Fiat Coupe (1998)
8.7.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ravic inesperto". Fiat Coupé (typ 175) je kupé, které bylo vyráběno italskou automobilkou Fiat v letech…
Fiat Coupe (ravic inesperto)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Výkon 08.07.2009 16:22 Donnie
- pekny 08.07.2009 16:33 cerrbion
- dlouhodoba jednicka 08.07.2009 16:52
- recenze 08.07.2009 17:17 chegue
- ferrari pro chude 08.07.2009 19:05 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Opravdu pěkné kupé 09.07.2009 00:32
- Kára s koulema 10.07.2009 08:28 !GAS!
- pěkný 10.07.2009 22:34 Johnny_P
- fasa 20.07.2009 09:55
- ach jo... 05.03.2010 15:08 mango
- re,.. 05.03.2010 17:52
- uff 03.02.2020 21:48 designer
-
"-- skrytý --" 08.07.2009 16:52
dlouhodoba jednicka
zdravim kolego fiataku, tohle auto se proste povedlo,je trochu skoda ze dnes neco takoveho v portfoliu Fiat chybi, na to ze se zacal vyrabet v roce 93 je interier nadherny a o exterieru ani nemluvim, motorizace byli taktez vyborny, no a vrcholna proste bomba, taky mame doma zlutaska posledniho roku vyroby,taky 5val ale bez turba,to auto budi tolik pozornosti az je to nezdravy,tvuj kousek je nadjernej,neobvykla barva,kola taky sedi,a limited paket je nad vsechny tuningovy spojlery,nemam slov, jen bych trochu propracoval recenzi, pocity z jizdy a podobne ;-) -
chegue 08.07.2009 17:17
recenze
Ahoj kolego:) Myslim ze k autu se vyjadrovat z me strany nema smysl... Dost mozna mas na jedno z prednich umisteni na MA a tim skvelou propagaci Coupe, jenze to bys musel chtit trochu zapracovat na recenzi (asi opsane z casopisu.. dva prvni odstavce mi neco silne pripominaji:) a nespolehat jen na ty fotky, ktere jsou samozrejme dokonale!...Presto nebo prave proto je recenze jako celek ostudna. Zatim tedy bez bodu. -
Novic (Porsche team/GT-R team) 08.07.2009 19:05
ferrari pro chude
tak se mu obcas prezdiva :-) ale mne se libi a ja bych ho tak snad nikdy nenazval mne se libi ;-) :yes: jen se mi moc nehodi na zeleny lak cervena linka na kola ani cerne rimsy se na to moc nehodi ale to je vec vkusu ;-) -
"-- skrytý --" 09.07.2009 00:32
Opravdu pěkné kupé
tohle je jedno z mála opravdu pěkných kupé, když sem byl kluk obdivoval jsem v autokatalogu poznamku max. rychlost 240+ jediné auto které mělo za rychlosti +. ono magické plus popisovali i novináři tehdy testující nejsilnější verze. Je to pravda? opravdu to je 240+ ? a jsou realné příběhy o 275 apod.? :-!-
Roman Řezníček 26.06.2012 17:28
« Re: Opravdu pěkné kupé
1. maximální rychlost je dána otáčkami kol. To, co se uvádí v tabulkách, je rychlost, kterou automobil dosáhne při otáčkách nejvyššího výkonu na uvedeném rozměru kol při uvedených převodech. Po překročení hranice max. výkonu výkon klesá, ale rychlost poklesu je závislý na konstrukci motoru. U motorů Fiat/Lancia 16v TB je pokles výkonu poměrně pozvolný a tak je možno s vozem reálně jet rychleji, než je tabulkově uváděná hodnota maximální rychlosti. Dále lze max. rychlost zvýšit zvětšením obvodu kola a změnou převodů do rychla. Většina těchto úprav bude mít ale negativní vliv na dynamiku vozu v nižších a středních rychlostech.
2. maximální rychlost kolem 270 km/h není utopická, ale týká se typu 20v Turbo s šestistupňovou převodovkou. Ta dosahuje při 5750/min. rychlosti 250 km/h. pokud je ale ŘJ motoru namapována tak, že motor ještě na 6500/min. poskytuje alepsoň 220 koní, je možné s takovým autem při minimálních odporech jet přes 270 km/h.
3. maximální rychlost je poměrně nepodstatný údaj. Teoreticky může jet 270 km/h kdejaký vehikl a toto číslo nám o dynamice daného auta neřekne téměř nic. Například na Rallye de France - Tour de Corse jsou vozy WRC nastavovány na maximální rychlost kolem 170 km/h a neudrží se za nimi ani Ferrari F12, které má maximálku kolem 340 km/h. Maximální rychlost je nejdůležitější k vytahování se na různých internetových fórech a možná někde na letišti, nebo na zcela prázdné německé dálnici kolem třetí hodiny ráno. Obecně je mnohem důležitější pružnost vozu, tedy nejkratší možná doba, za kterou vůz zrychlí z rychlosti A na B, trakce a brzdy. Na motorech Fiat/Lancia 2.0 Turbo je fascinující právě průběh výkonu, kdy zcela sériový motor 20vT vykazuje výkon přes 110 koní již při 2500/min.
-