Diskuse

Porsche Cayenne (2005)

20.8.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "PCT". Od té doby co nám s manželkou zachranilo život, to že jezdíme v SUV (při střetu s náklaďákem) jiné…

 

Porsche Cayenne (PCT)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 20.08.2009  01:01

    Supersport?

    Beru, někteří prostě upřednostní SUV, ale říci, že Cayenne je supersport? 8-s Supersport si představuju úúúúplně jinak než vysoké, dlouhé a 2,5 tuny těžké auto :-(
    • 00 Reagovat !

      foto esenbe

      esenbe 20.08.2009  01:11

      « Re: Supersport?

      Jo to mě taky pobavilo . Cayenne je SUV a nejhorší model automobilky porsche , i když ji defakto zachránilo . Ironií je že značku ,která dělá jedny z nejlepších a nejsportovnějších aut na světě, zachránil model ,který má k zábavě za volantem nejdál ze všech a jeho DNA je od vw .

      A za druhé je tam psáno ,že majitel rád fotí ( a má výbavu ,která zabírá mnoho místa ) ,ale fotky tomu jaksi nenasvědčují ... zatím teda nehodnotím .
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.08.2009  01:25

        « Re: Re: Supersport?

        Zajímalo by mě jak můžeš tvrdit, že je to nejhorší model podle čeho to posuzuješ asi když je zachránilo tak to ukázalo jistej zájem o ten vůz a sorry za fotky ale kovářova kobyla chodí bosa a tuhle připomínku uznávám.

        Jinak asi kdyby si rozebral jake koliv auto v dnešní době tak zjistíš, že všechno je participováno mezi automobilkami ale jde o globální výsledný produkt. Lambo má taky půlku vW a to neznamená, že je špatný. Nakonec se ty koncerny vzájemně vlastněj a spolupracujou na vývoji a když je to za cenu vylepšení tak proč ne
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 20.08.2009  01:27

          « Re: Re: Re: Supersport?

          Pisatel jistě myslel, že Cayenne má nejhorší vlastnosti supersportu, což Porsche je výrobcem této kategorie aut.

          Cayenne má své kvality, ale nejsou v souladu s tradicí značky, šlo jen o přežití, což se povedlo
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.08.2009  01:34

            « Re: Re: Re: Re: Supersport?

            A to by mě zajímal tvůj názor na Panameru. Doufam, že si koupí alespoň jednoho Porsche pomohl zachránit značku aby nebyla nucena vyrábět podle tebe Cayenny a podobně
            • 00 Reagovat !

              foto esenbe

              esenbe 20.08.2009  01:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

              Ale o tom jestli si někdo něco koupí nebo ne to není . Já momentálně studuju a stejně si mohu dovolit nová auta za své peníze . Jestli vše dobře dopadne tak třeba za deset let bych mohl být potencionální zákazník porsche . A jestliže bude automobilka pokračovat stejným tempem sáhnu někam jinam . Stejně jako citroen dělal nejkrásnější auta ,tak upadl ( nedodržováním tradičních hodnot ) a těchle značek je více . Například BMW tam má silně našláplo ... ty nesmysly co produkuje poslední dobou ...
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 20.08.2009  01:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

              Panamera je další komerční projekt pro přežití, to pravé, co si představíš pod pojmem porsche to není. Je pravda, jak píše snb níže, že mělo více úletů, ale tohle ještě pořád nedělá z něj výrobce SUV s velkou historii ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto esenbe

          esenbe 20.08.2009  01:32

          « Re: Re: Re: Supersport?

          Jakmile jsi tam dopsal ten důvod proč SUV. Naprosto chápu ... Ale pochop ,že automobilka porsche byla odjakživa spjata s pojmy jako je sport a závodění . Tzn. že všechny její produkty byly ( až na ulety (924 ,944 atd. a ted cayenne a panamera )ortodoxní náčiní na okruh .Bylo to jen a jen o pocitu z jízdy . Což mi určitě po nineeleven skušenosti potvrdíš . Bohužel doba tomu nějakým zvráceným smyslem přeje ( krize ? cena ropy ? ) ,že se dělají obludy s obrovskými motory ,které trží na slavných jménech ... BMW X5 M , X6 M , cayenne . Samozdřejmě je třeba uspokojit poptávku . Nic proti jen si jaksi protiřečí .

          Jasně to je pravda ,ale lambo nevypadá jako faceliftovanej golf jestli chápeš jak to myslím .
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.08.2009  01:50

            « Re: Re: Re: Re: Supersport?

            To všechno chápu když jedež v 911 máš pocit že jseš jenom ty a motor a perfektně to reaguje dopředu, máš pocit že se to nemůže otočit na střechu a zabrzdí to na fleku. To že dělá Porsche závodní auta je vždycky základ. Ale prostě Cayenne turbo zatim si stojim patří do kategorie supersport než mi někdo zašle přesnou definici co to je supersport a bude tam nějakej parametr, kterej to nespňuje. A nakonec design auta je jedna věc a hlavně motor posouvá auto do jiné kategorie. A faceliftovanej golf nevim asi bych řekl, že porsche Cayennemá svuj osobitej design a připomíná mi spíš starší 911
            • 00 Reagovat !

              foto esenbe

              esenbe 20.08.2009  01:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

              tu definici jsi vlastně napsal sám při popisu pocitů s 911 a o tom to je o pocitech :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 20.08.2009  02:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                tak ten samej pocit mam i v tom cayennu turbo
          • 00 Reagovat !

            foto Martin911Turbo

            Martin911Turbo 20.08.2009  09:57

            « Re: Supersport?

            esenbe: já Ti dám že moje Porsche 944 S2 je úlet až se Ti o čertech zazdá >:-[] >:-[] >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.08.2009  01:17

      « Re: Supersport?

      každý máme jiné představy zajimalo by mě čim jezdíš a v čem si jezdil nebo jen rád čteš abys mohl připomínkovat
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 20.08.2009  01:24

        « Re: Re: Supersport?

        Když se řádně rozhlédneš, tak uvidíš. Jenže jestli jsi řídil 350Z, jak píšeš, tak přecejen musíš uznat, že porovnání jen toho hmotnostního rozdílu, rozdílu výšky těžiště nemůže být Cayenne brán jako doslova cituji "supersport". Neřeknu, kdybys napsal "na výšku a hmotnost lze hovořit až o sportovních vlastnostech", ale napsat supersport a tím ho přiřadit třeba k Carrera GT, F430, Murciélago... atd... to se na mě nezlob... kravina.

        Jo, Cayenne je auto perfektní a do posledního písmene vystihující pojem SUV, pohodlí skoro jak v S-classe (i když ty tvrdíš, že S-classe nedojedeš do cíle, možná jsi měl minulou E-classe, beru), vysoký posaz, částečně prostupnost "terénem" a image, v tom má prim...

        Jinak, nehraje se na to, jaké máme kdo představy, to by byla dle některých Octavia TDI taky supersport.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 20.08.2009  01:28

          « Re: Re: Re: Supersport?

          Také jsem si to myslel, ale jen do té doby, než jsem si vzal Porsche Cayenne GTS na několik dnů. Řídil jsem už hodně aut, našlo by se mezi nimi i pár supersportů.
          Způsob, jakým GTS zatáčí a projíždí okresky, je pro mě zcela nepochopitelný. Svým způsobem je i auto jako Cayenne supersport. ;-) Každý člověk má svoje měřítka.

          Pro mě je supersport Hummer H1. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 20.08.2009  01:31

            « Re: Re: Re: Re: Supersport?

            Hmmm... a je zcela srovnatelný svou zábavností a ovladatelností se supersporty? ;-)

            PS: Nemáš tady i jiný nick nebo jsi smazal auto?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 20.08.2009  01:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

              Pro mě je H1 desetkrát větší supersport než Porsche 997 (které mám doma) nebo Audi R8.
              S H1 jsem zažil víc zábavy a adrenalinu než s 911 a R8 dohromady.

              Kde to žiješ? Auta jsem smazal před rokem a půl.... >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 20.08.2009  01:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                Viděl jsem to tady, ale až tak detailně to tu prolezené nemám >:D
                No jo, když ty bereš jako sport i trucktrial, ale já beru v pojmu supersport přecejen něco jiného ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 20.08.2009  01:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                  Každý má svoje měřítka. ;-)
                  Pro mě supersport znamená něco nevšedního a hodně vzrušujícího, né to, co za supersport považují novináři. :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 20.08.2009  01:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                    Chápu, ale spíše se řídím těmi novináři ;-) Nicméně Cayenne není ani supersport do terénu, to už spíše Lada Niva. :-! >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Asphalte-MoDo

                      Asphalte MoDo 21.08.2009  12:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                      šachy jsou taky sport. proš ne H1 a PCT?? Hezke je jak PCT jezdi po silnici.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 21.08.2009  12:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                        Protože šachy můžeš hrát relaxačně (Cayenne) a nebo je můžeš hrát závodně (supersport).

