Alfa Romeo GTV (1985)
21.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "asimov". Před pár lety jsem brázdil cesty naší země v poslední pravé Alfě se zadním náhonem a rozvodem…
Alfa Romeo GTV (asimov)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- tahle se jen tak nevidí 21.02.2007 00:36 roubrt37
- peeekne... 21.02.2007 00:37
- volant 21.02.2007 08:32 misoo
- VÍCE FOTEK ! 21.02.2007 09:05
- gtv 21.02.2007 09:28 Nadkachna
- za 10 21.02.2007 09:36 Pribina
- viac fotiek !! 21.02.2007 09:51
- ??? 21.02.2007 10:53
- :-) 21.02.2007 14:04
- 10 21.02.2007 14:36
- 8,2 23.02.2007 19:47
- 0-200 dvojliter 23.02.2007 19:50
- ... 23.02.2007 21:20
- Nádhera 24.02.2007 23:48 petr164
- odpověd 25.02.2007 17:12
- tapecír 25.02.2007 22:12
- hi guys 26.02.2007 09:54
- Super klasika 26.02.2007 11:49
- reno 26.02.2007 17:28
- jj 26.02.2007 19:30
- Paráda! 02.03.2007 19:29 Giorgio
- Super Alfeta 03.03.2007 11:53
- Obdivuji 04.03.2007 10:16 Dylan McKay
- Tahle jo 28.03.2007 13:23 Dylan McKay
- hodnocení 13.05.2007 18:35
- Cuore Sportivo 04.06.2007 22:20
- gtv 27.01.2008 16:25
- Nádhera 30.11.2008 09:47
- alfetta GTV 19.12.2008 13:53 cubalibre 16V
- re oprava 19.12.2008 14:05 cubalibre 16V
- parádní 20.02.2009 09:33 JirkaS
-
-
-
"-- skrytý --" 06.03.2007 14:53
« Re: krása,mužu mít drzou otázku??
No je to složitější, protože v ní nebyl motor ( byl bokem pod střechou) , ten sme tam cpali, pak se dával celej podvozek z Alfy 75 včetně brzd z modelu V6 atd... cca 90k zatim asi všechny naklady. Chtěl bych koupit nový přední světla aktuálně. Dá se koupit rezavá mrcha za 1000 EUR,a le taky krasavec za 8000. Ovšem nabídka slábne...
-
-
"-- skrytý --" 21.02.2007 00:37
peeekne...
priznam sa tuto alfu som asi v zivote nevidel a urcite som o nej nepocul (je dost tazke sa orientovat v mnozstve roznych modelov 60 70 a 80 rokov)...zaujimavy kusok... :yes: :yes: PS: len tam chyba foto z predu...tak som si to vygooglil a zistil ze najlepsie vyzera z predu...posudte sami [odkaz] ... PS2: dufam ze majitel doplni aj real foto predku -
-
-
"-- skrytý --" 21.02.2007 10:53
???
Co je tohle za rezavou plečku? Samej prach a olej. Tohle má být veterán? A ještě dotaz na majitele -když to neodveze ledničku, odveze to 100kg manželku?-
-
"-- skrytý --" 21.02.2007 15:30
« Re: Re: ???
já to auto znám reálně tyhle fotky jsou záměrně z dálky, ještě bys musel vidět tu rez-
"-- skrytý --" 23.02.2007 12:22
« Re: Re: Re: ???
Na tomhle aute není jediný místo prorezivělý a olej prolíná z olejové vany lehce. Ty jsi obyčejnej ubožák. :no: Zabývej se svojí popelnicí a fandům klasických aut dej laskavě pokoj.-
"-- skrytý --" 23.02.2007 12:29
« Re: Re: Re: Re: ???
nechápu, že je někdo hrdej na rezivou hromadu šrotu, která nedojede ani na nákup do vedlejší ulice, ale proti gustu....-
petr164 24.02.2007 23:44
« Re: Re: Re: Re: Re: ???
