Alfa Romeo GTV (1985)
21.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "asimov". Před pár lety jsem brázdil cesty naší země v poslední pravé Alfě se zadním náhonem a rozvodem…
Alfa Romeo GTV (asimov)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "mad_zed" [88.101.87.XXX] 28.02.07 17:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
VW a škodováci jsou nejhorší lidi jaké znám.Většinou jsou to namyšlení snoby.Kteří autům vůbec nerozumí a proto jezdí ve škodovkách.Viz ten"člověk" co má vedle ve sloupečku odkaz na firemák ochcávia2 2.0 RS tdi.Mám v práci to samé a větší neštěstí než je tehle krám z MB jsem neviděl.V podstatě jsem na tom narozdíl od toho člověka na tom nenašel jedinou pozitivní věc.Jelikož se v tom střídám se 3kolegy,kteří na to nadávají stejně jako já...jsem rád že v něčem takovém jak je škodovka nemusím sedět deně. Jinak ten nový pasaat(podle nicku usuzuju)tam máme taky a je to ještě větší neštěstí.Nemá to klíčky.takže takový velký,neforemný těžký ovladač se vkládá do palubky.Aby člověk nastartoval musí stát na spojce.Aby odbrdil "ruční" brzdu,která je na tlačítko musí stoupnout na brzdu a pak zmáčknout velké plastové tlačítko.Je to prostě pro idioty.celé tyhle koncerny.Zatím jsem neměl důvod do žádné diskuse přispívat,ale už to prostě nevydržím. V každé diskusi se najde nějaký koncernista,nebo škodovák který všechny ostatní odsoudí,že má starý šrot a přitom jezdí každých 5tis.km měnit kotouče,protože se mu zkroutí a zrovna si nechá mvyměnit váhu vzduchu protože to je zhruba její životnost u koncernu :-) . Jinak moc pěkná alfeta a velmi zachovalá.U nás měl kdysi jeden maník bílou.Rozhodně přidejte fotky ze předu ;-) .Pěkných aut je málo. Fakt už mě ty koncernisti prudí,takže sorry za reakci na začátku.Ať si na mě ty škodováci a koncernisti zmlsnou mám Hondu. Pokud bude nabídka svezení s alfetou...neodmítnu...je to srdcovka. -
petr164 24.02.07 23:44
« Re: Re: Re: Re: Re: ???
Primitiv se pozná na první pohled. Že Alfy z tohoto období měly určité problémy s korozí, je známé, méně známé je, že díky pečlivým majitelům se dost kousků zachovalo v perfektním stavu. Podívejte se na rezavé Audiny a Lidowozy z té doby a budete se divit, jak kvalitní jsou proti tomu udržované Alfy. -
cubalibre 16V 19.12.08 14:05
« re oprava
tak jsem poslal nakonec blbe... melo to patrit stribrne alfe pred renovaci. Tvoje vypada taky super, jsou to krasny auta z 80let, chystas taky nejakou zasadnejsi renovaci? Jeste mi nejak nesedi ty udaje o zrychleni, to fakt sedi na GTV V6. Hodnotim :yes: -
cubalibre 16V 19.12.08 13:53
« alfetta GTV
Cau, auto je super, mam kamose co ma taky tohle auto a neda na nej dopustit. S tim renovovanim to nebude tak lehky ani levny, ale drzim palce a tesim se na postupne pridavani fotek jak pokracujes. Budes delat sam, nebo mas nejakou firmu ci nekoho? -
"-- skrytý --" 24.12.07 01:43
« Re: Re: ???
To síťování je nějaké umělé vlákno. Je to hodně napnuté a pevné. Tenhle interiér aptřil k těm hezčím. Dělal se i ve světlém provedení = horor to udržet v čistém stavu. Nejlépe vypadá celokožený interiér, kde jsou v kůži i výplně dveří. :yes: -
"-- skrytý --" 12.03.07 22:31
« Re: Re: Re: Re: odpověd
No a samosvor GTV nikdy nemělo z fabriky. Měl sem ho až na 75ce. U toho dvoulitra to nevadí tolik subjektivně, jen s tím nejsou dělat kraviny jako se samosvorem >:D Ta dvoukotoučovka lze snadno zaměnit za jednoduchou, stejně to dělali hlavně kvuli tomu, že tenkrát ty třecí materiály tolik nevydržely. Pak už ani 3.0 V6 nic takovýho nepotřeboval. -
"anonym" [213.220.208.XXX] 11.03.07 22:47
« Re: Re: Re: odpověd
Neviděl bych to tak jednoznačně - všechny Alfácký motory byly hliníkový a dvouchlapový = lehký a při velký sbíhavosti a negativech na předku je V6 dost cítit hlavně při výjezdu z oblouku. Rozhpdující roli spíš hrál samosvor, protože V6 bez špéry dost prokluzovala v nízkých režimech. Jedna Evoluzione byla kdysi na prodej u Brna za pár korun, nebyla sice v dobrým stavu a klouzala jí ta dvoukotoučová superdrahá spojka, ale byla originál. Kdyby to člověk tehdy tušil, co to jednou bude stát... -
"anonym" [213.220.208.XXX] 11.03.07 22:39
« Re: 0-200 dvojliter
Chlapče, u Mitsubishi vyráběli nákladní tříválce a Subaru se snažilo marně se svým vzduchem chlazeným dvouválcem vyjet kopec za fabrikou, když tohle auto dělali ve 2 špičkových variantách - 2.5 V6 Evoluzione s výkonem 205 koní a potom verzi Turbodelta s 220 koněma na 1250 kg pohotovostní hmotnosti. No a to je proti Lanceru Evo VIII zanedbatelný rozdíl 0,2 kg na koně, přičmž rozdíl ve věku je 20 let... Ještě máš pocit, že jsi vtipný? ;-)