                        Rozumíme? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 20.08.2009  01:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                Ale to by H1 trochu aerodynamická ta brzdí už jenom tim svym tvarem a chtěl bych jí vidět jet přes 200 km/h maximálně když jí amíci vyhoděj z letadla ale pak se blbě brzí a občas když potřebuje vyjet do kopce urve se kardanka znam z vlastní zkušenosti a nedej bohu když zapadneš do blbýho bahna pak se to blbě tahá no amerika.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 20.08.2009  01:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                  Z vlastní? Na YouTube jedno takové video je, ale jedná se o H2, né H1. ;-) Největší mínus H2 je bahno, lehne na břicho a nepohne s ní ani menší traktor. Zkušenosti nejsou YouTube a recenze v časopisech. ;-)
                  Ale třeba se mýlím, každopádně já mám jenom pozitivní zkušenosti. :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 20.08.2009  02:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                Chtěl bych vidět tvůj vozový park ve skutečnosti. Tady koukam jsou všichni moc chytrý ale pořádný auto mám pocit znají jenom z obrázků.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 20.08.2009  14:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                  Máš pravdu,jsi king a my ostatní vidíme taková auta jenom na obrázcích. >:D :yes:
                  Já mám OII 2.0TDI a jsem spokojený majitel! Mimochodem, je ještě upravená od jedné české firmy, myslím si, že v určitých rychlostech bych ti dal zabrat. ;-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 20.08.2009  01:31

          « Re: Re: Re: Supersport?

          Supersport pro mě znamená: rychlost přes 250, zrychlenído 6 sec, výkon přes 400 koní, chování v zatáčkách možnost sportovního režimu samozřejmě je to širší pojem jako jsou i kategorie, které mají své rozmezí. To bys musel rozdělit i porsche 911 a Bugatti VEYRON ty se taky teoreticky nedaji dát do stejný kategorie. Ale rozesmálo mě přirovnání k Octavia TDI hihihih
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 20.08.2009  01:42

            « Re: Re: Re: Re: Supersport?

            No tak chování v zatáčkách a na okruhu bude přecejen u Cayenne a 911 jinde.
            Jo, zadupe Cayenne většinu SUV do země, takže supersport mezi SUV beru jako maximální ústupek >:-[]

            Ad Octavia... Octavia svým brutálním zátahem mezi 1800 a 2200 otáčkami je taky supersport, ne? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 20.08.2009  01:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

              Na zatáčkách na okruhu bez komentáře
              [odkaz]

              a nebo můžu dodat další ukázky
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 20.08.2009  02:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                Přesně začátek třetí vteřiny je zajímavý
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 20.08.2009  02:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                  a přímé porovnání s 911

                  [odkaz]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 20.08.2009  02:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                    Tohle není srovnání, ale jedna zatáčka v níž se Cayenne naklání jako správný SUV a ne supersport >:-[] Nemluvě o tom nejistém najetí řidiče, který měl naprosto oprávněný strach a proto prvně prudce trhnul doleva aby nešel po tečně nepřetáčivě ven :-) Cayenne je kompromis mezí užitkovostí a sportovností a kompromis není slovo patřící do popisu supersportu ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                TurboKluk(smazat hodnoceni) 20.08.2009  20:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                No takto video mi přišlo jako komedie, tak nejak driftuje i nase volvo 46Okoni a 15tun,
                On je volvik taky supersport???
            • 00 Reagovat !

              foto Martin911Turbo

              Martin911Turbo 20.08.2009  09:59

              « Re: Supersport?

              Jinak supersport do běžného provozu když se budeme držet značky, tak je jen a pouze Porsche Carrera GT, nic víc
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 20.08.2009  10:57

            « Re: Re: Re: Re: Supersport?

            Takže supersport je všechno co jede rychle? >:D
            Považovat třeba 911 za supersport je hodně nadnesený, je to základní z velkých sportovních aut Porsche a ve srovnání s konkurencí není vyjímečný ani výkonem, ani jízdní dynamikou ani počtem vyrobených kusů.
            Supersportem je Veyron, Enzo, Carrera GT, MC12, McLaren F1, nový Devon GTX... prostě auta, co jsou supersportovní, tedy česky nadřazená sportovním.
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 21.08.2009  02:02

            « Re: Re: Re: Re: Supersport?

            Superšport:
            Vmax = 300+
            zrýchlenie 0-100 pod 3,5 sekundy
            Nurburgring pod 7:45
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 21.08.2009  11:00

            « Re: Re: Re: Re: Supersport?

            No tak jak si to tady ctu tak si myslim, ze se jen nad vsemi tady povysujes...Cayenne neni zadny supersport ani zadna bomba..Mel sem moznost svest se v dobrych autech v prvy rade s corvettama C6 a Z06 konce 350 Z a jine...To je supersport ne cayenne ten nez se rozhoupe tak sem davno pryc.... Treba corvette zrychleni za 4 s.. a ne za 6..tak prosim uz tady nedelej zadny rozbroje.Cayenne je pekny auto moji zene se taky libi ale neni to zadna bomba jak ty pises... :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Poustnik

              Poustnik 21.08.2009  11:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

              A já si myslím, že PCT je bomba. Sexbomba! :-!
        • 00 Reagovat !

          foto esenbe

          esenbe 20.08.2009  01:33

          « Re: Re: Re: Supersport?

          Oktávka ale jenom po čipu :-D:-D:-D
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.08.2009  01:38

            « Re: Re: Re: Supersport?

            Ale na tu rychlost eště nevyráběj naftu a musíž do oktávky začít přidávat uhlí abys naplnil ty kamna
            • 00 Reagovat !

              foto esenbe

              esenbe 20.08.2009  01:46

              « Re: Re: Re: Re: Supersport?

              No naštěstí je dizajnersky a konstrukčně stavěná na ty šílené rychlosti a teplotu při spalování uhlí v motoru . Byla to od škodovky potažmo vw velká neuváženost vypustit do světa takovou šílenost a navíc cenově dostupnou každému volovi >:D Ty vesmírné rychlosti co to produkuje za 5 litrů fosilie je užasný konstrukční uspěch ... kam se hrabe vejron když mužeš za tu cenu mít tak 80 oktávek SS RS mega ultra( 2.0TDI 103 kw po čipu 835kw )
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 20.08.2009  01:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Supersport?

                835 kw tomu teda snad ani nevěřim, to se musí po 10 minutách rozlítnout a za ty prachy to nemůže fungovat proč by potom dělali WRC cka za 25 milionů a podobně to by si nasouteže mohli kupovat octavky s dieselama a byly by nejlepsi >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto esenbe

                  esenbe 20.08.2009  01:58

                  « Re: Supersport?

                  Protože jsou to nevěřící blázni >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 20.08.2009  16:36

                    « Re: Re: Supersport?

                    Hele myslíš že tomu věřil >:D ? já se uplně lekl bo to vypadalo že aji jo :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 20.08.2009  15:37

    Tak já teda nevím,....

    ...ale kdo z Vás, krom Matea a PCT už někdy Cayenne Turbo řídil?
    • 00 Reagovat !

      foto Kubyyyk

      Kubyyyk 20.08.2009  15:48

      « Re: Tak já teda nevím,....

      Já řídil Cayenne Turbo S a individuím, které se zde hádají jako malé děti, že to není supersport se jen tiše směju :-)

      Až budete mít jenou možnost (snad někdy) se v tomto voze svézt a poznat co to skutečně umí, tak přestanete takhle blbě tlachat ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 20.08.2009  16:10

        « Re: Re: Tak já teda nevím,....

        Dobrá, beru, byl jsi nadšen, ale řídil jsi k tomu pro srovnání opravdový supersport, jen abys třeba nebyl nadšený jedním Cayenne a utekl ti pravá Carrera GT
        • 00 Reagovat !

          foto Kubyyyk

          Kubyyyk 20.08.2009  18:15

          « Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

          Řídil jsem spoustu hodně spotovních vozů. Carreru GT jsem skutečně neřídil, asi nikdo z nás, ale mám zkušenost s několika produkty divize AMG, s M3 (E36+E46), Bentley Conti GT, řídil jsem F360 Modena, Audi A5 MTM, S4, S6 + RS6. Mám i jeden Aston Martin, Jaguar XKR. Ano,k těmto vozů se mohu dostat. Myslím, že mohu obektivně říct, že Cayenne se dá považovat za supersport ;-) Přece jen jak vidíš jsem řídil spoustu exkluzivních vozů :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Kubyyyk

            Kubyyyk 20.08.2009  18:16

            « Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

            Vzpomněl jsem si i na další ale nechci sem psát celý seznam >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 20.08.2009  18:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

              Piš, piš, ať je po večerech co číst. Bentley váží tež přes 2 tuny, co takový masakr jako Caterham super 7? :-!
              • 00 Reagovat !

                foto Kubyyyk

                Kubyyyk 20.08.2009  19:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                A řídil jsi Bentley a zkoušel co umí? :-)

