Cadillac CTS (2006)
6.12.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ING-e". Když jsem si šel poprvé pro svůj řidičský průkaz v 18letech, už cestou na úřad mě napadala…
Cadillac CTS (ING-e)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
jouda(AlkoholixXx) 11.12.08 11:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!
Jo tak když je to tvoje životní fylozofie tak o tom nemá cenu polemizovat. Mě spíš přijde, že z těch aut dělaj to co nejsou takový jako si ty. Většina českých majitelů zejména škodovky ví že nemá best auto na trhu a bohužel už neni ani nejlevnější. Ale co si budem povídat zejména o majitelech starších passatu a i octávek, kteří si myslí že maj raketoplán a podle toho s nim taky lítaj >:D . Nic však nejde paušalizovat na všechny. Ať ti Chrysler slouží. -
Barrichello 09.12.08 10:33
« Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!
A proč ne?
Střední třída jako střední třída. I ceny byly podobné - Superb 2,8 V6 stál prakticky to samý co muj Sebring a pokud sis dovezl to CTS z usa, tak i jako to CTS.
Ad úsporné motory - nevim jak to CTS, ale mu Sebring má dlouh. průměrnou spotřebu 8,5-9,5 na sto.
myslim že solidní na 2,7 V6 a 203 HP.
Tak nějak bych řekl, že ten Cadillac bude brát to samé. -
Mig_35 08.12.08 20:15
« Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!
No pokud chceš srovnávat se Superbem:-) tak to jo. Nicméně, ten motor, když nemá být závodní, tak ať je aspoň úsporný a to se taky říct nedá... Já se nedivím, pokud ve státech stálo palivo tolik co stálo, nikoho to nemotivovalo k tomu vymejšlet nějaké výkonné a úsporné motory... a pokud mají špičkové silnice, nemusí se trápit s podvozkem.
P.S. Krom toho, caddy se tváří jako prémiová značka, srovnávat bys ji tedy měl s prémiovými evropskými značkami.. -
JFK 08.12.08 16:14
« řetězec s potřebami pro zahrádkáře
image moc nepomohl. Antonín Poctivec Charouz nakoupil díky tehdejším problémům GM caddilaky hluboko pod dealerskou cenou, 50 kusů pak postoupil Mountfieldu. Následný pád ceny těchto aut v bazarech byl logický následek 8-s
Není mi moc jasný údaj u motoru - 133kW měla série se starym V6 z Opelu 2.6, novější 2.8 z Holdenu má mít 158kW.
Ad telekomunikační poradce, to je široký pojem. To jako sedíš v centru a nabížíš po telefonu nějaký služby lidem, nebo zvoníš v obleku po barácích s nabídkou výhodného volání? -
Barrichello 08.12.08 13:16
« Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!
HAHA HEHE HIHI.
prosimtě, jel si někdy v nějaký americe? Nebo jen kamrád bratrance povídal že sou to šmejdy?
REALITA je totiž poněkud JINDE!!!!
Mimo toho rozdílného interiéru dnešní moderní auta nezaostávaj v ničem.
A spolehlivost?
Mam druhou ameriku už 4,5 roku a mimo 1 případ, kdy sem si to zavinil sám - sem odevšad, kam sem přijel zas odejl, bez cizí asistence.
A ještě detail - až bude stát na 95 BMW 5xx neorigo rozvodej řemen+kladky 3500,- kč; blatník 950,- kč a zadní tlumič výfuku od Walker Exhaust 3200,- půjdem se bavit dál...
No a mizerný litrový výkon?
Jka u čeho - chrysler měl v roce 1998-06 ze své 2,7 V6 149Kw - trošku paradox že český etalon Superb 2,8 V6 měl o 10 Hp méně ještě v roce 2006 :-)
Jak tu ale blyo řečeno - v usa se mjezdí po dálnicích max. 120-140 - a dodržuje se to.
Tak ono k čemu u sedanu s kterym nikdo nepojede na okruh 300 hp - btw tohle "mountfieldovské" CTS, kterých sem charouz natahal v rámci propagace značky a soutěže s Mountfieldem cca 50 je základní sociální verze, v usa to bylo auto do autopůjčoven a pro chudý co chtěli mít na masce logo Cadillac.
Všichni ostatní si koupili 3,2 V6 (220 HP) nebo 3,6 V6 (255 HP) s automatem.
Vrchol byl 400 HP osmiválec...
Nutno říct, že druhá generace CTS je lepší než ta první.
Víc k smíchu už to snad bejt nemůže >:D