Ford Focus (2003)
21.4.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "alan_d". No tak tohle je můj krasavec. Občas trochu pozlobí, už není nejmladší, já to přičítám jeho…
Ford Focus (alan_d)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- fotky 21.04.2009 02:21
- soutěž foto 21.04.2009 14:24 David Silver
- Bodování 22.04.2009 10:48 zip2016
- Od podvozku až po paroubka 22.04.2009 11:14 Konwi
-
Nemá to motto být správně - kdo bourá, jezdí nad svoje možnosti?… 22.04.2009 13:39
Poustnik
- Re: Nemá to motto být správně - kdo bourá, jezdí nad svoje mo… 22.04.2009 14:06 filko
- Re: Nemá to motto být správně - kdo bourá, jezdí nad svoje mo… 22.04.2009 19:03
- EGR 10.09.2009 11:20 Matt26
- diesel 12.10.2009 18:57
- dnes cerstve 15.01.2010 00:46
- Jsi teda stavitel mostů? 15.01.2010 00:53 FRPE
- nova patka 10.02.2010 02:58 Brandon Walsh
-
"-- skrytý --" 21.04.2009 02:21
fotky
fotky prihodim zitra, dneska se to hrozne seka.. ;-\-
-
"-- skrytý --" 21.04.2009 18:09
« Re: Re: fotky
tak koukam, ze nejslabsi strankou recenze jsou fotky. prumer po 8mi hodnocenich je cca 7.5. jestli mate nejaky tipy, co vyfotit, jak vyfotit, nebo obracene co nefotit, staci napsat :-)
po tom vsem uz jsou fotky to nejmensi, s cim bych mel problem
-
-
-
David Silver 21.04.2009 14:24
soutěž foto
Z Fordu Focus první generace roku výroby 2003 s průměrnou spotřebou kolem 5,3 litrů ;-) -
zip2016 22.04.2009 10:48
Bodování
Rád bych ti dal 3 x 10, ale ta absence háčků a čárek mě v recenzi trošičku štve. Zkus to opravit. ;-) :yes:-
"-- skrytý --" 22.04.2009 12:09
« Re: Bodování
wow - tak to je výzva! :-)
vzhledem k tomu, že jsem zvyklý psát na anglické klávesnici, tak mi to s interpukncí jde o poznání hůř a rychleji ztrácím myšlenky. no ale když už to je venku, tak se to pokusím vylepšit. jako bonus opravím i velký písmena, kde to má být :yes:
-
-
Konwi 22.04.2009 11:14
Od podvozku až po paroubka
Se vším souhlasím :yes: Trochu mě jen zaráží Tvé tvrzení o tom, že to má velký kufr. Podle mě je kufr zásadní slabinou mého Focusu. Fotky jsou opravdu povedeé. Když na ně koukám, cítím nutkavou potřebu ty své přefotit a vylepšit. Ať slouží.-
"-- skrytý --" 22.04.2009 12:11
« Re: Od podvozku až po paroubka
faktem je, ze absoulutni hodnota kufru neni oslnujici, ale nejspis ovladam system, ktery me umozni tam nacpat o 50% vic, nez je mozny :-) alespon to tak na me pusobi. takze kdyz hodnotim kufr jako ok, tak je to mysleny tak, ze me neomezuje.
-
-
Poustnik 22.04.2009 13:39
Nemá to motto být správně - kdo bourá, jezdí nad svoje možnosti???
Stahování okýnek mám taky úplně stejně, takže to není žádná zvláštnost. Máš to napsané celkem svižně a vtipně, tak ať slouží a nezlobí! Ale neměl by Allan Delon jezdit spíš ve francouzském vozu??? Hoj! :-)-
"-- skrytý --" 22.04.2009 19:03
« Re: Nemá to motto být správně - kdo bourá, jezdí nad svoje možnosti???
jak muze byt nekomu patrne z recenze, ne vsechno co pisu, myslim vazne ;-)-
-
"-- skrytý --" 22.04.2009 19:20
« Re: Re: Re: Nemá to motto být správně - kdo bourá, jezdí nad svoje možnosti???