                Ne Caterham sem neřídil, škoda.
                Nevím proč se tu tak zbytečně dohadujete. prostě pro majitele je to supersport a já nemám důvod s ním nesouhlasil, rozumím jeho dojmům a pocitům z jízdy. Tečka :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 20.08.2009  19:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                  Až tady někdo vloží nový kukavůz a bude to pro něj supersport, tak to bude supersport? ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Kubyyyk

                    Kubyyyk 20.08.2009  19:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                    Ronaulte, vubec jsi to nepochopil. Nemá cenu to dále řešit, tak se měj. Já nemám chu´t už nikomu nic vysvětlovat, já si jdu užít radši své přítelkyně, měj se ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 20.08.2009  19:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                      To byl příklad vyhnaný do extrému. Ono jak Ricardo níže píše, ty auta, která jsi řídil jsou spíše GT než supersport. Stačilo by data o hmotnosti, těžišti a poměru výkonu na hmotnost.
                      Přítelkyni pozdrav a ať ti to jde! >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 20.08.2009  18:40

            « Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

            No když jsou i sportovní GT jako Jaguar XKR nebo Aston Martin "supersporty", nemluvě o cestovním GT Bentley Continental nebo AMG a BMW M, tak pak se asi není o čem na téma supersport bavit :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Kubyyyk

              Kubyyyk 20.08.2009  19:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

              Já vubec nevím, proč to tak hrozně řešíte. Sám jsi psal, jak supersport pro tebe znamená Enzo a podobně. To jsem bohužel v ruce neměl :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ricardo

                Ricardo 20.08.2009  19:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                No já tady nediskutuju na téma co si kdo pod jakým slovem pro sebe představuje nebo co kdo řídil. Píšu tady o tom, co supersport opravdu je a co to slovo logicky znamená.
                Doporučuju nastudovat následující odkazy:
                [odkaz]
                [odkaz]
                pak z toho vyplyne, že běžné (jakkoliv pro obyčejného smrtelníka nedostupné) sportovní auto supersportem už z povahy toho slova být nemůže. A stejně tak auto, které sportovní vlastnosti nějaké má, ale jako sportovní stavěné nebylo (M3, M5, cokoliv od AMG, Cayenne Turbo...)
          • 00 Reagovat !

            foto Vette

            Vette 20.08.2009  20:28

            « Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

            kubbyk, je ale rozdiel riadit a riadit. Ja by som si nedovolil hodnotit auto po tom, ked ma niekto pusti na par minut za volant. A to ze si mal moznost vyskusat, kde maju tieto "drahe" auta hranice ti neverim.
            • 00 Reagovat !

              foto Kubyyyk

              Kubyyyk 21.08.2009  14:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

              Nikdo tě nenutí mi věřit, mě je to celkem jedno :-) Neříkám, že jsem s každým autem zkoušel limity, to jsem zde nikde nepsal. A s několika z těchto vozů jsem se na hranici dostal. A nebylo to "jízda na pár minut". Ty auta jsem měl na několik hodin, někdy i na den ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Martin911Turbo

      Martin911Turbo 20.08.2009  16:00

      « Re: Tak já teda nevím,....

      Ale zde se pře o termín supersport a né sport. Cayenne je nejsportovnější SUV, to mu nikdo neupře ale není supersport, tato kategorie je jen pro pár VIP aut na planetě jen pro info. Takže neplést dva pojmy. Sám se musím zastat Cayenne, jak za jízdu na silnici a i v terénu jsem měl možnost vidět co dokáže, takže skeptiky co říkájí že to je jen auto na plezír musím zklamat, v terénu je opravdu velmi dobré :yes: a v případě PCT na silnici velmi a brutálně rychlé SUV :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 20.08.2009  16:11

        « Re: Re: Tak já teda nevím,....

        :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto zip2016

          zip2016 20.08.2009  17:07

          « Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

          Tak já jsem měl možnost, ač pouze krátce, řídit švihákovo PCT. Také jsem měl tu čest se Z 350 a to celkem velkou, s turbem jako má s-mike, s F-430 a s Audi R8. Když pominu F430, které je trošičku jinde a asi je opravdu supersportem, tak je PCT srovnatelná mašinka s R8 i s Turbem nicméně je jasné, že při opravu hraničním průjezdu zatáčkou na tom ty placky budou určitě líp, ale pokjud se zrovna tyto auta chtějí řadit mezi supersporty, tak PCT mezi ně patří rozhodně také. A pokud jde o 350Z, tak tohle auto nesahá žádnému ze zmiňovaných ani po kotníky. Tak jak ho koupíte u prodejce, je to jen obyčejné auto pro dva lidi, pěkné, ale k ničemu.

          Je mi jasné, že mi napíšete, že jsem blázen, ale já možnost srovnání měl a tohle jsou moje pocity. ;-)

          Podle mého opravdový supersport je auto typu MC12, MC Leren F1, Enzo, Veyron, Pagani Zonda a td. Přesně tak jak psal výše Ricardo.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 20.08.2009  17:22

            « Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

            Tvrdit, že 350Z je k ničemu, to chce buď pevné nervy nebo pořádné plenky.

            Moc do toho taháš místní rozpory mezi jednotlivými šaškárnami a klauniádámi s teamy.
            • 00 Reagovat !

              foto zip2016

              zip2016 20.08.2009  17:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

              Ne tohle neni proti nikomu namířené. S 350Z jsem jezdil zhruba před měsícem a půl a jak jsem to auto měl rád, tak mě strašně zklamalo. Prostě to není to, co by od toho auta člověk čekal. Zato PCT bylo milé překvapení. Místní rozpory s tím nemají co dělat!
              • 00 Reagovat !

                foto Asphalte-MoDo

                Asphalte MoDo 21.08.2009  12:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                Také nechápu smysl 350z. :no: :no:
                • 00 Reagovat !

                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.08.2009  12:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                  Asphalte - u tebe mě to ani moc nepřekvapuje.Jinak,co tě vedlo k mému hodnocení,které asi nedokážeš obhájit se vyjadřovat nebudu
                  • 00 Reagovat !

                    foto Asphalte-MoDo

                    Asphalte MoDo 21.08.2009  13:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                    jdi si brecet nekam jinam. tobe nemusim nic obhajovat ani vysvetlovat. cloveku co bere zabaka na okruh a pise jak je to skvele to nevysvetlis
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.08.2009  20:00

                      « Re: Tak já teda nevím,....

                      Asphalt - kdes vyčetl že brečím?Kdybych brečel zvlášť u tebe (umíš pouze shazovat uživatele..podotýkám bodově ne názorově - na to nemáš)tak bych si koupil Magnuma a prostřelil bych si hlavu.A vysvětlovat ti nic nehodlám,proto u tebe to již pár lidí vzdalo a já se k nim rád připojuji ;-).
                      Pokud ti to srážení VYBRANÝCH uživatelů dělá dobře(jaksi se zde nedokážeš jinak zviditelnit)budiž ti to přáno.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Asphalte-MoDo

                        Asphalte MoDo 22.08.2009  11:04

                        « Re: Tak já teda nevím,....

                        >:D lide o kterych mluvis nestoji za nic. mel ses pripojit jiz davno
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 22.08.2009  14:35

                          « Re: Tak já teda nevím,....

                          asphalt - já ty lidi na rozdíl od tebe znám >:-[] ...,,za nic,, nestojí ztrácet čas s tebou,to je užitečnější nabírat vodu cedníkem 8-s
                          • 00 Reagovat !

                            foto Asphalte-MoDo

                            Asphalte MoDo 22.08.2009  14:39

                            « Re: Re: Tak já teda nevím,....

                            rozhodne vase mensinove jednotne chovani je uplne nekde jinde. tak sup ty ovecko
                            • 00 Reagovat !

                              foto Dylan-McKay

                              Dylan McKay 22.08.2009  14:54

                              « Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                              Správně napsáno. Mojito sám, jeho přátelé i jeho žena shazujou jiné uživatele, a na srážení ostatních mají své lidi. Nedávno vás nazývali ovcema, a dnes vás chtějí moralizovat.
                              Babička by řekla: "Krindy pindy!"
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 21.08.2009  13:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                  Já zase nechápu, proč je Milan Baroš motoristická osobnost >:D
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 21.08.2009  13:50

            « Re: Tak já teda nevím,....

            To že je např. R8 bez pochyby Supersport a PCT naopak ne, nemá vůbec nic společného s tvými, mými, nebo kohokoli (subjektivními) pocity... :-!

            P.S. Pokud se projedu v tanku a budu tvrdit, že to podle mých pocitů tank není..., jakou to asi tak bude mít skutečnou výpovědní hodnotu? ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto zip2016

              zip2016 21.08.2009  16:55

              « Re: Re: Tak já teda nevím,....

              R8 je chabá náhražka rychlkého auta a né supersport. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 21.08.2009  18:05

                « Re: Tak já teda nevím,....

