Diskuse

Subaru Forester (2006)

26.7.2007

K Subaru jsem se dostal vysloveně náhodou. Chtěl jsem čtyřkolku, protože jsem doposud vlastnil Hyundai SF 2,7V6 a automat, protože dražsí polovička je…

 

Subaru Forester (ozawasan)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 26.07.2007  17:41

    Kraaasa

    Subaru je srdcovka, gratuluju k volbe, mas to za 10... Mimochodem, potom co jsi nafotil ty fotky s kolem ve vzduchu se auto jeste dal hybalo kupredu svoji vlastni silou??
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasan" [193.165.117.XXX] 26.07.2007  19:14

      « Re: Kraaasa

      Ahoj. Dalo - vzadu to má samosvor, ale ty gumy dostaly zabrat ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.07.2007  17:41

    10b

    Parádní recenze, fotky supr, je to jasná desítka! ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.07.2007  17:46

    pěkný

    pěkný auto a co jsem slyšel tak je výborný na silnici.Jen nechápu tu averzi na "koncernové" vozy ( :-| ),která je z tý recenze několikrtát poznat.Ale majitelé aut z Asie často nemají německá auta rádi,to vím.A ke vzhledu - sice je to krabice jak píšeš,ale mě se to vážně líbí a k tomuhle autu ten tvar sedí,má to styl.No a jinak se mi líbí univerzálnost toho auta - dobře jezdí a přitom je ideální pro rodinu a zvládne i terén.Tak ať to slouží.
    • 00 Reagovat !

      foto OS

      OS 26.07.2007  18:20

      « Re: pěkný

      peknej nazor :yes: ja davamm 10b.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.07.2007  18:48

        « Re: Re: pěkný

        DDobrá recenze a foto, jen by jich mohlo bát víc. Co se týče auta tak mě jeden pán ukázal jak to sedí v zatáčkách s nerovným povrchem... Naprosto neuvěřitelně... :-) Super kára zaslouží jedině 10b
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.07.2007  22:24

        « Re: Re: pěkný

        přesně tak, pěkná recenze a slušné argumenty, toto auto je má krevní skupina
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasan" [193.165.117.XXX] 26.07.2007  19:30

      « Re: pěkný

      to je averze na blbce a ne na auta - všimni si toho slůvka služebních - povětšinou. Je to o typu řidiče, který má něco naježděno - služební auto, které šetřit nemusí a je to zkrátka borec - tahle skupina se koncentruje do koncernových VW a Škoda. Sám jsem tyhle auta v telecích letech jezdil a zpětně bych si nafackoval....
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.07.2007  20:20

        « Re: pěkný

        No blbců je tak 80% nejen na silnicích a jezdí úplně ve všem.Ale je pravda že nejhorší kombinace je služební Octavie.A diesel(čím slabší,tím větší hovado... :-) )
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 26.07.2007  20:28

          « Re: pěkný

          a když pak služební octávista se sluchátkem v uchu povýší v práci a daj mu místo 90 koňovýho tédéíčka z roku 97 tu silnější 130 verzi z roku 05 tak už úplně lítá v oblacích a je často vážně nebezpečnej ...samozřejmě to neplatí na každýho,ale bohužel je to moc moc častý...
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 26.07.2007  17:49

    Hodnotenie 10b

    Pekna recenzia,fajn foto a je to Subaru,takze za 10b. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.07.2007  17:52

    10.b

    Ahoj, super recenze a foto taky super....zasloužíš si jednoznačně 10.b. jen tak dál.... :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.07.2007  18:33

      « Re: 10.b

      Souhlasim, recenze je perfektní..poutavě a vtipně napsaná :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.160.74.XXX] 26.07.2007  21:13

      « Re: 10.b

      Automat disponuje systémem VDC, což pravověrní přecházejí s úsměvem, protože stabilizaci nepotřebují, ale přestože mám najeto pár set tisíc kilometrů, nedám na ní dopustit - je zkrátka rychlejší než řidič

      ????
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "ozawasan" [193.165.117.XXX] 26.07.2007  22:00

        « Re: Re: 10.b

        spousta "profíků" tvrdí, že ESP, VDC, VSC.... nepotřebují, protože to zvládnou - což jsem si taky myslel, až jsem jednou najel v zatáčce na štěrk.... nebýt v mondeu esp, tak jsem si rozbil čuňu, takže od té doby.... si nemyslím, že zvládnu všechno a díky za něj....
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Andy4" [213.160.178.XXX] 26.07.2007  20:14

    Respect Car

    Mal som tú česť sa užívať krátky čas Foresteri I.G 2,0T .... je to auto MASKA, dokonalé prevtelenie, je to krabička čo nakope nejedno na oko nadupané auto. A pritom vyzerá tak nevinne, neohrabane, rodinne .... je to skvelé auto
  • 00 Reagovat !

    foto Marcelino

    Marcelino 26.07.2007  20:32

    super - davam jednoznacne za 10 !!!

    Parada, ako uvadzam v mojom profile [odkaz] tak Subaru Forester 2,5T je moj sen :yes: :-!
    inak to neuzatvaratelne vetranie na stredovom panele, je taka "japonska specialita" - neda sa to celkom zavriet ani u mojho Swifta a ani v dalsich "japoncoch" , co som mal moznost vyskusat...

    ... to ze naunesu niektori vodici, ze ich predbehnes s takou nenapadnou "krabicou" celkom dobre chapem ;-)
    mal by si vidiet, co stvaraju, ked ich niekde predbehnem na mojom mrnavom Swifte ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Richie11

    Richie11 26.07.2007  20:48

    odvazne fotky

    :yes: ale super mas to za 10b ;-) pridej nejake z extremu zase
  • 00 Reagovat !

    foto Honna

    Honna 26.07.2007  20:58

    Letadlo

    S timhle autem jsem najel par stovek kilometru a...jenom se potvrdila moje slabost pro Forester. To auto je tak osklivy, az je hezky. I kdyz ten poseldni facelift...to je trochu ulet. Ale ostatne tady jde spis o to, co je pod kapotou :))) A to nema chybu. Forestru uhnout do pravyho pruhu - s tim nemam problem. Tak at jezdi!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.08.2007  13:50

      « Re: Letadlo

      subaru obecne patria medzi najskaredsie moderne auta vobec, ale forester je krasny.. neviem ani povedat cim, bral by som ho desiatimi
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Brano" [195.91.64.XXX] 26.07.2007  21:06

    nasdar ozawasan

    zdravim ta
    vidim, ze si ma predbehol :-)
    musim povedat,ze si totalne vystihol to , co nam subaristom mozu zavidiet!!!! a hlavne tym, co mame forester 2,5XT :-!
    snad sa uvidime na zraze v septembri!!!!!!!!
    Brano
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasan" [193.165.117.XXX] 26.07.2007  22:02

      « Re: nasdar ozawasan

      Ahoj. Určitě, pokud do toho nic nevleze, tak se už těším, jako malej Jarda. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasan" [193.165.117.XXX] 26.07.2007  22:03

      « Re: nasdar ozawasan

      Ahoj. Určitě, pokud do toho nic nevleze, tak se už těším, jako malej Jarda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.07.2007  00:06

    Forester

    Byl jsem svezen s tímto vozem a to co to auto zvládne v terénu je neuvěřitelné! Škoda vnitřního prostoru a trošku sparťánského interiéru. 9b.
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 27.07.2007  07:43

    bodování

    celkově dávám 10B!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Alessio" [217.11.241.XXX] 27.07.2007  09:03

    Tož vitaj

    Moc pěkně jsi napsal tu recenzi :yes: . přeji hodně štastných kilometrů a vyjetých srázů ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "lidl" [77.48.50.XXX] 27.07.2007  09:31

    vitej k subaru

    pro me je take subaru srdecni zalezitost. chystal jsem se vlozit recenzi na svuj forester 04, predbehl jsi me auuu. souhlas s recenzi, snad jen myslim, ze svetla vyska je 19 cm (a ne 20 cm)..protoze mam take AT, rad bych se timto zeptal, jaky je rozdil v chovani awd pohonu u subaru s manualem a automatem, jestli je nejaky viditelny rozdil a v jakych situacich..ma s tim nekdo zkusenost? dekujuu
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasan" [80.188.127.XXX] 27.07.2007  09:45

      « Re: vitej k subaru

      u 07 skutečně 20 čísel. Rozdíl v pohonu tam je, ale já ho nepoznal....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.07.2007  10:05

    Dotaz...

    Je pravda co se říká o tomhle autu? Že je to praktickej terení kombík s vlastnostma Imprezy? Jinak už ti dávám 10b...:-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasan" [80.188.127.XXX] 27.07.2007  10:39

      « Re: Dotaz...

      Je skutečně postavený na základě imprez, ale impreza to není - větší světlá výška dělá svoje. Zrovna včera mne jeden fajn kluk svezl ve své - ten rozdíl je cítit v tom, že impreza ještě víc sedí - jak přikovaná - a při stejně výkonné motorizaci je zkrátka lepší. V terénu se ale zase nečape... Terénní - no řekněme poloterénní - na lesních cestách, polňačkách, lehkém a středním terénu zvládne to co konkurence, ne-li lépe - rozdíl je v tom, že konkurence se na něj na silnici nechytá. XT nemá redukci, i když kroutící moment je dost vysoko. Záleží hodně i na gumách... najít vhodný kompromis mezi terénem a rychlostí bude asi hodně "veselé". Mrkni na youtube - honzaozawa - je tam pár videí - ty ti napoví...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [212.80.76.XXX] 27.07.2007  10:59

        « Re: Re: Dotaz...