Nedělej ze sebe falešně suchara. ;-)-
Poustnik 22.04.2009 19:46
« Re: Re: Re: Re: Nemá to motto být správně - kdo bourá, jezdí nad svoje možnosti???
Tak dobrá! Přiznávám se! Včera jsem se usmál, když jsem na internet bankingu viděl, že přišla výplata..... :-! Ale na moji otázku, proč Alain Delon jezdí ve Fordu, mi nebylo zodpovězeno...[odkaz] :-)
-
-
-
-
Matt26 10.09.2009 11:20
EGR
Ahoj, môžem ťa poprosiť, napísal by si mi niečo viac o tom EGR ventile... kto ti to robil, či si na to kupoval nejakú sadu, ako sa zmenil prejav auta (pozitívne aj negatívne-dymivosť) a tak.. Vopred díky. Tiež o tom totiž uvažujem ;-)-
"-- skrytý --" 10.09.2009 11:57
« Re: EGR
v podstate to je velmi jednoduchy ukon - v mym pripade to znamenalo odpojeni a zaslepeni hadicky podtlaku, ktery ovlada ventil. co jsem vystudoval, tak funkce je nasledujici:
- pri volnobehu a stavu, kdy motor je jen castecne zatezovan, je tento ventil pomoci podtlaku otevren a propousti tak spaliny do sani. tim dochazi k jejich opetovnemu prohoreni a navic to ma za nasledek snizeni teploty vzplanuti a tim ma dochazet k eliminaci vzniku spalin oxidu dusiku (jsou jedovate a vznikaji pri vysokych telotach)
- pri zatizeni se ventil uzavre (mel by podtlak vymizet - u me se tak ale nedelo, stale tam byl, i kdyz slabsi), aby mel motor lepsi podminky pro spalovani. vic vzduchu = vic kysliku = lepsi horeni smesi = vetsi vykon
takze montaz je jednoducha, dulezity je ucpat necim tu hadicku, aby neco nenasala. tim zustane ventil stale zavreny.
efekt? snizi se kourivost (to nasteti nebyl muj problem) a zvysi se vykon v nizkych otackach (toto problem uz byl, mel jsem pocit, ze se rozjizdim s benzinem, opotrebeni spojky tedy bylo radove vyssi)
nevyhody: vyssi emise, u novejsich motoru se muze rozsvitit kontrolka (ceho - to ted nevim, cetl jsem o tom, ale jelikoz to neni muj problem, tak jsem to vypustil), ale na funkci motoru to vliv mit nebude. pouze sviti :-)
vyhody: vyssi vykon, nizsi kourivost, prospiva to motoru
proc to motoru prospiva? protoze spaliny dieslu nejsou jen plyn, ale take drobne castecky, ktere se pri recirkulaci dostavji opet do valce a diky sve abrazivni povaze zvysuji vnitrni opotrebeni. dusledkem pak je vyssi spinivost oleje. toto vse odpojeni vyresi.
dale navic se spaliny usazuji na sazni, coz jak si kazdy dovede predstavit funguje jako restriktor. takze zadne lestene kanalky sani, ale cerny kekel. i v pripade, ze k odpojovani egr se nekdo nechysta, tak neni od veci sani rozebrat a vycistit
a ted si kazdy preberte, co to pro vas znamena :-)
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 15.01.2010 09:55
« Re: Re: Re: dnes cerstve
nechal jsem v kasliku spolujezdce navigaci, tak tu. pak ho chytli, ale uz ji nemel u sebe. no a byly foliovany okna. smula, no
-
-
-
-
Brandon Walsh 10.02.2010 02:58
nova patka
je nadherna :yes: skoda ze si ju nevyfotil aj ako cele auto ale detaily pekne ;-)