                To samé můžu tvrdit já o tom tanku, třeba hned po svezení s ním...
                Změní to snad něco na tom, že to tank skutečně je? :-!

                Dej jasné argumenty (ne pocity) proč nemůže být R8 supersport a PCT naopak ano... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Asphalte-MoDo

                  Asphalte MoDo 21.08.2009  19:32

                  « Re: Tak já teda nevím,....

                  kdo tvrdi ze R8 neni supersport je blazen. navic je pouzitelna i do mesta
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.08.2009  20:03

                « Re: Tak já teda nevím,....

                zip - R 8 se dělá i v 10-ti válci,pokud se nemýlím.Pleteš se 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto zip2016

                  zip2016 21.08.2009  20:12

                  « Re: Re: Tak já teda nevím,....

                  No to se nemýlíš, ale co je na tom? ;-\
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.08.2009  20:14

                    « Re: Tak já teda nevím,....

                    zip - R 8 supersport je..to je taková pravda jako že nebe je modrý.
                    • 00 Reagovat !

                      foto zip2016

                      zip2016 21.08.2009  20:19

                      « Re: Re: Tak já teda nevím,....

                      Nebe a modrý? Ty si se snad zbláznil?? >:D >:D >:D

                      Ne vážně, mě to prostě jako supersport nepříjde a připadá mi to jako ještě větší úlet, nežli výroba Cayenu. A navíc to auto není ani pěkný!!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.08.2009  20:25

                        « Re: Re: Re: Tak já teda nevím,....

                        zip - na to nevím co ti mám napsat,shodou okolností dnes modrá R 8 - Porsche Brno
                        • 00 Reagovat !

                          foto Martin911Turbo

                          Martin911Turbo 21.08.2009  22:47

                          « Re: Tak já teda nevím,....

                          zipe sorry, ale R8 je pěkná designovka, je div že to vypadlo vůbec z pera Audi, holt pár dobrej lidí v design studiu mají :yes: samo s tou nynější max motorizací jak psal mojito, je to pekelná sviňka :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto Martin911Turbo

                            Martin911Turbo 21.08.2009  22:48

                            « Re: Tak já teda nevím,....

                            jinak dnes jsem okukoval jeden opravdový supersport u mechošů kde mám Porsche, Brňáci jej stoproznají ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto zip2016

                            zip2016 22.08.2009  14:48

                            « Re: Re: Tak já teda nevím,....

                            Tak chápu, že se to někomu líbí, mě to moc neoslovilo, ale to se může zmněnit. Golf V se mi taky nelíbil a nakonec není tak ošklivej! >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Asphalte-MoDo

                        Asphalte MoDo 22.08.2009  11:09

                        « Re: Tak já teda nevím,....

                        to auto je nejvetsi zbran co kdy audi vyrobilo a to ho nemam rad. v blizke dobe me ceka R8 V10 a podle prvnich ohlasu je to super. Je to vic nez konkurence v te cenove relaci vsem supersportum
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 22.08.2009  11:49

                « Re: Tak já teda nevím,....

                Takže "R8 není supersport", ale jen "chabá náhražka rychlého auta..." >:D

                Mám také určitý "pocit", zipe...,že jsi poněkud "zazipovaný"...
                Zkus na to nějaký méně citlivý a nezaujatý "softwear"... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Johnny-P

    Johnny_P 20.08.2009  19:05

    PCT

    Přijde mi že majitel auta v recenzi popisuje auta majitelů RSKa proti autu Racefansu :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 20.08.2009  19:36

      « Re: PCT

      aj podla mna tato recenzia je len provokacia :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.08.2009  19:42

        « Re: PCT

        Souhlasím,a proto sem ani nepíšu. ;-)

        Ricardo,fajn odkazy pro ty z nechápavých a ješitných,my ostatní tuto samozřejmost vysvětlovat nepotřebujeme. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto zip2016

          zip2016 20.08.2009  19:52

          « Re: Re: PCT

          Nejste trošku zaujatý? Proč by to nemohlo být opravdové auto s opravdovým majitelem?
          • 00 Reagovat !

            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

            TurboKluk(smazat hodnoceni) 20.08.2009  20:21

            « Re: Re: Re: PCT

            Zipe cau, vše je mi jedno supersport nesupersport ja bohužel v 21 řidil jen par aut nebuduse chvalit tim že mi nekdo na 300M pujcil ferrari atd, jak to čtu připada mi to jak milionařský klub.
            Ja jen nevěřím že člověk co ma patrola a venuje se off road o tomhle suv napise že je to offroudak, to je komedie na "entou".
            BOhužel ale pro tenhle nazor se mi to zda jako fake, pokud neni omlouvam se. :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto zip2016

              zip2016 20.08.2009  21:26

              « Re: Re: Re: Re: PCT

              Tak já jsem neřídil ty auta jen na 300 m, ale několika týdení zkušenost s nima nemám. F430 jsem řídil na okruhu v Maranelu, ale to neni důležitý. Pro každého znamená pojem SUPERSPORT něco jiného a pro mě to PCT splňuje. Takže asi tak!
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 20.08.2009  20:18

        « Re: Re: PCT

        vette nezklamal jsi :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Merkur

    Merkur 20.08.2009  21:14

    A co takhle Brněnský okruh

    Doména supersportů je určitě okruh,takže by nebylo od věci se tam s tím "supersportem" předvést a tím pádem by se i ukázalo,kde je pravda.Tento měsíc jsou jízdy tuším 26 a 27.Já osobně si myslím,že by si třeba mou alfu v zatáčkách akorát brzdil >:-[] a to ta alfa není žádný supersport.
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 20.08.2009  21:35

      « Re: A co takhle Brněnský okruh

      :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 20.08.2009  21:54

      « Re: A co takhle Brněnský okruh

      >:D >:D >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 20.08.2009  21:58

        « Re: Re: A co takhle Brněnský okruh

        Nesměj se, správný supersport přece musí umět i v terénu, takže pak by se šlo na rallye crossovou trať a tam by alfa byla bez šance >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Vette

          Vette 20.08.2009  22:01

          « Re: Re: Re: A co takhle Brněnský okruh

          PCT ma na okruhu jednu velku vyhodu. Ak aj skoncis v strku, tak sa odtial dokazes sam vyhrabat bez pomoci :-)
  • 00 Reagovat !

    foto esenbe

    esenbe 21.08.2009  00:23

    když na to jde člověk logicky ...

    Když někde něco přidám musím někde ubrat . To není sranda to jsou zákony tehle koule . Když to jede nadpruměrně v terenu nemuže to být i 100 % tní na silnici a naopak . Když to má velký kufr a hodně místa musí to být velké . Když je to velké hodně to musí vážit , když to hodně váží tak to vzatáčce bude rvát víc na stranu než auto o polovinu lehčí to je jasné . Prostě člověk nemuže mít supersport pro 5 lidí , s velkým kufrem , spotřebou 5 litrů na sto , komfortním sportovně naladěným podvozkem a 4 x 4 offroad to prostě nejde ...
    • 00 Reagovat !

      foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

      Novic (Porsche team/GT-R team) 21.08.2009  00:29

      « Re: když na to jde člověk logicky ...

      :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 21.08.2009  00:33

      « Re: když na to jde člověk logicky ...

      Jde, to máš jak s tou Oktávkou v TDI ;-) >:-[] začíná to být takový fenomén, že nějaké auto opět překonává všechny fyzikální zákony...

      Náš fyzikář vždy, když něco nedávalo smysl, říkával "Z hlediska kvantové fyziky...", tam to asi funguje.
      • 00 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 21.08.2009  09:27

        « Re: Re: když na to jde člověk logicky ...

        Oktavku nepočítám ta není moc do terénu .
    • 00 Reagovat !

      foto Johnny-P

      Johnny_P 21.08.2009  07:28

      « Re: když na to jde člověk logicky ...

      Tak Cayenne má blíž k touaregu než k 911, takže Touareg je taky supersport.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.2009  17:25

    Tohle je velká sranda.

    :-) :yes:
    Pěkně se to čte, ale asi nám utekl majitel... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 21.08.2009  17:44

      « Re: Tohle je velká sranda.

      asi dosli argumenty :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Asphalte-MoDo

        Asphalte MoDo 21.08.2009  17:57

        « Re: Re: Tohle je velká sranda.

        argumenty dochazeji tem co pouzivaji hate list
  • 00 Reagovat !

    foto Deutscher

    Deutscher 21.08.2009  19:31

    makarska....

