Alfa Romeo GTV (1985)
21.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "asimov". Před pár lety jsem brázdil cesty naší země v poslední pravé Alfě se zadním náhonem a rozvodem…
Alfa Romeo GTV (asimov)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
cubalibre 16V 19.12.08 14:05
« re oprava
tak jsem poslal nakonec blbe... melo to patrit stribrne alfe pred renovaci. Tvoje vypada taky super, jsou to krasny auta z 80let, chystas taky nejakou zasadnejsi renovaci? Jeste mi nejak nesedi ty udaje o zrychleni, to fakt sedi na GTV V6. Hodnotim :yes: -
cubalibre 16V 19.12.08 13:53
« alfetta GTV
Cau, auto je super, mam kamose co ma taky tohle auto a neda na nej dopustit. S tim renovovanim to nebude tak lehky ani levny, ale drzim palce a tesim se na postupne pridavani fotek jak pokracujes. Budes delat sam, nebo mas nejakou firmu ci nekoho? -
"-- skrytý --" 24.12.07 01:43
« Re: Re: ???
To síťování je nějaké umělé vlákno. Je to hodně napnuté a pevné. Tenhle interiér aptřil k těm hezčím. Dělal se i ve světlém provedení = horor to udržet v čistém stavu. Nejlépe vypadá celokožený interiér, kde jsou v kůži i výplně dveří. :yes: -
"-- skrytý --" 12.03.07 22:31
« Re: Re: Re: Re: odpověd
No a samosvor GTV nikdy nemělo z fabriky. Měl sem ho až na 75ce. U toho dvoulitra to nevadí tolik subjektivně, jen s tím nejsou dělat kraviny jako se samosvorem >:D Ta dvoukotoučovka lze snadno zaměnit za jednoduchou, stejně to dělali hlavně kvuli tomu, že tenkrát ty třecí materiály tolik nevydržely. Pak už ani 3.0 V6 nic takovýho nepotřeboval. -
"anonym" [213.220.208.XXX] 11.03.07 22:47
« Re: Re: Re: odpověd
Neviděl bych to tak jednoznačně - všechny Alfácký motory byly hliníkový a dvouchlapový = lehký a při velký sbíhavosti a negativech na předku je V6 dost cítit hlavně při výjezdu z oblouku. Rozhpdující roli spíš hrál samosvor, protože V6 bez špéry dost prokluzovala v nízkých režimech. Jedna Evoluzione byla kdysi na prodej u Brna za pár korun, nebyla sice v dobrým stavu a klouzala jí ta dvoukotoučová superdrahá spojka, ale byla originál. Kdyby to člověk tehdy tušil, co to jednou bude stát... -
"anonym" [213.220.208.XXX] 11.03.07 22:39
« Re: 0-200 dvojliter
Chlapče, u Mitsubishi vyráběli nákladní tříválce a Subaru se snažilo marně se svým vzduchem chlazeným dvouválcem vyjet kopec za fabrikou, když tohle auto dělali ve 2 špičkových variantách - 2.5 V6 Evoluzione s výkonem 205 koní a potom verzi Turbodelta s 220 koněma na 1250 kg pohotovostní hmotnosti. No a to je proti Lanceru Evo VIII zanedbatelný rozdíl 0,2 kg na koně, přičmž rozdíl ve věku je 20 let... Ještě máš pocit, že jsi vtipný? ;-) -
"-- skrytý --" 06.03.07 14:53
« Re: krása,mužu mít drzou otázku??
No je to složitější, protože v ní nebyl motor ( byl bokem pod střechou) , ten sme tam cpali, pak se dával celej podvozek z Alfy 75 včetně brzd z modelu V6 atd... cca 90k zatim asi všechny naklady. Chtěl bych koupit nový přední světla aktuálně. Dá se koupit rezavá mrcha za 1000 EUR,a le taky krasavec za 8000. Ovšem nabídka slábne...