Primitiv se pozná na první pohled. Že Alfy z tohoto období měly určité problémy s korozí, je známé, méně známé je, že díky pečlivým majitelům se dost kousků zachovalo v perfektním stavu. Podívejte se na rezavé Audiny a Lidowozy z té doby a budete se divit, jak kvalitní jsou proti tomu udržované Alfy.-
"-- skrytý --" 25.02.2007 09:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
No měl sem kliku, tohle auto mělo ve Švýcarech péči. Nebudu tvrdit, jak nikde není ani puchýřek,a le u těch puchýřků to končí. Prahy jsou v perfektním stavu a to je přesně to místo, kam se stačí podívat a udělat si obrázek o stavu.
-
-
"-- skrytý --" 25.02.2007 09:28
« Re: Re: Re: Re: Re: ???
A takovi jako ses ty pak delaji z komunity lidi z VW idioty. Ta Alfa je krasna, nepracoval majitel nahodou pro jednu impactovou pocitacovou firmu? :)-
-
neregistrovaný: "mad_zed" [88.101.87.XXX] 28.02.2007 17:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
VW a škodováci jsou nejhorší lidi jaké znám.Většinou jsou to namyšlení snoby.Kteří autům vůbec nerozumí a proto jezdí ve škodovkách.Viz ten"člověk" co má vedle ve sloupečku odkaz na firemák ochcávia2 2.0 RS tdi.Mám v práci to samé a větší neštěstí než je tehle krám z MB jsem neviděl.V podstatě jsem na tom narozdíl od toho člověka na tom nenašel jedinou pozitivní věc.Jelikož se v tom střídám se 3kolegy,kteří na to nadávají stejně jako já...jsem rád že v něčem takovém jak je škodovka nemusím sedět deně. Jinak ten nový pasaat(podle nicku usuzuju)tam máme taky a je to ještě větší neštěstí.Nemá to klíčky.takže takový velký,neforemný těžký ovladač se vkládá do palubky.Aby člověk nastartoval musí stát na spojce.Aby odbrdil "ruční" brzdu,která je na tlačítko musí stoupnout na brzdu a pak zmáčknout velké plastové tlačítko.Je to prostě pro idioty.celé tyhle koncerny.Zatím jsem neměl důvod do žádné diskuse přispívat,ale už to prostě nevydržím. V každé diskusi se najde nějaký koncernista,nebo škodovák který všechny ostatní odsoudí,že má starý šrot a přitom jezdí každých 5tis.km měnit kotouče,protože se mu zkroutí a zrovna si nechá mvyměnit váhu vzduchu protože to je zhruba její životnost u koncernu :-) . Jinak moc pěkná alfeta a velmi zachovalá.U nás měl kdysi jeden maník bílou.Rozhodně přidejte fotky ze předu ;-) .Pěkných aut je málo. Fakt už mě ty koncernisti prudí,takže sorry za reakci na začátku.Ať si na mě ty škodováci a koncernisti zmlsnou mám Hondu. Pokud bude nabídka svezení s alfetou...neodmítnu...je to srdcovka.
-
-
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "Majkl" [193.84.209.XXX] 22.02.2007 09:38
« Re: ???
Fakt me udivuje...ze se tady najde vzdy nejaky dementni idiot s jeste dementnejsima kecama... (tipuju zase nejaky chytrak with TUNING SKODA 120...) ;-\ -
neregistrovaný: "Jyrki" [62.84.144.XXX] 24.11.2007 20:59
« Re: ???
Jj. zavist je hrozna. Svezl by ses co? Se nedivim. Je to moc krasny auto. Zaujaly me ty operky hlavy, co je to za material?-
"-- skrytý --" 24.12.2007 01:43
« Re: Re: ???