    ...snad sa nemylim :-) doplnit fotky a bude 10b!!!! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.2009  01:36

    Vážení přátelé

    Velice mě pobavila lavinová debata o tom, že jsem nazval Porsche cayenne turbo supersportem. Nevim mam pocit z tohoto serveru, že jsou zde chytráci, kteří možná ani nemají pořádné auto, možná ani v pořádném nikdy nejeli ale mají plnou pusu chytrých řečí a rádi se zabývají odsuzováním ostatních a zřejmě se celé dny a noci nudí tak potřebují někoho napadat v různých diskuzích. Ostatně to tak na takových serverech bývá. Dokonce jsem i v nějakých příspěvcích četl, že můj profil je fake. Mel jsem pocit ze tento server by mel by solidni v porovnavani vozu se zkušenými přispěvateli abych se dozvěděl něco zajímavého ale zřejmě jsem se mýlil. Bohužel ani nestačily příspěvky ukázek práce Cayenne na okruhu z you tube, a několik mých náznaků podle kterých kritérií se dostaváme do skupiny supersport - nikdy jsem netvrdil, že je PCT nejlepší supersport ale je v kategorii supersport zcela zaslouženě (výkon 450 koní, zrychlení z 0-100 za 5,6 maximálka kolem 270 sportovní režim a laděný podvozek, možnost odpojení PSM, ostré brzdy), A to jeste to PCT nemám tuněný tam jsou možnosti ještě větší. Dokonce pro porovnání jsem pro vás objevil RANGE ROVER SUPERSPORT od firmy Overfinch který má supesport přímo v názvu takže ať mi někdo neříká nic o tom, že dvoutunové auto nemůže být supersportem. Navíc jsem viděl jezdit náklaďáky jako Bughyra a to bych taky řadil do supersportu a jsou ještě těžší a nakláněj se do zatáček ještě víc a jedou jako blázen dokonce občas dělaj rekordy. A takovety poznamky, že do zatáčky Cayenne na okruhu si musel najiždět, to je asi vidět, že přispěvatel neví jak se auto správně dostává do kontrolovaného smyku. Navíc není jen zrychlení z nula na 100 ale i zrychlení z 0 na 270 a zryclení ve vysokých rychlostech a tamy ty vaše tuningové octávky asi budou trochu pozadu. Dostat auto na maximální hranice chce trochu vyježděnosti. Možná kdyby z vás chytrých nabiflovaných rádoby odborníků sedl třeba do Lamba Diablo možná by se ani nerozjel a udělal hodiny hned na místě a v první zatáčce to rozstrelil protože z Diabla ven vidíte jenom dopředu v bočních zrcátkách vidíte jenom nasávací otvory ve zpětnym plástve a jedete a jste z toho spocený. A nakonec Cayenne jezdi trasiberia rally a docela úspěšně takže i po offroudové stránce je dost slušné. Zřejmě někomu asi vadí, že to auto je dost univerzální ale pro to tady je. Abyste nemuseli mít doma zbytečně 6 aut. A nevim proč bych se zabýval recenzí fake profilu, nejsem exhibicionista abyc ukazoval co nemám, fakt takovýhle věci nemám zapotřebí a to, že jsem se dlouho neozval jak jsem byl taky napaden není rozhodně z důvodů, že mi došli argumenty ale mám dost pracovních povinností a nemám čas ležet na netu na diskuzích. Mějte se všichni krásně spěte sladce a ještě chci poděkovat několika solidním přispěvatelům v četně Šviháka, kterým opravdu věřím, že už pár dobrých aut projeli a mají proto představu o to o čem mluví.
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 22.08.2009  06:34

      « Re: Vážení přátelé

      Ahoj, já ti sem ani nepsal, protože by následoval útok vzteklých vos z východu.
      Plně ti rozumím, a chápu tvoje nadšení z auta. Samozřejmě mě láká mít ještě silnější Cayenne, ale když já nevyužiju ani to co umí ten stávající...

      Terčem jsi se nestal kvůli tomu co jsi napsal, ale kvůli tomu, že máš auto jako švihák. Podívej na moji recenzi. Slovo supersport se tam taky dost skloňuje, tak proč už to někdo neřešil dříve? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Merkur

      Merkur 22.08.2009  07:57

      « Re: Vážení přátelé

      Pořád o tom supersportu jen kecáš a skutek zřejmě uteče.Stahuješ akorát youtuby.Kurňa,vem to na okruh a ukaž nám to.Klidně pojedu před tebou,aby si mě potom mohl na rovince předjet :-! .Pokud na nezareaguješ,tak si u mě šampón,který si akorát honí triko a žije v bludu.Pravda,sen to musí být ale krásný >:-[] .
      • 00 Reagovat !

        foto NoSwear

        NoSwear 22.08.2009  08:23

        « Re: Vážení přátelé

        Merkure: Nikdy se tu do uživatelů nenavážím, ale ty si normální * ...už jen, když si někdo otevře tvuj profil....hned v regionu : urážka....tve hodnocení a oduvodnování? zase samá urážka....přijde mi, že spíše ty jsi šampon honící si triko....a to nepíšu kuli tomu, jestli je nebo neni cayenne supersport...to mi je docela fuk, ale kuli tomu, že se chováš jak malé, závistivé a zaujaté dítě v mnoha diskusích....
        • 00 Reagovat !

          foto Merkur

          Merkur 22.08.2009  13:22

          « Re: Re: Vážení přátelé

          Nechápu,co je na tom,že tady nežeru něčí pohádky o autě a dám to najevo,možná třeba ostřeji.Navíc se nebráním chlapské konfrontaci na okruhu.Teď je vyjádření se k tomuto tématu na PCT.
          • 00 Reagovat !

            foto Asphalte-MoDo

            Asphalte MoDo 22.08.2009  13:52

            « Re: Re: Re: Vážení přátelé

            a co si dokazes tim okruhem? pan se treba nebrani testu objemnosti zavazadloveho prostoru.

            btw: taky se nebranim chlapeckeho porovnani na okruhu
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 22.08.2009  14:02

              « Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

              Až bude objem zavazadlového prostoru měřítkem supersportů, tak se do toho pustíme. Podle mě zvítězí Avia A30, to pak bude mít kategorie supersportů nového a oprávněného vládce. :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Asphalte-MoDo

                Asphalte MoDo 22.08.2009  14:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                Avia neni supersport.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 22.08.2009  14:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                  Myslím, že můj příspěvek byl formulován dosti jasně.
                  Napiš tedy dle čeho budeme zařazovat auta do kategorie supersportů. Jednou to je zavazadelník, pak zase není... Chlapci, nějaké jasné stanovisko.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Asphalte-MoDo

                    Asphalte MoDo 22.08.2009  14:14

                    « Re: Vážení přátelé

                    tak prominte pane rediteli. rekl bych ze PCT je dost univerzalni, takze mu nejake kategorie jsou jedno.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 22.08.2009  14:17

                      « Re: Re: Vážení přátelé

                      Souhlas :yes:
                      Ale taky těžko říci, že je to offroad, supersport... Některé jejich vlastnosti má (skoro max. rychlost a zrychlení), ale supersport to není. Proč se tomuhle vyjádření někteří tak strašně brání?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 22.08.2009  14:03

              « Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

              OFF-Topic:
              Pamatuješ na ten kopec jak jsem se bál vyjet s Jeepem? Tak včera jsem ho vyjel asi desetkrát, pak to hodím na internet... :yes:
              Dnes jak je všude špína a humus, tak budu hledat nějaká další místa v okolí...

              OFF-Topic2: A5 jsem trochu "naboural", takže do září jenom V8...
              • 00 Reagovat !

                foto zip2016

                zip2016 22.08.2009  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                Mateo - co to znamená "Trochu naboural?" :-O
              • 00 Reagovat !

                foto Asphalte-MoDo

                Asphalte MoDo 22.08.2009  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                no já ho vyjizdel na blate i na snehu s fijestou, mam fotky. jezdil jsem to bezne :-)
                nepotkal jsi tam kousek moji fijestu??

                zari tu je hned
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 22.08.2009  14:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                  Právě jsem po ní koukal, ale nikde tam nebyla. Kde jsi jí nechal? >:D

                  ZIP2016:
                  V rychlosti 130KM/H jsem sejmul na silnici nějakou bednu, bylo to v noci a šteloval jsem písničky, takže jsem jí neviděl. Přední pravý bok - nárazník protlačený až k pneumatice, ale není to nic hrozného.
                  • 00 Reagovat !

                    foto zip2016

                    zip2016 22.08.2009  14:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                    Tak hlavně, že se ti nic nestalo a že A5-ka má jen kosmetickou závadu. Sem se lekl, že si někde potkal třeba zeď nebo plot. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 23.08.2009  02:56

            « Re: Re: Re: Vážení přátelé

            Proč bych se měl s tebo přetahovat na okruhu abych dokázal jasnou věc. V životě jsem tě neviděl a nemam pocit, že bych si zrovna kvuli tobě musel opotřebovávat auto na okruhu. Raději vyrazím s kamarádama kde nejezdíme kvůli tomu abysme se přetahovali ale aby sme se pobavili. A co bys vzal za káru ty toho F Lineu, Megana - kokukal jsem že sním jezdíš taky silnici i off road, Formana, Grand toura nebo snad Alfu. Ale možná až budu někde na okruhu dám vědět a můžeme porovnat

