Alfa Romeo MiTo (2008)
26.9.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "MaVi". Tak konečne som si našiel chvilku času aby som sem pridal aj moje vysnívané MiTo:) Teda auto som…
Alfa Romeo MiTo (MaVi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- MiTo 26.09.2009 19:42 tomike
- Super 26.09.2009 20:03 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- MiTo podruhé 26.09.2009 20:16 PlumJelinek
- spotreba 26.09.2009 21:09 Blates
- Ahoj 27.09.2009 08:29 Jetty
- krasne 27.09.2009 17:03 Brandon Walsh
- odchylka PPC 28.09.2009 21:40 sportivo
- MiTo s 59kW 29.09.2009 14:23 Mexican82
- Krasné 05.09.2010 00:37 Nerez
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.09.2009 20:03
Super
Asi je to i tím ,,kukučem,,ale MITO se mi hrozně moc líbí a sohlasím s tomikem,že taliáni design umí nejlépe ze všech :yes:.Hodnotit budu až trošku doplníš recenzi(záporných vlastností má MITO víc) a přidáš některé pohledy co ti chybí (dej mi vědět ;-) )..zatím by to bylo : auto-10,recenze-9,foto-9.Máš ale fakt bezva auto,po dlouhé době něco pro mě >:-[] :yes: -
PlumJelinek 26.09.2009 20:16
MiTo podruhé
MiTo je zajímavé auto, designem je krásné, ale jen v určité kombinaci. Díky velkému výběru sladění interiéru s barvou exteriéru, mnoha druhů kol a chromových, případně plastových dekorací v různých barvách, jde z MiTa vytvořit krásný kousek, jak se na italské auto sluší. Také ho ale tímto jde pěkně zošklivit, ovšem samozřejmě vše je to otázka vkusu. (ono zošklivit jde každé auto, stačí když si majitel Ochcávie nakoupí pořádnou sadu "tuningu" u Milotecu a všechno splácá dohromady na svůj TDI zázrak). Jak píšeš, že jsi zamýšlel původně Grande Punto - ono MiTo vlastně z GP vychází, ale teoreticky se dá spíše považovat za třídveřovou verzi Brava v trochu jiném kabátě. A to hlavně v celkovém pocitu z auta a vnitřním prostoru. Ovšem základní 1.4 dávají do MiTa snad za trest, Alfa je především sportovní (a také samozřejmě designová - stylová) značka tímto jakoby nahrávali ostatním značkám, aby se Alfě mohly vysmívat, co to do sportovního auta dává za motor. Něco jiného je to ale z pohledu kupujícího, zvlášť když hraje velkou váhu finanční stránka a jde hlavně o vzhled, nikoliv o rychlost. Cenový rozdíl mezi slabší a silnější, přeplňovanou, verzí 1.4 není zanedbatelný a proto se dá nákup MiTa se základní motorizací, coby stylového kousku, pochopit. Celkově chválím výběr vozu a posílám nějaké ty bodíky do hodnocení ;-)-
ethicon 26.09.2009 23:43
« Re: MiTo podruhé
zakladná motorizácia vychádza z nového zákona prijatého v taliansku, kde novopečený vodič môže vlastniť auto len do určitého výkonu a aj tých cca 80 cv s autíčkom pekne hýbu(kolko má Golf v základa??? a niekto sa hanbí???)...nikto predsa nikoho nenúti si túto motorizáciu kúpiť a ked si to porovnáme s inými základnými motorizáciami u aut v tejto triede je na tom Mito ešte velmi dobre...pozrite si akú motorizáciu má v základe Polo Fabia či Ibiza...ale aj taká Oktávka či Golf, čo sú autá o triedu vyššie..štatisticky sa Mito najvia predáva v najvyššej výbave Distinctive s zatial motorom 155cv..čo už nie je najlacnejšie, ale tiež to o niečom pozitívnom pre toto krásne autíčko svedčí...naživo je to auto naozaj nádherné hlavne na 18tkach supersportoch...jazdné vlastnosti v danom segmente bezkonkurenčné..systém DNA naozaj citelne mení charakter vozu..výkon, tuhosť spojky a posilovača..jednoducho radosť z jazdy, ktorú neposkytne ani jeden voz triedy s výnimkou Mini..to nehovorím o kvalitne spracovanom intriéri a športové sedadlá aj v základe za ktoré by sa nemusel hanbiť ani voz o triedu vyššie. žiadne frázy o zlom dielenskom spracovaní talianov tu neobstoja..-
