Diskuse

Ford Focus (2004)

11.6.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "mcZ17". Ford Focus první generace v roce 2001 prošel faceliftem, který podle mého autu dodal osobitější…

 

Ford Focus (mcZ17)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 11.06.2007  07:57

    body

    dobrá volba i recenze hezká.Zatím dám 9B!Jak přidáš foto, tak se ozvi a dám plný počet.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.06.2007  10:16

      « Re: body

      máš tam prozatím jediný, ostatní mám na druhém PC doma... zítra bych měl dovalit další ;-)

      a díky! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.2007  18:00

    Jde to....

    ...autíčko pěkné, recenze dobrá...ale ještě jednou se podívej na ty hodnoty výkonu/momentu... ;-)

    ...jinak za devět... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.2007  19:49

    10 b.

    přidej foto:yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.06.2007  10:18

      « Re: 10 b.

      Bohužel jsem zjistil, že veškeré fotografie mám na jiném počítači, neže jsem přepodkládal, proto budou fotky pravděpodobně až ve čtvrtek... :( Ale přemýšlím o tom, že bych zítra nafotil novou sérii s většími detaily, takže ještě uvidím... :-! Mám do toho jít?
  • 00 Reagovat !

    foto Onyx

    Onyx 11.06.2007  23:11

    Ja ziram..

    Nevim, jak jsi to presne formuloval, ale tohle je u me nadprumerna recenze!!! :yes: :yes: :yes: Moc pekne napsany, to se musi nechat. Prijemne jsi me prekvapil. Fotek ale teda malo, poradne to oziv clovece. V hodnoceni jsem rovnej na kazdyho, koho hodnotim, takze se nezlob ;-). Vic bodu ode me urcite dostanes, ale az za jiny auto... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.06.2007  10:33

      « Re: Ja ziram..

      "mám recenzi na focuse na moje.auto, nic světabornýho ale aspoň něco... " :) - formulace

      Jsem rád, že se líbí. Fotky update viz. předchozí odkaz. Trochu si s tím budu muset pohrát a dát nějaký pořádný. >:-[] Jak zjistím, kolik jsi mi dal bodů? 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Onyx

        Onyx 12.06.2007  19:02

        « Re: Re: Ja ziram..

        Mrkni na jakykoliv moje recenzovany auto. Uvidis to v pravym hornim rohu. Drzim pesti s tema fotkama ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 13.06.2007  13:00

          « Re: Re: Re: Ja ziram..

          hmm, docela opruz... žádný souhrn? 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.2007  19:35

    8b

    Nevěřím, že Focus nemá slabé stránky. Doplň foto a zvedám na 8b... Ať slouží ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.06.2007  13:06

      « Re: 8b

      Je to vždycky o tom, co od auta očekáváš. Pokud očekávám, že bude auto jen převážet z bodu A do bodu B, tak si pořídím klidně nějakou spolehlivou herku a je mi jedno, jaký má výkon, nebo objem kufru.

      Já od auta očekávám spolehlivost, nízké provozní náklady a velký objem kufru (protože když jedeme s týmem na zápas, přesně se do něho vejde 5 velkých báglů s výstrojí + hokejky = florbal).

      V tuhle chvíli mě ale ještě napadla jedna slabá stránka - namontovaná dělící přepážka mezi zadními sedadly a kurfem (M1), která se pomalu začíná ozývat - rozuměj pořádný zadrnčení pokud přejedu nějakou nerovnost... :-(

      Fotky viz. ostatní příspěvky = určitě doplním. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Bart

    Bárt 10.07.2007  19:18

    praktický dotaz

    Zdravím, chválím volbu auta, mám totiž to samý >:D ;-) Otázka - kolik tě stál ten chiptuning a od koho je? Trošku si s tou myšlenkou taky pohrávám, pokud vím, tak mezi tím 74 kW a 85 kW motorem nebyl žádný "hardwarový" rozdíl, nebo se mýlím?
    A ke slabinám - velice souhlasím s přístupem k žárovkám. Hlavně na levý straně je to kvůli baterce na infarkt. Když jsem tam měnil žárovku poprvé, skoro jsem to vzteky rozkopal 8-s :-!
    Mě osobně se ještě extra moc nezamlouvaj přední sedačky (verze Viva), ale jinak dle mě super autí ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.07.2007  13:02

      « Re: praktický dotaz

      Gratuluju k Focusu. :yes:

      Bohužel se jedná o překlep. Mám opravdu jen 74kW (viz. foto motoru). Ten údaj 85kW by měl být údajně po "kopnutí" turba... Takže opraveno.