        Díky za odpověď určitě se podívám... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.07.2007  10:24

    10 bodů

    Super auto, super recenze... 10 bodů. Párkrát sem jel v Outbacku 2.5R a nemám důvod nevěřit perfektním jízdním vlastnostem a jistotě, kterou subaru dává.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.07.2007  10:30

    1oB

    10b. jednoznacne :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Kocmeister" [88.103.42.XXX] 27.07.2007  11:48

      « Forester

      Jsem rád, že se tu konečně nějaký Forester objevil. Máme toto auto v rodině 2 roky, ve verzi s atmosférickým dvoulitrem. Auto je zatím maximálně spolehlivé.Jízdní vlastnosti skutečně skvělé, i motor dostačuje. Bohužel se nám s ním stala vážná nehoda. Na mokré a rovné dálnici při cca 140-ti kilometrové rychlosti dostal Forester najednou smyk. Nikdo neví proč a jak se to mohlo stát. Prostě jakoby někdo do auta z boku strčil. Podařilo se ho naštěstí strhnout do svodidel takže výsledkem bylo "jen" 40m zničených svodidel a oprava vozu za 270 tisíc. Posádka bez jediného škrábance.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [160.218.244.XXX] 27.07.2007  11:35

    Forester

    Nedávno sem viděl na satelitu zajmavý test z anglie kde srovnávali právě Forester 2.5turbo(s manuálem) a imprezu wrx sti na okruhu, a zajmavé bylo, že forester byl na 1,6km okruhu jen o jedinou vteřinku pomalejší než zmiňovaná impreza. Redaktoři to připisují větší hmotnosti, ale jinak výsledek mě vyloženě fascinoval. Máme doma již 2.forestera, ten první totiž otec poslal do stráně v cca 120km/h a nic se mu nestalo.. auto to odneslo(totálka), mělo kapotu cca o 30 čísel výš než předtim,rám byl ohnutej,ale von z toho vylez jen s šrámem na nose jak mu airbag přimáčkl brejle. Tak si koupil zase forester. Já se s nim občas projedu a nedám na něj dopustit. Když vidim blbce s golfem III gti jak na rovině polyká prach, a za zatáčkou už ho nevidim ani v zrcátku, hřeje mě u srdce když vim že mám za sebou synka a v kufru výbavu na 14denní dovolenku. Pak zahnu do lesa a projedu i tam co lesnící těžej dřevo, vyjedu na louku a jentak koukám do krajiny, vim že to byl nejlepší kup co moh udělat. Tak všem subarakum gratuluju, taky si ho jednou pořídim(zatim mám H.Civic 1.5 aerodeck).
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.07.2007  13:59

      « Re: Forester

      Je to tak, ale nebyl to kdejaky Forester ani toto XT s 2.5l motorem, ale Forester STi - on taky ten rozdil mezi Foresterem a Imprezou neni buhvijak velky, samozrejme vetsi hmotnost a je vyssi, ale jinak...je to Subaru ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.07.2007  12:45

    Potvrzuji

    Zdravim pane kolego,musim uznat bezvadne popsana recenze auta i fotky,sam bych to lepe neumel vystihnout :yes:
    Pro ostatni musim potvrdit vse, co ozawasan popsal,sam mam uplne to same jen s rozdilem manualni prevodovky. >:-[]
    Tak at nam to jezdi a mnoho stesti v dnesnim silenem provozu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.07.2007  14:00

    10b

    hezky napsana recenze... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Roman30

    Roman30 27.07.2007  14:51

    10b

    Na tú veľkosť musí ísť s tým motorom ako drak.
  • 00 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 27.07.2007  16:43

    FORESTER

    Manzelce jsem koupil verzi s 2,0 motorem. FORESTER je tak univerzalnim vozem, ze nema konkurenta. Legracni jsou prispevky, ke pisi, ze HALDEX udela stejnou praci jako 4x4 v SUBARU. Bohuzel prispevovatele nikdy v SUBARU nejeli a nevedi, ze pisi nesmysly. Gratuluji k vybornemu vyberu.
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 27.07.2007  19:47

      « Re: FORESTER

      :yes: haldex sa 4x4 v subaru nemôže rovnať :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Misha87" [80.188.231.XXX] 27.07.2007  19:47

    Skoda ze nemuzu hodnotit

    Nadherny auto. Ridil jsem asi vsechny subaru ve vsech moznych motorizacich a mame Forestra 20.X, ale tohle je svoji uzitecnosti a vykonem proste nejlepsi. Nebo jeste Spec.-B :-) Blahopreju a uzij si ho.

    PS: Super recenze :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Marcelino

    Marcelino 28.07.2007  11:07

    zaujmave bodove hodnotenie

    hmm, pozeram, ze este pred 2 dnami, bol Forester najlepsie hodnotene auto :yes: a dnes uz celkom klesol :-( - a to tu citam, ze kazdy dava za 10 ...hmmm, to ti asi urazeni vodici oktavii TDI davaju same 1-ky ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Marcelino

    Marcelino 28.07.2007  11:08

    otazka

    da sanejako pozriet, kto ako ohodnotil dane auto, alebo aspon to moje ???
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.08.2007  13:32

      « Re: otazka

      da musis si prejst aj vsetky recenzi co je dost oravne to ako niekto hodnotil najdes na pravej strane hore pod profilom uzivatela samozrejme je to tam iba vtedy ked uzivatel tvoje auto hodnotil....

      BTW. najde sa tu par ludi ktori maju viac accountov na fake auta a daju ti 1bod z troch accountov naraz
      • 00 Reagovat !

        foto Marcelino

        Marcelino 03.08.2007  22:10

        « Re: Re: otazka

        Emh, no super... to su mi vesele vyhliadky..., ze to niekoho bavi, dat si fake auta, len aby mohol rozdavat "1-ky" :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 04.08.2007  04:14

          « Re: Re: Re: otazka

          No vidis najdu sa aj taki ja som ich uz par nasiel a ked som sa ich spytal preco tak sa vyhovarali ze omylom... dokonca sa mi stalo ze som dostal od cloveka 1tku a zakratko potom si stiahol recenziu aby som si to nevsimol.... atd...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.07.2007  09:35

    super

    super kára, forester je jedno z mých aut snů. vypadá tak nenápaně a nevinně, a přitom.......není co dodat, slintám :yes: 10b.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tom" [213.226.213.XXX] 29.07.2007  22:19

    Dotaz

    Uvažuji o koupi přesně stejného typu,motorizace a převodovky.Když jsem si prohlédl německé ceny na internetu u nových i předváděcích Subaru,tak silně uvažuji o stejné cestě.Je určitě rozumné, mít profíka na ten převoz a vyřízení formalit.Mohl by jsi sdělit,kdo ti s tím pomohl? Aspoň místo a zač.písmena,pak si to najdu sám. Díky
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [193.165.117.XXX] 30.07.2007  14:44

      « Re: Dotaz

      Proficar Cheb
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [81.30.240.XXX] 14.08.2007  16:45

      « Re: Dotaz

      www.carpenter.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.2007  11:56

    10b

    Dobré auto, dobrá recenze, dobré foto... Ať slouží ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.2007  13:46

    radost z jazdy

    niesom nejaky extra obdivovatelom subaru ale myslim si ze subaru robi jedny z naj 4x4liek na svete,zrychlenie omracujuce,jazdne vlastnosti perfektne..jedine co je otazne je dizajn ten bud paci nepaci,ale aspom im treba uznat ze idu svojou cestou a od nikoho nic nekopiruju,to sa mi paci.velmi dobra recenzia,auto tiez,fotky dobre a vela,takze nic ine nemozem dat ako 10B.prajem vela prijemnych chvil s autom a stastnych km.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.2007  13:05

    hura

    konecne forester :) Super!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.2007  13:26

    10b

    Auto sa mi sice designovo moc nepaci ale myslim ze svoj ucel plni dokonale....
    recenzia je super
    Vela stastnych Kilometrov
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 05.08.2007  18:44

    Ronnyp

    zdravicko chlape tak forestra teda muzu konecne ze se tu taky nejakej objevil !!!po vsech strankach se toto auto hodne povedlo mas za 10b protoze recenze i fotky jsou ok ;-) takze at slouzi :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.08.2007  22:10

    jen k tem pneu...

    Jen k tem pneu Yokohama - tyto sice neznam, ale nenech se zmast, pri rychlem prujezdu ostrejsich zatacek "klouze" i Potenza - ale alespon Impreza je pritom stale skvele ovladatelna a to klouzani je spis subjektivni pocit - auto stale drzi stopu, jede "jakoby bokem" - ty uvozovky jsou proto, ze ikdyz si z pozice za volantem clovek mysli buhvijak neprojizdi bokem zatacky, tak realita vne vozu je jina, stopu to drzi stale...alespon me zkusenosti
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 07.08.2007  07:48

      « Re: jen k tem pneu...

      Ahoj. Tak je pravda, že Forestřík v zatáčce "klouže" řádově při průjezdu rychlejším o 20-30km proti předokolce, ale ty yokohamy v tomhle trošku víc zlobí. Možná je to i o něco vyšším těžištěm, které F. má proti Impreze. Zatím, co mne kluci párkrát vyvezli ve WRX nebo Stíčku, tak "utíkalo" později. V Stíčku jsem pár koleček udělal a krom velkého nadšení to ve mně vzbudilo i velký respekt - taky to tam potom nějaký borec otočil na střechu - mrkni na www.subaruclub.cz - členové - ozawasan - galerie - je tam fotka. Hezký den
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.08.2007  20:36

        « Re: Re: jen k tem pneu...

        Koukal jsem...Jak se to onomu stastlivci povedlo?:-)) Ze to utika pozdeji je dost mozne, jelikoz Forester nema zadni samosvorny diferencial, ani ve verzi XT, pokud se nemylim...
        • 00 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 07.08.2007  21:47

          « Re: Re: Re: jen k tem pneu...

          v servisu tvrdí, že XT samosvor vzadu má. Doufám, že mají pravdu ;-) No ten borec tam nastoupil s tím, že doma má taky Stíčko -vytuněné, keramické brzdy atd. atd. no a ještě, že jsem jel jako druhý, jinak bych tu nádheru nezkusil..... bylo tam stoupání - horizont a táhlá pravá šotolina. Druhej borec ho fotil při tom výjezdu - tedy chtěl - no a jak byl machr rozjetej, tak zakopl o roletu, kterou na polňačce udělá bahno na kraji - no a převalil to na střechu.... Nic se mu naštěstí nestalo, jen ego asi dostalo zabrat.... Je to právě o tom respektu - ta síla toho auta je fantastická, jenže ovládnout jí dá asi hodně práce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.2007  11:37

    hodno

    Moc pěkný fotky, to se ti povedlo. Jinak pěkný auto, dávám deset bodů!!! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.2007  23:03

    samosvor

    Forester ma na zadnim diferencialu tzv. mekkou viskozni spojku-cili dle me lsd ma s omezenou svornosti.. v servisu mi to take potvrdili,ale jakou svornost ma,to sem se jeste nedozvedel ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Anthemis" [90.176.166.XXX] 08.08.2007  08:06

    asi jo

    Teď jsem byl v jedné firmě kde si majitelé pro radost koupili dva kousky Forestera a bylo na nich vidět že jsou velmi spokojení. Až pak jsem se dostal k recenzím a podobně, protože se mi opravdu líbí. Není to ten mamutí rádoby offroad který se na mokré trávě nerozjede. Co mě překvapilo byla hmotnost vozu, poloha těžiště a "kovářská" klasika koncepce pohonu. S tím autem se dá opravdu vyblbnout, jenom si nejsem jistý zda bych šel jako spokojený uživatel koncernových Tdi do benzínu, najezdím toho docela dost. Chválím recenzi za objektivnost a vtip. Subaru je prostě veselý sporťák a doufám že mi někdy hrábne a pořídím si ho.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasan" [193.165.117.XXX] 08.08.2007  08:35

      « Re: asi jo

      To "hrábnutí" se vyplatí - tedy na to blbnutí a radost z jízdy. Jinak zcela logicky a rozumově - na denní ježdění ve firmě za obchody, kdy člověk najede nějakých 5000 a víc měsíčně jen na kšeft - je lepší koncernový diesel. Ale jinak.....zkrátka Forester ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Kolik80

        Kolík80 10.08.2007  11:41

        « Re: asi jo

        Jo presne tenhle problem jsem resil i ja, protoze rocne najedu cca 40tis. km. Pri tomto najezdu uz je rozdil v cene a spotrebe nafty a benzinu nezanedbatelnou polozkou. Navic jsem chtel auto do ktereho nalozim 5 lidi na lyze. Tady je problem nejenom v male vnitrni sirce forsteru(o 11cm mene nez mam ted), ale i v tom, ze s odpoctem DPH se stava Forester pouze 4 mistny, takze i kdyz srdce jasne volilo Subaru, nakonec jsem uhnul k Mitsubishi... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "rpajik" [83.208.22.XXX] 19.08.2007  19:58

        « Re: Re: asi jo

        Mesicne najezdim cca 4tis kilometru. Problem se spotrebou byl vyresen prestavbou na LPG. Jezdil se starsim Legacy Combi 2.0, naklady na 100km jsou pod 200czk, coz je naprosto srovnatelne s NaziWagen TDi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Whoever" [85.216.186.XXX] 10.08.2007  15:15

    Bravo

    Bravo, asi nejlepsia recenzia, pekne odlahcena a sprijemnena lahkym humorom (tie kanystre a tchyne ma vazne dostali :D)

    Gratulujem k auticku, lepsie si si vybrat nemohol :)

    Nech ti subaru pekne dlho sluzi tak ako mne
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Pankr" [83.208.48.XXX] 11.08.2007  01:35

    Výborný auto :-)

    Super recenze, super auto ;-) Má ho táta i když jenom 2.0R, takže s nim občas taky jezdim a je to fakt zábava, klidně s nim najedu 100 km jen tak jenom abych se projel. Sice ten motor neni žádná extra síla, i tak je ale rychlejší než většina vozovýho parku u nás, za snížený adheze se rozdíl ještě radikálně zvyšuje >:-[] :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Pankr" [83.208.48.XXX] 11.08.2007  01:37

    Výborný auto :-)

    Super recenze, super auto :)) Má ho táta i když jenom 2.0R, takže s nim občas taky jezdim a je to fakt zábava, klidně s nim najedu 100 km jen tak jenom abych se projel. Sice ten motor neni žádná extra síla, i tak je ale rychlejší než většina vozovýho parku u nás, za snížený adheze se rozdíl ještě radikálně zvyšuje ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.2007  14:13

    hodnocení

    Nádhera, todle je jedno z nejlepčích SUV, svez sem se a kdybych si teď měl vybírat auto, určitě by subaru bylo horkým kandidátem ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.2007  18:34

    Nedá mi to...

    ...a musím pochválit skutečně krásné fotografie...autíčko je to parádní...Forester je můj sen typu "až budu velkej a budu mít tři čtvrtě mega" :-) ...tak snad se dočkám, protože tohle auto je skutečně výjimečné... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.2007  19:46

    kvalita

    Dal jsem celkově devět(auto-8,fotky-10,recenze-10).Subaru je jedna z těch top značek,ale "jen" 8 bodů za auto dávám z toho důvodu,že tento typ aut moc osobně nemusím.Jinak ale samozřejmě musim uznat,že z Foresteru čiší kvalita,spolehlivost i praktičknost.Navíc každý říká o výborné jízdě... .Je to i taková zvláštní kategorie - něco mezi Allroadem nebo Outbackem a SUVéčkem.Kdybych měl volit z těchto kategorií,tak Forester je určitě v top five.
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 14.08.2007  19:53

      « Re: kvalita

      Díky. O Allroadu jsem kdysi uvažoval, ale přišel mi zbytečně cenově natažený. Máš štěstí na kus a asi se taky o toho mazla pořádně staráš. Holčina, která se starala o vozový park šéfů, měla furt vytíženo s jejich A6 a A8. Ale je taky pravda, že s tím jezdili jak fořti.... Z cizího krev neteče.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.08.2007  20:03

        « Re: kvalita

        no jo,ty služební auta bývají většinou dobitý.Jemu je jedno jestli odrbe felicii nebo A8,když to neplatí.Viděl jsem právě pár A6,když jsem sháněl,myslim po Raiffeisen bance,a to bylo přesně ono - odřený nárazníky,úplně "dojebaný" disky kol...technický stav už jsem radši ani nezjišťoval.První majitel mýho auta byla taky firma,ale jezdil v tom jeden člověk,50 letej,a asi pečlivej.Měl jsem štěstí.Jinak k SUV - neuvažoval jsi o Tribece?Dneska jsem jí ráno viděl(asi potřetí v životě) a mě to přijde jako bomba.I když tenhle vzhled prý vydržel snad jenom rok,už je nějaký facelift.
        • 00 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 14.08.2007  21:01

          « Re: Re: kvalita

          chvilku uvažoval, ale už je to těžký a není s tím taková sranda. Místa je v ní habaděj a pokud bych někdy chtěl rodinný stěhovák, tak bych do ní šel. Můžu vřele doporučit. Ale já občas zablbnu v lese či na poli a tam by jí to nesvědčilo. Taky přes její třílitr to není ten pocit, jako u turba. Je škoda, že cukli a udělali ten nový facelift. Je to krok zpátky.
  • 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 15.08.2007  08:34

    10 b krásný

    recenze super, ale mě uchvátila ta poslední fotka, ta nemá chybu je jak do časopisu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MAR" [213.33.153.XXX] 15.08.2007  15:43

    převodovka a pneu

    Jezdil jsem hodně s předchozím (spíš předfaceliftovým) Foresterem 2.0T a pak přesně s tímhle 2,5XT low. Trochu mě ten přechod zklamal. Asi to je hlavně tím, že 2.0T byl manuál a tenhle má automat. Subjektivně se mně zdál manuál rychlejší i když měl slabší motor a s automatem postrádám tu dříve samozřejmou jistotu v zatáčkách. Změna pneu je naprosto nutná, ty Yokohama jsou dodávány jako univerzální celoroční, nedrží a k charakteru auta se vůbec nehodí. Ještě mě poprvé překvapil poměrně malý prostor uvnitř, ale je třeba to auto brát jako takový zvýšený kombi, ne plnohodnotné "velké" SUV. Spotřeba dost hrozná, pod 14 to nechce jít a naložené auto na dálnici ujede max 400 km, spíš méně. Ale to jsou asi tak veškerá negativa, jinak je to samozřejmě skvělé auto :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 15.08.2007  16:14

      « Re: převodovka a pneu

      přesně jak píšeš. Automat je kvůli drahuši, ale jde o zvyk i když kvedlání mi chybí. To si vynahrazuju ve služebním Fordu. Yoka si další sezonu už neužijou, protože ani na sněhu to není bůhví co.Spotřeba - já se vejdu mezi 11,5 a 12,5 litru, takže zatím pochvala - doufám, že se nerozežere ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "automat" [62.245.94.XXX] 20.08.2007  09:11

        « Re: převodovka a pneu

        Zdravim, uvazuji o foresteru 2,5XT AUT, jen by me zajimala fakticka zkusenost s pohonem ve snehu s automatem, sam mam outback man. s redukci a pry to automat nestiha do kopce ve snehu? Ptam se kvuli horam...diky
        • 00 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 20.08.2007  11:23

          « Re: Re: převodovka a pneu

          Ahoj. Tak ze zimních podmínek jsem zažil zatím pouze sraz subaruclubu, z něhož je pár fotek v profilu a můžeš se podívat na videa na youtube - honzaozawa. Jezdilo se ve sněhu cca 10-15 čísel hlubokém a největší chybu nědělalo auto, ale řidič ;-\. Automat zvládal v pohodě - je tam modus převodovky pro zimní podmínky a v hlubším sněhu jsem používal manuální modus. Chce to ale lepší gumy než "univerzální" Yoka. Jinak zvládnul víc než někteří na zimácích. Zimy se v tomhle autě opravdu nebojím. Samozřejmě to ale není drsný off s uzávěrkami...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.08.2007  22:45

      « Re: převodovka a pneu

      Ja bych si dovolil oponovat ohledne spotreby,ja mam take 2.5 xt low a pri dodrzovani dopravnich predpisu jezdim za 10-11 se syrovym motorem na 95 natural.Budto je Vase jizda hodne casto ve meste nebo se nechavate unest dynamikou motoru.K tem pneumatikam...myslim si,ze prave tyto universaly v nicem nevynikaji,ale spise se snazi byt pro sirokou verejnost...Zalezi pak na cloveku,co provozuje za povrch trati..urcite pokud to bude lesnik nebude jezdit na pirelli zero nero a zase ten co do terenu vyjede jednou za rok,nebude kupovat drapaky,ze ;-).Nemejme to tem pneu za zle,ono je hodne tezke co vybrat,kazdemu sedi neco jineho..jinak si myslim teda,ze kvalitou je to horsi prumer dle meho osobniho hodnoceni a pouziti :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "MAR" [213.33.153.XXX] 22.08.2007  15:09

        « Re: Re: převodovka a pneu

        Je možné, že dlouhodobá spotřeba bude lepší, já ho zažil jen na dálnici a ve městě a hlavně na té dálnici to opravdu žralo. Asi je na vině ten čtyřstupňový manuál. Ale žral i ten manuál, ten zase nemá šestku...

        Pochopil bych ty univerzály u základního dvoulitru, ale u 2,5 XT, co má 230k a 0-100 za 6s, mně to přijde divné, přece jen se dá předpokládat, že si ho kupuje trochu sportovně založený řidič a ty gumy na sportovní jízdu stavěné nejsou ani trochu.
        • 00 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 22.08.2007  17:27

          « Re: převodovka a pneu

          Teď jsem to zkoušel na dálnici - opět dlouhodobě mezi 160-180 - spotřeba je 13 litrů, takže klesla proti začátkům asi cca o 1,5 litru. Ty gumy jsou takovým pokusem o kompromis mezi schopností výletu mimo cesty a rychlejší jízdou - a každý kompromis je "zvláštní" ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.2007  16:11

    10b

    pekny lesnik, 10b
  • 00 Reagovat !

    foto medvidak

    medvidak 17.08.2007  15:01

    sok

    Koukam ze uz ti tam soupli broz sokolov svoje vizitky >:-[] tam uz bych nikdy nejel, drzim palce aby ti tam nikdy nic nepokazili, na to jsou tam mistri. moc pekny auto, byla by ho skoda.
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 17.08.2007  16:06

      « Re: sok

      ty mně děsíš. Co jsou tam schopný vyvést?
      • 00 Reagovat !

        foto medvidak

        medvidak 17.08.2007  18:45

        « Re: Re: sok

        Vsechno mozny... od silene predrazenych cen, pres objednani na servis, kdy ti po prijezdu sdeli ze nemaji dily ktery slibili ze mit budou (a tak vyjde cesta 80km uplne zbytecne) az po zadrenej valec po 2 km od prevzeti auta ze servisu. Jak sem psal vys, uz me tam nikdo nikdy neuvidi. Jezdim ted sice 500 km daleko, do Mnichova, ale kvalitou a pristupem se to srovnat neda. Preju hodne stesti ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 17.08.2007  20:03

          « Re: Re: Re: sok

          tak to je pecka - já byl na prvním servisu v Chebu - měnili olej a zatím v poho. Což jim doufám vydrží. I ochota těch kluků je dobrá. Ty máš subárko nebo Toyotu? já bych v případě problémů jezdil do Plzně, což je přece jen pro mne blíž než Mnichov.
          • 00 Reagovat !

            foto medvidak

            medvidak 22.09.2007  14:49

            « Re: Re: Re: Re: sok

            Ja mam Celicu. Na Plzen sem jeste zadnou kritiku neslysel. Asi bych tam jezdil taky, ale znamej ma v Mnichove autohaus s toyotou, takze je to pro me i pres tu dalku vyhodnejsi. Mozna se zlepsili, kdo vi. Budu drzet palce. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.08.2007  01:05

    Zyvsene KOMBI? SUV? To je jedno, toto auto je super

    Podla mna je naozaj velmi podarene, kolegova manzelka ma model pred faceliftom s 2.0 turbo motorom (ma nejakych 177k? Nie som si isty). A tiez ma automat. Je pravda, ze japonci v tomto trochu zaostavaju (asi okrem lexusu), podla mna Tvojemu 2.5 XT by kludne slusal aj 6 stupnovy, napriklad HONDA LEGENED ma len 5-stuponovy a podobne... A podla mna je ten 4-stupnovy snad lepsi, ako HONDA 5-stupnovy.

    Inak sa mi v triede velmi paci nova HONDA CR-V tretej generacie (ale stale nerobia automat k diesleu a ten 2.0 benzin, predsa len dost zerie, na to, ze ma 110kW). Uznat jazdne vlastnosti treba este X3, ale podla mna je dizajnovo uplne nepodarena.

    Inak sa mi velmi paci, ako si objektivne zhodnotil pozitiva, ale aj zapory svojeho auta. Kolega mal na CR-V 2.generacie univerzalne pneumatiky DUNLOP a tiez bol nespokojny, vela ludi je s univerzalnymi nespokojna.

    Proste krasne auto, podla mna spicka triedy. Nie je nijako vyparadene, ale kto sa v autach vyzna, vie to ocenit. Staly pohon 4x4, jedinecny motor BOXTER, co ma malo aut... Jednickove jazdne vlasnosti, redukcna prevodovka (ale ta je samozrejme myslim len pri 5MT, aj tu tusim ma len 2.0).

    Servisy su nic moc, v Bratislave napr., znamy dal opravovat WRX do Kosic, ked ho to v BA uz prestalo bavit. Ale zas SUBARU FORESTER je najspolahlivejsie auto za minuly rok podla Nemeckej TUV :), tak servis snad nebudes vlastne ani potrebovat...

  • 00 Reagovat !

    foto Hanss-MoDo-Team-

    Hanss (MoDo Team) 20.08.2007  17:49

    Sen

    výborný auto, hlavně v rukou někoho, kdo ví, co má!! Podle toho co píšeš je to vzájemně ta nejlepší kombinace...... I když teď zrovna jsem majitelem jedné audiny, ale Subaru budí respekt (snad kromě Justy :-) ) tak ať slouží, zdravim!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "laci" [62.168.86.XXX] 20.08.2007  23:29

    super!

    :-) som majitelom forestra 2.0 bez turba s manualom 2003, a som velmi spokojny je velmi zvlastne a vynimocne auto nelutujem ze som si ho kupil, fakt super :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.2007  00:27

    10b

    Jsou určitě i pěknější auta (X3), ale mít zbytečný milion a chalupu na horách, tak je Forester jednoznačná volba!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "babo" [85.248.64.XXX] 21.08.2007  12:07

      « Re: 10b

      To teda je vec v kusu. Podla mna je X3 o moc skaredsie, ako FORRESTER (ale zas dobre jazdi, hlavne po spevenenych cestach).
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Honza" [89.102.17.XXX] 22.08.2007  15:18

    Moje skušenosti s Foresterem

    Jezdím na Forestru 2.lActive(125koní)3 léta,150tis.km,hlavne dlouhe tratě,ale i v městě,někdy ho proženu i v horách,při lovu jelenů v slovenských horách,tam kde se dostane jen Lada Niva a musím,říct,že to zvláda lepe než jiné renomované terénní auta.na silnici je bezkonkurenční...jak po kolejích...skrátka je to úžasne všestranní auto,na které se dá spolehnout a které vás nesklame...spolehlivost je samozřejmá....Honza
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 22.08.2007  17:24

      « Re: Moje skušenosti s Foresterem

      jsem rád, že spokojenost s Forestříkem trvá :yes: Jsi k vidění na subaruclubu? H.
  • 00 Reagovat !

    foto Umierneny

    Umierneny 22.08.2007  17:55

    Paradne auto

    To musi byt pozitok jazdit v takomto aute. Charakter dokonale skryty pod krabicovym vzhladom. Inac design sa mi v tejto verzii uz paci, je konzervativny. Predpokladam ze 95% vodicov necaka co sa skryva pod kapotou. Nechcel by som sice tento motor zivit, ale povozil by som sa rad. Gratulujem k paradnemu rodinnemu autu, ktore skryva uzasne prekvapenie pod kapotou! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "vavru" [85.71.182.XXX] 23.08.2007  23:21

    turbo automat vs manual?

    Jak je to se spotrebou Forestra XT (nebo starsi Turbo) manual vs automat? Setkavam se s velmi rozporuplnymi nazory: jedni tvrdi, ze zere automat, jini naopak, ze vic zere manual (pri ostre jizde). Taky me zajima jestli vic zerou novejsi 2,5 XT motory (210/230k) nebo starsi 2,0 XT/Turbo - opet vecne ctu naprosto opacne nazory, tak bych si to rad od nekoho kdo ma zkusenosti vyjasnil...
    Take jsem slysel, co se dynamiky manualu vs automatu u Forestra XT tyce, ze pry je rozdil pouze v zrychleni 0-100kmh, ale elasticita napr. mezi 80-120kmh je pry srovnatelna? Pry horsi zrychleni u automatu je dano tim, ze jdou otacky z minima (?)
    Jinak recenze opravdu skvela, plna zajimavych informaci. Forester XT je bezpochyby velmi vsestranne a solidne zpracovane auto s prekvapivymi (nejen) jizdnimi vlastnostmi. Umim si velmi dobre predstavit, ze by mi jedno takove mohlo zacit rikat: "Pane"
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasan" [80.188.127.XXX] 24.08.2007  07:33

      « turbo automat vs manual?

      Tak se staršími nemůžu srovnávat. Co se týče manuálu, tak ten má skutečně tu výhodu, že si záběr vzhledem k otáčkám zvolíš sám.U automatu ne. Proto ten rozdíl ve zrychlení z nuly. Spotřeba, co se tak bavíme mezi sebou, tak je řádově při normálním stylu jízdy stejná, při "závodění" si manuál řekne víc, protože podlehneš většímu vytáčení, což si i při sportovním módu automat srovná. Jinak v půlce září bude sraz subaristů v Třeboni, kde se turbočmeláků sejde poměrně dost, jak dvoulitrů, tak 2,5, takže tam to srovnáme dokonale ;-). Jinak bych si osobně tipnul, že dvoulitry budou žrát víc při stejných výkonech než 2,5.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "marek" [62.168.119.XXX] 27.08.2007  16:05

    RE forester

    Mam ho tiež,už druhý. A je to silne návykové auto. Jazdil som viaceré značky ale kultivovanejšie a vyváženejšie auto či na dlhé trate alebo na chalupu,prípadne do motokrosového areálu som ešte nestretol.
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 29.08.2007  07:37

      « Re: RE forester

      Ta všestrannost je to, co mne na F. fascinuje. Třeba s BMW X3 bych se bál do lesa - možná zbytečně, ale zkrátka bych tam nevjel. Se subárkem - jako by tam patřilo. Je to skutečně crossover, hodný toho názvu, přičemž v turbu si občas "odskočí" i k sportovnějším autům.
  • 00 Reagovat !

    foto GuitarsHero

    GuitarsHero 28.08.2007  23:24

    hodnotenie

    Gratulujem! Super auto, super recenzia! Subaru mam velmi rad!!! Prajem vela stastnych km! BTW: samozrejme za 10b! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Boris" [83.208.168.XXX] 29.08.2007  21:02

    FORESTR !!!!!!!!

    Kámo tak ty válíš,fakt supr počteníčko!!! Subaru to je pojem už jen že cpou do každý kastle 4*4....Tak si s Forestrem užij každý kylásek a dej naprdel každému skopčákovi který bude blbě čumět!!!! S pozdravem Boris ( 17 )
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.2007  09:40

    raketka

    zdravim ta...
    musim len a len chvalit, super auto, zrovna som sa vratil z dlhsej cesty na forestry,ale o generaciu starsom, je to zazitok riadit take auto, a myslim ze to vidis tak isto...okamzita reakcia na plynoveho pedalu, komfort, bezpecnost, skratka super...
  • 00 Reagovat !

    foto jirka-ps

    jirka.ps 30.08.2007  22:22

    10b.

    Auto je velmi hezké, taky jsem o něm uvažoval. Recenze je ale až moc dlouhá a kdyby to nebylo Subaru, asi by se mně ani nechtěla číst.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [89.103.91.XXX] 01.09.2007  03:38

    Subaru - naše rodinná značka

    u nás to začalo v r. 02 Imprezou 2.0 z r. 97, combi. manželka s tím na červenohorském sedle tahala bmw a MB zapadlý ve sněhu... jednoduchost a spolehlivost Subaru nís dostala doma všechny. A pak přišel Forester 2.0T z r. 00. Náádhera. Ten zvuk motoru, akcelerace,...a jízdní vlastnosti na jakémkoliv povrchu! No a poslední nákup bylo naše první nové Subaru - Forester 2.5T, r.04 modelový mezičlánek - předchůdce toho současného. musím uznat, že ta původní karoserie se nám doma líbí víc. Zdá se nám víc dravější. Takže máme doma dva Forestry turbo. ten starší má alkantara potahy a ten novější perforovanou kůži a musím uznat, že ta alkantara je fantastická! Škoda, že se údajně nedá u nových modelů objednat.... jezdím dlouhé trasy a zatím jsem po odjetí 500 km a víc na jeden zátah necítil tak dobře, jako když jsem to absolvoval ve Forestrovi. Zažil jsem s ním krásné chvíle a na ty další se moc těším! Připojuju se ke kolegům, že jsem zatím lepší auto neměl....a naš 16-ti letá dcera sní o modrým STI! Tak subaráci, říkáte v polovině září v Třeboni? Tak to se těšíme!
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 02.09.2007  11:55

      « Re: Subaru - naše rodinná značka

      Tak tenhle Tvůj příspěvek mne moc těší - taky jsem se divil, jak se moje drahá sžila s Forestříkem a nemůže si ho vynachválit. Na srazu v Třeboni pojedeš i na tu terénní vložku s Forestříkem? Honza
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "komari" [89.103.91.XXX] 17.09.2007  03:27

        « Re: Re: Subaru - naše rodinná značka

        honzo. moc nás to všechny mrzelo. já musel ve středu pracovně do Košic (s tím 2.5T)a lehnkou terénní vložku jsem si udělal kolem Sabinova a Prešova.. ten vůz fakt nemá chybu! Vrátil jsem se dnes večer. manželka s dětmi sama jet nechtěla. ...tak jsme se všichni těšili...! jaký to bylo?
        • 00 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 17.09.2007  10:12

          « Re: Re: Re: Subaru - naše rodinná značka

          Škoda, žes nebyl - bylo to super..... v novinkách je odkaz na offroadovou vložku v pískovně - abys viděl oč jsi přišel ;-) Byla to fakt parádka.... Snad se uvidíme na Návrší v zimě..... Honza
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.2007  23:59

    výborná recenze

    Gratuluji, skvěle napsané, skvělé auto, ostaní by si měli vzít příklad. Ocenění redakce je naprosto správné. Mnoho šťastných kilometrů!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.2007  09:22

    prosim o radu

    Zdravim vsechny subaraky.uz dlouho jsem se nepobavil jak u tohodle clanku,kdo to psal tak fakt super.prosim vas vsechny nejake postrehy.chci si opet koupit subaru,ale....mam fin.strop.rozhoduju se mezi forestrem r.v 00-02,2.0l,-nebo outbek tentyz rok ale 2.5l.kamarad co pracuje v subaru me rika ze to je skoro jedno svetla vyska je prej+,- stejna,ale jelikoz mam rad silu a rychlost tak kdyz forestra tak v turbu,ale to uz jsme zas penezma trochu jinde(ikdyz to turbo bych u foreszra ozelel,je to mazlik :-))takze me doporucuje spis toho outbeka to je zas takovej elegan.tak at jezdite v tom nebo v tom tak prosim oruzne postrehy.vsem diky a nasi znacce zdar :-!
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 07.09.2007  12:11

      « Re: prosim o radu

      Ahoj. Předně - navštiv www.subaruclub.cz - tam v diskuzích najdeš podstatně víc materiálu na rozhodování.... Jinak v situaci, kterou popisuješ bych volil toho Outbacka. Světlá výška je stejná, ale rozhodující jsou u outa delší převisy, které ti budou vadit ale jen v lese. hezký den Honza
      • 00 Reagovat !

        foto OS

        OS 07.09.2007  12:38

        « Re: prosim o radu

        u nas v Domazlicich jezdi jeden krasnej Forester tak ti ho vyfotim ;-) ma uzasnej zvuk. hlavne kdyz ubere plyn tak je pekne slyset turbo :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 17.09.2007  19:55

      « Re: prosim o radu

      Mal som forestra 2000 S-Turbo a mám outbacka 2004 3,O R.Čo sa priechodnosti terénom už aj tento starý forester bol s nižšou svetlou výškou lepší než my outback a rýchlej jazdy si užiješ tiež viac s forestrom ,no je to na Tebe ja by som šiel do Forestra ,ktorý bude aj spolahlivejší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.2007  12:07

    supr auto...

    ... nemuzu jinak nez za 10 bodu!!
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 10.09.2007  15:40

    Tak jsem si to dneska přečetl znovu,

    asi jako pohádku na dobrou noc. Asi začínám subarovatět....))). Ne, je to moc pěkně napsané, škoda, že nemůžu dát nějaké lepší body. Ať jezdíš vždycky na kolech!!!! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.09.2007  16:19

      « Re: Tak jsem si to dneska přečetl znovu,

      Tak jsem si to dnes také přečetl znovu a musím říct, * hoši, to je recenze, to je auto :yes:
      A už jsem zesubarovatěl, tak se nebojím.
      Jen nechápu tu spotřebu, ale asi je to tím, že je už zajeté a nebo spoří automat. Když vezmu tu váhu a zatížení... Já zatím leju do stejného motoru krapet víc, ale čas ukáže.
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 10.09.2007  16:36

    fotos

    mas fakt uzasne fotky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 10.09.2007  17:09

    Díky za radu

    s firmou SPZ. Díval jsem se na jejich stránky a vypadají sympaticky.... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 11.09.2007  08:35

    Skúsenosti...

    Viem, že drvivá väčšina majiteľov Foresterov (a vozidiel Subaru vôbec) má so svojimi autíčkami len pozitívne skúsenosti, ale:
    Môj otec si kúpil Forestera 1. generácie v r. 1998. Bol to vrchol vtedajšej ponuky "S-Turbo". Malo tuším 125 kW a 240 Nm točivého momentu. Pri výbere jeho vôbec prvej štvrokolky ho upútal paradoxne dizajn (ktorý síce nejako extra neosloví ale ani neurazí), pasívna bezpečnosť (v tej doba špička) a údajná spoľahlivosť.
    Celé to dopadlo tak, že bol šťastný, že sa auta začiatkom roku 2001 zbavil, pretože sa mu začalo pod rukami doslova rozpadávať: najskôr vypovedala službu spojka (cca 20.000 km), vzápätí obe zadné ložiská kolies, potom začalo niečo hrkotať v piatych dverách, auto začalo na voľnobehu "skapínať"... A navyše ani pohon 4x4 nebolo to pravé orechové - v situácii, keď boli PP a LZ koleso (do kríža) vo vzduchu a LP a PZ na ceste, auto sa nedokázalo pohnúť. Chýbal mu totiž akýkoľvek záver diferenciálu. A ani svetlá výška nebola ktoviečo - 190 cm. Pod motor tak okamžite putoval oceľový (nie hliníkový) plech.
    Čakal od toho auta podstatne viac, hoci musím objektívne povedať, že príjemnej zábavy na cestách-necestách sme si s ním užili tiež požehnane :-) Spotrebou nikdy neprekročilo 10-litrovú hranicu a to ho otec vôbec nešetril.
    V roku 2001 ho vymenil za Octaviu Combi 4x4 1.9 TDI 74 kW. Napriek tomu, že tá má len pripojiteľný pohon zadnej nápravy a nie permanentný ako Forester, nenechala ho nikdy (aj vďaka systému EDS-el. predného záver diferenciálu) nikdy na lopatkách. A spoľahlivosťou Forseter predčila po všetkých stránkach - počas cca 200.000 km na nej menil len olej a filtre a spotreba nafty kolísala na 6-litrovej hranici.
    Týmto však nechcem tvrdiť, že Octavia je lepšia ako Forster, hoci sú to celkom porovnateľné vozdilá. Chcem tým povedať možno toľko, že pri kúpe nového automobilu musí mať človek aj šťastie. Forester bol zjavne nevydarený kus, Octavia presný opak.
    Nech ti Tvoj Forester slúži čo najdlhšie, je to kus robustného a poctivého auta! :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 11.09.2007  19:35

      « Re: Skúsenosti...

      Tak tahle zkušenost s Foresterem mne mrzí. Doufám, že to byl fakt nepodarok a většina, alespoň podle toho, co slýchám a čtu na webu, se povedla.
      • 00 Reagovat !

        foto ps1818

        ps1818 12.09.2007  07:51

        « Re: Re: Skúsenosti...

        Ja v to nedúfam, ja som o tom presvedčený, že 99,9% vozidiel Subaru je na kvalitatívnej špičke. Svedčí o tom nie len TUV Report (a podobné štatistiky) o spoľahlivosti vozidiel ale aj vyjadrenia mojich známych ľudí - len v okruhu mojich známych sa nachádza 6 spokoných majiteľov Subaru (rôznych modelov) z celkového počtu 6 :yes: ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.09.2007  01:22

        « Re: Re: Skúsenosti...

        To je presne o tom, ze ked ma clovek fakt smolu, otvori si vsetky statistiky, pozrie si ake je jeho auto najspolahlivejsie vo vsetkych ukazateloch podla najroznejsich ankient - a na druhy den sa mu pokazi. Hold... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 17.09.2007  19:39

      « Re: Skúsenosti...

      Fakt zvláštne ja som mal S-Turbo 2000 a poruchu nemal žiadnu 8-s. To s tým Forestrom ma mrzí škoda ,že Ho Subaru sklamalo som si istý ,že s novším Forestrom by bol spokojnejší ako s inak dobrou Octaviou.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Kyle" [194.212.23.XXX] 18.09.2007  21:27

      « Re: Skúsenosti...

      Docela zvláštní, že netrval na reklamaci, na kterou měl evidentně právo 8-s. V které že zemi na světě se to stalo?
      ad osawasan > gratuluju k recenzi,a doufam že Lega :-! vydrží dýl než ty 3 roky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.09.2007  17:12

    perfect

    dokonalé fotky a dokonalá recenze na dokonalé auto,víc slov nebude třeba ;-) :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.09.2007  23:54

    Njn,silak s AWD

    Ahoj,pekny kousek.Forester je zajimave auto.Jel jsem v zime na snehu s Legacy 2.5 16V AWD a jizdni vlastnosti prvotridni.Na vedeni stopy bylo maximalni spolehnuti,lepsi auto na zimu neznam.Kam se hrabe VW a jejich 4 Moation s haldexem....A Forester musi byt v extremu jeste lepsi.Navic motory boxer maji neco do sebe.Dal bych 11 bodu,ale snad bude 10 stacit.Recenze a fotky good,auto excelent :yes: :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.2007  19:11

    Výborné auto!

    Značka Subaru je jedna z mála, která se kupuje jak rozumem, tak srdcem! Forester je sázka na jistotu a ten, kdo autům rozumí víc než z obrázků ví, že je to výborné auto, které je kvalitní, svým způsobem krásné a co je hlavní, je kvalitní! Přeji hodně šťatsných kilometrů! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kuwa kdo si zaregistroval můj ni" [158.196.95.XXX] 28.09.2007  00:09

    forester umí, vw čumí

    JJ Forester je velmi kvalitní vyzrálé auto (byť velmi nenápadné). Jinak vaše spotřeba mě příjemně překvapila, jsem myslel že pod 12-13 se s tím absolutně nedá. Kdybych nebydlel v centru velkého města, ale v nějaké zapadlé vesničce na úpatí hor, tak by mi na 90% taky říkalo pane :-! Protože známý měl 3roky služební Legacy Outback a nemohl si ho vynachválit. A v Subaru servisu (Ostrava) byli vždy úžasně ochotní a příjemní (to v mém M-B bohužel ne). Jinak po všech stránkách hezky napsaná recenze, rád jsem si to přečetl :yes: :-!
  • 00 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 02.10.2007  08:19

    Před nějakou dobou bych nevěřil

    co Forestřík dokáže. Po pobyt v pískovně, kdy jsem ho, jako leštěnu, spíš šetřil, můžu klidně říct, že toho dokáže dost - tedy na SUV ;-).Není nad vlastní zkušenost :yes: .Nechá si toho dost líbit a nejslabším článkem tohohle vozu je vždycky řidič!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [212.158.143.XXX] 18.10.2007  11:34

      « prodejce

      mohl bych te poprosit o kontakt na toho prodejce? nebo bazar kde si to kupoval, chci si koupit forestra na jare, tak bych ti byl moc vdecen :-) david.salamoun@csa.cz

      diky moc
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [83.208.106.XXX] 08.01.2008  10:27

        « Re: prodejce

        www.carpenter.cz
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "ppppppp" [83.208.106.XXX] 08.01.2008  10:28

        « Re: prodejce

        www.carpenter.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.10.2007  12:22

    bravo

    Pokial si kolega nekupil forestra tak som ani nevedel ze je nejaka znacka subaru (nemyslim vo svete realy samozrejme). Odkedy si ich vsak na ceste vsimam, pacia sa mi viac a viac. Skvela praca tato recenzia a fotky. Skoda ze sa neda dat viac ako 10b.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.2007  21:01

    recenze Subaru

    Pro mě jedna z nej recenzí :yes: ,nemít doma už forestra,tak po tomto přečtení neváhám a jdu si ho okamžitě koupit >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [83.208.188.XXX] 24.10.2007  19:40

    Pěkné ozawasane !

    Forester je má srdeční záležitost... Fakt ale nevím jak bych se do něj sbalil, se svými aktivitami (potápění, lyžování, rodina), a to zatím nemám ani důvod převést tchýni na Orlík, takže Outback rules >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [83.208.188.XXX] 24.10.2007  19:41

      « Re: Pěkné ozawasane !

      předchozí příspěvek je od Karllose...
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 25.10.2007  19:24

      « Re: Pěkné ozawasane !

      Ahoj. No tak doufám, že tchýni to taky ještě chvilku vydrží >:-[] Prozřetelně bydlí velmi daleko >:D . Outback je hezké a prostorné přibližovadlo, ale v lesíčku má trošku dlouhé převisy a trochu bych se o něj bál. Takže mně líp vyhovuje Forestřík - a navíc škoda, že do něj nedávají turbínu - to bych pak byl hodně na vážkách.....
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Lada Shell" [88.101.24.XXX] 27.10.2007  21:54

        « Pneu

        Jake prosim ted pouzivas pneu misto Yokohama Geo 900 a jek jsi s nimi spokojeny? Dik. Lada
  • 00 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 28.10.2007  09:45

    pneu

    Ahoj. Teď Nokiany WR. Jsou proti Geo hlučnější, ale nepiští jako praštěný v každé zatáčce. Na jaře pak uvidím, protože potřebuji hodně kompromisní pneu, aby mi v lese neodešly, když se tam vydám..
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Deso" [195.91.54.XXX] 03.11.2007  20:35

    Subaru

    Super napisana recenzia a veeelmi ma potesila, pretoze prave o tomto aute rozmyslam, ako dalsou kupou. Dokonca aj ta ista motorizacia. Mam 2 roky outback 2,5 (115 kW) je to '98. Este uzke svetla. Najazdenych ma cca 250 000 km. Je to uzasne auto, len pri 230 000 km mi odislo lozisko na 3. valci. A nasledne odisiel motor. Udajne to bola vyrobna vada a pri tomto type motora ( 4-vackovy) sa to stavalo. Kupil som novy motor a aj po tejto susenosti nedam na Subco dopusti!!! Jazdne vlastnosti su neskutocne. Vozili sme sa v cca 15-20 cm snehu po luke a boli sme v aute traja.. No blbli sme ako deti a auto ochotne plnilo vsetky moje najblaznivejsie napady. Nezapadlo a to mam univerzalne pneu od Mastercraft..Uzasne auto. Ku spotrebe: s tymto motorom jazdim priemerne za 8,2-9 l na 100 km pri dodrziavani predpisov ale sviznom predbiehani. A to mozem byt aj plne nalozeny (5 osob+batozina). Na dovolenku krizom cez Madarsko do Chorvatska som mal dokonca 7,8l na 100 km. Takze verim aj tym nizsim spotrebam. Rad by som menil auto a jasny favorit je prave Forester 2,5 XT Turbo. Chcem sa spytat, ci tu nema niekto skusenost s prerabkou tohoto motora na LPG? Ako sa menia vlastnosti? Odporucate to? Dakujem.
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 04.11.2007  09:28

