Recenze
Technické info
Přezdívka auta žádná Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:290000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.8 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 603 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.4
Popis vozu
Auto jsem koupil ojeté z bazaru, kdy mělo najeto 236tis.km, v plné výbavě, kromě kůže a xenonů, s nezávislým topením, navigací, atd. Ale jelikož vypadalo velice dobře jak opticky, ale také mechanicky (měl jsem možnost a čas si ho důkladně prohlédnout vč.diagnostiky, kterou jsem měl sebou) rozhodl jsem se jít do nejvíce opovrhovaného motoru BMR 125kW s DPF. Po koupi jsem udělal to, co by se mělo dělat po každé koupi ojetiny, a to výměna rozvodů, olej a filtry. A čekal jsem, kdy odejdou obávané vstřiky Siemens náchylné na naftu, které si tolik nerozumí s filtrem pevných částic, což je neustálý evergreen českých diskuzí a různých "odborných" článků, někdy jen papouškující, bez osobní zkušenosti. A čekám dodnes (po 3 letech), kdy mám najeto 290tis., olej měním po 15tis., při tankování přilévám aditivum, a měním spotřební díly. Nyní mě bude čekat čištění nebo výměna DPF dle stavu a repas turba, ale na to má již nárok. Proto nebojte se koupit auto, které všichni haní, ale vám se líbí, pokud má jasnou historii se servisem. Auto je takové, jak se k němu majitel choval a jakou mu dával péči. Každý vůz potřebuje údržbu dle používání, větší či menší, ale potřebuje.
Silné stránky
-skvělá spotřeba, prům.6,4l/100km
-dobrý zátah z nízkých otáček
-pohodlná jízda
-dobře drží stopu
-nadčasový interiér
-velký vnitřní prostor, velký kufr
-velký výběr náhradních dílů
Slabé stránky
-koroze víka kufru
-rychlé opotřebení tlačítek interiéru
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
-pravidelně olej+filtry po 15tis.km
236tis.
-rozvody+olej+filtry
-zadní kotouče a destičky
250tis.
-přední kotouče a destičky
-2 chromové přední parkovací senzory
290tis.
-přední a zadní ložiska
Přidat názorDiskuse: Volkswagen Passat Sportline 2.0TDI PD DPF 125kW
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Volkswagen Passat
-
Volkswagen Passat (2008) Majitel: andrej.ramone
Přidáno: 29.8.2012 219 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Volkswagen Passat (2005) Majitel: parkoviště
Přidáno: 17.11.2008 1710 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Volkswagen Passat (2006) Majitel: talio2
Přidáno: 24.2.2012 528 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Volkswagen Passat (2006) Majitel: Teil
Přidáno: 23.5.2011 199 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Volkswagen Passat (2008) Majitel: MartinKotas
Přidáno: 23.12.2012 58 Majitel 9.84 Uživatelé