Alfa Romeo 166 (2003)
19.6.2007Sportovně laděný sedan, vyšší střední třídy, vyráběný od roku 1998. V roce 2003 prošel faceliftem a dostal nové motory. Jedná se o největší, v…
Alfa Romeo 166 (mura11)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
"-- skrytý --" 18.05.08 21:56
« Skvele auto !
Ahoj, Ja som srdcom a aj vsetkym ostatnym Alfista, aj ked som doposial ziadnu nemal. Je to len otazka casu. Tvoje auto je nadherne a dufam ze si aj ja coskoro kupim 166 aj ked doposial mi dobre sluzi aj Mondeo, ale Alfa je srdcovka. Paci sa mi ten zvuk patvalca, vobec to neznie ako obyvajny diesel! Drzim palce, nech sluzi bez poruch!!! -
petr164 09.03.08 00:12
« Pořád to je rod 164ky, a to je dobře
Koncepce designu 166ky vychází z proporcí starší 164ky a musím říci, že původní Pininfarinovo dílo De Silva učinil modernější, ale s tím nejlepším z původního designu (boční klínový a nízký profil, rovná odtoková hrana a vodorovná linie zadní části, konfigurace a zpracování interiéru...) Mně se moc líbí facelift, škoda že není s turbobenzínem, nechce se mi čekat na nové motory... Moc ti jí přeju a dávám za auto a recenzi 10. -
neregistrovaný: "lubio166" [82.100.0.XXX] 07.03.08 10:17
« Alfa 166
Jen mě překvapilo, ze tam porad serou tu kazetu od zacatku az ted po konec, mohli to nejak predelat, myslim jsem tam nezahledl na packach tempomat coz je asi dobra vec oproti sklapecim zrcatkum. me tam chybi navigace taky. mam tempomat ale nemama zrcatka, mam pridavne topeni, ale nemam vyhrivane sedacky, nechapu co ti Talosi tam delaji tak pomichane vybavi nelze moc nikde videt. jinak s utem velmi spokojen, jak jsi rikal je to hezky sportovne udelana limuzina, ktera na silnici vycniva. Tak cus a hodne km bez poruch. -
"anonym" [81.201.62.XXX] 21.02.08 21:03
« Re: Re: Re: Re: Re: alfa 166 2,4 jtd 10V
ja mam 2,4 v automatu po faceliftu a jen potvrzuju, slysel jsem ze starsi mene vykonejsi 2,4 byly na svuj objem relativne nevykonne, ja mam 175 koni a taha hode slusne, zvlaste za 1 a dva prokazuje slusnou kadenci. ted posilhavam po 159 2,4 ve 210 konich a tam ten motor je "zabijak" :-) se 166 se budu loucit tezko.... -
neregistrovaný: "Hondar" [194.213.41.XXX] 20.02.08 15:11
« Re: Re: Re: alfa 166 2,4 jtd 10V
Mám Alfu 166 2.4 jtd r.v.2001 s motorem 103kw,220.000km...Až budeš hledat 166ku,jdi do motorů 103 nebo 110 až na facelift 129,132,135 kw.Tyhle všechny už měly turbo ovládané ř.jednotkou.Ty první 100kw verze měli turbo řízené mechanicky a to se projevovalo horším průběhem kroutícího momentu - motor od spoda moc netáhnul - musíš víc šlapat na plyn.Ty další už vrčí pěkně od spoda - ta má potvora plynule tlačí od cca 1200 otáček a u 2000 (max krouťák )zatáhne jak šlak a síla zátahu jde až do cca 4500 ot.Dej si bacha na zadní nápravu,většina Alf s více než 150.000km trpí na vlnící se zadek v zatáčkách.Poznáš to rychlým průjezdem ostřejší zatáčkou nebo velmi tvrdým brzděním tak nad 130,kde se zadek jako by zavlní.Zpraví to výměna zadních horních + dolních ramen ( á 2.900,- á 3.500,-).Jo a v druhovýrobě nárazníky jsou ...
-
neregistrovaný: "Honzisko" [217.197.156.XXX] 20.02.08 11:49
« Re: Re: alfa 166 2,4 jtd 10V
;-) já mám zatím Astru a mám našlápnuto dobře :-) jenže má 195 000 najeto a mám jet v říjnu do Portugalska a nechci tam být bez auta...tak chci něco velkýho, co nebude moc žrát...mám teď vyhlídnutou jednu v mnichově po prvním majiteli se 135 000 km, kůží, navigací, zimníma kolama a prasklým zadním nárazníkem, viditelně od parkování. Nevíte jestli se dá někde sehnat díl z druhovýroby??? -
"anonym" [89.24.52.XXX] 19.02.08 22:12
« Re: alfa 166 2,4 jtd 10V
Nejake rozdily budou ale asi to nebudou dramaticke zmeny, doslo hlavne ke posileni agregatu a faceliftu predni masky + vnitrniho provedeni. Jo za mych mladych studentskychlet mit 166 tak asi bych skolou neprolezl :-), kolik chces investovat? -
neregistrovaný: "Honzisko" [217.197.156.XXX] 18.02.08 15:59
« alfa 166 2,4 jtd 10V
Zdravím všechny alfáky... Chci se Vás zeptat, jestli je nějaký další rozdíl mezi novější a starší 166 2,4 JTD než jen ve výkonu motoru a v brzdách. Jsem chudý student, pracující na zkrácený úvazek...takže na novější 166 nedosáhnu :-( a přece jen chci větší "studentské" auto...
Měl bych takovou jednu otázku (možná je to někde v recenzi vysvětleno a přehlédl jsem to) - ten rozvodový řemen a vodní pumpu plus napínací a vodící klapky jsi dělal u IMOFA, nebo někde jinde? Mám AR GT 2.0 JTS a taky musim na výměnu a předpokládám, že cenově by to mohlo být podobné - proto se ptám. Díky za odpověď.