Diskuse

Alfa Romeo MiTo (2008)

26.9.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "MaVi". Tak konečne som si našiel chvilku času aby som sem pridal aj moje vysnívané MiTo:) Teda auto som…

 

Alfa Romeo MiTo (MaVi)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto tomike

    tomike 26.09.2009  19:42

    MiTo

    Krasne auticko, ja stale tvrdim, ze taliani male auta vedia robit. Skus omrknut to moje, aj ked o zopar rokov starsie. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.09.2009  20:03

    Super

    Asi je to i tím ,,kukučem,,ale MITO se mi hrozně moc líbí a sohlasím s tomikem,že taliáni design umí nejlépe ze všech :yes:.Hodnotit budu až trošku doplníš recenzi(záporných vlastností má MITO víc) a přidáš některé pohledy co ti chybí (dej mi vědět ;-) )..zatím by to bylo : auto-10,recenze-9,foto-9.Máš ale fakt bezva auto,po dlouhé době něco pro mě >:-[] :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto PlumJelinek

    PlumJelinek 26.09.2009  20:16

    MiTo podruhé

    MiTo je zajímavé auto, designem je krásné, ale jen v určité kombinaci. Díky velkému výběru sladění interiéru s barvou exteriéru, mnoha druhů kol a chromových, případně plastových dekorací v různých barvách, jde z MiTa vytvořit krásný kousek, jak se na italské auto sluší. Také ho ale tímto jde pěkně zošklivit, ovšem samozřejmě vše je to otázka vkusu. (ono zošklivit jde každé auto, stačí když si majitel Ochcávie nakoupí pořádnou sadu "tuningu" u Milotecu a všechno splácá dohromady na svůj TDI zázrak). Jak píšeš, že jsi zamýšlel původně Grande Punto - ono MiTo vlastně z GP vychází, ale teoreticky se dá spíše považovat za třídveřovou verzi Brava v trochu jiném kabátě. A to hlavně v celkovém pocitu z auta a vnitřním prostoru. Ovšem základní 1.4 dávají do MiTa snad za trest, Alfa je především sportovní (a také samozřejmě designová - stylová) značka tímto jakoby nahrávali ostatním značkám, aby se Alfě mohly vysmívat, co to do sportovního auta dává za motor. Něco jiného je to ale z pohledu kupujícího, zvlášť když hraje velkou váhu finanční stránka a jde hlavně o vzhled, nikoliv o rychlost. Cenový rozdíl mezi slabší a silnější, přeplňovanou, verzí 1.4 není zanedbatelný a proto se dá nákup MiTa se základní motorizací, coby stylového kousku, pochopit. Celkově chválím výběr vozu a posílám nějaké ty bodíky do hodnocení ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto ethicon

      ethicon 26.09.2009  23:43

      « Re: MiTo podruhé

      zakladná motorizácia vychádza z nového zákona prijatého v taliansku, kde novopečený vodič môže vlastniť auto len do určitého výkonu a aj tých cca 80 cv s autíčkom pekne hýbu(kolko má Golf v základa??? a niekto sa hanbí???)...nikto predsa nikoho nenúti si túto motorizáciu kúpiť a ked si to porovnáme s inými základnými motorizáciami u aut v tejto triede je na tom Mito ešte velmi dobre...pozrite si akú motorizáciu má v základe Polo Fabia či Ibiza...ale aj taká Oktávka či Golf, čo sú autá o triedu vyššie..štatisticky sa Mito najvia predáva v najvyššej výbave Distinctive s zatial motorom 155cv..čo už nie je najlacnejšie, ale tiež to o niečom pozitívnom pre toto krásne autíčko svedčí...naživo je to auto naozaj nádherné hlavne na 18tkach supersportoch...jazdné vlastnosti v danom segmente bezkonkurenčné..systém DNA naozaj citelne mení charakter vozu..výkon, tuhosť spojky a posilovača..jednoducho radosť z jazdy, ktorú neposkytne ani jeden voz triedy s výnimkou Mini..to nehovorím o kvalitne spracovanom intriéri a športové sedadlá aj v základe za ktoré by sa nemusel hanbiť ani voz o triedu vyššie. žiadne frázy o zlom dielenskom spracovaní talianov tu neobstoja..
      • 00 Reagovat !

        foto PlumJelinek

        PlumJelinek 27.09.2009  00:01

        « Re: Re: MiTo podruhé

        takže.... jak jen to vzít popořadě.... základní motor je co se týče výkonu na svojí třídu průměrný, vzhledem k filozofii značky ovšem podprůměrný. MiTo není auto, které by se chtělo předhánět s Golfem nebo třeba Astrou. Tomu svědčí i celkem solidní výbava již v základu a i třeba Tebou již zmiňované sportovní sedačky. Není divu, že se MiTo víc prodává v Distinctivu s 1.4T, málokdo chce jezdit v takovémto autě bez klimatizace (Progression) a co se týče motoru, přeplňovaná verze mu určitě sluší víc, jakožto sportovnímu autu. Jinak ale srovnávat MiTo třeba s Fabií je nesmysl, MiTo spadá již spíše do nižší střední třídy (navíc je to nástupce třídveřové 147, takže to dává smysl tím spíš), je tím pádem důstojnější srovnávat ho velikostně (ale i cenově) s auty typu Golf apod....
        • 00 Reagovat !

          foto ethicon

          ethicon 27.09.2009  09:52

          « Re: Re: Re: MiTo podruhé

          prečítaj prosím ťa si ešte raz kôli čomu je tam ten motor, to auto je primárne určené pre mladých, hlavný odber AR je domáci trh, na domácom trhu platí uvedený zákon, výslednica rovná sa? motor do výkonu 80CV, chápeš konečne???:-)Mito do nižšej strednej triedy nepatrí, nezaraduje ho tam ani AR a to, že vychádza z GP to potvrdzuje...kam bude potom podla teba patriť nástupca 147ky???Patrí do segmentu mmalých aut, samozrejme je luxusnejšie ako napr. Polo, Fabia, Punto či Ibiza...ako ho môžeš zaradiť do triedy s Golfom!!! to nemyslíš vážne...vieš akú zakladnú motorizáciu má MINI???!!! a dovolil by si si to označiť za chybnú filozofiu značky MINI-BMW????:-)
          • 00 Reagovat !

            foto PlumJelinek

            PlumJelinek 27.09.2009  10:45

            « Re: Re: Re: Re: MiTo podruhé

            asi jo, máš pravdu. Akorát MiTo má být nástupce třídveřové 147, která se v současnosti už neprodává, a Milano (149) zas nástupce pětidveřové 147.
  • 00 Reagovat !

    foto Blates

    Blates 26.09.2009  21:09

    spotreba

    zdravim, auto paradni! jinak s tou spotrebou. neukazuje ti nahodou PP kolik ujedes na 1L kilometru?treba v mem puntu to tak je, kdyz ti to ukazuje 14,8 tak je to spotreba nejakych 6,75. To by odpovidalo. V puntu mam 1.2 16V vlastne ten samy motor, jen ten tvuj ma zvetsenej zdvih nebo vrtani ci co >:D a jezdim za 5,1 pri klidne jizde. Jestli se pletu, promin, jen jsem chtel pomoct! At slouzi, hoj
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 29.09.2009  16:34

      « Re: spotreba

      Podle mě ukazuje palubní počítač optimistická čísla. Mně to dělá to samé. Ukazuje 5 ale realita je hodně daleko.
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 27.09.2009  08:29

    Ahoj

    moc pěkné auto, ale chtělo by to rošířit fotogalerii (např. motor apod.) a recenzi. Jak na tom mákneš, tak mi napiš. Rád přehodnotím. P.S. líbí se mi grafika budíků, připomíná MiTo tak trochu Ferrari ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 27.09.2009  17:03

    krasne

    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto sportivo

    sportivo 28.09.2009  21:40

    odchylka PPC

    zdravím ablahoželám k krásnej alfe. čo sa týka odchylky ukazovania spotreby tak môžem potvrdiť že ked s autom jazdím svižne, spotreba naozaj slesne, svižne jazdím tak že to roztiahnem a kde sa dá tak hodím 6tku. ked sa len niekde tahám a akože sa snažím jazdiť ekonomicky stale spotreba o niečo stupne. takže tolko moja skusenosť. mam tak isto 1.4 66kW vo fiate bravo. ty máš 59kW ale myslim že základ je rovnaký.

    ať miťo dobre slúži.
  • 00 Reagovat !

    foto Mexican82

    Mexican82 29.09.2009  14:23

    MiTo s 59kW

    Auto je to velmi pekne, ale tragicky podmotorizovane... a nerozumiem ze si mal vo vybere BMW 1 (nepises aku motorizaciu, ale ...) skoda ze tam nie je 1,4 T-Jet, to by asi bol trochu iny zazitok... tento vyber je nieco ako trojkove BMW s 85kW motorom - proste nanic (so vsetkym respektom)

    EDIT: mas tam nespravny udaj zrychlenia, vyrobca udava 12,3 (co na ani nie 80k je doost solildny vysledok)
    • 10 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 05.09.2010  00:43

      « Re: MiTo s 59kW

      Osobně bych bral raději Mito s 80k než jakékoliv BMW(nemám je rád). A na 1080 kg vážící auto ani těch 80k není uplně k zahozeni
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 05.09.2010  00:37

    Krasné

    Opravdu pěkné auto, jen co je pravda :yes: A i s atmosférickou 1,4 se dá jezdit sportovně >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak zabránit jejich mlžení kvůli roušce?

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak…

Kvůli zamezení šíření koronaviru se Česko opět zahalilo do roušek, na ochranu očí se ale často zapomíná. Experti…

Dara Rolins naměkko: O tomhle snila jako dítě a utratila za to první vydělané marky!

Dara Rolins naměkko: O tomhle snila jako dítě a…

Sen se může stát realitou! Zpěvačka Dara Rolins (47) stále nemůže pochopit, že se dostala na titulku módního…

 

iSport.cz

Kočí o nejlepším startu Hradce: Je to perfektní! Proč nehrává Chalupa?

Kočí o nejlepším startu Hradce: Je to perfektní!…

Wow, tohle byl válec. Aby si někdo na ledě nepříjemné Olomouce dělal, co chtěl, a byl celý duel totálně…

SESTŘIHY: Liberec skolil Spartu s Chlapíkem. Hradec zničil Olomouc 6:1

SESTŘIHY: Liberec skolil Spartu s Chlapíkem. Hradec…

Ani čerstvá posila z NHL nepomohla k vítězství. Hokejisté Sparty posilněni útočníkem Filipem Chlapíkem nestačili…

 

Reflex.cz

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před 130 lety se narodil protektorátní předseda vlády Alois Eliáš

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před…

Vedle Emila Háchy a Edvarda Beneše mají protektorátní dějiny ještě jednu postavu, na kterou se často zapomíná.…

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm demonstrantů na covid. Jsou to hrdinové, tvrdí organizátoři

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm…

V neděli se v Praze sešlo několik set odpůrců roušek, aby demonstrovali proti vládním opatřením a aby se v davu…