Hyundai i30 (2012)
29.12.2012Koupeno v Klatovech u autoNejdl jako předváděcí s 1305 km na tachu. Výbava je Style s navigací. Barva Hanzel Brown. Kola 16. Kombi.
Hyundai i30 (p.b)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
proč toto? 29.12.2012 21:20
vabis
- Re: proč toto? 29.12.2012 22:42 idam.i
-
Re: proč toto? 30.12.2012 10:38
Deegr
-
Re: Re: proč toto? 30.12.2012 18:20
SCHROJF
- Re: Re: Re: proč toto? 30.12.2012 18:52 Nerez
- Re: Re: Re: proč toto? 30.12.2012 21:18 idam.i
- Re: Re: Re: proč toto? 31.12.2012 00:47 Ondřej Šámal
-
Re: Re: proč toto? 30.12.2012 18:20
SCHROJF
- proč toto? 31.12.2012 11:26 p.b
- asistent rozjezdu 16.11.2013 12:14 CarlosOstrava
-
vabis 29.12.2012 21:20
proč toto?
Proč není po Octavii jako následník Octavia III ale tady toto? 8-s-
-
Deegr 30.12.2012 10:38
« Re: proč toto?
Aby jste se z toho vašeho koncernu neposrali. Připadáte mi úplně stejní magoři, jako ti co si kupují apple a stojí hodiny před zahájením prodeje u prodejny v mrazu, aby se na ně dostalo jako mezi prvníma. Dejte si pár facek a vzpamatujte se. Sice to neumíte, ale zkuste se projet také v něčem jiném, než v Golfa a Octávce. Jo a mimochodem, novináři to už udělali za vás a i30 v testech dopadla dobře, tak ať vás z této informace neklepne pepka.-
-
Ondřej Šámal 31.12.2012 00:47
« Re: Re: Re: proč toto?
Zrovna ty, Shrojfe, když si tvrdil, že tvůj motor má turbo a kompresor, bys měl pomlčet! Ano, i30 nebo cee´d na Golfa nemají, nicméně 90 % zákazníků stejně ten rozdíl nepozná a bude jim stačit kvalitativně velmi povedená korejská dvojka za méně peněz.
ad. idam.i: Ano, Škoda je česká, stejně tak jako je Jaguar britský nebo Volvo švédské. Tyhle, s prominutím, kecy o tom, zda je Škoda česká, nebo německá, jsou absolutně mimo. Sídlo mají zde, platí zde daně, většina aut se vyvíjí a vyrábí v ČR, tudíž to je česká automobilka-
-
Ondřej Šámal 31.12.2012 11:51
« Re: Re: Re: Re: Re: proč toto?
Naivní nejsem, ale žiju v 21. století, narozdíl od někoho jiného. Vlastník se dnes může změnit prakticky ze dne na den a díky akciím může být klidně z druhé části planety. Aston Martin dnes z velké části vlastní Italové, kteří odkoupili podíl od Katařanů. Tím mi snad chceš říct, že AM byla katarská automobilka a teď je italská? A že Land Rover a Jaguar jsou indické společnosti? A propos Kia Slovakia je slovenská společnost, jenže je to pouze montovna, stejně jako Hyundai v Nošovicích. Škoda ale vznikla na českém ůzemí před více než 100 lety, až do začátku 90. let byla 100 % česká. Je jasné, že malá automobilka, která trpěla 41 lez pod vládou jedné strany, neudrží své původní vlastnictví, ale to je dnes záležitost celého auto průmyslu. Nechápu, jak se v dnešním globálním světě může bát ohled na tuhle nacionalistickou vlnu, vždyť s velkou nadsázkou bych se já mohl během pár měsíců stát vlastníkem Volkswagenu a stejně by to zůstala německá automobilka.-
idam.i 31.12.2012 14:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč toto?
Práve že v globálnom svete.Ked sa raz rozhodnú v Nemecku,že výroba v Čechách je nerentabilná,tak odsťahujú výrobu kludne aj do Indie.Prečo myslíš sa montuje Škoda Up v Bratislave ?Takisto očakávam,že aj Kia sa kludne raz presunie na Ukrajinu,alebo podobne.Mrkni ako dopadol taký Detroit v USA. :-(
Bohužial prachy riadia svet a nie nacionalistické cítenie.Aj ja som kedysi chápal Škodu ako domácu automobilku.Good luck.-
Ondřej Šámal 31.12.2012 14:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč toto?