To síťování je nějaké umělé vlákno. Je to hodně napnuté a pevné. Tenhle interiér aptřil k těm hezčím. Dělal se i ve světlém provedení = horor to udržet v čistém stavu. Nejlépe vypadá celokožený interiér, kde jsou v kůži i výplně dveří. :yes:
-
-
-
-
-
"anonym" [84.47.78.XXX] 23.02.2007 19:50
0-200 dvojliter
čo tak evo IX alebo impreza wrx sti 2005 tie daju 200 za menej ako 37 ci kolko ;-)-
-
neregistrovaný: "mad_zed" [88.101.87.XXX] 28.02.2007 17:17
« Re: Re: 0-200 dvojliter
V té době celkem podobné a konkurence schopné auto...Honda CRX.A jako hondař přiznávám z 0-100 je favorit CRX(motor 1.6)od 100-200 jednoznačně alfeta :-)-
"-- skrytý --" 03.03.2007 09:34
« Re: Re: Re: 0-200 dvojliter
No první generace CRX spatřila světlo světa cca o 10 let později než tento model GTV, který se poprvé ukázal na veřejnosti v roce 1974. Samozřejmě se nějakou dobu prodívala tato auta společně... CRX je raketa, o tom žádná :yes:
-
-
"anonym" [213.220.208.XXX] 11.03.2007 22:39
« Re: 0-200 dvojliter
Chlapče, u Mitsubishi vyráběli nákladní tříválce a Subaru se snažilo marně se svým vzduchem chlazeným dvouválcem vyjet kopec za fabrikou, když tohle auto dělali ve 2 špičkových variantách - 2.5 V6 Evoluzione s výkonem 205 koní a potom verzi Turbodelta s 220 koněma na 1250 kg pohotovostní hmotnosti. No a to je proti Lanceru Evo VIII zanedbatelný rozdíl 0,2 kg na koně, přičmž rozdíl ve věku je 20 let... Ještě máš pocit, že jsi vtipný? ;-)
-
neregistrovaný: "Kleofáš" [194.79.55.XXX] 23.02.2007 21:20
...
Je to krásné auto, které ocení každý, kdo autům rozumí. Nacpané inovativními řešeními (třeba ty brzdy u diferáku), s perfektními jízdními vlastnostmi. Je dobré připomenout, že mluvíme o sedmdesátých letech. Takže přestože žádnou rez nevidím, tak i kdyby tam byla, tak na to to auto má právo. Narozdíl od produkce koncernu VW z konce 90.let. -
neregistrovaný: "alfista" [85.70.32.XXX] 25.02.2007 17:12
odpověd
Fakt pěknej kousek.Chci ho v GTV 6 2.5 ,který mám v paměti ještě na starém brněnském okruhu.Ty hodnoty zrychlení a maximálky jsou ale udávány právě k tomu šestiválu,ale to není podstatný.Důležitý je,že se v dnešní době koncernovejch hnusů,najdou jestě lidi,se smyslem pro zajimavý auta. :yes:-
"-- skrytý --" 02.03.2007 23:45
« Re: odpověd
Ty hodnoty zrychlení dost kopírují rok výroby a převodovku. Tohle je poslední varianta a sedí to. Měl sem AR75 2,5 V6 a ta na tom byla s dynamikou 0-100 stejně. 0-200 výrazně na GTV ztrácela, ale maximálku měla o nějakých 20 km/h výš. Neměl sem zatím možnost to měřit, ale orientačně dle stopek to těch 0-100 za 8s cca udělá a 0-200 za 37 už trefím dost přesně. Hlavně sem měl možnost to poměřit s moderními dvoulitry a prostě tohle auto je jinde, nizká hmotnost a žádný omezení emisní atd.... nakonec i kdyby to jelo jak stodváca, tak mi to bude jedno asi ;-)-
"-- skrytý --" 02.03.2007 23:52
« Re: Re: odpověd