            • 00 Reagovat !

              foto Merkur

              Merkur 23.08.2009  09:21

              « Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

              Já si to myslel,že do toho nepůjdeš,protože ta možnost,že by sis s tou pomalu 2.5 tunovou hrudou uřízl akorát ostudu je jasná a potom by se ti tady smáli skoro úplně všichni a ne je ti,co se vyznají. >:-[] >:-[] >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 23.08.2009  09:44

                « Re: Vážení přátelé

                Ne, ty jsi prostě borec. Je nám ctí, že je tady s námi někdo takový, v kolektivu oblíbený, chytrý, vtipný a dokonalý... :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 23.08.2009  10:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                Merkure, neměl jsi jinou profilovou fotku??? :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Asphalte-MoDo

        Asphalte MoDo 22.08.2009  11:14

        « Re: Vážení přátelé

        ty jsi ale hnup
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.08.2009  12:25

          « Re: Vážení přátelé

          x2 + 1x vůl.
          • 00 Reagovat !

            foto Johnny-P

            Johnny_P 22.08.2009  12:38

            « Re: Vážení přátelé

            Tohle je supersport: [odkaz]
            jak si pěkně to lambo dává :yes: ......... >:-[] >:-[] >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 22.08.2009  14:47

            « Re: Re: Vážení přátelé

            Pánové, koukám, že jste přešli na vyšší level, co se týče argumentů :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Dylan-McKay

              Dylan McKay 22.08.2009  14:57

              « Re: Re: Re: Vážení přátelé

              Včera jsi dostal lekci od Sampuse, nesnesitelně jsi se mu vtíral. Nechceš to raději na čas zabalit? Už se na tvůj účet baví celé MACZ, brzy od tebe dají ruce pryč i tvoji "přátelé".

              Fakt ti dobře radím, začni znovu, jinak a jindy...
              • 00 Reagovat !

                foto Asphalte-MoDo

                Asphalte MoDo 22.08.2009  15:01

                « Re: Vážení přátelé

                a jinde ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 22.08.2009  15:02

                « Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                Šviháku, v kolikati hatelistech jsi? Já jen pro srovnání abych mohl dosáhnout tvých kvalit >:-[] >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Dylan-McKay

                  Dylan McKay 22.08.2009  15:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                  Příteli, já ti radil dobře. Naše srdce bijou pro Renault, ale to tvoje je nakažené virem RSKa.

                  Být v hate-listu povrchních lidí je mi velkou ctí. Ale proč si mě dali do hate-listu, když neustále študují moje příspěvky, to nevím... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Vette

                    Vette 22.08.2009  15:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                    >:D >:D >:D >:D pises ze ti je to ctou, ale pritom sa stale stazujes na to ze tam si ;-) Ze by si sam nevedel co chces? A z tvojich reakcii je lahko rozoznat, ze tie ich diskusie citas aj ty >:D >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 22.08.2009  15:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                      Já si na nic nestěžuju, snad jen na to, že hate-list nefunguje, a ty příspěvky jsou vidět.

                      Vette, je to rozbitý...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 22.08.2009  15:16

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                        Tak si udělej hate-list sám, nevšímej si jich vůbec
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 22.08.2009  15:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                    Mé srdce nebije jen pro Renault, mnoha, mnoha autům bych dal přednost.

                    Ty máš sám sebe v hate-listu?
                    No, na to, jak na ně kašleš, tak ve své diskuzi reaguješ na jejich diskuze, to se nějak neslučuje. Jinak klidně, pokud mi chceš dokázat svou hlubokou duši, dobrostrdečné činy, chrabrou povahu atd. a věříš, že to jde jen v reálu, není problém, nikomu a ničemu se nebráním.

                    P.S.: Zařazování ke skupinám odmítám, názory na auta mám své. Stále jsme totiž na serveru o autech a ne ve spolku fotbalových fanoušků.

                    P.S.: Co se ti tak nelíbí na výsledku tvých aut? Proč si myslíš, že tě někdo cíleně shazuje? Cayenne má 9,85, je 23., což je při tuším několika tisíci aut zde perfektní výsledek, na který můžeš být hrdý, ne? Já bych byl. Nemluvě o RR, který je v TOP20! Navíc sám jsi se svým autem spokojený a to je přece to hlavní, ne?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 22.08.2009  15:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                      OK. Ale nevíš spousty věcí. To je ale jedno.

                      Tak jsme si oba do sebe zakopali, a snad už bude líp. Věřím že jsi jinak v pohodě.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 22.08.2009  15:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                        Jo, já jsem neskutečný pohodář, hlavně splachovací (jen tak mě někdo neurazí).

                        Tyhle "věci" jsou jen žabomyší války. Klidně je napiš, ale jsem naučený z článků pod news prostě psát za sebe a auta hodnotit a komentovat sám nebo o nich diskutovat. S lidma se rád sejdu, člověk sedne na nealko pivo (jako správný řidič), případně se sveze a pokecá, ale nikdo mi třeba nevnutí, že Scirocco nebo naopak Cayenne je supersport, protože pro mě nejsou ;-) Rozumíme? :-!
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dylan-McKay

                          Dylan McKay 22.08.2009  17:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                          To nealko pivo ti rozumím. Já ho piju nejraději, chutná mi víc než pivo. Je to pro mě superpivo... ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ronault-

                            Ronault. 22.08.2009  18:01

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                            To já zase ne, normální pivo (nemyslím břečku Starobrno) si dám raději.
                            Dobré nealko pivo je od Radegastu Birell, ten je skvělý. Teď jsem pil i od Zlatopramenu a dal se, Bernard je trochu divný, ale nezvedá se mi z něj žaludek... Ale to je zcela jiné téma než auta >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto Johnny-P

                              Johnny_P 22.08.2009  18:03

                              « Re: Vážení přátelé

                              není nad poctivě vychlazenou plzeň 12-tku :-) >:D

                              edit: jako dobré projímadlo doporučuji pivo Fingbrau :-!
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ronault-

                                Ronault. 22.08.2009  21:45

                                « Re: Re: Vážení přátelé

                                Od malička jsem se rád motal po hospodách. Motal se i tatínek, motala se i maminka. Proto když jsem se v patnácti rozhodoval co dál, byla 12-tka Radegast jasná volba. >:D

                                Ten název piva si někde zapíšu, evidentně je to dobrá rada pro mé "dobré" kamarády až je pozvu na pivo >:-[] >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Johnny-P

                                  Johnny_P 23.08.2009  11:25

                                  « Re: Vážení přátelé

                                  Fingbrau prodávají v Lidlu v plechovce, vzpomínám si za studentských let kdy nebylo moc peněz, plechovka piva za 4 koruny byla dost podezřelá, ale nekup to když je to tak levný >:D
                                  Po dvou plechovkách jsem málem nedoběhl domů >:-[] >:-[]
                                  A prodává se ještě dnes ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto jpor-RSKa-

                              jpor (RSKa) 23.08.2009  01:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                              Radegst Birell je voda (aj ked sa za posledných pár rokov zlepšil)...skús Zlatý Bažant Nealko, ten píše :yes:
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ronault-

                                Ronault. 23.08.2009  01:46

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                Nechci se hádat, ale Radegast Birell dostal ohodnocení jako nejlepší nealkoholické pivo roku v celosvětové anketě ;-)

                                Zlatého bažanta nealko jsem zatím nepil, cíleně si pito nekupuju, jen někde v restauraci, když jsem vozem a to u nás bažant nikde nealko není.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto jpor-RSKa-

                                  jpor (RSKa) 23.08.2009  03:56

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                  výsledky ankety sú politicky manipulované.
                                  Bažanta ti pošlem na ľubovoľnú adresu do ČR >:D >:D >:D ;-)
                                  a ešte pre istotu skúsim ten Birell :-!
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Dylan-McKay

                                    Dylan McKay 23.08.2009  08:02

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                    Nejvíc z nealko piv mi chutná Stella Artois, naštěstí ji mají na hodně místech. Pak Bernard, i ten polotmavý a švestkový. Radegast je všude a v pohodě.
                                    Nedoporučuju Svijany nealko, to je trošku močka...

