Škoda Favorit (1993)
15.9.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "constantine". Favošek spatřil světlo světa v roce 1993. Jde o typ Favorit 135GLX. Počátkem dubna 1995…
Škoda Favorit (constantine)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Krása 15.09.2009 17:35 Ronault.
- stále velmi výkonný? 16.09.2009 18:16
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: stále velmi výkonný? 17.09.2009 13:50 hacek.hacek
-
-
"-- skrytý --" 15.09.2009 17:47
« Re: Krása
Díky ;-) teprve se tu rozkoukáváme. Takhle vypadá ode dneška, dostal totiž rastaurátora laku. Jinak za poslední dva týdny, kompletně vyčištěn, zrenovovaná palubka a ještě se bude dokytovávat kufr a přestříkání barvou. S tou recenzí nevím, v autech se vyznám jako koza v petrželi >:D-
Ronault. 15.09.2009 18:50
« Re: Re: Krása
Nemusíš popisovat technické vlastnosti, třeba popiš jak se s ním jezdí, ono to není server automechaniků, ale majitelů aut a jejich řidičů. Takže dojmy z jízdy, klidně původ atd. Koukni na mě, taky nejsem nějaký obrovský technický znalec ;-) Jinak dokud nemáš hotovou recenzi a fotky, tak doporučuji recenzi skrýt nebo nezadávat, předejdeš tak negativním hodnocením.
-
-
-
"-- skrytý --" 16.09.2009 18:16
stále velmi výkonný?
trochu mě zarazilo to o tom výkonu,ale souhlasím,že 1,3 50kw v dobře zajeté Felicii jela jak drak, jestli to máš stejný tak rozumím. Podle fotek fakt pěkný kus, začínal jsem taky na Fáčku :-)-
"-- skrytý --" 16.09.2009 20:14
« Re: stále velmi výkonný?
Jedná se o dva rozdílné motory. 50kW verze je vybavena vícebodovým vstřikováním, slabší model je vybaven jednobodovým nepřímým vstřikem Bosch. S tím slabším jsem měl možnost se ve Favoritu několikrát projet, než ho zaskočil konec na vrakovišti :'-( a ten silnější mám ve Felicii. Kdo na tomhle začíná, auta si pak podle mě více váží a buduje si k němu vztah, nemluvě o získaných zkušenostech při opravách.-
-
hacek.hacek 17.09.2009 13:26
« Re: Re: Re: stále velmi výkonný?
jeste doplnim, ze 50kW se delala ve Facku u karbce, jehoz majitel jsem. Oznaceni motoru je 781.136X. Jinak moc pekne facko :-) Az dopises recenzi, tak se ozvi a zvednu hodnoceni :yes:-
-
hacek.hacek 17.09.2009 13:40
« Re: Re: Re: Re: Re: stále velmi výkonný?
nene, je to 50tka karbec. TP nelze, stejne tak nelzou ani odborne knihy :-) Tento typ se vyrabel pouze asi 2 mesice a vyrobilo se hodne malo kusu. V mototechnach o nem nic nevi, nicmene pravdou je, ze se to vyrabelo. Lisi se: jinym prumerem vzdusniku + jine trysky v karbci, jiny rozdelovac a jina vacka.-
Ronault. 17.09.2009 13:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: stále velmi výkonný?
Nejsou to ty omezené "sportovnější" verze? Tak to máš fajn, zkoušel jsi srovnat s normálním 135 LX s 43 kW? Četl jsem tuším na autowebu recenzi jednoho redaktora na Favorita právě s předělaným karburátorem a prý mu to jede nesrovnatelně lépe, jen malinko více žere.-
Special-line 17.09.2009 13:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: stále velmi výkonný?
Omezené spotrovnější verze těžko. Je to prostě normál motor z Fabriky s 50 kW a karbcem.
Existovala úprava Sprint, což dělal nějakej autoservis (nebylo to někde v mariánských Lázních????) a ty měly zhruba 55 kW.
-
-
-
-
-
-
-
-
hacek.hacek 17.09.2009 13:50
Re: Re: Re: Re: Re: Re: stále velmi výkonný?
nene, byla to seriova vyroba, ale trvala jen kratce. Noo, kamarad ma 46kW a kdyz jsme to srovnavali, tak mi to jelo lepe. Mrkni na tyhle weby, kde je to popsane: [odkaz] ; [odkaz]%C3%A1stavba_… .
Verim, ze s upravovanym karbcem muze jet i 43ka, 46ka lepe nez 50tka neupravena, to urcite. Jen jsem tu chtel doplnit informace, ze 50kW se delal taky v karburatoru. Je to popsane v odborne literature, treba od p. Andrta. Kdyztak mrkni na www.skodafavorit.cz do fora, tam jsme o tomto motoru vedli spoustu diskuzi.
Takže skryj auto, napiš recenzi, perfektně ho nafoť a myslím, že se můžu obávat o svou pozici ve Favoritech 8-s :yes: :yes: :yes: