Škoda Octavia (2017)
12.11.2020Tak jsem si koupil druhou trojkovou ofci RS. Teda třetí, ale druhou jsem měl jen chvíli. Zde se koupila už faceliftová RS230ka, která má výbornej…
Škoda Octavia (mustafa)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Duke_Nukem 25.11.20 12:51
« Gratuluji a tleskám
Pěkná práce, takto má vypadat úprava auta a né to co se většinou vidí na cestách. Ono asi právě to, že to nemáš na honění toho pindíka o něčem svědčí! Přeju spoustu šťastných km, a štěstí na STK - mám totiž zkušenost, že když se najde blbec, kterej sice nemá pravdu ale má razítko, může to být problém, i když máš vše v cajku! -
skejpa 26.12.20 18:08
« Já bych neřekl, že je to obyčejná ovce :-)
300 koní a 500Nm prostě není normální ofce a tak nemusíme zase dělat, že jako pohoda, je to jen rychlejší auto. Toto už je jasnej sporťák ve větším těle. Má poštelovanej motor ale hlavně má poštelovaný podvozek a brzdy a to vždy značí, že nad tím někdo přemýšlel. Pěkná práce. Poděl se pak s ostatními o zkušenosti z STK, emisí, ceny úprav a případně oprav :-) -
mustafa 13.11.20 22:43
« Re: Na maximum
Maximum to ani není. Akceptovatelně nízké riziko je u tohoto motoru kolem 480hp. Tam asi ještě půjdu. Uvidíme. Na tuhle úpravu mám zatím najeto 70tis Km a bez jediného problému. Mám tu spoustu zákazníků, který na tom jsou s nájezdem podobně nebo mají najeto ještě víc. Že by se něco stalo, tak toho je minimum a když, tak lidi potkaj stejný věci, jako se stávaj i neupraveným autům. Takže na to ani výkon nebude mít nějak extra vliv. Jinak i VAQ je v pohodě s tímhle výkonem, ale já ho nechtěl, protože je to váha navíc a prostě mechanika je mechanika :-) -
mustafa 13.11.20 22:40
« Re: Jak to bude na STK
Emise to splňuje. Ověřeno. Co se týče STK, tak zde mechanik uvidí pouze sání, které má TUV, zespod uvidí první díl výfuku, který má E homologaci. Podvozek má také homologaci. Takže by nemusel být problém, ale uvidíme :-) Většinou bývá největší problém na emisích. -
iudex 13.11.20 11:50
« Na maximum
Zaujímavé auto, zjavne si z neho vyťažil maximum, čo sa dá. Sám som mal ten 169 kW TSI a viem, že jednak reálne mal vyšší ako udávaný výkon a jednak mal dostatočnú rezervu na zvýšenie výkonu, počul som ale len o hranici cca. 300-310k, kam sa ten výkon bezpečne zvyšoval. 430k je už ale dramatický rozdiel, o 200k viac. Každopádne je dôležité a správne, že si ladil podvozok a brzdy, plus samozrejme samosvor (VAQ by už asi nedal takýto výkon).
Každopádne zaujímavé auto, ktoré bude vyčnievať z radu eresových Octavií a na okruhu určite prekvapí rôzne emkové bavoráky.