Škoda Yeti (2010)
31.7.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "milan_ruzicka". Jde o Yetiho v modré metalíze. Pod kapotou vrní 140 koní, kteří se živí naftou.…
Škoda Yeti (milan_ruzicka)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
BigBang 31.07.2011 23:33
konečně
konečně yetti, co nejezdí jenom po silnici i dál jak 10 m od ní :-! proto sem syp fotky z výletů mimo silnice :yes:-
kodl33 01.08.2011 08:04
« Re: konečně
jestli to nebude tím, že Yeti prostě není auto na "cesty 10m od silnice" ... a nějak nechápu autora ... ví, že bude jezdit mimo silnici a koupí si crossover?? ... a pak si stěžuje na nízkou světlou výšku, absenci "zamknutí" zadku, atd ... nicméně, pochvala za "důkaz", že Yeti není SUV, ale výbornej crossover, vhodnej na naše "nádherný" cesty ...-
-
kodl33 03.08.2011 07:40
« Re: Re: Re: konečně
SUV = sportovně užitkové auto určené i pro jízdu v lehkém terénu(za ten neberu polňačku, po te projede každý auto) ... takže od něj předpokládám, že bude mít
- vyšší světlou výšku (min. 20cm)
- 4x4 odpovídající kategorii SUV (takže „zamknout“ zadek, tak aby vždy bylo hnaný alespoň jedno kolo na každé nápravě a o zbytek se postarala elektronika - neplést s uzávěrkami atd.)
- Kufr, do kterého se něco vleze
Ani jeden z těchto parametru Yeti nesplňuje . A to, že ho automobilka ředí mezi SUV, z něj SUV nedělá. Jenže ona kategorie SUV je teď „v módě“, takže se do ní zařazuje kde co :-(! Pro mě je to crossover. A sám jsi napsal, že crossover je třeba qashqai. Takže jakej je rozdíl mezi Qashqaiem a Yetim? Když budu k Yetimu hodně vstřícnej, tak žádnej … přibližně stejná světlá výška, primárně se vyrábí jako dvoukola, čtyřkola v Q lze dokonce „uzamknout“, kufr přibližně stejnej .. za mě konstrukčně stejný typ aut … a teď si Yeti srovnej s X-trailem, Grand Vitarou, Forestrem, což jsou skutečný SUV ... s těmahle autama ale Yeti srovnat nejde, jaksi není co …
P.S. o ceně Yetiho není třeba mluvit, za mě předražený .. ale proč by nebyl tak drahej, když to lidi kupují
-
-
jets_cz 03.08.2011 05:37
asistent sjíždění kopců
ve slabých stránkách píšeš nemožnost vypnout tento asistent. Jak to myslíš? Podle mně je to jediná užitečná věc ze všech věcí které off road nabízí... Zkoušeli jsme jezdit v poměrně težkém terénu (v poměru na SUV) a musím říct že bez zapnutí tohoto systému nám to všem šlapalo mnohem líp a asistent sjíždění kopců byl jediný důvod proč toto tlačítko zapnout...
Jinak Yeti se mi moc líbí, hlavně interiér, akorát se mi zdá drahý na svou velikost, hoď sem víc fotek z terénu a interiéru -
"-- skrytý --" 05.08.2011 17:50
Odpovědi
ad Žhavení: Není to filtr DPF, ten má ještě jinou kontrolku. Kontrolka žhavení je obecně na ŘJ motoru, stejně tak i kontrolka emisí.
DPF má ikonku výfuku jako kdyby vyšrafovanou (viz návod)
ad SUV/ne-SUV: To ať si každý vyřeší sám a nehádejte se tady o tom, stejně nikdo z vás tu durhou pravdu nepřijme a nikam to nevede. Každopádně já Yetiho za SUV považuju (nemáš-li greenline verzi:))
ad parametry SUV (03.08. 07:40): O kufru jsem psal, že je malý, ale stejně tak jsem psal, že se do něj zatím vše vešlo. Nikdy se mi nestalo, že bych musel něco nechat doma, a to jezdíme v hodně lidech s hodně věcma. V článku jsem to zmiňoval, myslím, že 7 gemm není málo (gemma je novodobá verze starých krosen, kdyby někdo nevěděl) plus ty kytary a lidi.
Pohon 4x4 je jasný, tam v Boleslavi šetřili, respektive se drželi koncernových zavedených tradic (Haldex).
Světlou výšku píšeš minimálně 20cm, já mám 19,5 a stejně bych přidal. Tady už se zase blížíš k offroadům, ty ať si mají 40cm a vejš. Zatím jsem vše (až na jednu příhodu) projel a vyšší výška by mi přidala převážně lepší pocit (tam kde jezdím).
ad asistent offroad: Já osobně si nemůžu vynachválit "úpravu charakteristiky plynového pedálu". Kdo to nezkoušel, je to tak, že plynový pedál má mnohem větší toleranci, prostě kousek sem, kousek tam a plynu je pořád stejně. Když skáčeš jak zajíc, tak je to fajn.
Přidám ještě nějaké fotky k velikosti kufru a auta:)