ještě dodám, že 2,5 V6 verze měla poměrně dlouhou převodoku a třeba na Masarykově okruhu v Brně s dvoulitrem se dá docela dobře držet GTV6 s motorem 3.0 ze 75ek. Rovně to samozřejmě nelze srovnávat, ale jak přijdou zatáčky....on ten těžkej V6 motor je docela nevýhoda. Stejnej řidič udělá kolo s dvoulitrem tak o sekundu pomaleji jak s 3.0 V6, takže s tou 2,5 původní to nebude zase taková výhra. Ovšem to charisma těch V6 motorů je nesmrtelné, dodnes se mi po tom stýská. Ovšem GTV6 sehnat v dobrém stavu je nemožné.. v podstatě jakékoliv jiné je nesehnatelné, jenom vraky.-
"anonym" [213.220.208.XXX] 11.03.2007 22:47
« Re: Re: Re: odpověd
Neviděl bych to tak jednoznačně - všechny Alfácký motory byly hliníkový a dvouchlapový = lehký a při velký sbíhavosti a negativech na předku je V6 dost cítit hlavně při výjezdu z oblouku. Rozhpdující roli spíš hrál samosvor, protože V6 bez špéry dost prokluzovala v nízkých režimech. Jedna Evoluzione byla kdysi na prodej u Brna za pár korun, nebyla sice v dobrým stavu a klouzala jí ta dvoukotoučová superdrahá spojka, ale byla originál. Kdyby to člověk tehdy tušil, co to jednou bude stát...-
"-- skrytý --" 12.03.2007 22:31
« Re: Re: Re: Re: odpověd
No a samosvor GTV nikdy nemělo z fabriky. Měl sem ho až na 75ce. U toho dvoulitra to nevadí tolik subjektivně, jen s tím nejsou dělat kraviny jako se samosvorem >:D Ta dvoukotoučovka lze snadno zaměnit za jednoduchou, stejně to dělali hlavně kvuli tomu, že tenkrát ty třecí materiály tolik nevydržely. Pak už ani 3.0 V6 nic takovýho nepotřeboval.
-
-
-
-
neregistrovaný: "Nádherná klasika" [62.168.43.XXX] 26.02.2007 11:49
Super klasika
Gratuluju k opravdu super alfičce - je nádherná. Lze s ní jezdit opravdu velmi rychle - viz třeba film o Jamesu Bondovi "Chobotnička". Věčná škoda, že už Alfa nedělá auta s pohonem zadních kol. Hned by byla více ceněná a konkurenceschopnější vůči BMW... -
"anonym" [213.168.183.XXX] 26.02.2007 17:28
reno
Když jsem byl měnsí asi tak před 8 lety tak jsme měly Sprinta s přednim náhonem 17iE ale bratr ho zdrusil tenkrát jsme ho koupily za 49 tisic . Ale dneska už u nás tento tip už skoro nejde sehnat a tak si chci koupit 75 . přeji mnoho štastně ujetejch kylometrů. -
Dylan McKay 04.03.2007 10:16
Obdivuji
Obdivuji každého kdo se takhle stará o kultovní auta. Tiše závidím, a je mým snem mít jednou ve stodole pár ukázkových veteránů. -
-
cubalibre 16V 19.12.2008 13:53
alfetta GTV
Cau, auto je super, mam kamose co ma taky tohle auto a neda na nej dopustit. S tim renovovanim to nebude tak lehky ani levny, ale drzim palce a tesim se na postupne pridavani fotek jak pokracujes. Budes delat sam, nebo mas nejakou firmu ci nekoho? -
cubalibre 16V 19.12.2008 14:05
re oprava
tak jsem poslal nakonec blbe... melo to patrit stribrne alfe pred renovaci. Tvoje vypada taky super, jsou to krasny auta z 80let, chystas taky nejakou zasadnejsi renovaci? Jeste mi nejak nesedi ty udaje o zrychleni, to fakt sedi na GTV V6. Hodnotim :yes: