Škoda Fabia (2000)
28.9.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Dr. Zoidberg". Koupě: Dlouho jsem vybíral, hlavně kvůli omezeným financím. Projel jsem největší…
Škoda Fabia (Dr. Zoidberg)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
tofoj 05.02.10 14:34
« Re: kn filtr
Smysl to má na atmosférickej motor, kde se do motoru dostane o malinko větší množství vzduchu. Taky se nemůsí měnit. Když máš čistící sadu je to skoro navěky. Nevýhoda je, že propustí i drobné nečistoty, tomu se ale dá zabránit pravidelnou olejovou impregnací. U turbomotorů je to zbytečnost, protože vrtule turba si vytvoří mnohem větší podtlak.
Jinak zdravím CSkaře, ani sem o tobě tady nevěděl >:D -
"-- skrytý --" 08.12.09 19:50
« Re: prodleva plynu?
Ahoj, díky za pochvalu. Ohledně výměny ŘJ: měl jsem problém s funkčností tempomatu, musela se vyměnit řídící jednotka motoru. Původní jednotka byla s posledním písmenem T, vyměnil jsem za BK a prodleva se citelně zlepšila, dneska mi ani nepříjde, že auto nějakou prodlevu na plyn má >:D Info jsem čerpal z www.forum.skodahome.cz -
"-- skrytý --" 02.11.09 20:03
« prodleva plynu?
Zdravím, auto je pěkné, ale co mě nejvíc zaujalo, je jak jste psal o výměně ŘJ po které téměř zmizela prodleva plynu. Mohl byste mi napsat jakou ŘJ jste použil, co Vás to stálo, případně z jakého zdroje jste čerpal info? Mám fabku se stejnou motorizací a prodleva mi docela vadí. Předem děkuju. -
"-- skrytý --" 01.10.09 22:41
« Re: Pěkná
Díky, tuc bedna zabírá kus, zesilovač musím přišroubovat na opěradlo a bedna se dá jednoduše odpojit a vyhodit, ale jezdím povětšinou sám nebo ve dvou, takže mi to zase tolik nevadí ;-). Comě překvapuje, tak je to, jak to pěkně všechno na origu rádiu hraje, ten subák je zbytečně silný, stačilo by mi 30% výkonu, tak jej mám nastavený, ať decentně dokresluje basy, nemám rád přebasovanou hudbu :-)
Interiér se mi líbí strašně, stojí to i za ty nevýhody spojený s béžovou jako jsou čištění,... Černý interiér nebo šedý už nechci >:D Ikdyž černá elegance vypadá taky pěkně .-) -
kolmar 28.09.09 17:56
« Re: Re: Re: Re: r.v.2000
Ja casto aj 140 a neni to az take strasne...6,5 - 7,5 podla pomeru stupania/klesania... inac viac ako 180 nepojde...ale od noveho cestneho zakonu to aj tak nema zmysel...
Na 1.4-ku je napr. obehovanie v stupaniach super, napr. kamiony, iduce 40-50, pri 2-ke a vytoceni je to super...ked ide nieco 80 tak na predbiehanie do kopca zabudni... a ked sa ponahlas tak na 3-ku som 12% stupanie dal 120 km/h!!!!! cize ked tocis, ides, ked netocis - spotreba parada... Fakt dobry motor. -
kolmar 28.09.09 17:43
« Re: Re: r.v.2000
Tak aj mne to nesedelo...uz som myslel ze bola cela dozdzubana a nahradne diely isli po facelifte...
Pravdupovediac tolko bubacikov by som do faby nedaval, no ale jazdim ten isty motor tak :yes: , naozaj je to najlepsi motor aky sa do Faby montoval. Ked tocis tak sa toho da naobehovat dost, a pri plynulej jazde potvrdzujem 6,3, aj 5,6 som mal (no uz len do 120 km/h...viac nie lebo je dost kratka 5-ka) rekord mam tusim 4,7!!! Inac olej zatial nezerie tak OK. Na okreske sa s tym da pekne vyblaznit...ani by ludia neverili... lepsie sedi ako Astra G alebo Koktavka...
PS: neskusaj jazdit rychlo s plnym autom...zozerie potom toho dost a dynamiku aj tak nenajdes...hlavne stupania su pre 125 N.m a plne auto biedne...