                                    Konec hlášení nealkoholika šviháka.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto NoSwear

                                      NoSwear 23.08.2009  08:11

                                      « Re: Vážení přátelé

                                      Jestli chcete nejhorší nealko pivo, tak zajděte k Litovelu, věřte mi >:D >:D ...Litoel je hnusný i jako alkoholické pivo, natož jako nealkoholické 8-s ....jpor kde seženu Bažanta? :-) toho jsem čoveče taky ještě nikde v nabidce neviděl, vždy jen Radegast a Stellu....jinak osobně mám nejradši zmíněný radegast, ale od doby, co jsme si s kamarady dali týdenní čundr po Beskydach je Radegast už srdeční zaležitost(Naučná stezka Radegast)... :-!
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Dylan-McKay

                                        Dylan McKay 23.08.2009  08:59

                                        « Re: Re: Vážení přátelé

                                        Z Litovle je výborný pivo Maestro (ala Velvet) s lavinovým efektem.
                                        Dáš si 4, a ošu.kal bys celou planetu!
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto NoSwear

                                          NoSwear 23.08.2009  09:19

                                          « Re: Vážení přátelé

                                          Velvet rád, chopdím na něj do te restaurace, kde jsme seděli, když si byl v lomnici ;-) ....ale jinak Litovel jsem nemohl ani dopít, opravdu se to nedalo...
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Dylan-McKay

                                            Dylan McKay 23.08.2009  09:37

                                            « Re: Vážení přátelé

                                            No a právě Maestro je pivo z Litovle, a chutná jako Velvet. Narazíš na něj ale vzácně, většinou na Moravě. Doporučuju! :yes:
                                            [odkaz]
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Ronault-

                                              Ronault. 23.08.2009  12:19

                                              « Re: Re: Vážení přátelé

                                              Ano, Maestro je senzační pivo. Sice je trochu moc sladké, ale pije se docela dobře. Vždy si ho dám, ale také ho nabídnu dámské společnosti, protože těm vždy zachutná
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto jpor-RSKa-

                                        jpor (RSKa) 23.08.2009  12:14

                                        « Re: Re: Vážení přátelé

                                        no obávam sa že Bažant je viacmenej na SLovensku. V ČR neviem, možno nejaké slovenské benzínky - Slovnaft apod ale ani to nie je isté. Najlepšie bude zájsť na Slovensko, alebo si ho nechať od niekoho doniesť kto má cestu k nám
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto jpor-RSKa-

                                      jpor (RSKa) 23.08.2009  12:12

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                      skúšal som Stella Artoise nealko v Belgicku, a to bolo úplne najhoršie čo som pil. Ked to ochutnal kolega, tak zamrzol v polovici prvého hltu, a potom sa spýtal s udiveným pohľadom, že prečo to pijem >:D Hovorím - je tam veľa vody a minerálka ma už nebaví >:D >:D >:D

                                      Ale samozrejme - proti gustu...a tiež to bol v roku 2003, možno sa to zlepšilo
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ronault-

                                    Ronault. 23.08.2009  12:21

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                    Tak pošli nebo to někomu z Brna na nějakém srazu nalož do kufru a pokud to cesto nevychlemtá, tak to ke mně snad dorazí >:-[]

                                    Jinak já na Radegast moc dopustit nedám, nejlepší je čepovaný, ale ten je hodně řídce.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto NoSwear

                                      NoSwear 23.08.2009  12:46

                                      « Re: Vážení přátelé

                                      Čepovaný sem ho měl na poustevnách, právě v již zmíněnych Beckydech a byl výborný :yes:
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Ronault-

                                        Ronault. 23.08.2009  12:50

                                        « Re: Re: Vážení přátelé

                                        Ano, Beskydy, rád Radegastu :yes: Ještě že tam jsem doma :-!
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto NoSwear

                                          NoSwear 23.08.2009  12:50

                                          « Re: Vážení přátelé

                                          To já tam byl pouze na týden na čundr >:D ,ale otestoval jsem ho ve velkém množství hospod >:-[]
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Ronault-

                                            Ronault. 23.08.2009  12:58

                                            « Re: Re: Vážení přátelé

                                            Udělal jsi dobře, ještě abys tady pil Gambáč >:-[] >:D
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto

                                              "-- skrytý --" 23.08.2009  13:31

                                              « Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                              konečně rozumná debata pod mojí recenzí. Pro mě je supersport mezi pivy Plznička a mezi nelko Radegast a zrovna na něj vyrážim z 0 na 100 za 5,6 takže budu u vody co nevidět (zkusim kolik Cayenne umí bodit >:-[] ;-)
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto Ronault-

                                                Ronault. 23.08.2009  15:25

                                                « Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                                Tak si to tam užij a chválím konečně pořádné, místy až perfektní fotky. Evidentně to nefotíš kompaktem, který zaostřuje na vše a dohromady na nic :yes: :yes:
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Honza-Micka

                                          Honza Mička 01.09.2009  23:08

                                          « Re: Re: Vážení přátelé

                                          Jojo,doma je doma :-)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto jpor-RSKa-

                                      jpor (RSKa) 23.08.2009  23:52

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                      kým sa ja dostanem na zraz tak to možno hodne potrvá. Jedine že by som to naložil Vettemu alebo skdd, to by mohlo byť.
                                      Pre mňa je ale najlepšie riešenie kúpiť a nechať poslať kuriérom, ten k nám do firmy aj tak chodí denne. Tak pošli do SZ meno a adresu kam to má ísť a dostaneš 4 plechovky po 0,5 litra.
                                      A čapovaný Radegast Birell majú u nás v meste v jednom podniku, kam chodíme občas s kamošom na obedné menu, tak ho tam teda skúsim. Možno aj zajtra. Podám report až to bude za mnou ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Ronault-

                                        Ronault. 23.08.2009  23:55

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                        No jo, ale jak se ti jen odvděčím? Znáš domácí Brněnský pivovar Paegas? Kdybys měl cestu do Brna, tak bych tě do něj rád za to pozval. Mají tam 4 druhy piva, takže minimálně na odzkoušení by to bylo. ;-)

                                        A zkus čepované, mě chutnalo ještě víc. Samozřejmě na dvanáctku normální Radegast v pořádné hospodě s čistýma trubkama to nemá, to ne :-)
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto jpor-RSKa-

                                          jpor (RSKa) 24.08.2009  01:08

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                          no ja teda dlhé roky alkohol odmietam v akejkoľvek podobe, takže som na nealko pivo tak zvyknutý, že ked mi raz kamoš vnútil normál pivo, tak som bol znechutený. Bolo to presne také, ako ked ti niekto do tvojho obľúbeného nealko piva naleje štamperlík etanolu/vodky. Proste ti doyebe to, čo ti chutí najviac.
                                          Nejaké odvdacovanie nie je nutné. Sú to len 4 pivá a hlavne som to navrhol ja sám a som si vedomý aké sú následky mojich rozhodnutí. ked sa raz stretneme, môžeš mi nejaké nealko kúpiť, ak by si mal mať blbý pocit že mi niečo dlžíš >:D
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Ronault-

                                            Ronault. 24.08.2009  01:12

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení přátelé

                                            Tak OK! A beru to jako léčbu navíc, protože mám vlastně po mononukleoze na 3 měsíce jaterní bezalkoholickou dietu 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Ingister2

    Ingister2 22.08.2009  21:14

    Takze tak...

    Prepacte prosim, som tu este stale na serveri o autach, alebo tu len tak na seba budeme plut?
    Akm to druhe, dajte vediet kedy skoncite... :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 24.08.2009  00:43

    Vůz si čistím sám,

    když se nás tedy ptáš, Petře, ale moc se mi líbí ten chlápek s pupkem v modrým tričku na pozadí první čisticí fotky, je vidět, že to není focené ve studiu..... >:D A to mám to auto furt s hroadou drobků, protože moje dcery jsou hrozný čuňata! >:D Ať tě auto nezlobí a slouží! Hoj! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2009  00:46

      « Re: Vůz si čistím sám,

      Nepořádek v Poustnikově autě můžu upřímně potvrdit... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 24.08.2009  00:58

        « Re: Re: Vůz si čistím sám,

        Ty aby sis nepřisadil!! >:D Auto je od toho aby sloužilo, ne zotročovalo! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 24.08.2009  01:02

          « Re: Re: Re: Vůz si čistím sám,

          Někdy by to uklidit chtělo, ale částečně tě chápu, mám tříletou sestřenici a ta co nadělá bordelu... a nejenom v autě...
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 24.08.2009  01:07

          « Re: Re: Re: Vůz si čistím sám,

          Johny, to je služebník! >:-[] Ten nápad s srdcem na louce je geniální. Taky jsem o tom uvažoval, ale pak jsem si uvědomil, že doma máme jen elektrickou sekačku a strunovku... a takový kabel by nebylo ono...