PlumJelinek 27.09.2009 00:01
« Re: Re: MiTo podruhé
takže.... jak jen to vzít popořadě.... základní motor je co se týče výkonu na svojí třídu průměrný, vzhledem k filozofii značky ovšem podprůměrný. MiTo není auto, které by se chtělo předhánět s Golfem nebo třeba Astrou. Tomu svědčí i celkem solidní výbava již v základu a i třeba Tebou již zmiňované sportovní sedačky. Není divu, že se MiTo víc prodává v Distinctivu s 1.4T, málokdo chce jezdit v takovémto autě bez klimatizace (Progression) a co se týče motoru, přeplňovaná verze mu určitě sluší víc, jakožto sportovnímu autu. Jinak ale srovnávat MiTo třeba s Fabií je nesmysl, MiTo spadá již spíše do nižší střední třídy (navíc je to nástupce třídveřové 147, takže to dává smysl tím spíš), je tím pádem důstojnější srovnávat ho velikostně (ale i cenově) s auty typu Golf apod....-
ethicon 27.09.2009 09:52
« Re: Re: Re: MiTo podruhé
prečítaj prosím ťa si ešte raz kôli čomu je tam ten motor, to auto je primárne určené pre mladých, hlavný odber AR je domáci trh, na domácom trhu platí uvedený zákon, výslednica rovná sa? motor do výkonu 80CV, chápeš konečne???:-)Mito do nižšej strednej triedy nepatrí, nezaraduje ho tam ani AR a to, že vychádza z GP to potvrdzuje...kam bude potom podla teba patriť nástupca 147ky???Patrí do segmentu mmalých aut, samozrejme je luxusnejšie ako napr. Polo, Fabia, Punto či Ibiza...ako ho môžeš zaradiť do triedy s Golfom!!! to nemyslíš vážne...vieš akú zakladnú motorizáciu má MINI???!!! a dovolil by si si to označiť za chybnú filozofiu značky MINI-BMW????:-)
-
-
-
-
Blates 26.09.2009 21:09
spotreba
zdravim, auto paradni! jinak s tou spotrebou. neukazuje ti nahodou PP kolik ujedes na 1L kilometru?treba v mem puntu to tak je, kdyz ti to ukazuje 14,8 tak je to spotreba nejakych 6,75. To by odpovidalo. V puntu mam 1.2 16V vlastne ten samy motor, jen ten tvuj ma zvetsenej zdvih nebo vrtani ci co >:D a jezdim za 5,1 pri klidne jizde. Jestli se pletu, promin, jen jsem chtel pomoct! At slouzi, hoj -
-
sportivo 28.09.2009 21:40
odchylka PPC
zdravím ablahoželám k krásnej alfe. čo sa týka odchylky ukazovania spotreby tak môžem potvrdiť že ked s autom jazdím svižne, spotreba naozaj slesne, svižne jazdím tak že to roztiahnem a kde sa dá tak hodím 6tku. ked sa len niekde tahám a akože sa snažím jazdiť ekonomicky stale spotreba o niečo stupne. takže tolko moja skusenosť. mam tak isto 1.4 66kW vo fiate bravo. ty máš 59kW ale myslim že základ je rovnaký.
ať miťo dobre slúži. -
Mexican82 29.09.2009 14:23
MiTo s 59kW
Auto je to velmi pekne, ale tragicky podmotorizovane... a nerozumiem ze si mal vo vybere BMW 1 (nepises aku motorizaciu, ale ...) skoda ze tam nie je 1,4 T-Jet, to by asi bol trochu iny zazitok... tento vyber je nieco ako trojkove BMW s 85kW motorom - proste nanic (so vsetkym respektom)
EDIT: mas tam nespravny udaj zrychlenia, vyrobca udava 12,3 (co na ani nie 80k je doost solildny vysledok)