl

        mobilcarl 15.09.2011  20:11

        « Re: Re: nechápu tě

        no nevím, nevím. Matheasova Octáva je krásně vyšperkovaný auto, který si takové hodnocení (7b) nezaslouží, ale samozřejmě nebudu nikoho přemlouvat. Já své hodnocení dal, podle toho, jak se mi líbí. Naštěstí, jak je vidět podle hodnocení ostatních, je tu více lidí, kteří mají stejný pocit a auto ohodnotili tak, jak si to zaslouží. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto thanantos

    thanantos 28.03.2012  13:03

    hodnocení - tentokrát jinak

    edit...
    • 00 Reagovat !

      foto thanantos

      thanantos 06.06.2012  22:48

      « Re: hodnocení - tentokrát jinak

      Zdar. nechci vypadat jako kverulant, ale opět jste (jako jediný na celém fóru moje.auto.cz) proházel pořadí top 50 a svrhnul z horních pozic VŠECHNY recenze s počtem hodnecní méně než 100. Dochází tak k tomu že si tyto recenze bohužel již nikdo nepřečte a celou práci všech přispívatelů jste svým hodnocením poslal v niveč. Plně chápu že nechcete používat systém 10-10-10 také to vidím jako nesmyl, bohužel ale tento systém se zde zažil a odchýlení od něj všechny nováčky pošle na dlouhou dobu na dno. Lidé své recenze na moje auto dávají ne proto aby s chlubili "že mají lepší auto než ostatní", ale aby se podělili o své zkušenosti. Tím že auta na vrchu ohodnotíte tak, že okamžite vypadnou z top 100 znamená že jste třemi kliknutími myši spláchnul do kanálu mnoho hodin pečlivé práce všech, kteří se snažili něco svých zkušností předat. Na vrchol se tak vrátí opět recenze které si sice svou kvalitou právem zaslouží být na vrcholu, nicméně každý pravidelný návštěvník moje.auto je již četl. Respektujte prosím práci kterou jsme si dali s našimi recenzemi a hodláte-li hodnotit jiným stylem než je obvyklé, hodnoťe prosím ty recenze, které již byly zhodnoceny více uživateli - já vím, pak už tam není ta moc nad osudy ostatních článků, ale ruku na srdce..nebylo by správné hodnotit stylem "jaká je recenze v porovnání s mou vlastní/ostatními" než stylem " jaká je recenze v porovnání s imaginární dokonalou recenzí" kterou zde nemá nikdo?(z diskuze jsem vyrozuměl že nepoužíváte hodnocení 10.. proč?všichni ostatní celou škálu používají) trocha respektu k ostatním by přišla vhod. např. recenzi na land rover co byla v top 10 si teď přečte kdo? když je kdesi v druhé stovce?? je to fér?
      • 00 Reagovat !

        foto krum

        krum 07.06.2012  13:08

        « Re: Re: hodnocení - tentokrát jinak

        Skvěle napsané, přesně to vystihuje problém, že špatné hodnocení má relativně mnohem větší váhu u nových recenzí, které tím pohřbí.

        Navíc kliknutí na tři čísla má omezenou vypovídací hodnotu. Chtělo by to nějakou argumentaci. Třeba hodnocení fotek v mojí recenzi Mini (považuju je za technicky a kompozičně velmi dobré - to není moje ješitnost nebo nabobtnalé sebevědomí, protože fotil kamarád), nemůžu si pomoct, 6 b. mi nepřijde adekvátní. Jakkoli Frenetiq hlásá, že chce hodnotit objektivně, tohle hodnocení se mi zdá hodně subjektivní. Přijde mi, že nehodnotí kvalitu fotek, ale spíš to, že je jich podle jeho měřítek málo. Uznávám, že nějaký prostor ke zlepšení tam je.

        Přijmu rád konstruktivní kritiku od kohokoli, kdo má lepší recenzi než já. A třeba na základě toho svojí recenzi doplním nebo vylepším. Ale tohle je jen hlasité plácnutí do vody. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto thanantos

          thanantos 07.06.2012  23:56

          « Re: Re: Re: hodnocení - tentokrát jinak

          bohužel dokud hodnocení funguje na bázi prostého průměru neuděláme nic. ale v recenzi zmiňovaného mini je 6b za fotky dost urážlivých. Fotek tam není mnoho ale jsou dobré. rozhodně v horních 10 % moje auto.. ale je to de-facto jedno. o to aby hodnocení nebylo řešené průměrem ale třeba přes medián/modus se tu žádalo už milionkrát. nikdo se s tím nepáral. přitom reálně by to znamenalo přepsat několik řádek kódu pokud je databáze napsaná slušně (neboli pokud ten, kdo tuto databázi programoval neměl v hlavě piliny)
          je mi vždycky líto když top 15 vypadnou hezké recenze jen proto, že je zhodnotilo málo lidí a někdo do nich pak takhle kopne... problém je ten že když se to vezme objektivně, chyba neni na straně Frenetiqa - má právo hodnotit jak uzná za vhodné, problém je v tom, že systém hodnocení je zoufale amatérský (prostý průměr) a změnit ho je PRÁCE ke které se nikdo neodhodlá. buď na to nemá pravomoce, přístup, schopnosti,nebo se může na komunitu nadšenců do aut jednoduše vys*at. Co je mu do nás. Kdysi tu byla stávka kvůli změně stylu a ani to moc účinku nemělo... nemáme nárok.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…