      « Re: Subaru

      Ahoj.Tak já Ti ho můžu jenom doporučit ;-). Momentálně mám spotřebu 11,17 průměr dlouhodobě a to se dá tvrdit, že kdyby měl být bodový postih za každé překročení rychlostních limitů, tak mám bodů, že bych jimi mohl dláždit ulice :-( . K tomu plynu - u turba ani náhodou. Ptal jsem se v několika servisech a s rozdílným výsledkem. Až jsem se dostal k fachmanovi, který dělá i úpravy od Prodrivu a ten na mne vyvalil oči, že mi to nějaký "umělec" doporučoval..... Jsou tam prý jinak dělaná sedla ventilů a při provozu na plyn by to za pár tisíc kilometrů totálně odešlo - a oprava velmi nákladná. Proto plyn ani náhodou - leda bys měl zbytečný kačky na opravy >:-[] . Jinak ale ten zážitek za těch pár deci navíc stojí. Dneska se všichni honí za nejnižší spotřebou - tou tabulkovou - reál je pak někde úplně jinde. Já mám na služebním mondeu tabulkově 6,2 liru na sto - jezdím ale za 8,6 - ano je to 3 litry méně než v benzínu a navíc je benzín o kačku dražší než nafta - ale kdybych chodil do lunaparku, tak za atrakce dám mnohem víc a to je neřídím ;-) :yes: Takže jasná volba......
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Deso" [195.91.54.XXX] 04.11.2007  13:22

        « Re: Re: Subaru

        Dakujem velmipekne za odpoved. Musim povedat, ze konecne nejaka normalna a kompletna. Ide o to, ze najazdim rocne okolo 60 000 km a popravde ide mi aj o usporu penazi, ak sa to da. Na druhej strane chcem stale zostat pri Subaru. Takze Tvoja odpoved mi predsalen usetrila nejake potencialne peniaze. Ked uz sme pri tom plyne, co hovoris na plyn pri Outbacku 3.0R? Tam by to slo? S tym skusenost nemas, alebo niekto z okolia? Este raz dakujem. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 04.11.2007  15:04

          « Re: Re: Re: Subaru

          se 3 litrem nevím. Je to ale jiný motor, takže se to chce zeptat někde u odborníků. Každý, kdo montuje plyn - ten ti bude tvrdit, že to jde a pak se může vymlouvat. Ale je to motor bez turba jestli se nepletu. Jinak třeba počkat na diesel - ale to nebude taková sranda jako turbo....
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "vasik" [85.160.80.XXX] 01.12.2007  14:39

        « Re: Re: Subaru

        Taky uvazuji o Forestru a pokud by byl 2.5XT na LPG, tak do nej jdu hned...takhle to nakonec asi kvuli provoznim nakladum vyhraje ten dvoulitr :-/ Uz jsem mluvil i s technikem z Vialle a ten potvrdil, ze prozatim do XT nelze jejich system montovat a v nejblizsi budoucnosti to nepujde. Skoda...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "igg" [62.204.238.XXX] 19.11.2007  09:24

      « Re: Subaru

      Ahoj.v podstate musim souhlasit s(ozawasem)ja jsem se taky na to ptal a bylo mi receno ze u neturbace to je bez problemu kdyz to ma ty stelovaci ventyly ale u turbace to nedoporucujou ale da se to udelat.jelikoz prej ty nejaky desticky na ventylech jsou z mekciho materialu tak prej nevydrzi tu teplotu a ruzne se krouti atd.kazdych 30-40tis se s tim musi na serizeni ci vymeneni ale prej se daji sehnat nejaky z lepsiho materialu ktery vydrzi prej jednou tolik a kdyz se k tomu udela prime mazani ventilu tak to prej docela dobre funguje.ikdyz se mi kamarad co pracuje v subaru tim zarucil tak pak jsme dosli k tomu ze auta ze srdcem a poradnym motorem by se meli krmit dobrym papanim :-)sice se jezdi za pulku ale asi to je narocnejsi na udrzbu a pak kazdou chvilku nejaky prohlidky a revize a vymeny tak pak mozna clovek zjisti ze to tek levny neni? 8-sted k tem bodum,znameho jsem dotlacil k forestrovi s turbo(on byl jinak na nemce)tak si nechal dovest fungl noveho ze svycarska a behem 3 mesicu prisel o papiry ;-)na jednu stranku mi podekoval ale na druhou stranku mi rikal ze s takovym to autem se pomalu jezdit neda >:-[]a ma pravdu,che to poradny antiradar a hura prasknout do koni!!!! :-)tak zatim cabas clapaci a at nam to jezdi :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Radyn" [217.197.156.XXX] 07.11.2007  18:16

    No jo Forestřík

    Mám ho se slabším motorem bez větrníku a ještě navíc s plynem, ale : mám ho dva měsíce, nalítáno 15.000 km a u nás v Buchlovských kopcích s manualní redukcí není moc aut, které by se tak jistě, rychle a přesně protáhly po pěkné silnici. Motorkáři ví o čem mluvím :*) A díky za upřesnění toho hvízdání při 190 tce. Já měl pocit, že je to od zrcátek.
    Už se těším na zimu ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 08.11.2007  20:14

      « Re: No jo Forestřík

      Tak s tím projížděním zatáček Ti věřím ;-) Sedí jak na kolejích a nejslabší článek je vždycky řidič.... Zima na horách už začala :-) a proto se část subaruclubu sjede na v sobotu na Návrší u Stříbrnic, aby tam pokřtili sníh >:D I pár forestříků tam bude. Přijeď jestli můžeš...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "WIGO" [194.108.136.XXX] 08.11.2007  09:02

    OKNA

    Super auto a recenze. Ještě tu kupodivu (pokud jsem to nepřehlédl) nikdo nezmínil kultivovaný a tichý chod motoru, což je taky určitou předností tohoto vozu. Co se disignu týče, je to krásný auto, který se nechce a nepotřebuje někomu přizpůsobovat, tak jak to musí někdo dělat, aby vůz prodal. Forester se nikomu nevnucuje, což v dnešní době obrovské konkurence je obdivuhodné. Myslím si, že inženýři od Subaru znají potenciál tohoto vouzu a proto ho nepřizpůsobují posledním líbivým trendům, Forester je zkrátka Forester.
    Chtěl jsem se zeptat, nevíte, jaký je význam těch bezrámových oken/dveří. Když pominu, že to pěkně vypadá, když jsou dveře otevřené a okno stažené. Jel jsem v novém legacy a z zdálo se mi, že od okna jde chlad (možná to byl jen pocit...).
    Jinak na jaře 08 jdu do něj (váhám ale mezi turbem 2004 nebo atm 2,0 DOHC 2005, poradíte? mám rád zátah vozu - koně jsou podobné, ale turbo je asi turbo co...?).
    Nevíte, od jakého modelu má forester hliníkovou kapotu a střechu, aby inženýři snížili těžiště?
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 08.11.2007  20:12

      « Re: OKNA

      ahoj.Ta k já bych určitě šel do turba :yes: Ten zátah je v podstatě návykový. Samozřejmě je dobré vědět, kdo a jak v tom lítal předtím. Ale jinak jednoznačně pro radost z jízdy turbína. Ne že by forestřík sám o sobě nebyl zábavné auto, které mnohé překvapí, ale koně jsou koně.... K těm bezrámovým oknům - je to asi z téhož důvodu, jako hliník na střeše a kapotě - co nejvíc hmoty, co nejblíže zemi... Hodně štěstí při výběru Forestříka..... Honza
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "WIGO" [194.108.136.XXX] 09.11.2007  13:05

    Re Re OKNA

    Díky za radu, souhlasím s tebou, zátah turba je zátah turba (nemluvě od odfukování, nádechu na kapotě...).
    Ty okna, to mě nenapadlo, že to může být kvůli těžišti, pálí ti to...
    Doufám, že se současný majitel k tomu mému budoucímu chová slušně
    :-).
    P.S. Dnes jsem z hrůzou zjistil, že na atm verzích jsou vzadu bubny, je to možný...?
    Zdar a zábavu v novém sněhu všem subaristům.
    • 00 Reagovat !

      foto fan-mj

      fan.mj 24.11.2007  10:06

      « Re: Re Re OKNA

      Áno v najslabšej verzii sú vyzerá to hrozne ;-\ .
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 10.01.2008  13:42

    Aktualizacia hodnotenia

    10. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "doxieyogi" [71.106.243.XXX] 20.01.2008  22:02

    Spravne auto

    Dekuji za velmi zabavny a inteligentne napsany clanek.Kazdorocne travim 2 mesice v Ceske Republice a mame zde starsi forester(r.v.2000)dovezeny z Californie.Zatim co v USA jezdime cca 20let vyhradne v ruznych vozech BMW,musim se priznat,ze se kazde jaro tesim na naseho "mezka"(trochu nelichotiva prezdivka pro naseho forestra),jako maly kluk.Auto je zaparkovano po 10 mesicu.Po prijezdu zapojim baterii,otocim klickem a huraa na chatu.Zkuste neco podobneho s BMW.V USA je Forester v tak zvane kategorii"soft offroad",coz ja osobne povazuji za understatement,nas Forester si zatim poradil s jakymkoliv terenem.Zaverem jeste jeden fakt.Je moc prima jezdit v aute,ve kterem,kdyz potkate kolegu ve stejnem voze,pravidlem je,ze se na sebe spiklenecky usmejete a pozdravite se.
    Zaverem Vam preji mnoho dalsich prijemnych zazitku s Vasim Subikem.
    P.S.Take jsem loni prezouval pneu.Zvolil jsem k vseobecne spokojenosti znacku Continental
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [90.176.47.XXX] 27.01.2008  20:19

    forester 2,0 turbo

    dotaz
    Na forestru mě přestal fungovat zadní náhon- je to možné?Kde mám hledat příčinu?Při jízde po ubrání plynu projevuje se šelest od převodovky.
    děkuji za rady.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawa-san" [77.48.111.XXX] 28.01.2008  16:42

