Renault Espace (1990)
8.5.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tlanger". Espace byl jedním ze tří prvních vozů kategorie MPV (spolu s Mitshubishi Space Wagon a…
Renault Espace (tlanger)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 09.06.08 15:38
« spojka
Mám přesně stejné zkušenosti s lankem ke spojce. Pokud je spojka ojetá, tak se zvyšuje ovládací síla na pedálu tak, až to nevydrží lanko. Po výměně lanka za nové již neprasklo, ale plášť bovdenu se protlačil skrz plastovou úchytku. Takže stejná jízda s opatrným řazením a rozjezdy přes starter. I když spojka neklouzala, musela ven. Taky jsou dražší ložiska do kol, ty tolik nevydrží a je problém sehnat přední blinkry na tento typ.Ivan. -
lorenzlubos 10.05.07 00:09
« Re: Pravda pravdoucí...
Viem o com hovoris. Ked vo Vivare otocime prostredny rad sedadiel a ten treti pocunieme viac dozadu (pravda je to tazsia robota). Mame sedenie 4+4 (bez problemov) oproti sebe. Chyba sice stolik, ale da sa. Ale rekord bol, ked sme v tom 7-mi spali. Bolo to sice z nudze (recepcia hotelu bola zamknuta, takze noc pred hotelom na parkovisku), ale podarilo sa :-) -
"-- skrytý --" 09.05.07 13:39
« Pravda pravdoucí...
Přál bych ti zažít ten pocit, když po dopolední lyžovačce sedneš s kamarády dovnitř Espace (předem přeskupeného do 2+stoleček+2, samozřejmě s lyžákama na nohou), na stolek rozbalíš řízky od maminky, naliješ teplý čaj z termosky - a pozoruješ davy okolo, jak ve vánici ukusujou zmrzlý párek v rohlíku >:D -
lorenzlubos 09.05.07 09:42
« 10b
Nie co dodat. Prvy-krat som to auto videl v 1. alebo 2. triede na zakl. skole, v prospekte namysleneho spoluziaka Karola. Dodnes si pamatam dvojstranu s interierom v konfiguracii 2+stolik+2. Vsetci sa isli posrat z prospektov sportovych aut, kabrioletov.... No ja som mal pocit, ze som objavil najdokonalejsie auto na svete. :yes: -
"-- skrytý --" 08.05.07 14:31
« Díky za pochvaly
Díky všem za pochvaly, to auto už druhý rok jezdí někde na ostravsku, nový majitel s ním jen za 1. rok najezdil 60 000 km, trochu mu orval spojler a mlhovky, někde doma najdu fotky ze setkání s ním v létě. Za těch 60 000 km musel měnit ložisko v předním kole a spojku. Vzhledem k tomu, že to auto musí mít naježděno reálně někde ke 400 000 km a motor je původní bez oprav, tož klobouk dolů :-).