      Každé jaro a zimu vždycky zapomenu, jak se otevírají ty zpropadený krytky na lampách, takže z celkových 4 umělých zobáčků už jsou 3 utržený. :-( To se vždycky pan Ford obrací v hrobě, co ode mě vždy uslyší... A zpětné nasazování pružin, které drží žárovky, tam dostanou prsty nejvíc zabrat. 8-s

      Sedačky jsou docela tvrdý, bez nějakýho pořádnýho vedení a jejich údržba stojí za prd. Mám verzi Trend, ale bude to asi stejný = nic moc.

      No, hlavně ať jezdí!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [89.243.99.XXX] 15.07.2007  14:23

    Funkce "overboost"

    Jak se sposti ta funkce "overboost"? Na to je nejaky tlacitko? Diky
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.07.2007  08:58

      « Re: Funkce "overboost"

      prostě ti foukne do turba a už to fičí (myslím že při 2.500 otáčkách)... :-)

      tj. žádný tlačítko :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.08.2007  08:49

    pal.počítač

    Chtěl bych se optat co ukazuje paubní počítač?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2007  23:58

      « Re: pal.počítač

      ukazuje momentální spotřebu, průměrnou spotřebu za měřené období, průměrnou rychlost, venkovní teplotu, počet kilometrů k dalšímu tankování + hlásí dojezdy k pumpě ve vzdálenosti 80, 40, 20 (tak nějak :) ). A ještě když dochází kapalina v ostřikovačích a venku klesnou stupně pod 4 stupně nad nulou, tak se rozsvítí kontrolka se symbolem vločky.... to je vše

      pár blbostí, ale pořád si s tím hraju a měřím, jestli jde ušetřit nafta ještě víc... :)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "mareq" [85.216.247.XXX] 27.08.2007  14:06

    Pistanie pri 4ke

    Uvazujeme nad kupou Ford Focus Kombi 1.8TDCi, r.v. 11.12.2003, 77000km. Dokonca ho mam pozicane na skusku.

    Vsimol som si, ze ked mam zaradenu rychlost 4 a idem tak 60-70km/h, tak sa (pavdepodobne z motora) ozyva piskot. Neviem, ci sa jedna o turbo, alebo nie je nieco v poriadku. Pri ostatnych rychlostiach to moc nepocut.

    Co si o tom myslis?

    Zrkadla su manualne, klima tiez a nema palubny pocitac. Asi to bude nizsia trieda.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.09.2007  22:55

      « Re: Pistanie pri 4ke

      Byl bych asi za maximálního guru, kdybych dokázal diagnostikovat z podobného popisu závadu na motoru. Jelikož ale v tuto chvíli se můj Focus nachází zhruba na 73000 km a specifikace máme podobné/stejné, vidím to pouze a jen na turbo. Všímej si, kdy se přesně toto pískání objevuje a pokud je to kolem 2.500 Nm, tak to právě zabírá turbo. Právě mi v poslední době začalo trochu "kopat", takže půjde auto asi znovu k doktorovi, aby se podíval na těsnění... (již jednou jsem měl stejný problém).

      Řekni potom, jak jsi se rozhodl, zda můžu gratulovat k Focusovému přírůstku do rodiny... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Bart

        Bárt 03.02.2008  19:02

        « Re: Re: Pistanie pri 4ke

        Nechci nějak prudit, ale turbo začíná zabírat okolo 1.600 ot., maximum krouťáku je dle papírů snad při 1.750 otáčkách... I když pravdou je, že maximální zrychlení je při nějakých 2.200 ot.
        Jinak poslední dobou mě víc a víc začíná štváv ten velký skok ve zpřevodování mezi 3. a 4. stupněm. Hlavně při předjíždění ze 70km/h je trojka už moc blízko maxima a čtyřka ještě pořádně nebere. To je pak adrenalin :-! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 05.02.2008  20:17