      « Re: forester 2,0 turbo

      doporučuji navštívit www.subaruclub.cz a dát do diskuze - teoreticky to vypadá na mezinápravový diff či spojku - ale víc poradí kluci, co se tím zabývají - třeba Harry nebo pacech...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: ""Valeres" [85.71.200.XXX] 06.02.2008  18:53

      « Re: forester 2,0 turbo

      spis navstivit autorizovany servis...patrne odesel zadni diferencial, co jsem slysel, na Impreze se to nekomu uz stalo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [80.95.102.XXX] 28.01.2008  15:26

    4 stupne prevodovky

    4 stupne dostatecne staci pri spravnem navrhu prevodovky. NElze zamenovat se 4 stupni manualni prevodovky!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.2008  19:34

    Navrší

    chtel bych se te zeptat jak to probíha a co se plati na sraze dik
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasa-n" [77.48.111.XXX] 06.02.2008  18:47

      « Re: Navrší

      navštiv www.subaruclub.cz tam se pod srazy dozvíš podrobnosti.Hlavní program je v sobotu - různé disciplíny - projížďky po kopcích v haldách sněhu a tak - a nebo jen pokecání si s podobně naladěnými lidmi, kteří neřeší výšku Tvého konta nebo světový názor ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.2008  20:26

    Hezký, ale...

    Forester je super auto, uvažoval jsem o něm jako o autě pro každodenní ježdění, ale žravou čtyřkolku už jednu mám, tak to nedopadlo. Ale když koukám, co se snažíš s autem dělat, mám z toho husí kůži >:D Jestli Tě to táhne do terénu, kup raději třeba starýho Samuraje. Dokáže toho mnohem víc a jeho pořizovací cena je podstatně nižší, než škody co naděláš na Foresterovi ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ozawasa-n" [77.48.111.XXX] 10.03.2008  20:58

      « Re: Hezký, ale...

      no a to bys měl teprve vidět, co s tím vyvádí soudruzi z Austrálie. Třeba subaruforester.org. To je dílo. Ne - byť to tak vypadá, tak jsem ještě s Forestem nebyl ani na dohled limitům. S tím samurajem - svatá pravda - pár jich tu po kraji lítá a je to super dříč. Jednou - a to až jednou to vypadá na Wranglera nebo defíka ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.03.2008  21:08

        « Re: Re: Hezký, ale...

        Tak ještě jednou - nejde o to, co to auto dokáže. Zjednodušeně jde o světlou výšku, pohon 4x4 a pneumatiky a na značce nezáleží a auta projedou +/- to samé. Ale jde o to, co to auto vydrží. Forester zkrátka není vůz konstruovaný pro provoz v terénu a budeš-li mu takhle ubližovat, brzy se s Tebou celá řada věcí rozloučí. Věř, že vím o čem mluvím. Už jsem pár aut v terénu zničil ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ozawasa-n" [77.48.111.XXX] 11.03.2008  20:52

          « Re: Re: Re: Hezký, ale...

          tak podle recenze tvého "krysáka" :yes: věřím, že víš o čem mluvíš. A já jsem na forestříka hodný, ale zase si říkám, že i auto má nějakou duši a neumožnit mu občas se protáhnout - to by mi vyčítal. A jestli jsi viděl na youtube - honzaozawa, tak těch pár brodíků mu určitě chutnalo. To, co tam kucí vyváděli ve svahu - to bych mu neudělal a přeci jen chci na něm naběhat ještě pár let.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 11.03.2008  20:58

            « Re: Re: Re: Re: Hezký, ale...

            Brodíky nechutnají žádnému autu. Tím spíš takovému, které navíc není na jízdu vodou upravené, o autech s nějakou elektronikou na palubě ani nemluvě. Ale to je fuk, jen jsem chtěl řící, že až budeš chtít opravdu zkoušet, co auto v terénu dokáže, zavři ho do garáže a jdi do toho Samuraje. Byla by to škoda!!!!
            • 00 Reagovat !

              foto ozawasan

              ozawasan 11.03.2008  21:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký, ale...

              poslechnu, i když to možná nebude zrovna samuraj, ale nějaké pikapiště, protože v lese je dřeva - jen ho dovézt ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 11.03.2008  22:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký, ale...

                A nebo. Ale potom sáhni po něčem starším. Bez elektroniky a s přední tuhou nápravou. Přední nezávislé zavěšení a různé řídící jednotky čehokoli, jsou hrobem terénních aut :-(
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 11.03.2008  22:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký, ale...

                Nebo kup starého Patrola a za předními sedačkami ufikni střechu, hoď tam kus igelitu, vytrhej zadní sedačky a koberce a máš nesmrtelný pick-up >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "ozawasa-n" [80.188.127.XXX] 12.03.2008  12:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký, ale...

                  >:D :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [81.19.3.XXX] 13.03.2008  12:14

    pneu

    Dobry den panove, jake letni pneu byste na Forestra doporucili. Mam rocnik 03 bez turba, mozne jsou 15' i 16'. Jezdim spise po silnici a zalezi mi hlavne na ekonomice a vydrzi. Dik, j*
  • 00 Reagovat !

    foto Fingl

    Fingl 29.03.2008  14:46

    Do terénuuu

    Pěkně ho protahuješ v terénu. Moc pěkný auto :yes: :yes:
    Co řikáš na novou generaci? Pudeš do ní?
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 08.04.2008  17:35

      « Re: Do terénuuu

      Nevím, ještě jsem ho neviděl "živě" a neprojel. Každopádně tohohle forestříka si chci užít, takže počítám, že zůstane v rodině dlouho. Nepochybuji, že nový bude spolehlivý a dobrý, ale myslím, že to bude "víc" SUV než tenhle - takže čas ukáže..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.2008  16:36

    Skvělý článek, skvělé video na Youtube

    ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.2009  23:58

    spotřeba

    Docela mě překvapuje, že si dal spotřebu na pouhých 7b - 10L na 4x4 je víc než chválihodný výkon! Ale tvá věc ;)

    Jinak auto pěkný, moc ho nešetříš (a jezdíš po lukách - Boorseeka na tebe!) - 10b
    Recenze pěkná a jsou vní informace -10b
    Fotky - je vnich vše co má být - 10b
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 20.06.2009  22:50

      « Re: spotřeba

      Ahoj, - já sám za sebe napsal, že by to bylo za deset ;-), 7b je vztaženo k obecným zvyklostem místních převážně dieslových luhů a hájíčků :-) .
      Šetřit ho? Vždyť by mi to vyčítal - on je pro to stvořený a nedopřát mu to by bylo výrazem neúcty k němu - on by mi to neodpustil.....
  • 00 Reagovat !

    foto Slavek-TDM

    Slavek-TDM 09.08.2010  12:13

    Zadni tlumice

    Trochu zkusim ozivit tuto diskuzi, treba nam Honza napise zase par slov do recenze ;-)
    Chci se zeptat, jestli po reklamaci uz samonivelacni tlumice drzi nebo jestli jsi je prestavel na klasiku. Na pristi zimu bych rad uz mel zvednutyho Forestera a tak bych zrovna koupil neco s vydechlyma samonivelakama a dal tam normalni tlumice a pera. Priznam se, ze na fanclub i klub s pomlckou i bez chodim, nicmene tohle jsem tam u tebe nezahlidl. Diky.
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 28.08.2010  19:53

      « Re: Zadni tlumice

      ahoj
      takže oživíme ;-)
      tlumiče zatím drží - musím zaklepat - jakmile by nedržely, půjdou do kopru a nastoupí klasika - u té se musí nechat vytočit silnější pružiny, ale celá ta operace vyjde mnohem levněji než samoniveláky. Co jsem si všimnul tak chvíli auto stálo mírně nahnutě na zadek potom, co jsem v létě nakládal rakev bagáží a stál na prahu zadních dvěří - po ujetí pár kiláků se to srovnalo...
  • 00 Reagovat !

    foto velitel-mesta-bugulmy

    velitel mesta bugulmy 26.11.2010  18:45

    Hezká ukázka zaslepenosti majitele

    Klasika - každý chválí, co sám má. Z této recenze to přímo odkapává. Dokonce i těch pár neochotně přiznaných mínusů autor hned relativizuje, aby jako ukázal, že to vlastně mínusy nejsou... Viz např. čtyřstupňový automat, zastaralý interiér apod. Podle mě se ani fandovství, ani slepota majitele nemá přehánět. Za mě Forester: zvenčí se mi docela líbí, umírněný krabicový vzhled, proti ostatním subaru téměř krasavec. Jízdní vlastnosti super. Interiér ohavný a nekvalitní. Je to bohužel auto plné kompromisů, ale těch pár důležitých věcí dělá dobře.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.12.2010  00:56

      « Re: Hezká ukázka zaslepenosti majitele

      Nevidim na tom nic zaslepeneho. Co se libi jednomu se nemusi libit druhemu. A to ze je interier jednoduchy a prehledny neznamena ze je hnusny.Nevim co je spatneho na tvrdem,netoxickem nevrzajicim dobre slicovanem interieru. ;-) Subaru nikdy nebyly zadna pozlatka,nadruhou stranu to oplacela robustnosti a spolehlivosti. Automat 4 kvalt je sice historie a pravek,ale svoji praci dela dobre a je rokama overeny...jen pockejte az budou DSG,SMG starsi,oni ty chybky taky vyskacou.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…