Jenže problém je, že Škoda je a stále ještě dlouho bude rentabilní. To se spíš obávám o výrobu mateřského koncernu, jehož produkty stojí stejně, nicméně náklady na výrobu jsou 5x vyšší. Citigo se přesunula do Blavy, protože je to levné auto, které na Slovensku vyrobí s nižšími náklady, nicméně Škoda zase získala výrobu Seatu Toledo. A propos aby domácí značka přesunula většinu výroby do zahraničí, to se snad ještě nestalo, takže nemám rozhodně obavy.
-
-
-
idam.i 31.12.2012 15:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč toto?
SCHROJF na to kašli,to si už aj tak nikto nepamätá.
Ja len tvrdím,že celý svet a automobilový zvlášť riadia peniaze.Pokial to sype,tak o.k.,ale v momente ako to prestane byť rentabilné,tak emócie na bok.Bohužial stále pripomínam,nech si niekto pozrie ako fungoval Detroit a kde je dnes.Netvrdím,že tak dopadne Škoda,ale borci v centrále VW dobre vedia,že pokial nebudú naledovať zisk môžu dopadnúť podobne.A v tej chvíly pôjde národne cítenie bokom. :-( -
Ondřej Šámal 31.12.2012 17:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč toto?
Československá byla jen politicky, geograficky byla vždycky česká! Připadá mi, že něktěří lidé si minulost upravují tak, aby jim vyhovovala. Nejdřív slyším, jak před rokem 93´ bylo všechno jen český nebo slovenský, ale když se té nebo oné straně hodí, najede se na československou vlnu. Já společný stát zažil jen 5 let, ale jistě nejsem sám, kdo ho vnímal jako znouzecnost. Víš, oba národy chtěly po roce 1918 vytvořit vlastní samostatný stát, nicméně z důvodu vysokého počtu německy a maďarsky mluvících obyvatel se musely spojit a vznikl kočkopes, což dokládá i slovenská separace za druhé světové. Upřímně, z historiského hlediska toho mají Češi více společného s Němci a Rakušany, zatímco Slováci zase s Maďary. Nemluvě o tom, že drtivá většina průmyslový výroby pocházela od nás (včetně Škody ;-) ).
Každopádně nerad bych se dneska dohadoval o podobných hloupostech, žabomyší války mě fakt nebaví. Takže všech přeju krásně prožitý Silvestr a co nejlepší vstup do nového roku. Bez ohledu na národnost budem to štěstí v budoucnu potřebovat.
-
-
-
-
-
-
p.b 31.12.2012 11:26
proč toto?
Pravda je ,že octavia 3 vypadá pěkně. Ale na druhou stranu , za tu výbavu, co mam v i30 bych u koncernu zaplatil o 100000 víc. Navíc mám pocit, že takový velký (100000 Kč) rozdíl v kvalitě zpracování a jízdních vlastností není. Ale je to jen můj subjektivní pocit. V podstatě jediné, čeho se bojím je, jak bude fungovat elektronika za 5 a více let. :-)-
-
p.b 08.01.2013 20:25
« Re: Re: proč toto?
po měsíci jsou pocity poměrně pozitivní. Prozatím jsem já najel asi 1800 km celkem má mazlík najeto 3200 km a po delší jízdě (cca 400 km v kuse) mě tělo i klouby fungovaly bez bolesti, navigace nelže, až na pár kruhových objezdů na mapě vše sedělo, bluetooth se spojil s telefonem na první pokus. Startování tlačítkem taky funguje. Malinko mám obavy z baterie. Má pouze 45 Ah. Zrcátka se sklápí taky spolehlivě při odchodu od autika. Držák v kufru je moc dobrá věc, tašky nelítají po celém kufru. S dveřmi nemusím mlátit, zavírají se v podstatě sami. Prozatím spotřeba 6,6 l, Snad to ještě půjde trochu dolů. Protože nemám zkušenosti s turbem, tak mi tento motor docela vyhovuje. Předjíždění řeším podřazením o 2 kvalty dolu, abych měl víc jak 4500 otáček a motor hned ožije. :-) Senzory na denní svícení fungují, dešťový senzor funguje taky. To jsou klady. Ted zápory. Světla by mohla svítit trochu víc.Vadí mi nemožnost plynule regulovat osvětlení navigace a rádia. Hodiny nejsou mezi budíky, ale na rádiu. No a když vypnu osvětlení rádia, nevím kolik je hodin... ;-\ trochu víc se špiní zadní sklo. Asistent rozjezdu do kopce se aktivuje, když chce on a né já. Nebo jsem ještě nepřišel na způsob, jak ho aktivovat. To je prozatím asi vše. Další poznatky budu zdělovat průběžně
-
-
CarlosOstrava 16.11.2013 12:14
asistent rozjezdu
pokud jsi na to jeste neprisel, rad poradím...první série těchto aut s tím měla malý problém...