          « Re: Re: Re: Pistanie pri 4ke

          Tak ti nevím, ale zdá se mi, že zpřevodování je právě absolutně v pohodě a 3 určitě nemám na max... jestli to nebude nastavením modelu před faceliftem a po faceliftu. Před jsou převody hodně blízko, po už si s tím kluci od Forda dali větší práci a nemám výtek. I když si už nepamatuju přesně - 3 mi kroutí kolem 100km/h a na maximu ještě určitě nebudu. Zkusím si to (abych tady nemystifikoval) ještě ale zítra při cestě do práce...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "neprihlaseny Bárt" [194.29.228.XXX] 06.02.2008  08:04

            « Re: Re: Re: Re: Pistanie pri 4ke

            No ja mam taky pofaceliftovy model. Na trojku se da jet do asi 90-100km/h, ale to typicky dieslovy zrychleni se pri 70 uz skoro nedostavi. Nebo je to mozna tim, ze kdyz predjizdis a proti tobe jede kamion, tak to zrychleni vnimas jaksi slabsi 8-s >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 09.02.2008  15:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pistanie pri 4ke

              Tak jsem vyzkoušel a můžu říct, že při 100 km/h kroutím na 3 stupeň přesně 4.000 otáček. Určitě by se šlo jít dál, ale už to jaxi nemá význam (přesně jak píšeš) :).

              Když už se tady takhle bavíme, kolik už máš nalítáno a nezlobí Tě turbo? Poslední dobou začínám pociťovat trochu větší kopance, než by bylo záhodno. Kluci v servisu u Forda (při 80.000) nic nenašli, ale zato mi namatlali kolem kotoučů údajně měděnou pastu, aby se mi kola nezanášela a nerezla. (chtělo se mi brečet, když ta pasta stála 1.800,- Kč)
              • 00 Reagovat !

                foto Bart

                Bárt 09.02.2008  18:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pistanie pri 4ke

                Mám najeto necelých 102.000km a turbo se chová furt stejně, takže asi nezlobí :-) Na inspekčce při 100.000 jsem byl minulý víkend a taky jsem se dost prohnul. Plastový zakrytování, co je zespodu motoru, totiž bylo nějak moc natěsno nasazený. Špína, co se dostala mezi ten kryt a olejovou vanu, fungovala pak jako šmirgl a odbrousila na jednom místě barvu z vany, která pak zrezla natolik, že když tu vanu měnili, tak se prstem "propíchli" dovnitř. Neboli měněno za 5min. 12... Stálo mě to skoro 300€ (děláno v Berlíně) :'-( Nejvíc mě ale nas...lo to, že podle toho technika se takovádle rez nevyvine za rok, takže při minulý prohlídce už něco muselo být vidět a ti * z Mělníka (Charouz) neřekli nic. Jinak taky ještě byly pryč zadní kotouče a pro smrad jsem nechal vydesinfikovat klimačku. No a všeho všudy jsem v tom servisu nechal 840 €.
                Na druhou stranu to auto jsem koupil před dvěma lety s 61.000km a až na přední kotouče a to, co se mění při malý inspekčce jsem do toho zatím nemusel nic vrážet. Pokud tedy todle byla na dalších 40.000km poslední velká investice, tak to docela jde ;-)
                A proč že ti na kola napatlali tu měděnou pastu? Co kde nemá reznout? To jsem nějak nepochopil :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dave-SK

    Dave SK 13.09.2007  23:30

    super 10b

    Velmi sa mi nepaci kombi ale tvoje je super
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.09.2007  22:56

      « Re: super 10b

      Díky za poklonu. Vážím si toho... :yes:

      Sám jsem nikdy nechtěl kombi, ale okolnosti mě donutily. Po pořízení jsem se potýkal s myšlenkou, co všechno by se nechalo zlepšovat ("tunit") na autě, ale dospěl jsem k názoru, že bych byl svému okolí k smíchu, kdybych auto oplastoval vším, co bych viděl na prodej.

      Proto jsem zůstal jen u kol, která si myslím autu sluší a zároveň jsou běžného-provozu-schopná...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.2007  11:10

    8b

    auto vypada udrzovane.. kola se mi docela libi i kdyz bych vic privital nizkopalcove.. s autem jsi asi dost spokojen,to jde videt ;-) kez bych to i ja mohl rict o sve fieste ;-\ at to dal jede!
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 02.12.2007  13:30

    Souhlas

    s tím, že po faceliftu Focus prokouknul a sekne mu to. Stejně tak u druhé generace myslím, že první pokus zrovna nevyšel, ale teď nastupující facelift je úža. Dávám 9b za kratší recenzi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.04.2008  15:48

    1,8 TDCi 74 kW

    Len aby som to tu trosku upresnil. FOFO robil dva motori TDCi. Jeden mal 74 kW a druhy 85kW a ten overboost ma len ten 85kW motor ktory sa prejavuje pri prudsom zosliapnuti pedalu a kratkodobo zvysuje vykon aj tah.
    Salbe stranky FOFO ma: trosku vyssia spotreba ako by sa patrilo na taky motor ostatne motori z inych koncernou ho so spotrebou schovaju do vrecka. Dalsia velmi zavazna slaba stranka je zotrvacnik ktory dost casto odchadza uz po 120 tis km a nie je to lacna zalezitost . Original vymena spojka+lozisko+zotrvacnik 40-50 tis nahrada tak 30 tis aj s pracou. Dalsia slaba stranka je starter ale to sa tyka hlavne aut prevadzkovanych v meste. FOFO ma problem aj so startom v zime. Proste nastartujete a po par sec. vam motor zhasne alebo nestartuje vobec. Ja mam FOFO 74 kW a som s nim velmi spokojny a zatial sa objavil problem len so starterom takze tieto zavady su zozbierane s Fordackych for ktore navstevujem a toto su dost caste poruchy ktore tam ludia opisuju. Ale inak ten podvozok ktory FOFO ma je proste uzasny. Je najlepsi vo svojej triede.
    :-) :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.05.2008  18:41

      « Re: 1,8 TDCi 74 kW

      Díky za reakci, to že je funkce overboost jen při 85kW jsem netušil. :-)

      Ke spotřebě - stále se pohybuji na průměru kolem 6 litrů a to jezdím převážně ve městě. Chorvatsko jsme zvládli na economy provoz - 4,4l za 2000 km.

      Ad setrvačník, zatím se nemůžu vyjádřit, jsem na 85.000 km. :-)

      Ad startování - zjistil jsem, že veškeré problémy jsou jen v naftě, kterou do Fordu leju. Vyzkoušel jsem všechny okolní benzínky OMV, SHELL, BENZINA, JET + ostatní regionální, ale nejlépe mi ze všeho vyšel AGIP. Ten prostě tomuhle autu chutná a když jde do tuhého (rozuměj v zimě), dopřávám mu připravenou směs do zimy (myslím, že se jmenuje NORDIC, nebo ARCTIC DIESEL). A problém se startováním je vyřešen. :-)

      A odešly mi teď stabilizační tyčky, ale zas taková investice to nebude.Snad... :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě. Základní model zaujme cenou

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě.…

Apple představil iPad Air a základní iPad 8. generace. První jmenovaný dostal nový design inspirovaný u modelů Pro. 

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku…

Ombudsman Blesku znovu pomohl! Tentokrát bezmocnému panu Rozkošnému (77), který si koupil kotel a netušil, od…

 

iSport.cz

Cesta do Evropské ligy: Plzeň jede do Izraele, Liberec přivítá APOEL

Cesta do Evropské ligy: Plzeň jede do Izraele,…

Fotbalisté Plzně i Liberce zvládli souboje 3. předkola Evropské ligy a ve čtvrtek 1. října je čeká poslední…

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty ukončil kariéru

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty…

Roman Polom, člen silného sparťanského ročníku 1992, do kterého spadají například Ladislav Krejčí st., Pavel…

 

Reflex.cz

První český seriál v historii získal nominaci na Emmy. Pustit si ho můžete zdarma na internetu

První český seriál v historii získal nominaci na…

Mezinárodní akademie televizních umění a věd zveřejnila nominace na mezinárodní ceny Emmy. Je mezi nimi i…

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a městské legendy aneb Co jsme zažili během koronakrize

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a…

Televize a média hlavního proudu nás denně bičují grafy s počty nakažených a hospitalizovaných. Někde pod tím…