          Aááále, máme kosu! Jdu trénovat >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2009  02:49

      « Re: Vůz si čistím sám,

      Je to foceno v ruční myčce na Krejcárku v Praze fotil jsem tam fotostory o mytí auta, jinak mi auto taky spíš slouží mimo jiné mam taky malou holčinu a někdy je z něj pěknej odpadkáč :-(
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 24.08.2009  09:51

        « Re: Re: Vůz si čistím sám,

        Tak to jsem rád, že to říkáš! Když moje holčiny prolézaly Švihákovým Cayennem, který má také světlou kůži, tvářil se trochu vyděšeně....jeho ratolest je zatím příliš malá, než aby zvládal rozhazovat jídlo po autě, tak je ještě zvyklý na staromládeneckou čistotu....ale všeho do času! >:-[]
        Je fakt, že už jsem zarazil dcerám v autě nanuky, protože to byla práce ukrutná, potom! ;-)
        A s tím sledováním policejních vrtulníků panoramatickou střechou máš nějakou zkušenost??? Kamarádka v améru nechala před supermarketem spící dítě v autě a samo, že ji hned někdo prásknul, následovalo policejní násilné otevření auta, výslech, domluva a pronásledovíní vrtulníkem televizní společností FOX, tož té by se panoramatická střecha hodila, ale stačilo zmizet pod korunami dubů, co rostou všude kolem Washingtonu....
        • 00 Reagovat !

          foto Dylan-McKay

          Dylan McKay 24.08.2009  10:36

          « Re: Re: Re: Vůz si čistím sám,

          Můžu potvrdit, že po návštěvě poustnikholek bylo bláto i na volantu, ale já to nesl statečně. Horší na tom byl Dadánek, který začal kolabovat. Ale naštěstí si poustnikholky moje auto oblíbily... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 24.08.2009  11:11

            « Re: Re: Re: Re: Vůz si čistím sám,

            tak poustnikholky jsou v autě jako doma, ale podle toho se tam chovají. Takže žádný respekt. Dadánek jen ať si zvyká, taky ho to časem čeká.... >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 24.08.2009  11:43

            « Re: Re: Re: Re: Vůz si čistím sám,

            Uff, ještě že jsem tenkrát včas odjel. >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 24.08.2009  11:16

          « Re: Re: Re: Vůz si čistím sám,

          O těch vrtulnících to platí spíš pro ameriku traduje se, že sunroof se přidává kvůli tomu, v čechách doufám vzhledem ke krizi a rozpočtu policie by to bylo dost nákladné lovit vrtulníkem rychle jedoucí řidiče. Když si na to pořídili Pssaty R36, které mimo jiné velice nebezpečně zastavují v noci na dálnici pokutovaného. Nechají vás v odtsavném pruhu i třeba s malým dítětem a začnou si vás lustrovat, na dotaz jesli je to bezpečné vám řeknou, že jsou označeni blikajícími majáky (ale z pohledu jedoucího po dálnici v pravém pruhu a při větším provozu to může být pěkně nebezpečné a zbytečné) a pak si klidně chodí sice mají vesty v pravém jízdním pruhu a dávají vám pokutu. Od té doby co jednomu našemu známému sejmul kamion celou rodinu v odstaveném autě nerad stojím na kraji české dálnice i v německu vás v takovémto případě stáhnou na odstvné parkoviště nebo mimo dálnici.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.2009  11:59

    Cayenne

    Osobně bych si Cayenne, (kdybych na ně měl :'-( ) klidně koupil. Diskuze o tom, zda je supersportem nebo ne mě až tak nezajímá - stačí mě vědět, že má výborné jízdní vlastnosti a to nejen ve srovnání s SUV. Oproti klasickým modelům Porsche je skvěle použitelné i do každodenního provozu, navíc se s ním dá jet na dovolenou nebo přivést ledničku.
    Značka Porsche patří mezi moje vůbec nejoblíbenější. Mrzí mě však příznivci, kteří uznávají jediný model - 911. Každé Porsche svoje geny nezapře ať je to "ekonomická" 944 nebo obrovské SUV Cayenne. Vždy se totiž jedná o kvalitní, spolehlivé a sportovně laděné vozy.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2009  12:37

      « Re: Cayenne

      Tomu taky nerozumím, holt už je taková doba, že sportovní značky pronikají na nové trhy. Porsche Cayenne je sporťák mezi SUV a názor i toho největšího odpůrce nic nezmění.
      Já mám doma Porsche 911 4S(rok 2009, PDK), ale kdybych si měl vybrat auto pouze pro sebe, tak bych volil Cayenne GTS. Všestrannost právě modelu GTS je ohromující.....
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.08.2009  20:04

      « Re: Cayenne

      Starší Cayenne TURBO (2005) koupíš dneska za slušnou cenu chce to hledat a akorát ohlídat předchozí majitele. Jedině provozní náklady jsou poměrně vysoké pokavaď nejsi na obdobná auta zvyklý. Já ještě také přemýšlím o doplnění vozového parku o 911 spíš zadokolku a s motorem 997 samozřejmě ne úplně novou tam ta cena strašně skáče. Chce to vychytat něco málo jeté od klidného majitele nebo i porsche praha má občas předváděčky s dobrou slevou ale jezdí s nimi novináři tak nevím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.2009  23:02

    Cayenne ukázal zoubky

    Vyrazil jsem na okruh v Mostě a Cayenne Turbo ukázal, že na okruhu je jak doma, takže pro ty co se se mne vyzívali k souboji na okruhu. JIž trénuji abych byl připraven ukázat stropní limity tohoto vozu. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Honza-Micka

      Honza Mička 01.09.2009  23:13

      « Re: Cayenne ukázal zoubky

      Parada,tak tedy Cayenne X Fabia 1,2 >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.09.2009  23:30

        « Re: Re: Cayenne ukázal zoubky

        Jasně dám náskok 1/2 kola a jdu do toho >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Honza-Micka

          Honza Mička 01.09.2009  23:37

          « Re: Re: Re: Cayenne ukázal zoubky

          Myslim,ze i tak bys tam byl drive >:D Jo jinak davam 10 a preju at slouzi ;-) :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 02.09.2009  00:19

            « Re: Re: Re: Re: Cayenne ukázal zoubky

            Nevim jak tvoje Fabia ale když jsem jel po dálnici do Mostu tak se za mnou držela Fabie docela dlouho a to jsem jel tak přes dvěstě??? Takže já nikoho nepodceňuju a stejně v Mostě na okruhu jsou jen samý zatáčky a prd rovinky, takže je to spíš o technice
            • 00 Reagovat !

              foto Honza-Micka

              Honza Mička 02.09.2009  11:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cayenne ukázal zoubky

              No,pokud to byla 1,6 ,tak se vubec nedivim.Dokonce i ja s 1,2 jsem se divil,jak dokaze byt auto rychle na dalnici,kazdopadne myslim ze Ty jsi nekde uplne jinde >:D :-)
            • 00 Reagovat !

              foto GooF-RaceFans-

              GooF (RaceFans) 02.09.2009  12:33

              « Re: Cayenne ukázal zoubky

              Tak dejte zavod se Svihakem :-) Ja byc vam sel delat Follow me car :-! I tak bych jel pred vama na plny knedlik a vy by jste to jen tak lechtali >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 01.09.2009  23:49

      « Re: Cayenne ukázal zoubky

      Tak to je hezké. Tak jen trénuj, trénuj! Až se tě zima zeptá...... >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.09.2009  00:21

        « Re: Re: Cayenne ukázal zoubky

        Jaká zima, to tam dám zimáky a už nebudu závodit na okruzích maximálně ve škole smyků :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Filip-

          Filip . 02.09.2009  11:45

          « Re: Re: Re: Cayenne ukázal zoubky

          Slusna spotreba na okruhu :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 02.09.2009  23:42

            « Re: Re: Re: Re: Cayenne ukázal zoubky

            je v tom i cesta z prahy po dálnici do mostu ve sportovnim nasazeni, jel jsem dost rychle a silničky se zatáčkami před mostem jsem si užíval. Jinak na tom okruhu to bude někde do 30 litru na 100 km.
            OKRUH TO JE - spotřeba jako prase, ohoblovaný destičky ne-li utavený, sjetý gumy hlavně do stran, zvýšená spotřeba oleje, a propocené oblečení - prostě všechno co k závodění patří - ale stoji to za to :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Filip-

              Filip . 03.09.2009  12:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cayenne ukázal zoubky

              no M5 si popytala 36 ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 02.09.2009  07:37

    červené MHT

    Moc pěkná kola!!! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 02.09.2009  12:28

    Ta kamikaze Mazda je jenom na parádu,

    nebo pojede nějaké závody??? Zajímavý kus.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.09.2009  23:36

      « Re: Ta kamikaze Mazda je jenom na parádu,

      je to na parádu ale i na případné závodění motor je fakt dobře odladěnej výkon přes 350 koní, auto je totálně odlehčené včetně věcí na motoru je to pečlivě vymazlenej kousek, kluci takovýhle věci uměj
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 03.09.2009  23:01

        « Re: Re: Ta kamikaze Mazda je jenom na parádu,

        :-) Jó, je vidět, že krize - nekrize si někdo umí udělat radost! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Shr3k

    Shr3k 19.11.2009  19:17

    DVB-T

    Netřeba kupovat nic za 35000, když stačí interface Dietz IMU 1530 a DVB-T tuner Dietz 1491, maká to přes MOST sběrnici. Možno následně doplnit o BOA DVD/USB Player 85700.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.12.2009  21:40

      « Re: DVB-T

      to by mne docela zajimalo jsou k tomu nejake podrobnosti? Způsob zapojeni, ceny a podobne
      diky
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…